Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
*Red Alert op stream 1 en 2*
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook dat ze na de seks met Brian meteen bij Huub in bed stapt terwijl Brian nog geen paar uur daarvoor heeft gevraagd of ze dat zou doen en het antwoord was 'nee hoor!?!? doe ik dat dan'.
Nou komt het ook niet altijd in beeld volgens mij, maar vaak wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef My_ het volgende:
[..]
Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)
Ik kijk meestal niet om dit tijdstip, dus heb echt geen flauw benul. Ik heb het alleen in het begin gezien met de veronderstelling dat dit na hooguit een maandje wel over zou zijn.
Ja! Ze moet hem eerst vermoorden!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Missy_1974 het volgende:
etenstijd is meestal clash tijd dus hoop dat er nu wel wat actie komt
Sterker nog, Brian moet dan toevalligerwijs net binnenkomen. Dát is pas teevee!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.
De redactie moet dan wel beveiliging in de buurt hebben voor Huub, denk ik.
Leg jij die zin zo uit?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ja! Ze moet hem eerst vermoorden!!!
Enige wat nodig is, is dat Natasia het ziet en denkt dat er geneukt wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.
Bezopen inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft me verbazen dat de redactie steeds 2 streams opoffert aan dat gezeik van Natasia. Maar dat zal ze ook wel afgedwongen hebben.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:57 schreef Judah het volgende:
"Daag lieve kindjes,
Gisteren was ik de tijd vergeten, dus heb ik jullie niet voorgelezen. Sorry daarvoor. Dom-dom-dom"
Oh baboon, vertel er dan gelijk bij dat je druk aan het vertellen was over trio's met Wilgo en andere vrouwtjes en je vierde lover!![]()
Kon dat maar..... (zucht...)quote:Op zondag 18 februari 2007 18:59 schreef Lieve het volgende:
* Gun Natasja een verjaardag thuis! Stem haar naar HUIS!
Die kans is nog groter dan dat ze Natasia eruit stemtquote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet dit soms.... meestal om nederland te zieken!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef My_ het volgende:
[..]
Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)
Ik kijk meestal niet om dit tijdstip, dus heb echt geen flauw benul. Ik heb het alleen in het begin gezien met de veronderstelling dat dit na hooguit een maandje wel over zou zijn.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Ik weet niet wat jullie doen, maar dat mis ik het meest. Nog een paar daagjes en dan wordt mama er uitgestemd, oh nee, dat kan niet, dan is mama jarig. Ik hou heel veel van jullie, maar ben even jullie namen kwijt, komt door de drukte hier. Vandaag weer niks gedaan en gisteren ook niet en de komende weken ook niet. Maar ik groei echt ( ben al weer bijna 140 kilo)
Oh ja, en dan nu het verhaal
Er was eens een homo die een lieve zorgzame mama uitschold voor rotte vis. Dit was niet zo lief, maar de mama had haar doosje niet gewassen. Gelukkig was daar een Antiliaanse prins die met zijn vieze vishandjes haar wel wilde helpen. Samen gingen ze onder de does. En omdat dit zo bijzonder was noemde ze haar prins van af dat moment DOesssssssss.
Ze leefden nog lang en gelukkig , met hun hulpje Adeltje
Nou laat het alsjeblieft onder de dekens blijven !quote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Heeft de redactie Amanda al even gesproken? Hebben ze haar al uitgelegd dat het neuken onder de dekens inmiddels niet meer werkt en dat ze - voor de kijkers - het de volgende keer echt bóven de dekens moet doen?
En oh ja... sorry dat ik gisteren even dacht dat ik maar 1 kind had. Mama was gewoon een beetje moe en dan vergeet je perongeluk wel eens dingen waar je liever niet aan herinnerd wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Ik weet niet wat jullie doen, maar dat mis ik het meest. Nog een paar daagjes en dan wordt mama er uitgestemd, oh nee, dat kan niet, dan is mama jarig. Ik hou heel veel van jullie, maar ben even jullie namen kwijt, komt door de drukte hier. Vandaag weer niks gedaan en gisteren ook niet en de komende weken ook niet. Maar ik groei echt ( ben al weer bijna 140 kilo)
Is goed, mits ik het vergeetquote:
Brian is toch mister LoverLover himself? Dat moet dus knap leerzaam wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat het alsjeblieft onder de dekens blijven !
Nul comma nul behoefte aan dat gepruts.![]()
Fluisteren dus. Ze denkt dat de Bijbel een extra knopje is bij de voordeur voor het geval die ene niet werkt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Zit Amanda nou te fluisteren of is ze aan het bidden?
Misschien nog nooit voor het eten maar wel toen ze de theorie van haar rijbewijsje moest halen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef KimiK het volgende:
Nee gaat ze nu bidden?????????????? Dat heeft ze toch nog nooit gedaan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Oh ja, en dan nu het verhaal
Er was eens een homo die een lieve zorgzame mama uitschold voor rotte vis. Dit was niet zo lief, maar de mama had haar doosje niet gewassen. Gelukkig was daar een Antiliaanse prins die met zijn vieze vishandjes haar wel wilde helpen. Samen gingen ze onder de does. En omdat dit zo bijzonder was noemde ze haar prins van af dat moment DOesssssssss.
Ze leefden nog lang en gelukkig , met hun hulpje Adeltje
Moet zeker van achter... zodat ook de EO'ers naar Tien gaan kijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. wordt er nu ook al gebeden
Dat is lef hebben, als je zo verrot bent van binnen.
Tjonge... wat een hypocriete (stink)doos zegquote:Op zondag 18 februari 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien nog nooit voor het eten maar wel toen ze de theorie van haar rijbewijsje moest halen.
in ieder geval...korter!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dank u lieve heer
Dat ik voorlopig niet naar huis ga en dat ik sneller voorlees dan dat ik eet
amen
Juist dan heb je het hard nodig.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. wordt er nu ook al gebeden
Dat is lef hebben, als je zo verrot bent van binnen.
Dat was om een kus afdruk op haar brief te maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat lekker eten maar niet voor er lipgloss op gaat...
ik ben geen paardenliefhebber maar zelfs ik zie dat ze heel treurig kijktquote:
Tjee Amanda's haar zit vandaag leuk !quote:
Er hebben er wel meer daar geen goede tafelmanieren. Bart kauwt heel vaak met zijn mond open. Zo goor vind ik dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
amoebe en brainless passen qua tafelmanieren trouwens wel mooi bij elkaar, gewoon alles naar binnen stouwen als een bootwerker
Ja en hij hooit ook echt, alles achter elkaar in zijn bek en dan met zijn mond vol praten, gatver.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
Heeft Brain het bestek nou verkeerd in de hand?
Kan je dat niet zien?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
Brain en nataas eten allebei niet mes en vork en zitten te scheppen als een bootwerker.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjee Amanda's haar zit vandaag leuk !![]()
Het zit vaak door kroketten. Dat stoort me nooit zo.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Normaal eet Brian met zn voeten, dus wees een beetje mild
Heb jij ook zo'n Removoskalender op de wc hangen?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Normaal eet Brian met zn voeten, dus wees een beetje mild
Tis dat ?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n Removoskalender op de wc hangen?
Maar Natasja houdt wel d'r mond. Nu dan even.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Brain en nataas eten allebei niet mes en vork en zitten te scheppen als een bootwerker.![]()
Lichtelijke uitgroei op haar neus.quote:
Een kalender met allemaal plaatjes van mond- en voetschilders. Hing traditioneel bij mijn ouders op de wc.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis dat ?
Ik heb geen wc, plas altijd buiten in de bosjes
Ja dat komt mij ook niet zo goed uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef Missy_1974 het volgende:
snap er geen ruk van het weekend is echt rete saai, lijkt mij dat de meeste mensen in het weekend kijken etc, en doordeweeks geen tijd hebben om te streamen.
actie in het weekend = betere kijkcijfers
Nee wat doet DGK, alle clashes etc doordeweeks en in het weekend is erg geen reet te beleven
Ik heb DGK scheurkalenderquote:Op zondag 18 februari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Een kalender met allemaal plaatjes van mond- en voetschilders. Hing traditioneel bij mijn ouders op de wc.
Ijdele hoopquote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Lijk wel of Nastasie op ontploffen staat of is dat ijdele hoop ?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de scheur van Nena bewaard???![]()
Ze probeert te begrijpen waarom zij nu niet in het middelpunt staat.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Lijk wel of Nastasie op ontploffen staat of is dat ijdele hoop ?![]()
Oh dus als ze het doorheeft .... Ik heb nog hoop dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze probeert te begrijpen waarom zij nu niet in het middelpunt staat.
Of niemand... Maar dan gaat Bart zelf en had je beter Bart er uit kunnen stemmen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:29 schreef demins het volgende:
Donderdag wordt Bart er uit gestemd! De enige optie...
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Miljonairs die patat eten... pff
Bart hoopt dat dat ook doordringt bij de anderen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Of niemand... Maar dan gaat Bart zelf en had je beter Bart er uit kunnen stemmen...
Ik ken ze ook maar inderdaad, wel bezorgd.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
laat ik nou miljonairs kennen en daar staat bijna vaste prik 1x per week pata op het menu!
maar dan wel bezorgd,.. niet zelf bakken!
Hij houdt zich aan hun pactquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric sluit een deal met Sylvia, het stemt haar er niet uit.
Zegt hij.
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
Syl zégt zich ook te houden aan haar afspraak.
Dat zou ze ook niet moeten doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.
Wat ze 5 minuten later weer terugdraaide door te zeggen dat ze 'm er niet uit zou stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.
Maar dat kan ook prima, zolang het maar geen etiket krijgt opgeplakt met relatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede avond op rij zit het echtpaar weer lekker knus op de bank. Scheiding van tafel en bed werkt ook prima!
Zij zijn toch van de tak die vindt dat je overdag het bed dan wel mag gebruiken? Als in alleen niet Echt slapen samen?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede avond op rij zit het echtpaar weer lekker knus op de bank. Scheiding van tafel en bed werkt ook prima!
vind het een beetje magere deal, hij weet natuurlijk zo goed als zeker dat huub sylvia er ook niet uit gaat stemmen, dus waar slaat dit opquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric sluit een deal met Sylvia, hij stemt haar er niet uit.
Zegt hij.
edit: Alleen voor deze ronde, als ik het goed begrijp.
En dat als zij een afspraak maakt dat ze zich daaraan houdt, dat ie dat toch ook heeft kunnen zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat ze 5 minuten later weer terugdraaide door te zeggen dat ze 'm er niet uit zou stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |