quote:Op zondag 18 februari 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
ZDNGMW : Op zondag ga je netjes gekleed.
Eric : Zou je je dan niet ff om gaan kleden?![]()
Die van de kloppende klit??quote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Brian had wel gelijk dat Amanda een beetje wild wordt met drank op. Een soort Marcia zeg maar
en dan heel hard meezingen... op?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Heh lekker Amanda, sporten in je gewone kleren.
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
Ik ben boos op de redactie. Ik vind het werkelijk tenenkrommend dat ze Amanda niet vertellen dat ze zich normaal aan moet kleden. Het kind wordt vreselijk misbruikt, niet alleen door Braajen.
dat wijf spoooort echt niet met der pumps aan op dat dingquote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
Heh lekker Amanda, sporten in je gewone kleren.
Jep, met haar pumps nog aan. Maar ach, ze verzorgd er ook de paarden mee en douchen doet ze toch niet, dus wat maakt het uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Mijn God, nou gaat ze ook al trainen in de jurkje, het moet niet gekker worden, maar dat zal dus wel![]()
Wat heeft dat nou voor zin dacht jij dat ze er op het Leidseplein anders bij zou lopen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
Ik ben boos op de redactie. Ik vind het werkelijk tenenkrommend dat ze Amanda niet vertellen dat ze zich normaal aan moet kleden. Het kind wordt vreselijk misbruikt, niet alleen door Braajen.
Nope, dit soort meiden weten dat dus niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.
Heeft Eric nu een van de jurkjes van Amanda aan?quote:
Dat is dus allemaal nep van Eric. Ze hebben het er vannacht nog over gahd. Eric wil Natasia ook zo snel mogelijk de villa uit werken.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:53 schreef Wireless het volgende:
Nou het heeft een week geduurd maar Eric zit nu ook bij Natasia onder de duim.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze zal toch wel weten waarom ze haar in het huis gezet hebben? Ze doet gewoon waar ze voor betaald wordt.
leek mij ook al... hij houdt zich gewoon ff koest voor het spel..quote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is dus allemaal nep van Eric. Ze hebben het er vannacht nog over gahd. Eric wil Natasia ook zo snel mogelijk de villa uit werken.
Klopt. Sommige meiden moeten dan ook werkelijk tegen zichzelf (en Loverboys) in bescherming worden genomen. Amanda is duidelijk zo'n meisje.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou voor zin dacht jij dat ze er op het Leidseplein anders bij zou lopen dan?
Ik denk dat ze zich prima voelt in die outfit, anders verdom je het toch om zoiets aan te trekken?
Van jou kan ik het hebbenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef noekje het volgende:
Ik zit ook wel eens op de fiets met pumps aan. Dat is toch niet zo schokkend?
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
En weer dient Eric Natasia prachtig van repliek.
Zo welbespraakt, zo ad rem, zo in ya face.
Oh nee, toch niet.
Ik denk niet dat het er omgaat om Natasja van repliek te dienen, danwel dat ze over d'r zeik is.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
En weer dient Eric Natasia prachtig van repliek.
Zo welbespraakt, zo ad rem, zo in ya face.
Oh nee, toch niet.
doe normaal. moet het nog erger. Nog meer gescript? zij is toch het domme blondje, kleding passen prima bij haar rol.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Tissik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |