Ach, dit gesprek zal nog veel te vaak herhaald worden!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef BwennieBren het volgende:
Serieus zeg, wat is die Brian voor een freak?? Ik vind hem echt eng eng eng eng eng en nog eens eng!
Ik hoop toch dat iemand dit opneemt!
Ja, ik probeer het ook samen te vatten maar het lukt me nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
hij lult echt 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen en die muts blijft maar zeggen dat ze hem begrijpt
Had hem al gepost, maar nu is de timing beterquote:
Als Amanda dr haar zou wassen dan zou dat de titel van de volgende COS zijn... ongeacht wanneer het gebeurt. Dan zou er een update in het update topic zijn..... Dat wordt gewoon een major event.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Misschien dat Amanda d'r haar wast als er geen streams op haar staan? Die staan immers niet 24 uur per dag op haar.
Snapt niksquote:Op zondag 18 februari 2007 14:36 schreef Sporti het volgende:
hij lult echt 5 kwartier in een uur zonder iets te zeggen
Doet hij al dagen![]()
en die muts blijft maar zeggen dat ze hem begrijpt
Ja, echt erg he ...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef jacqjacq het volgende:
oh brian is zo bang dat de wereld zal denken dat hij amanda tot iets heeft gedwongen.
jij lult weer 5 kwartier in een uur en het slaat echt helemaal nergens op.
bart en huub, please ga brian teasen, voer hem dronken, duik bovenop amanda, maar maak brian alsjeblieft gek, want deze jongen balanceert op een heel dun koordje. Uit al zijn gesprekjes komt de grote angst naar voren die hij heeft voor vooral huub.
nee dat doen ze pas als het SHE groepje in de minderheid zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Ashrak het volgende:
Ik zet net de stream even aan en![]()
![]()
![]()
Brainless die weer met Amoebe aan het praten is.
Streams dus maar weer uitgezet.
Op zich zou het wel leuk zijn als er nu een meerderheidsstemming voor de ontslagronde tussendoor zou komen. Dan weten we eens en voor altijd wie er gelijk uit zou liggen, maar dat durven de programmamakers waarschijnljk niet aan.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Een nieuw gedicht.
Amanda
Je ziet eruit als een panda
Ik wil je neuken, kanda?
Een nieuw gedicht.