Hoezo generalisatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is ook zo. Moslims zijn idioter dan josti's.
http://www.fixedearth.com/quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Monidique het volgende:
http://news.yahoo.com/s/ap/20070218/ap_on_re_us/evolution_jews
Evolution Jews.
Zo is dat.quote:Einstein (named "Person of the Century" before '99 ended) still dictates the parameters of cosmology from the grave. The speed limit he put on light travel, the ether he removed so his calculations would work, the elasticity of time in space travel, the dogma that all motion is relative (the train and the train station nonsense), etc., is all cosmological gospel in the textbooks.
In lang niet elk moslimland zit de bodem vol met olie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zonder olie waren ze geschiedenis.
valt mee....... toets 1 zit erg kortbij toets 2.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarmee ik bedoel dat je wel een heel eigenaardige manier van lezen moet hebben...
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!quote:
Breaking News: Een geïnformeerde bron heeft ons verteld dat in Bizarroworld filmpjes met daarop normale moslims niet bestaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!
Klopt maar dan was er ook geen ongebreidelde groei geweest waar de huidige wereld mee opgescheept is.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In lang niet elk moslimland zit de bodem vol met olie.![]()
Ik had het niet over 'normaal'. Ik had het over 'het tegendeel'.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Breaking News: Een geïnformeerde bron heeft ons verteld dat in Bizarroworld filmpjes met daarop normale moslims niet bestaan.
De islam heeft zich al sinds het jaar 800 uitgebreid.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt maar dan was er ook geen ongebreidelde groei geweest waar de huidige wereld mee opgescheept is.
Tja, multiculturelen zijn al snel tevreden.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, als je daar al genoegen mee neemt...
De christen josti zegt ook wat.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, multiculturelen zijn al snel tevreden.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef PJORourke het volgende:
Is Aaah nu echt geband?
quote:
Ben ik een christenjosti? Niet zo fel Rock, is slecht voor je hart.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De christen josti zegt ook wat.
Nu al weer teveel op door carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |