Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:17 schreef Smash-it het volgende:
tvptje![]()
en inderdaad mooi die reacties op GS! Allemaal pro Fok zowat..
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 16:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het punt is dat ze me ongevraagd zooi opsturen die ik niet wil hebben, ik moeite moet doen om 't weer bij ze terug te krijgen en als ik dat niet doe, zit ik vast aan een abonnement.
Dat vind ik geen toffe actie van ze. Zeker niet als ik al eens heb aangegeven er geen trek in te hebben, en ze het in hun hoofd krijgen om het nog eens op te sturen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.
Ik denk niet dat je iets hebt aan kapotte toetsenborden en muizenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:08 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Geen lijstje toevallig van wat je hebt? Kan nog wel wat SD-ram enzo gebruikenAls je 't toch gratis weg doet
Dat idd niet neequote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iets hebt aan kapotte toetsenborden en muizen![]()
Nee, maar (Pff, waarom reageer ik hier eigenlijk in vredesnaam op) UPC verplicht je tot iets: Of je brengt dat kutding terug naar het postkantoor, Of je mag elke maand dokkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoor
Met de meeste spam, zowel digitaal als IRL, zit ik niet meteen vast aan een abonnement. Dan kan ik het bovendien gewoon weggooien als het me niet zint. Dat gaat bij het 'aanbod' van de UPC niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:22 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zo gaat dat tegenwoordig, niet alleen met UPC. Al die spam die je krijgt, zowel digitaal als IRL, vraag je toch ook niet om? Daarbij dat je klant bent van UPC, en ze daarom zo'n box sturen. Alleen omdat het nu om iets groters gaat wordt er zo'n actie opgesteld, maar tegen de Timco of de Action zal dat nooit gebeuren vanwege hun ongewild ontvangen foldertjes hoor
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar (Pff, waarom reageer ik hier eigenlijk in vredesnaam op) UPC verplicht je tot iets: Of je brengt dat kutding terug naar het postkantoor, Of je mag elke maand dokken![]()
Nee, maar als je hem niet terugbrengt moet je ook dokken hoor. Of je dat kaartje er nou wel ofniet in douwtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.
(Geldt dus ook voor Wombcat)
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar als je hem niet terugbrengt moet je ook dokken hoor. Of je dat kaartje er nou wel ofniet in douwt![]()
Volgens mij stond in die brief dat ik 'm moest terugbrengen, en dat anders ik geacht werd een abonnement te hebben.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je zit er ook niet meteen vast aan. Pas als je het ding aansluit en de card die erin zit wordt geactiveerd d.m.v een code voor je regio uit het bijgeleverde boekje. Pas dan zit je eraan vast, eerder niet.
(Geldt dus ook voor Wombcat)
Stel je voor, die 2 minuten van je levenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij stond in die brief dat ik 'm moest terugbrengen, en dat anders ik geacht werd een abonnement te hebben.
En dan nog, moet ik eerst een brief nauwkeurig lezen om er precies achter te komen wat van me verwacht wordt. Sorry, maar ik heb wel wat beters te doen.
Nou dan, geld is geld, of dat je het nou per maand betaalt of eenmaligquote:Op zondag 18 februari 2007 16:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.
Ja, ik geef meestal pas borg als ik daarvan op de hoogte gesteld wordt, van te voren, en het er mee eens benquote:Op zondag 18 februari 2007 16:27 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Jep maar dan betaal je niet voor je abonnement, wss is dat borg of iets.
Je moet ook van tevoren het briefje lezen wat erbij zit hequote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik geef meestal pas borg als ik daarvan op de hoogte gesteld wordt, van te voren, en het er mee eens ben
Nu is het de UPC, straks komen d'r meer met van die zotte acties.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Stel je voor, die 2 minuten van je leven
Naja, als je er tegen bent, ga dan maar op Got kloten, we snappen wat je bedoelt, ook al zijn we het daar niet mee eensquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Je moet ook van tevoren het briefje lezen wat erbij zit he
Ja, en dan lees ik het briefje en blijkt dat allemaal het geval al te zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu is het de UPC, straks komen d'r meer met van die zotte acties.
Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)quote:En wat me aan het hele verhaal nog het meeste irriteert, is dat ze het dus 2x presteren om me zo'n doos aan te bieden. Ik heb dat ding niet voor niets teruggestuurd, waarom denken ze dan dat ik 'm de tweede keer wel wil hebben.
Mooiquote:Op zondag 18 februari 2007 16:30 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Naja, als je er tegen bent, ga dan maar op Got kloten, we snappen wat je bedoelt, ook al zijn we het daar niet mee eens![]()
Schandaligpuntquote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.
[..]
Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)
Redelijk Pro-Fok dit:quote:Op zondag 18 februari 2007 16:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pro-Fok? Eerder anti-UPC. En terecht natuurlijk.
Ze geven gewoon toe dat Fokkers een leuke actie hebben, niet dat Fok tof is.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Redelijk Pro-Fok dit:
- Prima initiatief. Volgens mij is FOK leuker dan GS, ik ga mijn startpagina veranderen!!
- Ik ondersteun deze actie van Fok! van harte en stel voor deze uit te breiden met Orange *kuch* Breedband en NUON
- Tjsa, toch echt een geniale actie van FOK
- Uitermate goede actie! geweldig! *trekt grindtegel uit oprit van buurman*
- Ja, ik doe gewoon mee hoorrr! Geensteijl is gewoon jaaaaloerrrrrrrrrrs! Doe dan eens mee, doe dan!
- GS blijft gewoon beter, echter; deze Fok! actie is toch wel erg goed en gebied mij te zeggen dat ik deze actie dan ook maar steun
- Uitstekende actie van FOK! Dat weet GS ook, dus rest niets anders dan afzeiken. SP gedrag dus van GS: alleen maar zeuren en zelf niks bijdragen aan verandering. Dat heet de plank misslaan
- Het begint erop te lijken dat Fok! GS voorbij gaat streven
- Wat is geenstijl toch weer kinderachtig tov van Fok!. Moeilijk hè,j omgaan met een grotere concurrent
etc! Ik vind het mooi dit..
Jij lijkt op die mensen van UPC man, ik maak je net duidelijk dat je beter op GOT kan gaan kloten dan in dit topic, echter blijf je doorgaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:34 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zegt meer iets over die mensenpunt
shut the fuck up and get the fuck outquote:Op zondag 18 februari 2007 16:29 schreef TommyGun het volgende:
[..]
En opver een tijdje moet je dus 3x per week naar het postkantoor om zooi terug te brengen die je niet wilt.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef TommyGun het volgende:
Tuurlijk blijft het niet bij UPC alleen, actie of geen actie.
Kan niet, ik woon alleen. Ik heb de UPC er niet over gesproken (behalve dan toen ik weer een brief kreeg dat ze me weer zo'n ding op gingen sturen, toen heb ik ze meteen gebeld dat ik dat niet wilde. Was nog wel een gratis nummer, dat viel me nog mee).quote:Zou in principe niet mogen / kunnen, of iemand die bij je in huis woont heeft UPC aan de lijn gehad en de box opnieuw laten versturen. (Volgens mij belt UPC nog eenmaal ofzo als je het zaakje weigert, of je er misschien tóch wel gebruik van wilt maken. Meeste mensen zeggen dan alsnog ja, omdat ze overgehaald worden.)
haha sneue retard.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:38 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Van mij hebben ze iig al meerdere linkjes gekregen
Jij blijft ook doorgaanquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Jij lijkt op die mensen van UPC man, ik maak je net duidelijk dat je beter op GOT kan gaan kloten dan in dit topic, echter blijf je doorgaan.![]()
NEEEEEEEEEquote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
En toen viel er een stilte van 6 minuten in dit topicdus vraag ik het nog een keer,
wie mailt? nieuwsdienst@telegraaf.nl
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
kijk een mooie digitale modem uit 1999 , die gaat dus mooi retour he![]()
quote:
waarom zou je, "leuk zeg, iedereen mailen om van te voren te vertellen wat je gaat doen, hahah leuk"quote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
En toen viel er een stilte van 6 minuten in dit topicdus vraag ik het nog een keer,
wie mailt? nieuwsdienst@telegraaf.nl
In de OP gezetquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef postmortum het volgende:
[afbeelding]
kijk een mooie digitale modem uit 1999 , die gaat dus mooi retour he![]()
Oke, jij wintquote:Op zondag 18 februari 2007 16:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
waarom zou je, "leuk zeg, iedereen mailen om van te voren te vertellen wat je gaat doen, hahah leuk"
Imo is zoiets veel leuker als het gewoon bekend wordt, desnoods door upc ofzo, ipv dat de mensen die het doen zelf wanhopig gaan mailen om aandacht.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
http://www.onzin.nl/3991/audio/upchelpdesk.mp3
u bent de eerste![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef postmortum het volgende:
http://www.onzin.nl/3991/audio/upchelpdesk.mp3
u bent de eerste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |