,... enge jongen he?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Loverboys verbreken ook het liefst het contact met de family ??![]()
Ik denk van wel. De eerste keer was ze ook zo blauw als een tientje. Gistermorgen broodnuchter. Dat kan wel verschil maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Er zat een enorm verschil tussen de seks partij van die eerste nacht en de sekspartij van gistermorgen. Die eerste keer was ook voor Amanda, aan het vrij harde hijgen te horen, zeer heftig. Ik had gistermorgen het idee dat ze er niets aan vond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
Volgens mij de drank ook, was ze de eerste keer niet dronken?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Er zat een enorm verschil tussen de seks partij van die eerste nacht en de sekspartij van gistermorgen. Die eerste keer was ook voor Amanda, aan het vrij harde hijgen te horen, zeer heftig. Ik had gistermorgen het idee dat ze er niets aan vond. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
Ik laat nu mijn dochter van 10 even meekijken en waarschuwt meteen voor gladde loverboy talk praat.quote:
ah...um...ja weet niet, ja dat had ik nog niet door moet ik eerlijk zeggen....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Miraaa het volgende:
Ongelovelijk..............wat een dom wicht is dit zeg...........![]()
( ja brian ook ik vind haar een dom ding )
Goedzo!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik laat nu mijn dochter van 10 even meekijken en waarschuwt meteen voor gladde loverboy talk praat.![]()
Al geef je Amanda alles op een presenteerblaadje dan nog ziet ze het niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef jacqjacq het volgende:
ow wat is brian bang, en wat zit hij amanda op te hitsen.
hij vergeet alleen dat hij zelf de grootste creap en manipulator is van de hele groep.
brian (maar dan vertaald naar echt nederlands): de anderen willen jou bij zijn groepje hebben, zelfs silvia
amanda: wat eng !! het is dat jij het nu zegt, want ik wist het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |