Ja nou weten we het welquote:Op zondag 18 februari 2007 15:16 schreef Tissik het volgende:
Amanda kan gewoon het verschil niet zien tussen een jurkje en een bloesje. En er is werkelijk helemaal niemand, die haar dat vertelt.
Gisteren was het al heel erg zoals ze erbij liep, maar dit slaat werkelijk alles.
Erik zat gewoon zijn ontbijtje te nuttigen in de tuin en deed af en toe de deur dicht. na zijn ontbijtje is ie wat anders gaan doen, vind ik op zich geen slappe actie. Natasja blijft dan nog een tijdje bij de deur staan, dat komt op mijn kinderachtiger over.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef robert2006 het volgende:
diegene die weggaat heeft verloren, natasia is echt te sterk voor die eric
slappe relnicht
Ik vind vandaag wel tot nu toe het toppunt. Wie weet wat we nog krijgen.quote:
Ja, met een broek eronder. Zoals het hoort.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Charmian het volgende:
Toch heeft ze dit ding al eerder aangehad
Precies. sommige doen hier net als of ze het slachtoffer is.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja nou weten we het welDat mokkel is 19 jaar en als ze het niet wil trekt ze het echt niet aan ik wd dat er nog trost op is ook dat ze er zo bijloopt iets anders heeft ze bovendien niet te bieden
Ik nu ook hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed, als Syl en Huub op het dak zouden staan dansen, lagen wij allemaal dubbel ;-p
En als je het al verzint dan komt het absoluut niet in je op dat het gaat over een programma waarvan de deelnemers "miljonairs" worden genoemd.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Miraaa het volgende:
Dit is gewoon zielig, in een rood blousje niemendalletje en hakken op een dak, dansen met een peuk in je bek met een homofiele travestiet..........![]()
Dit verzin je normaal niet![]()
Klopt, toen droeg ze er een goede jeans onder met haar laarzen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef Charmian het volgende:
Toch heeft ze dit ding al eerder aangehad
Ik denk dat de WOZ behoorlijk gaat dalen van de buren.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef kleinzusje het volgende:
Wel leuk dat de echte buren van de Villa nu weten wie er straks naast ze gaat wonen
A-DEL: "Iedere keer dat ik je aanraak krijg ik dat gevoel" ( vertaling van haar lijflied)quote:Op zondag 18 februari 2007 15:18 schreef Likkende_Lassie het volgende:
ooow dat is zoo'n kutnummer
Ja precies, nou ik heb alweer genoeg gezienquote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je het al verzint dan komt het absoluut niet in je op dat het gaat over een programma waarvan de deelnemers "miljonairs" worden genoemd.
Beter!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:17 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb het iets verandert!
Kijk Eric en Amanda dansen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
A-DEL: "Iedere keer dat ik je aanraak krijg ik dat gevoel" ( vertaling van haar lijflied)
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. sommige doen hier net als of ze het slachtoffer is.![]()
niet waar hij uitgaatquote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Ruudjem het volgende:
damn als je zo danst als eric danst in een cafe/discotheek word je er echt uit geflikkert
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:20 schreef Ruudjem het volgende:
damn als je zo danst als eric danst in een cafe/discotheek word je er echt uit geflikkert
Zou die vislucht echt verdwijnen?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ondertussen gaat Natasia inderdaad haar doos maar even wassen ....![]()
Ik ben toch blij dat ze DGK-REDAKTIE de opdracht heeft gegeven, haar niet te filmen in de doessssssssssss.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Tas gaat doos wassen
Punt is dat Amanda er normaal ook zo uit ziet. jullie doen net alsof ze met tegenzin in die kleren stapt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.
gelukkig niet iddquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ze DGK-REDAKTIE de opdracht heeft gegeven, haar niet te filmen in de doessssssssssss.
Bij DEL ook ?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
Als eric zometeen naar beneden dondert zullen de streams wel op zwat gaan.
dan moet je wel op heeeele grote afstand staanquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef U96 het volgende:
Vind haar op zo'n afstandje wel op Tina Turner lijken
Welnee zo naief is dat mokkel echt niet hoor ze is slim geneog om altijd vriendjes uit te zoeken met voldoende paypal en daar helpen dit soort kleren bij, tis gewoon zoals zij ISquote:Op zondag 18 februari 2007 15:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Zo zie ik dat ook. Als je de onnozelheid van een ander misbruikt voor tegemoetkoming in je eigen gerief (voor Talpa is dat kijkcijfers, voor Braajen is dat sex). Dan wordt zo iemand uitgebuit zonder dat in de gaten te hebben, en is ook werkelijk een slachtoffer.
Die is wel 50 jaar ouderquote:Op zondag 18 februari 2007 15:22 schreef U96 het volgende:
Vind haar op zo'n afstandje wel op Tina Turner lijken
Dat vroeg ik me ook al af. het is al half 4quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Katewalker het volgende:
Zijn Huub en Silvia nou nóg niet uit bed? Zijn die gedrogeerd ofzo...
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef Cloud_SB het volgende:
Die tattoo past zo goed bij huub he
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:29 schreef BwennieBren het volgende:
Pim Pam Pet
en zoals ik al eerder zei,
je ligt alweer met me in bed
[afbeelding]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).quote:Op zondag 18 februari 2007 15:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Punt is dat Amanda er normaal ook zo uit ziet. jullie doen net alsof ze met tegenzin in die kleren stapt.
Ja maar dan anders.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is Hij haar nu aan het sodokuen ?
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
iehlllll ze wilde toch een break?
Mee eensquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).
Als ik naar Amanda (helemaal in combinatie met Braajen) kijk, zie ik exact hetzelfde gebeuren. En ergens, doet de redactie daar volop aan mee. Dit soort meiden, hebben gewoon sturing nodig van iemand die het goed met ze voorheeft, ipv mensen die dat gebrek aan inzicht misbruiken tbv eigenbelang.
Ik vind het werkelijk triest.
Hij zoekt de ontbrekende.......vul maar in.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef kleinzusje het volgende:
Is Hij haar nu aan het sodokuen ?
Ik vind je verhaal aangrijpend en heel naar. Maar ik heb meer medelijden met de dochter van Nasty..............omdat die een dergelijke toekomst kan verwachtenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, zo doe ik helemaal niet! Ik herken hierin gewoon erg veel van mijn oudste pleegdochter (zwakbegaafd), die ik in het Loverboy circuit heb zien verdwijnen. Helaas, konden Jeugdzorg, Justitie en ook ik daar niets tegen doen. Inmiddels is ze 20, zwanger en zit ze in de bak. NIet omdat het een slechte meid was of is. Ze is alleen niet zo slim, en daar werd behoorlijk misbruik van gemaakt (met alle gevolgen vandien).
Als ik naar Amanda (helemaal in combinatie met Braajen) kijk, zie ik exact hetzelfde gebeuren. En ergens, doet de redactie daar volop aan mee. Dit soort meiden, hebben gewoon sturing nodig van iemand die het goed met ze voorheeft, ipv mensen die dat gebrek aan inzicht misbruiken tbv eigenbelang.
Denk je dat Amanda zou gaan als ze een reisje krijgt aangeboden en nog zakgeld toe, als ze alleen even een koffertje mee terug moet nemen?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Inderdaad 1 week is een maand.........dus 1 nacht is..........quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)
5 minuten is haar ultieme break tijdquote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef lillkiss het volgende:
kleinzusje - zondag 18 februari 2007 @ 15:31
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef lillkiss het volgende:
iehlllll ze wilde toch een break?
Heeft ze toch gehad ( t gaat in het huis gewoon wat sneller)
ze heeft vanochtend nog et brian over een break gehad hoor!!!
Moet bijna huilen omdat meisje!quote:Op zondag 18 februari 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zoekt de ontbrekende.......vul maar in.
Dat vind ik ook triest, jou verhaal. Kan me wel wat bij voorstellen.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, maar ze wilden het etiket relatie er niet op plakken. Amanda heeft juist aangegeven dat zij geen moeite heeft met het met elkaar omgaan (lees: seksen) zonder het etiket relatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef vzzzzzbx het volgende:
amanda had de affaire met brain toch even "on hold" gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |