Anti climaxquote:Op zondag 18 februari 2007 15:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ish duur.
Ik niet veel gelt heb!
Medewerker?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:36 schreef TommyGun het volgende:
Trieste actie. Al helemaal om niet je eigen naam of nick erbij te zetten, stoer zegDit is nog lager dan het niveau van GeenStijl...... nouja, als je dat 'niveau' mag noemen tenminste.
Laten we het hopen. Van mij hebben ze iig al meerdere linkjes gekregenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Let er wel even op, dat je bepaalde dingen NIET opstuurt, aangezien het tot politie tussenkomst zou kunnen resulteren.
Zoals tikkende voorwerpen, poeders, klei en nog wat zaken.
Zodra de politie voor dit soort zaken wordt opgetrommeld, krijgt degene die het gepost heeft wel degelijk problemen.
En reken maar, dat ze er alles aan zullen doen, om je op te sporen, wat niet zo moeilijk is, aangezien dit nu al in heel Nederland bekent is.
Dus het is maar dat jullie het weten.
Goed advies wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Let er wel even op, dat je bepaalde dingen NIET opstuurt, aangezien het tot politie tussenkomst zou kunnen resulteren.
Zodra de politie voor dit soort zaken wordt opgetrommeld, krijgt degene die het gepost heeft wel degelijk problemen.
En reken maar, dat ze er alles aan zullen doen, om je op te sporen, wat niet zo moeilijk is, aangezien dit nu al in heel Nederland bekent is.
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Helaas, een klant die al ruim 5 á 7 jaar zeer tevreden is. Nooit problemen met UPC gehad. Niet met internet, niet met tv, niet met radio, niet met telefonie en nu ook niet met digitale TV. Meestal zijn het de prutsers die problemen hebben, omdat ze niet weten hoe ze dingen moeten aansluiten of configureren.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tvp-tje... Deze topics gaan gewoon té snel.
[..]
Medewerker?![]()
![]()
boeiendquote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef chatter het volgende:
Tegenwoordig niet meerquote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.
Het gaat er niet eens om of t product goed is of niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Helaas, een klant die al ruim 5 á 7 jaar zeer tevreden is. Nooit problemen met UPC gehad. Niet met internet, niet met tv, niet met radio, niet met telefonie en nu ook niet met digitale TV. Meestal zijn het de prutsers die problemen hebben, omdat ze niet weten hoe ze dingen moeten aansluiten of configureren.
nee gewoon om de lolquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om of t product goed is of niet.
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zitquote:
Pannenkoeken moet je (nou, jij alleen, dus) bij mij komen eten.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Gekkerd, ze zeggen gewoon dat het voor pannenkoeken is, kan best.
nee ik zal ze eerlijk vertellen dat IK het hem opgestuurd maar wel onder dwang van jouquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Ik heb hier nog niet gepost.
Alleen ff iets rechtzetten:
Ik had giseren een paar pilsjes op en toen bedacht ik dit topic. Ik wil ff duidelijk maken dat ik dit nooit verwacht had. Wat mensen willen gaan versturen naar UPC maakt me niet uit, maar maak het aub niet te gek, dan heb ik het straks gedaan.
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Ik had giseren een paar pilsjes op en toen bedacht ik dit topic. Ik wil ff duidelijk maken dat ik dit nooit verwacht had. Wat mensen willen gaan versturen naar UPC maakt me niet uit, maar maak het aub niet te gek, dan heb ik het straks gedaan.
Ik lust geen pannenkoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef chatter het volgende:
[..]
Pannenkoeken moet je (nou, jij alleen, dus) bij mij komen eten.
![]()
De Verantwoordelijkheid lijkt me te liggen bij de verzender, niet bij jouquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
ohquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zit![]()
* sneeuwvlok snapt niet wat je bedoelttquote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Blue_ei het volgende:
Vul dit contactfor.in,< http://www.upc.nl/service/contact/ >Vul zo maar wat in allen de plaats moet kloppen met het telnum.gebruik dit email adres is altijd goed een chinees email adres zijn er zoveel
* Onderwerp:
* Betreft:
* Uw bericht:
Uw persoonlijke gegevens
* E-mail: <lipeng@gmail.com>deze werkt
* Voorletters:
Tussenvoegsel:
* Achternaam:
Heer Mevrouw
* Straatnaam :
* Huisnummer:
Toevoeging:
* Postcode:
-
* Plaats:
* Telefoonnummer:
Mobiel nummer:
Indien nodig zullen wij telefonisch contact met u opnemen. Wij verzoeken u om hieronder aan te geven op welk moment u dat het beste uitkomt. Dit geldt niet voor UPC Mobile.
Dag / tijdstip:
Klantnummer:
U vindt uw klantnummer op uw faktuur
Je kunt het gratis retour sturen dus dikke bullshit dat je er meteen aan vast zit. Als je het houdt wel ja, maar als je het GRATIS retour stuurt niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat ze zomaar dingen versturen waardoor je ineens aan een abbonement vast zit![]()
over spoelen met Email'squote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* sneeuwvlok snapt niet wat je bedoeltt
Ik lust bijna niksquote:Op zondag 18 februari 2007 15:42 schreef chatter het volgende:
[..]
Damn, wat lust je dan wel, dan maak ik dat wel voor je klaar.
![]()
Snel onderuit krabbelen jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
Hey kerel, ik heb die doos niet eens gehad. Ik herhaal alleen wat er gezegd werdquote:Op zondag 18 februari 2007 15:43 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je kunt het gratis retour sturen dus dikke bullshit dat je er meteen aan vast zit. Als je het houdt wel ja, maar als je het GRATIS retour stuurt niet.
Waarom betaal jij voor een doosquote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat ik alleen de doos moet betalen? Verder alles gratis is?
Ok, ok, ik geef het op, Je wilt niet dat ik iets lekkers voor je klaar maak.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik lust bijna niksEn eet ook nog eens geen vlees
nee geen mailbomber dan heb je binnen een uur de politie op de stoepquote:
Dan moeten die anderen eens beter leren lezen of nadenken, nogmaals aan die anderen;quote:Op zondag 18 februari 2007 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hey kerel, ik heb die doos niet eens gehad. Ik herhaal alleen wat er gezegd werd't Zal mij verder aan mn reet roesten
Ik haal wel een bij de c1000quote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom betaal jij voor een doos
En intelligent na kunnen denken, op een volwassen manier jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een echte Tweaker
Hooghartig en arrogant
Je hebt het ook gedaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:40 schreef Conflict het volgende:
dat jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik haal wel een bij de c1000
Weet ik veel
Gewoon Fok!ers.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:46 schreef Conflict het volgende:
trouwens wel opvallend hoeveel "reaguurders" ineens positieve dingen zeggen op GS![]()
Dan mag je toch wel eerst met fotos op de proppen komen jaquote:Op zondag 18 februari 2007 15:45 schreef chatter het volgende:
[..]
Ok, ok, ik geef het op, Je wilt niet dat ik iets lekkers voor je klaar maak.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |