Dit begon dus als een idee van Conflictquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef Conflict het volgende:
Ik ga iedere dag een grindtegel naar het antwoordnummer van UPC sturen![]()
Doe mee en stuur je spullen naar:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen Nog niet zeker trouwens,![]()
Dit is geheel kosteloos.
ofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen \'aanbod\'. Bij dit \'aanbod\' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw \'aanbod\'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw \'aanbieding\', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
hehe, mijn lijstje van wat ik tot nu toe ga versturen:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
Oja, moet ook nog héquote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef wwwer het volgende:
welk retour afzender adres gaan we gebruiken>?
quote:Geachte ontvanger
Hierbij bied ik u dit voedselpakket aan.
Bij het lezen van deze brief bent u akkoord gegaan met de prijs van dit pakketje.
Deze kosten bedragen reeds ¤150 excl. Administratie kosten.
Factuur overzicht
-Zak voedsel ¤120
-Verpakkingskosten: ¤10
-overige kosten ¤20
Mocht u dit pakketje verkeerd ontvangen hebben dient u het te retourneren binnen 48 uur, anders is het nog uw eigendom, en zal u het factuurbedrag moeten voldoen.
Mocht u bezwaar hebben, dan kan u een aangetekende bezwaarbriefsturen binnen 1 week
U bent dan nog ¤50 verschuldigt wegens administratiekosten.
U kan het bedrag storten op rekening:
123456 TNV [insert naam+stad]
Adress:
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
Mvg,
[insert naam]
Mocht u niet aan het factuur voldoen, ben ik bevoegt het factuur-bedrag met 15% rente per maand op te voeren. Wegens het niet nakomen van betalingsafspraken.
Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Het is dus verplicht om een afzender adres er bij te doen? ?
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef welkominspace het volgende:
als we als brief nou eens dit topic uitprinten?
Ja goed idee een @home reclame folder ligt hier vast ook wel ergensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef Angelotus het volgende:
ik blijf nog steeds bij een leeg blikje bier en mijn @home reclamefolder, maar doe er waarschijnlijk ook een versleten tuk uit 1993 bij, waarbij de pagina's aan mekaar zijn geplakt door veelvuldig gebruik
Nee, dan zijn we strafbaarquote:Op zondag 18 februari 2007 15:24 schreef Evertjan het volgende:
poeder in een envelop
Punt is niet zozeer of het werkt of dat jij er tevreden over bent, maar meer of het jouw keuze was om het ding te nemen en te gebruiken. Bij Multikabel ging het andersom, ik had een bundel daar en toen kreeg ik de aanbieding om gratis een digitale ontvanger te krijgen met 2 weken gratis kijken. Maakte ik er geen gebruik van naderhand dan zou ik de boel gewoon mogen houden, er werden geen voorwaarden gesteld.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb laatst een Hdtv mediabox ontvangen en ben er best tevreden over. Desalniettemin blijf ik dit volgen
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
boeiend!
Het is poedersuiker man!
"man opgepakt na bakken pannekoeken!"
Poeder waardoor UPC gaat janken en er politie en alles bij moet komenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef welkominspace het volgende:
[..]
boeiend!
Het is poedersuiker man!
"man opgepakt na bakken pannekoeken!"
dat zullen zij ook voor de rechter zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
We leven in Nederland, je weet maar nooit
![]()
Goed bezigquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef covie het volgende:
Zo ik ben vandaag druk bezig geweest maar heb nu ook een paar pakketjes achter in de tuin staan![]()
[afbeelding]
Wat zit erin? Chinesen?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef covie het volgende:
Zo ik ben vandaag druk bezig geweest maar heb nu ook een paar pakketjes achter in de tuin staan![]()
[afbeelding]
nou en uiteindelijk blijkt dat het poedersuiker is en dan des noods de volgende dag een pak pannekoekenmeel opsturen met een briefje:"sorry deze waren we vergeten,nog een prettige verjaardag xxx janemiek"quote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Poeder waardoor UPC gaat janken en er politie en alles bij moet komen
Dan zit al dat mankracht tijd en geld er al in hèquote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou en uiteindelijk blijkt dat het poedersuiker is en dan des noods de volgende dag een pak pannekoekenmeel opsturen met een briefje:"sorry deze waren we vergeten,nog een prettige verjaardag xxx janemiek"
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou en uiteindelijk blijkt dat het poedersuiker is en dan des noods de volgende dag een pak pannekoekenmeel opsturen met een briefje:"sorry deze waren we vergeten,nog een prettige verjaardag xxx janemiek"
dus?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan zit al dat mankracht tijd en geld er al in hè![]()
Van conflict horen we niks meerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga heel benieuwd zijn hoe dit afloopt.
En volgens mij kan niemand conflict wat maken.
Ja, doe het danquote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus?
Er staat toch dat je het vergeten was
die hebben ze uit voorzorg meegenomenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Van conflict horen we niks meer![]()
Anti climaxquote:Op zondag 18 februari 2007 15:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ish duur.
Ik niet veel gelt heb!
Medewerker?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef TommyGun het volgende:
Trieste actie. Al helemaal om niet je eigen naam of nick erbij te zetten, stoer zegDit is nog lager dan het niveau van GeenStijl...... nouja, als je dat 'niveau' mag noemen tenminste.
Laten we het hopen. Van mij hebben ze iig al meerdere linkjes gekregenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Let er wel even op, dat je bepaalde dingen NIET opstuurt, aangezien het tot politie tussenkomst zou kunnen resulteren.
Zoals tikkende voorwerpen, poeders, klei en nog wat zaken.
Zodra de politie voor dit soort zaken wordt opgetrommeld, krijgt degene die het gepost heeft wel degelijk problemen.
En reken maar, dat ze er alles aan zullen doen, om je op te sporen, wat niet zo moeilijk is, aangezien dit nu al in heel Nederland bekent is.
Dus het is maar dat jullie het weten.
Goed advies wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Let er wel even op, dat je bepaalde dingen NIET opstuurt, aangezien het tot politie tussenkomst zou kunnen resulteren.
Zodra de politie voor dit soort zaken wordt opgetrommeld, krijgt degene die het gepost heeft wel degelijk problemen.
En reken maar, dat ze er alles aan zullen doen, om je op te sporen, wat niet zo moeilijk is, aangezien dit nu al in heel Nederland bekent is.
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Helaas, een klant die al ruim 5 á 7 jaar zeer tevreden is. Nooit problemen met UPC gehad. Niet met internet, niet met tv, niet met radio, niet met telefonie en nu ook niet met digitale TV. Meestal zijn het de prutsers die problemen hebben, omdat ze niet weten hoe ze dingen moeten aansluiten of configureren.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tvp-tje... Deze topics gaan gewoon té snel.
[..]
Medewerker?![]()
![]()
boeiendquote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.
Het gaat er niet eens om of t product goed is of niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Helaas, een klant die al ruim 5 á 7 jaar zeer tevreden is. Nooit problemen met UPC gehad. Niet met internet, niet met tv, niet met radio, niet met telefonie en nu ook niet met digitale TV. Meestal zijn het de prutsers die problemen hebben, omdat ze niet weten hoe ze dingen moeten aansluiten of configureren.
nee gewoon om de lolquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om of t product goed is of niet.
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zitquote:
Pannenkoeken moet je (nou, jij alleen, dus) bij mij komen eten.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.
nee ik zal ze eerlijk vertellen dat IK het hem opgestuurd maar wel onder dwang van jouquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost.
Alleen ff iets rechtzetten:
Ik had giseren een paar pilsjes op en toen bedacht ik dit topic. Ik wil ff duidelijk maken dat ik dit nooit verwacht had. Wat mensen willen gaan versturen naar UPC maakt me niet uit, maar maak het aub niet te gek, dan heb ik het straks gedaan.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Ik had giseren een paar pilsjes op en toen bedacht ik dit topic. Ik wil ff duidelijk maken dat ik dit nooit verwacht had. Wat mensen willen gaan versturen naar UPC maakt me niet uit, maar maak het aub niet te gek, dan heb ik het straks gedaan.
Ik lust geen pannenkoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef chatter het volgende:
[..]
Pannenkoeken moet je (nou, jij alleen, dus) bij mij komen eten.
![]()
De Verantwoordelijkheid lijkt me te liggen bij de verzender, niet bij jouquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
ohquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zit![]()
* sneeuwvlok snapt niet wat je bedoelttquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Blue_ei het volgende:
Vul dit contactfor.in,< http://www.upc.nl/service/contact/ >Vul zo maar wat in allen de plaats moet kloppen met het telnum.gebruik dit email adres is altijd goed een chinees email adres zijn er zoveel
* Onderwerp:
* Betreft:
* Uw bericht:
Uw persoonlijke gegevens
* E-mail: <lipeng@gmail.com>deze werkt
* Voorletters:
Tussenvoegsel:
* Achternaam:
Heer Mevrouw
* Straatnaam :
* Huisnummer:
Toevoeging:
* Postcode:
-
* Plaats:
* Telefoonnummer:
Mobiel nummer:
Indien nodig zullen wij telefonisch contact met u opnemen. Wij verzoeken u om hieronder aan te geven op welk moment u dat het beste uitkomt. Dit geldt niet voor UPC Mobile.
Dag / tijdstip:
Klantnummer:
U vindt uw klantnummer op uw faktuur
Je kunt het gratis retour sturen dus dikke bullshit dat je er meteen aan vast zit. Als je het houdt wel ja, maar als je het GRATIS retour stuurt niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zit![]()
over spoelen met Email'squote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* sneeuwvlok snapt niet wat je bedoeltt
Ik lust bijna niksquote:Op zondag 18 februari 2007 15:42 schreef chatter het volgende:
[..]
Damn, wat lust je dan wel, dan maak ik dat wel voor je klaar.
![]()
Snel onderuit krabbelen jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Hey kerel, ik heb die doos niet eens gehad. Ik herhaal alleen wat er gezegd werdquote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kunt het gratis retour sturen dus dikke bullshit dat je er meteen aan vast zit. Als je het houdt wel ja, maar als je het GRATIS retour stuurt niet.
Waarom betaal jij voor een doosquote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat ik alleen de doos moet betalen? Verder alles gratis is?
Ok, ok, ik geef het op, Je wilt niet dat ik iets lekkers voor je klaar maak.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik lust bijna niksEn eet ook nog eens geen vlees
nee geen mailbomber dan heb je binnen een uur de politie op de stoepquote:
Dan moeten die anderen eens beter leren lezen of nadenken, nogmaals aan die anderen;quote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey kerel, ik heb die doos niet eens gehad. Ik herhaal alleen wat er gezegd werd't Zal mij verder aan mn reet roesten
Ik haal wel een bij de c1000quote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom betaal jij voor een doos
En intelligent na kunnen denken, op een volwassen manier jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een echte Tweaker
Hooghartig en arrogant
Je hebt het ook gedaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
dat jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik haal wel een bij de c1000
Weet ik veel
Gewoon Fok!ers.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef Conflict het volgende:
trouwens wel opvallend hoeveel "reaguurders" ineens positieve dingen zeggen op GS![]()
Dan mag je toch wel eerst met fotos op de proppen komen jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef chatter het volgende:
[..]
Ok, ok, ik geef het op, Je wilt niet dat ik iets lekkers voor je klaar maak.
![]()
quote:Fok! gaat UPC kapot maken
Nee maar. Onze debiele broertjes van Fok! in de bocht. Een van de users heeft thuis een graties UPC Mediabox ontvangen. En in plaats van netjes dankjewel meneer te zeggen en een gat in de lucht te springen, is pubertje hevig verontwaardigd over zoveel ongevraagde milieuvervuiling en kapitaal vernietiging. Het antwoord? Elke dag een grindtegel naar UPC sturen. Naar het antwoordnummer natuurlijk, want dat kost niet duur want is voor nop. Dat zal die vuile multinationale kabelboer wel eens leren. Andere Fok!-usertjes sluiten zich nu massaal aan. En het lijkt erop dat we weer een heuse kruistocht in spijkerbroek gaan meemaken. Succes kleuters, met jullie strijd tegen deze nietsontziende moloch. Hier trouwens nog wat gratis protestmateriaal...
Verpest andermans lol eens niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Dan moeten die anderen eens beter leren lezen of nadenken, nogmaals aan die anderen;
Retour sturen is GRATIS
Die heb ik laatst al eens neergezet, maar toen werd er niet geloofd dat ik het was.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dan mag je toch wel eerst met fotos op de proppen komen ja
Plaats dan ook je echte fotosquote:Op zondag 18 februari 2007 15:48 schreef chatter het volgende:
[..]
Die heb ik laatst al eens neergezet, maar toen werd er niet geloofd dat ik het was.
![]()
Of bedoelde je foto's van eten ?
![]()
Ik hoop het echtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:49 schreef welkominspace het volgende:
wedden dat er morgen over overmorgen al een artikel over op tv is![]()
Ja, was. was heb ik daaraanquote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat was toen ook mijn echte foto, lieverd.
opeens van tientallen mensen die meedoen naar duizendenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik hoop het echtKunnen ze zich gaan voorbereiden, vooral omdat er daarom nóg meer mensen mee gaan doen
![]()
Neem maar van mij aan dat ze er al vanaf wetenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik hoop het echtKunnen ze zich gaan voorbereiden, vooral omdat er daarom nóg meer mensen mee gaan doen
![]()
jij werkt er toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ze er al vanaf weten
Wat willen ze eraan doen danquote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat ze er al vanaf weten
Ja, er heeft ook al iemand gereageert die bij het callcenter werktequote:Op zondag 18 februari 2007 15:54 schreef chatter het volgende:
Maar natuurlijk weten ze hier allang vanaf.
Er zitten heus wel UPC'ers op Fok!, hoor.
Dus de mensen moeten moeite ervoor doen om onder iets uit te komen wat ze (ongevraagd en ongewild) is opgedrongen? Wat een afgestompte idioot ben jij, wie denk je wel niet dat je bent om hier het moraal riddertje uit te hangen, aap. UPC had it comming en nou opbokken.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef TommyGun het volgende:
[..]
En intelligent na kunnen denken, op een volwassen manier ja
Wij zeggen gewoon dat jij alles hebt opgestuurd!quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:55 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_DW4kZAdzxo
Moeite? Wat is moeite? Even naar het postkantoor en zeggen dat je het pakketje retour wilt sturen? Nou nou pas maar op dat je niet moe wordt. En ik ben zeker geen moraal ridder, ik haal genoeg uit wat niet legaal is maar geen trieste dingen zoals dit. Ik denk er tenminste nog bij na, aap.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus de mensen moeten moeite ervoor doen om onder iets uit te komen wat ze (ongevraagd en ongewild) is opgedrongen? Wat een afgestompte idioot ben jij, wie denk je wel niet dat je bent om hier het moraal riddertje uit te hangen, aap. UPC had it comming en nou opbokken.
Moeite dusquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moeite? Wat is moeite? Even naar het postkantoor en zeggen dat je het pakketje retour wilt sturen? Nou nou pas maar op dat je niet moe wordt. En ik ben zeker geen moraal ridder, ik haal genoeg uit wat niet legaal is maar geen trieste dingen zoals dit. Ik denk er tenminste nog bij na, aap.
(Of je houdt 't ding gewoon, je bent UPC klant dus waarom dan het ding niet gebruiken voor die paar euro's. Het werkt prima. Ze hebben veel gefixed met firmware updates en het gaat er gewoon op vooruit. Owja als je weet hoe je het moet aansluiten natuurlijk)
Inderdaadquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef ondeugend het volgende:
De reacties op Geenstijl keren zich steeds meer tegen GeenStijl zelf.
Ik sta er niet zo van te kijken, tis wel GS waar we het over hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:55 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_DW4kZAdzxo
Ach die paar euro's. Meeste mensen hebben computers dag en nacht aan staan, zijn hun *insert iets* aan het opladen of hebben constant de TV op standby. Dan kan die paar euro er ook nog wel bij. (Tuurlijk, mijn server draait ook 24/7 maar dan ga ik niet zeiken over die mediabox, dat is niks in vergelijkingquote:Op zondag 18 februari 2007 15:57 schreef Qunix het volgende:
OF zie dit dan: http://www.stopstandby.nl/UPC_MediaBox.html
Hier moest ik wel even glimlachenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef ondeugend het volgende:
De reacties op Geenstijl keren zich steeds meer tegen GeenStijl zelf.
quote:Prima initiatief. Volgens mij is FOK leuker dan GS, ik ga mijn startpagina veranderen!!
-edit wel doen he-
Stuurman aan wal 18-02-07 @ 12:52
Helaas, even goed rekenen vriend. De 24ste wordt ik pas 18. Maar goed ik kan begrijpen dat het moeilijk voor je is om zoiets uit te rekenen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hij is 18, blijkbaar de recalcitrante puberjaren nog niet uit. Negeren dus.
Geen lijstje toevallig van wat je hebt? Kan nog wel wat SD-ram enzo gebruikenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:07 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Aan een doos heb ik niet genoeg, heb teveel computerzooi wat ik kwijt moet![]()
Twee dozen voor UPC dus![]()
Geef je adres gewoon, dan gebruikt hij dat als retouradresquote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen lijstje toevallig van wat je hebt? Kan nog wel wat SD-ram enzo gebruikenAls je 't toch gratis weg doet
Zeg ...de speeltuin is de andere kant op kleuter.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:05 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Helaas, even goed rekenen vriend. De 24ste wordt ik pas 18. Maar goed ik kan begrijpen dat het moeilijk voor je is om zoiets uit te rekenen.
Nah liever nietquote:Op zondag 18 februari 2007 16:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Geef je adres gewoon, dan gebruikt hij dat als retouradres![]()
Het punt is dat ze me ongevraagd zooi opsturen die ik niet wil hebben, ik moeite moet doen om 't weer bij ze terug te krijgen en als ik dat niet doe, zit ik vast aan een abonnement.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:00 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Moeite? Wat is moeite? Even naar het postkantoor en zeggen dat je het pakketje retour wilt sturen? Nou nou pas maar op dat je niet moe wordt. En ik ben zeker geen moraal ridder, ik haal genoeg uit wat niet legaal is maar geen trieste dingen zoals dit. Ik denk er tenminste nog bij na, aap.
(Of je houdt 't ding gewoon, je bent UPC klant dus waarom dan het ding niet gebruiken voor die paar euro's. Het werkt prima. Ze hebben veel gefixed met firmware updates en het gaat er gewoon op vooruit. Owja als je weet hoe je het moet aansluiten natuurlijk).
Ik ken lekker geen een Tweakerquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, een tweaker van het ergste soort![]()
Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Smash-it het volgende:
tvptje![]()
en inderdaad mooi die reacties op GS! Allemaal pro Fok zowat..
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het punt is dat ze me ongevraagd zooi opsturen die ik niet wil hebben, ik moeite moet doen om 't weer bij ze terug te krijgen en als ik dat niet doe, zit ik vast aan een abonnement.
Dat vind ik geen toffe actie van ze. Zeker niet als ik al eens heb aangegeven er geen trek in te hebben, en ze het in hun hoofd krijgen om het nog eens op te sturen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.
Ik denk niet dat je iets hebt aan kapotte toetsenborden en muizenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen lijstje toevallig van wat je hebt? Kan nog wel wat SD-ram enzo gebruikenAls je 't toch gratis weg doet
Dat idd niet neequote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets hebt aan kapotte toetsenborden en muizen![]()
Nee, maar (Pff, waarom reageer ik hier eigenlijk in vredesnaam op) UPC verplicht je tot iets: Of je brengt dat kutding terug naar het postkantoor, Of je mag elke maand dokkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoor
Met de meeste spam, zowel digitaal als IRL, zit ik niet meteen vast aan een abonnement. Dan kan ik het bovendien gewoon weggooien als het me niet zint. Dat gaat bij het 'aanbod' van de UPC niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoor
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar (Pff, waarom reageer ik hier eigenlijk in vredesnaam op) UPC verplicht je tot iets: Of je brengt dat kutding terug naar het postkantoor, Of je mag elke maand dokken![]()
Nee, maar als je hem niet terugbrengt moet je ook dokken hoor. Of je dat kaartje er nou wel ofniet in douwtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.
(Geldt dus ook voor Wombcat)
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem niet terugbrengt moet je ook dokken hoor. Of je dat kaartje er nou wel ofniet in douwt![]()
Volgens mij stond in die brief dat ik 'm moest terugbrengen, en dat anders ik geacht werd een abonnement te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.
(Geldt dus ook voor Wombcat)
Stel je voor, die 2 minuten van je levenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij stond in die brief dat ik 'm moest terugbrengen, en dat anders ik geacht werd een abonnement te hebben.
En dan nog, moet ik eerst een brief nauwkeurig lezen om er precies achter te komen wat van me verwacht wordt. Sorry, maar ik heb wel wat beters te doen.
Nou dan, geld is geld, of dat je het nou per maand betaalt of eenmaligquote:Op zondag 18 februari 2007 16:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.
Ja, ik geef meestal pas borg als ik daarvan op de hoogte gesteld wordt, van te voren, en het er mee eens benquote:Op zondag 18 februari 2007 16:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.
Je moet ook van tevoren het briefje lezen wat erbij zit hequote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik geef meestal pas borg als ik daarvan op de hoogte gesteld wordt, van te voren, en het er mee eens ben
Nu is het de UPC, straks komen d'r meer met van die zotte acties.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Stel je voor, die 2 minuten van je leven
Naja, als je er tegen bent, ga dan maar op Got kloten, we snappen wat je bedoelt, ook al zijn we het daar niet mee eensquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je moet ook van tevoren het briefje lezen wat erbij zit he
Ja, en dan lees ik het briefje en blijkt dat allemaal het geval al te zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu is het de UPC, straks komen d'r meer met van die zotte acties.
Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)quote:En wat me aan het hele verhaal nog het meeste irriteert, is dat ze het dus 2x presteren om me zo'n doos aan te bieden. Ik heb dat ding niet voor niets teruggestuurd, waarom denken ze dan dat ik 'm de tweede keer wel wil hebben.
Mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Naja, als je er tegen bent, ga dan maar op Got kloten, we snappen wat je bedoelt, ook al zijn we het daar niet mee eens![]()
Schandaligpuntquote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.
[..]
Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)
Redelijk Pro-Fok dit:quote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.
Ze geven gewoon toe dat Fokkers een leuke actie hebben, niet dat Fok tof is.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Redelijk Pro-Fok dit:
- Prima initiatief. Volgens mij is FOK leuker dan GS, ik ga mijn startpagina veranderen!!
- Ik ondersteun deze actie van Fok! van harte en stel voor deze uit te breiden met Orange *kuch* Breedband en NUON
- Tjsa, toch echt een geniale actie van FOK
- Uitermate goede actie! geweldig! *trekt grindtegel uit oprit van buurman*
- Ja, ik doe gewoon mee hoorrr! Geensteijl is gewoon jaaaaloerrrrrrrrrrs! Doe dan eens mee, doe dan!
- GS blijft gewoon beter, echter; deze Fok! actie is toch wel erg goed en gebied mij te zeggen dat ik deze actie dan ook maar steun
- Uitstekende actie van FOK! Dat weet GS ook, dus rest niets anders dan afzeiken. SP gedrag dus van GS: alleen maar zeuren en zelf niks bijdragen aan verandering. Dat heet de plank misslaan
- Het begint erop te lijken dat Fok! GS voorbij gaat streven
- Wat is geenstijl toch weer kinderachtig tov van Fok!. Moeilijk hè,j omgaan met een grotere concurrent
etc! Ik vind het mooi dit..
Jij lijkt op die mensen van UPC man, ik maak je net duidelijk dat je beter op GOT kan gaan kloten dan in dit topic, echter blijf je doorgaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:34 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zegt meer iets over die mensenpunt
shut the fuck up and get the fuck outquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
En opver een tijdje moet je dus 3x per week naar het postkantoor om zooi terug te brengen die je niet wilt.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef TommyGun het volgende:
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.
Kan niet, ik woon alleen. Ik heb de UPC er niet over gesproken (behalve dan toen ik weer een brief kreeg dat ze me weer zo'n ding op gingen sturen, toen heb ik ze meteen gebeld dat ik dat niet wilde. Was nog wel een gratis nummer, dat viel me nog mee).quote:Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)
haha sneue retard.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Van mij hebben ze iig al meerdere linkjes gekregen
Jij blijft ook doorgaanquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Jij lijkt op die mensen van UPC man, ik maak je net duidelijk dat je beter op GOT kan gaan kloten dan in dit topic, echter blijf je doorgaan.![]()
NEEEEEEEEEquote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
En toen viel er een stilte van 6 minuten in dit topicdus vraag ik het nog een keer,
wie mailt? nieuwsdienst@telegraaf.nl
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
kijk een mooie digitale modem uit 1999 , die gaat dus mooi retour he![]()
quote:
waarom zou je, "leuk zeg, iedereen mailen om van te voren te vertellen wat je gaat doen, hahah leuk"quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
En toen viel er een stilte van 6 minuten in dit topicdus vraag ik het nog een keer,
wie mailt? nieuwsdienst@telegraaf.nl
In de OP gezetquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
kijk een mooie digitale modem uit 1999 , die gaat dus mooi retour he![]()
Oke, jij wintquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
waarom zou je, "leuk zeg, iedereen mailen om van te voren te vertellen wat je gaat doen, hahah leuk"
Imo is zoiets veel leuker als het gewoon bekend wordt, desnoods door upc ofzo, ipv dat de mensen die het doen zelf wanhopig gaan mailen om aandacht.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
http://www.onzin.nl/3991/audio/upchelpdesk.mp3
u bent de eerste![]()
u bent de eerste![]()
Och, zoals ik op m'n blog al zei is dit echt weer iets voor mensjes met te veel tijd over - maar soms blijken die best nuttig om 'n punt te maken. Weet zeker dat als de pakjes in de honderden gaan lopen dat UPC niet anders kan dan er aandacht aan bestedenquote:
Hahahaha! Ik lig dubbel...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
u bent de eerste![]()
u bent de eerste![]()
u bent de eerste![]()
en mijn mooie modem dan?quote:
Wat een reetkruiperig gelul zeg. Gewone kabelTV is goed genoeg. Bovendien kun je meerdere TVs erop aansluiten, wat met zo'n "digitaal" kreng dus niet meer kan. Tevens kun je niet meer op je eigen apparatuur opnemen terwijl je iets anders kijkt. En ruzies met moeder de vrouw omdat zij een soapserie wil kijken terwijl je boven voetbal wil zien behoort ook tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Wat een stelletje pubers hier... In plaats van dat je EERST de handel eens aansluit om te constatteren dat de beeldkwaliteit superieur is t.o.v. het standaard analoge signaal en DAARNA, mocht het je niet bevallen, de handel gewoon terugstuurt, is er niets aan het handje.
Je hebt hem een X aantal maanden op proef en pas als je besluit hem te houden, wordt er nog geen ¤ 3,00 per maand extra in rekening gebracht. ¤ 3,00, waar je kwalitatief gezien ontzettend veel meer voor krijgt, helemaal als je over een LCD of Plasma scherm beschikt.
Ja ook een goede actie van jou heur.quote:
kan ik dadelijk sowieso niet meer , na al die notesquote:Op zondag 18 februari 2007 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ook een goede actie van jou heur.
Kun je nou straks niet meer internetten en FOK!ken?
![]()
Dan accepteren ze het gewoon niet, en krijg je het weer terug. Dus dat schiet niet echt op.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:09 schreef ouderejongere het volgende:
Waar is dat nou voor nodig? Toch hartstikke mooi dat je zo'n geweldig product MAG proberen? Wil je het niet, neem het pakket gewoon niet aan van de postbode, makkelijk zat!
Als je al een actie wil ondernemen, doe dat dan tegen een telemarketeer die ons dag en nacht lastigvallen met ongevraagde telefoontjes en niet een bedrijf dat 1 keer een doos toestuurt die je nieteens hoeft aan te nemen.
Een bekende van mij is ontslagen bij Telecom Direct
Bewaar je rommel en stuur het ongefrankeerd naar hun op,
adres:
Telecom Direct Almere B.V.
Kerkstraat 12
1354 AB Almere-Haven
Alles wat door de brievenbus past wordt gewoon bezorgt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan accepteren ze het gewoon niet, en krijg je het weer terug. Dus dat schiet niet echt op.
uhm dat bakstel gaat echt niet lukkenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:11 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alles wat door de brievenbus past wordt gewoon bezorgt.
upc-ert in da housequote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef ouderejongere het volgende:
We kunnen ook Conflict gaan overspoelen met berichten, kijken of hij het leuk vindt.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding][/url]
zielige kutactie!
Word je ook wakker?quote:
Jot...quote:Op zondag 18 februari 2007 18:31 schreef Kleaujeau het volgende:
Gaan we nou een ander UPC adres als afzender invullen?![]()
![]()
We kunnen ook alle mediaboxen naar jou sturen!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef ouderejongere het volgende:
We kunnen ook Conflict gaan overspoelen met berichten, kijken of hij het leuk vindt.
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding][/url]
zielige kutactie!
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef HocBar1990 het volgende:
Naar Raamsdonkveer dus?
Waar woon je, dan fiets ik wel effe langsquote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Queen_Bee het volgende:
JA sorry, ik ben dus te lui om naar de s upermarkt te gaan, doos te halen, rotzooi zoeken, volle doos naar postkantoor fietsen
Ik ben wel gewoon
Hoogeveen dus hèquote:Op zondag 18 februari 2007 19:05 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Waar woon je, dan fiets ik wel effe langs![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Queen_Bee het volgende:
JA sorry, ik ben dus te lui om naar de s upermarkt te gaan, doos te halen, rotzooi zoeken, volle doos naar postkantoor fietsen
Ik ben wel gewoon
Ik wel dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoogeveen dus hèHeb dus ook geen UPC crap gehad
u bent de eerste![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:11 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee,Toch?
anders kan denk ik de helft van het lijstje geschrapt worden!
![]()
Dat wee tik toch nietquote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat wee tik toch nietZeg alleen ik ontvang lekker geen crap
Kan dit even snel volgepost worden? k Wl tvp in volgende deelquote:
Ik doe mn best oke?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Kan dit even snel volgepost worden? k Wl tvp in volgende deel
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Maargoed, je woont te ver voor mij Q_B, misschien bieden andere mensen zich aan die voor jou een doos willen regelen![]()
Das wel n idee, k heb nog een zak vol gebruikt zaagselquote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
k heb een bereidwillige 'partner in crime' gevonden
konijnenkeutels mogen ook hè?
![]()
Tja, dan gaat het over hèquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Maargoed, je woont te ver voor mij Q_B, misschien bieden andere mensen zich aan die voor jou een doos willen regelen![]()
Post even door danquote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
Woei, pagina 6 alweer, bijna deeltje 4![]()
Vrouwen hequote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Doe dit. Doe dat. Doe zelf ook eens wat!![]()
![]()
Eey ik bied hier gratis gebruikt zaagsel aan, een hele vuilniszak volquote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Doe dit. Doe dat. Doe zelf ook eens wat!![]()
![]()
Laten we onze krachten bundelen. Ik de drollen, jij het zaagsel. Wie heeft een konijn over?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Eey ik bied hier gratis gebruikt zaagsel aan, een hele vuilniszak vol
Zie de op van dit topic danquote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef grizegrijn het volgende:
Wat is het antwoordnummer nou? In de OP van het eerste topic staat dat het nummer niet klopt.
Zomg!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Vrouwen he![]()
Sorry Q_B, ik meende het niet![]()
Hear hear.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]![]()
Wat een bagger hierboven trouwens, nieuw deeltje aub..
Dat zaagsel hier zit ook vol keutels dusquote:Op zondag 18 februari 2007 19:55 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Laten we onze krachten bundelen. Ik de drollen, jij het zaagsel. Wie heeft een konijn over?![]()
![]()
o shit,quote:Op zondag 18 februari 2007 19:56 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde nummer als wat eerst in het eerste topic stond. Klopt die wel dan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat zaagsel hier zit ook vol keutels dusEn het konijn blijf je af
![]()
Als je het een dag later doe zal ik je niet slaan hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 20:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Superactie.. heb alleen geen tijd om iets naar het postkantoor te brengen...
Heb je al gepoept?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
BijnaIk zoek spullen bij elkaar.. al het afval dat ik vanaf nu produceer, gaat mee
![]()
oew oew, ikke doen, ikke doenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:54 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oja, iemand anders mag deeltje 4 openen, heb er effe geen zin an
Denkt...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
oew oew, ikke doen, ikke doen*gaat weer over op overspannen kleuter modus*
Moet ik wel eigenlijk de hele code hebben, anders ies veel werkquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Doe je het netjes, vermeld je mijn naam?![]()
Druk gewoon eventjes op Quote bij de OPquote:Op zondag 18 februari 2007 20:57 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Moet ik wel eigenlijk de hele code hebben, anders ies veel werkMaar om UPC een hak te zetten... *denkt nog stevig na of hij ja of nee zal zeggen in de herhaling*
dat er doorgepost kan worden?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:00 schreef Kleaujeau het volgende:
wat was ookalweer het nut van een nieuw topic openen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |