Echt heel creapy. Er gaat werkelijk geen een klein alarmbelletje rinkelen. Een verloren zaak....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt een typerend gesprek. Alles en iedereen is fout, behalve Brian.
Heel eng allemaal. Als ik Amanda's familie was, zou ik haar NU nog eruit halen. Helaas zijn die ook niet al te nozel denk ik.
Echt ...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Loverboy Brian: "Als je bij hem gaat liggen heb je Huub 300x sterker gemaakt. Snap je wat zijn insteek is? Winst te behalen over jou. Met jou in bed te liggen zodat zijn ego gestreeld wordt. Hij zal zo lief mogelijk doen en een ontbijt voor je maken. Puur om weer voer te krijgen om tegen mij te gebruiken. Ik geef je veel informatie, maar ze gaan gebruik maken van je gevoel. Ze willen je misleiden, in de war maken. Ze willen hun voordeel behalen over jouw hoofd."
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
leuk als je vmbo doetquote:Op zondag 18 februari 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met een Engelse tekstopdracht.
Ik denk dat ik daarvoor eens wat teksten van Brian ga jatten.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Dat kun je je bij Natasia ook afvragen idd..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
Hoe is die gozer in godsnaam door de psychologische test gekomen?![]()
Dit is nu psies en exact dat Loverboy gedrag waar ik het eergisteren over had. Heel eng, en vooral heel gevaarlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt een typerend gesprek. Alles en iedereen is fout, behalve Brian.
Heel eng allemaal. Als ik Amanda's familie was, zou ik haar NU nog eruit halen. Helaas zijn die ook niet al te nozel denk ik.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
leuk als je vmbo doet
Gelukkig heeft ze nog geen last van grootheidswaanzin...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef itsme het volgende:
Eric, o woensdag massage. leuk
Natasia, ja dat was eerst voor mij, maar toen wilden anderen ook
maar het is goed hoor als jij wilt.
eric: dank je![]()
oohja? voor wat dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, voor een wereldwijde campagne. Is het echt goed genoeg voor, hoor!
![]()
Dat DGK bij kandidaten een psychologische test afneemt wil niet zeggen dat ze alleen normale/slimme mensen zoeken... Met zo'n test weten ze wat voor vlees ze in de kuip hebben en kunnen ze ook de benodigde idioten/domme mensen in de villa zettenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
Goed planquote:Op zondag 18 februari 2007 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik ben bezig met een Engelse tekstopdracht.
Ik denk dat ik daarvoor eens wat teksten van Brian ga jatten.
Er gaat volgens het script over 10 minuten geruzied worden over de tieten van amanda, wat ik je zeg!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
waarom kijk ik nog naar dit gescripte programma.![]()
Ze kijken naar andere dingen! Bijvoorbeeld of je wel gestoord genoeg bent!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
Laten we het er ivm mijn zwijgplicht maar op houden dat het voor iets is dat Amanda heel goed kan gebruiken, style wisequote:
Ontroostbaarquote:Op zondag 18 februari 2007 14:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pim pam pet
klein zusje is een geile slet
eeeh sorry got a little carried away there
tja het is eric of bartquote:Op zondag 18 februari 2007 14:48 schreef happyme28 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Huub nog meegaat met Bart om Eric weg te stemmen, alleen maar om Bart te behouden. Grote fout, maar ik vrees er wel voor.
Loverboy Brian: "Als je bij mij gaat liggen heb je me 300x sterker gemaakt. Snap je wat mijn insteek is? Winst te behalen over jou. Met jou in bed te liggen zodat mijn ego gestreeld wordt. Ik zal zo lief mogelijk doen en een ontbijt voor je maken. Puur om weer voer te krijgen om tegen anderen te gebruiken. Zij geven je veel informatie, maar ik ga gebruik maken van je gevoel. Ik wil je misleiden, in de war maken. Ik wil mijn voordeel behalen over jouw hoofd."quote:Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Loverboy Brian: "Als je bij hem gaat liggen heb je Huub 300x sterker gemaakt. Snap je wat zijn insteek is? Winst te behalen over jou. Met jou in bed te liggen zodat zijn ego gestreeld wordt. Hij zal zo lief mogelijk doen en een ontbijt voor je maken. Puur om weer voer te krijgen om tegen mij te gebruiken. Ik geef je veel informatie, maar ze gaan gebruik maken van je gevoel. Ze willen je misleiden, in de war maken. Ze willen hun voordeel behalen over jouw hoofd."
Omdat het zo achterlijk en doorgestoken kaart is, en je dat niet kan geloven...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:47 schreef itsme het volgende:
waarom kijk ik nog naar dit gescripte programma.![]()
Ja maar Huub moet gewoon zeggen: Ja sorry jongen, ik wil niet dat je gaat maar het gaat niet lukken deze maand. Het is niet anders.... maar ja, ik hoop dat hij het vasthoudt want hij heeft eerder tegen Bart gezegd dat het voor hem spel technisch niet interessant is om Eric weg te stemmen.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
ZDNGMW : Op zondag ga je netjes gekleed.
Eric : Zou je je dan niet ff om gaan kleden?![]()
Die van de kloppende klit??quote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Brian had wel gelijk dat Amanda een beetje wild wordt met drank op. Een soort Marcia zeg maar
en dan heel hard meezingen... op?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Heh lekker Amanda, sporten in je gewone kleren.
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
Ik ben boos op de redactie. Ik vind het werkelijk tenenkrommend dat ze Amanda niet vertellen dat ze zich normaal aan moet kleden. Het kind wordt vreselijk misbruikt, niet alleen door Braajen.
dat wijf spoooort echt niet met der pumps aan op dat dingquote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Heh lekker Amanda, sporten in je gewone kleren.
Jep, met haar pumps nog aan. Maar ach, ze verzorgd er ook de paarden mee en douchen doet ze toch niet, dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, nou gaat ze ook al trainen in de jurkje, het moet niet gekker worden, maar dat zal dus wel![]()
Wat heeft dat nou voor zin dacht jij dat ze er op het Leidseplein anders bij zou lopen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
Ik ben boos op de redactie. Ik vind het werkelijk tenenkrommend dat ze Amanda niet vertellen dat ze zich normaal aan moet kleden. Het kind wordt vreselijk misbruikt, niet alleen door Braajen.
Nope, dit soort meiden weten dat dus niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.
Heeft Eric nu een van de jurkjes van Amanda aan?quote:
Dat is dus allemaal nep van Eric. Ze hebben het er vannacht nog over gahd. Eric wil Natasia ook zo snel mogelijk de villa uit werken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef Wireless het volgende:
Nou het heeft een week geduurd maar Eric zit nu ook bij Natasia onder de duim.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.
leek mij ook al... hij houdt zich gewoon ff koest voor het spel..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal nep van Eric. Ze hebben het er vannacht nog over gahd. Eric wil Natasia ook zo snel mogelijk de villa uit werken.
Klopt. Sommige meiden moeten dan ook werkelijk tegen zichzelf (en Loverboys) in bescherming worden genomen. Amanda is duidelijk zo'n meisje.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin dacht jij dat ze er op het Leidseplein anders bij zou lopen dan?
Ik denk dat ze zich prima voelt in die outfit, anders verdom je het toch om zoiets aan te trekken?
Van jou kan ik het hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef noekje het volgende:
Ik zit ook wel eens op de fiets met pumps aan. Dat is toch niet zo schokkend?
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
En weer dient Eric Natasia prachtig van repliek.
Zo welbespraakt, zo ad rem, zo in ya face.
Oh nee, toch niet.
Ik denk niet dat het er omgaat om Natasja van repliek te dienen, danwel dat ze over d'r zeik is.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
En weer dient Eric Natasia prachtig van repliek.
Zo welbespraakt, zo ad rem, zo in ya face.
Oh nee, toch niet.
doe normaal. moet het nog erger. Nog meer gescript? zij is toch het domme blondje, kleding passen prima bij haar rol.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
hoop dat jij je wel beter kleedtquote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef noekje het volgende:
Ik zit ook wel eens op de fiets met pumps aan. Dat is toch niet zo schokkend?
Als andere bewoners op hun kleding worden aangesproken, dan is het volslagen idioot dat dit niet bij Amanda gebeurt. Mgoed, jij vindt dit blijkbaar normale kleding (aangezien je het niet normaal vindt dat ik daar anders over denk). Dat zegt dan ook wel weer iets...quote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef itsme het volgende:
[..]
doe normaal. moet het nog erger. Nog meer gescript? zij is toch het domme blondje, kleding passen prima bij haar rol.![]()
Precies.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Het vreet wel aan Natasia hoor. Ik kan dat merken aan de discussies. Ze geeft heel snel aan dat ze het wel tegen haar zeggen en niet tegen Brian of Bart. Ze vraagt ook hulp aan hen.
Ze geeft ook wel eens aan dat het vermoeiend is. Ze begint langzaam aan af te brokkelen.
Wat natuurlijk een goede ontwikkeling is.
Ze wordt geexploiteerd .... en ik denk dat Nena dit bedoelde toen ze zei dat ze Amanda altijd een beetje wilde beschermen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
Kan mij niet snel genoeg gaan, ze moeten haar ook absoluut geen tijd geven om te herstellenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:04 schreef noekje het volgende:
Het vreet wel aan Natasia hoor. Ik kan dat merken aan de discussies. Ze geeft heel snel aan dat ze het wel tegen haar zeggen en niet tegen Brian of Bart. Ze vraagt ook hulp aan hen.
Ze geeft ook wel eens aan dat het vermoeiend is. Ze begint langzaam aan af te brokkelen.
Wat natuurlijk een goede ontwikkeling is.
En dóór gaan. Dat mens is niet onuitputtelijk, waarom blijven ze bijvoorbeeld niet doorzeiken over haar kinderen of man. Ik vind dat zo vreemd, dat Sylvia over die 12 uur niet gewoon keihard heeft gezegd (of Huub): JIJ kiest ervoor om met kinderen en man in dit huis te zitten, dan hoef ik geen rekening te houden met eventuele dingen die jou gegund zouden moeten worden. Ga er maar uit dan, als je je relatie wil redden of je moederschap, dat gaan wij niet voor jou regelen. Niemand spreekt z'n minachting echt op intelligente manier uit, ook Huub niet, iedere keer als ik zo'n conversatie zie tijdens een ruzie met Natasia gaan ze wat mij betreft steeds nét niet ver genoeg. Vrij frustrerend om te zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet maar weer eens in actie komen tegen Natasia. Alleen moet hij haar dan eindelijk weer gewoon recht aan blijven kijken in plaats van steeds naar de zijkant of naar de grond staren.
Ze moeten haar alleen geen tijd geven om te herstellenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Geweldige opmerking Eric !!! ....
Hij kan dat kreng best aan ....
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Dat kan je wel vergeten he?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
Bart, be a man, en doe die deur dicht.
Ik lig helemaal plat hier, dit is DE manier om Natas op de kast te krijegen en dat dan 25x per dag, geweldig!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Marrije het volgende:
Erik: ze hadden er beter een klapdeur van kunnen maken.
Natasja: als je dit de hele dag kan volhouden, ik ook!
Erik: als je last hebt van de vislucht moet je je doos wassen
Natasja: je ruikt je onderlip!!
openquote:Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef itsme het volgende:
hij deed nog een keer de deur dicht maar De Bitch stond er gelijk bij om de deur weer dicht te doen
Eric is nu anar boven.
Hij is mi bang om in de lach te schieten als hij haar aan kijkt..quote:Op zondag 18 februari 2007 15:03 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet maar weer eens in actie komen tegen Natasia. Alleen moet hij haar dan eindelijk weer gewoon recht aan blijven kijken in plaats van steeds naar de zijkant of naar de grond staren.
D,r roeping=portierquote:Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef Clank het volgende:
Natasia blijft de hele dag bij de keukendeur staan?
Eric heeft angst laten zien en als Natasia ergens een goede neus voor heeft is het angst.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Vult zo lekker hequote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Soms blijft Fok even wat achter. Daarom staan er ineens tig visdozen achter mekaar. Niks aan te doen maar het lijkt dan steeds of de posters elkaars opmerking niet gelezen hebben.
tot nu toequote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef FSR het volgende:
Ik vind het de Quote van de dag hoor
Als je last hebt van die vislucht ga je je doos maar wassen
Ik wou net zeggen, ze willen haar gewoon voor lul laten staan hoor, dit is toch geen jurkjequote:Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef lillkiss het volgende:
amanda staat gewoon bijna in dr doos
Dit is waarschijnlijk ook de stijl kleding die ze normaal draagt, anders zou ze toch wel pissig worden? Wie herinnert zich nog wat ze aanhad toen ze binnenkwam?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ze willen haar gewoon voor lul laten staan hoor, dit is toch geen jurkjeDit is 'n blousje.
Niet alleen vandaag hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
D,r roeping=portier
En amandel ziet er echt uit als hoer vandaag, jeee
Dat zou idd zonde zijn van de schade........ aan de tegels waar ze op landt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef Forme het volgende:
Zometeen valt die doos van het dak af
ook heel ordinair.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk ook de stijl kleding die ze normaal draagt, anders zou ze toch wel pissig worden? Wie herinnert zich nog wat ze aanhad toen ze binnenkwam?
voorkeur ?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ik hoop eeecht dat dr 1tje pleurt :d
een kort spijkerrokje, cowboylaarzen, wit polootje en dat vreselijke bontbodywarmertjequote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk ook de stijl kleding die ze normaal draagt, anders zou ze toch wel pissig worden? Wie herinnert zich nog wat ze aanhad toen ze binnenkwam?
Het overbekende Bontje en een heeeeeeeeeeel kort rokje.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
met dat konijnenvel om der nek, ordinair mokkel gewoonquote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd zonde zijn van de schade........ aan de tegels waar ze op landt.
miljonairsquote:Op zondag 18 februari 2007 15:12 schreef kleinzusje het volgende:
Brian: "Beste miljonairs, willen jullie van dat dak afkomen " ( gejat van welbekende zanger)
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd zonde zijn van de schade........ aan de tegels waar ze op landt.
Ik denk eigenljk dat het precies andersom is .... ik geloof dat Natasia dondersgoed aanvoelt dat zij het verbaal niet kan winnen van Eric. Als er echt een strijd ontstaat wil Natasia er altijd anderen bij hebben en ze is Bart duidelijk kwjt. Brian heeft geen zin in van die scheldpartijen en Amanda lult maar een eind weg. Ze komt een beetje alleen te staan in haar venijn en realiseert zich dat best. Zij was ook degene die wegliep uit de 'ruzie' ... Eric bleef zitten en genoot er een beetje van. We zullen het zien wat er gebeuren gaat ..... ik hoop wel dat ze een beetje ruzie blijven houden.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Wireless het volgende:
[..]
Eric heeft angst laten zien en als Natasia ergens een goede neus voor heeft is het angst.
Ze zal Eric nu helemaal niet meer serieus nemen.
Heb het iets verandert!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef Dark het volgende:
Amanda met Huub dat ga nie
alleen IK mag jouw punani!
Nou ehhh... laatst zei ze dat ze nog allemaal korte jurkjes of rokjes aan mochtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:15 schreef itsme het volgende:
[..]
ook heel ordinair.
belachelijk. als jullie nu nog niet weten dat deze kleding Amanda's eigen keus is.![]()
Ik denk dat het haar wel verteld is, maar dan op de simpele manier:quote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef Tissik het volgende:
Amanda kan gewoon het verschil niet zien tussen een jurkje en een bloesje. En er is werkelijk helemaal niemand, die haar dat vertelt.
Gisteren was het al heel erg zoals ze erbij liep, maar dit slaat werkelijk alles.
En dan dat ze zich nog afvraagt waarom mensen bij haar alleen naar de buitenkant kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef Tissik het volgende:
Amanda kan gewoon het verschil niet zien tussen een jurkje en een bloesje. En er is werkelijk helemaal niemand, die haar dat vertelt.
Gisteren was het al heel erg zoals ze erbij liep, maar dit slaat werkelijk alles.
Ja nou weten we het welquote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef Tissik het volgende:
Erik zat gewoon zijn ontbijtje te nuttigen in de tuin en deed af en toe de deur dicht. na zijn ontbijtje is ie wat anders gaan doen, vind ik op zich geen slappe actie. Natasja blijft dan nog een tijdje bij de deur staan, dat komt op mijn kinderachtiger over.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef robert2006 het volgende:
diegene die weggaat heeft verloren, natasia is echt te sterk voor die eric
slappe relnicht
Ik vind vandaag wel tot nu toe het toppunt. Wie weet wat we nog krijgen.quote:
Ja, met een broek eronder. Zoals het hoort.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Charmian het volgende:
Toch heeft ze dit ding al eerder aangehad
Precies. sommige doen hier net als of ze het slachtoffer is.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja nou weten we het welDat mokkel is 19 jaar en als ze het niet wil trekt ze het echt niet aan ik wd dat er nog trost op is ook dat ze er zo bijloopt iets anders heeft ze bovendien niet te bieden
Ik nu ook hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als Syl en Huub op het dak zouden staan dansen, lagen wij allemaal dubbel ;-p
En als je het al verzint dan komt het absoluut niet in je op dat het gaat over een programma waarvan de deelnemers "miljonairs" worden genoemd.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Miraaa het volgende:
Dit is gewoon zielig, in een rood blousje niemendalletje en hakken op een dak, dansen met een peuk in je bek met een homofiele travestiet..........![]()
Dit verzin je normaal niet![]()
Klopt, toen droeg ze er een goede jeans onder met haar laarzen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Charmian het volgende:
Toch heeft ze dit ding al eerder aangehad
Ik denk dat de WOZ behoorlijk gaat dalen van de buren.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wel leuk dat de echte buren van de Villa nu weten wie er straks naast ze gaat wonen
A-DEL: "Iedere keer dat ik je aanraak krijg ik dat gevoel" ( vertaling van haar lijflied)quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ooow dat is zoo'n kutnummer
Ja precies, nou ik heb alweer genoeg gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je het al verzint dan komt het absoluut niet in je op dat het gaat over een programma waarvan de deelnemers "miljonairs" worden genoemd.
Beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb het iets verandert!
Kijk Eric en Amanda dansen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-DEL: "Iedere keer dat ik je aanraak krijg ik dat gevoel" ( vertaling van haar lijflied)
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. sommige doen hier net als of ze het slachtoffer is.![]()
niet waar hij uitgaatquote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Ruudjem het volgende:
damn als je zo danst als eric danst in een cafe/discotheek word je er echt uit geflikkert
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Ruudjem het volgende:
damn als je zo danst als eric danst in een cafe/discotheek word je er echt uit geflikkert
Zou die vislucht echt verdwijnen?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ondertussen gaat Natasia inderdaad haar doos maar even wassen ....![]()
Ik ben toch blij dat ze DGK-REDAKTIE de opdracht heeft gegeven, haar niet te filmen in de doessssssssssss.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Tas gaat doos wassen
Punt is dat Amanda er normaal ook zo uit ziet. jullie doen net alsof ze met tegenzin in die kleren stapt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.
gelukkig niet iddquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ze DGK-REDAKTIE de opdracht heeft gegeven, haar niet te filmen in de doessssssssssss.
Bij DEL ook ?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
Als eric zometeen naar beneden dondert zullen de streams wel op zwat gaan.
dan moet je wel op heeeele grote afstand staanquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef U96 het volgende:
Vind haar op zo'n afstandje wel op Tina Turner lijken
Welnee zo naief is dat mokkel echt niet hoor ze is slim geneog om altijd vriendjes uit te zoeken met voldoende paypal en daar helpen dit soort kleren bij, tis gewoon zoals zij ISquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.
Die is wel 50 jaar ouderquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef U96 het volgende:
Vind haar op zo'n afstandje wel op Tina Turner lijken
Dat vroeg ik me ook al af. het is al half 4quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
Zijn Huub en Silvia nou nóg niet uit bed? Zijn die gedrogeerd ofzo...
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Die tattoo past zo goed bij huub he
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
Pim Pam Pet
en zoals ik al eerder zei,
je ligt alweer met me in bed
[afbeelding]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).quote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Punt is dat Amanda er normaal ook zo uit ziet. jullie doen net alsof ze met tegenzin in die kleren stapt.
Ja maar dan anders.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is Hij haar nu aan het sodokuen ?
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
iehlllll ze wilde toch een break?
Mee eensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).
Als ik naar Amanda (helemaal in combinatie met Braajen) kijk, zie ik exact hetzelfde gebeuren. En ergens, doet de redactie daar volop aan mee. Dit soort meiden, hebben gewoon sturing nodig van iemand die het goed met ze voorheeft, ipv mensen die dat gebrek aan inzicht misbruiken tbv eigenbelang.
Ik vind het werkelijk triest.
Hij zoekt de ontbrekende.......vul maar in.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is Hij haar nu aan het sodokuen ?
Ik vind je verhaal aangrijpend en heel naar. Maar ik heb meer medelijden met de dochter van Nasty..............omdat die een dergelijke toekomst kan verwachtenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).
Als ik naar Amanda (helemaal in combinatie met Braajen) kijk, zie ik exact hetzelfde gebeuren. En ergens, doet de redactie daar volop aan mee. Dit soort meiden, hebben gewoon sturing nodig van iemand die het goed met ze voorheeft, ipv mensen die dat gebrek aan inzicht misbruiken tbv eigenbelang.
Denk je dat Amanda zou gaan als ze een reisje krijgt aangeboden en nog zakgeld toe, als ze alleen even een koffertje mee terug moet nemen?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Inderdaad 1 week is een maand.........dus 1 nacht is..........quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)
5 minuten is haar ultieme break tijdquote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef lillkiss het volgende:
kleinzusje - zondag 18 februari 2007 @ 15:31
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
iehlllll ze wilde toch een break?
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)
ze heeft vanochtend nog et brian over een break gehad hoor!!!
Moet bijna huilen omdat meisje!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zoekt de ontbrekende.......vul maar in.
Dat vind ik ook triest, jou verhaal. Kan me wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilden het etiket relatie er niet op plakken. Amanda heeft juist aangegeven dat zij geen moeite heeft met het met elkaar omgaan (lees: seksen) zonder het etiket relatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef vzzzzzbx het volgende:
amanda had de affaire met brain toch even "on hold" gezet...
Ook dát is triest. Mgoed, dan kun je nu alvast in Amanda zien, hoe die toekomst er wellicht uit gaat zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind je verhaal aangrijpend en heel naar. Maar ik heb meer medelijden met de dochter van Nasty..............omdat die een dergelijke toekomst kan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |