quote:Wilders zal minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken schriftelijk vragen of hij de Saudische ambassadeur terecht wil wijzen en hem een lesje in parlementaire democratie wil geven.
Tijd dat die mongolen eens wat vrouwen toelaten, dat soort apen moeten in therapie.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vast al geplaatst, maar het is Party time.![]()
![]()
trouwquote:Het treinverkeer tussen Nijmegen en Roermond is zaterdagmiddag ontregeld geweest door de grote drukte in verband met carnaval. Reizigers kregen te maken vertragingen tot een halfuur, meldt ProRail. Vanaf 18.45 uur rijden de treinen weer volgens de dienstregeling.
Graag.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
trouw
Ik ben geen racist hoor, maar blijf aub boven de rivieren.
Onder bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
trouw
Ik ben geen racist hoor, maar blijf aub boven de rivieren.
quote:
of in?quote:
quote:
Dat nog liever. Dat zij van onder de grote rivieren er blijven. En wie er boven is, ook nakomelingen tot in 3e generatie: terugsturen.quote:
Een hysterische moslim geestelijke what else is newquote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Deze is beter dan de vorige: http://www.youtube.com/watch?v=dHoCWSXdZ6U
Eerst volgende kerk die daar affikt eisen wij ook excuses!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef MrX1982 het volgende:
Saudi-Arabië die om excuses vraagt![]()
.
Wat een omgekeerde wereld van een theocratie die het zelf niet zo nauw nemen met andere religies.
Dat gaat moeilijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:22 schreef Napalm het volgende:
Eerst volgende kerk die daar affikt eisen wij ook excuses!
En dan durven ze excuses te vragen. Wat een gekheidquote:The public practice of any religion other than Islam, including Christianity and Judaism, the presence of churches, and open possession of Christian religious materials are outlawed in Saudi Arabia.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Deze is beter dan de vorige: http://www.youtube.com/watch?v=dHoCWSXdZ6U
Kan niet. Hij heeft maar 1 paspoort.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je hebt helemaal gelijk! Wilders is een infiltrant van de Paus. Geheimagent Wilders!
Verbannen die gast, terug naar papenland. Met dat achterlijke boek van ze.
+ inschrijving bij de RK kerk = "documentatie aan loyaliteit aan de RK kerk"quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Kan niet. Hij heeft maar 1 paspoort.
Hey, Aboutaleb is nog geen bewindsvoerder he!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Monidique het volgende:
Fuck A.
Dus? Want? Omdat?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Puzzelaar het volgende:
En ik maar denken dat die Aaahikwordgek en PJORourke een eigen forum hadden. Vok-forum of zo.
Mail het aan Wilders.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:56 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
+ inschrijving bij de RK kerk = "documentatie aan loyaliteit aan de RK kerk"
Dat is alleen voor reacties die ze hier niet durven of willen plaatsen om wat voor reden dan ook.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:55 schreef Puzzelaar het volgende:
En ik maar denken dat die Aaahikwordgek en PJORourke een eigen forum hadden. Vok-forum of zo.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is alleen voor reacties die ze hier niet durven of willen plaatsen om wat voor reden dan ook.
Neuh, van een paar pilsjes tijdens tijdverdrijf van de topics over 2 nationaliteiten. Hilarisch wat een non-argumenten werden aangedragen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Resultaat van een verspilde glas cola?
Wat een lul zeg.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:59 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Hij mailt nooit terug. En op MSN is hij ook al niet.
Nee, daar praten ze onderling over Max Havelaar koffie en linnen tasjes. Zo komen we niet te weten dat ze in wezen zachte linkse brave jongens zijn en dat al die praatjes hier op Fok! enkele een harde buitenste schil zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is alleen voor reacties die ze hier niet durven of willen plaatsen om wat voor reden dan ook.
Oeh, nu worden ze echt kwaad, M.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef Monidique het volgende:
O, en fuck Saoedi-Arabië.
Wil je Wilders aftroeven?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:05 schreef Monidique het volgende:
Met een beetje geluk zo een fatwa op m'n kop.
We halen wel 1 naar NL, geven hem een 2e paspoort en maken een regeringsfunctionaris van hem. Lijkt mij geen probleem.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:02 schreef Monidique het volgende:
O, en fuck Saoedi-Arabië.
Saoedi-Arabië is ook erg stoer, "durven" ze Wilders niet direct aan te spreken i.p.v. bij een regering (WHAHAHAHAHAHAHA) te gaan klagen? Ze weten echt niet wat een parlement inhoudt.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een watje. Een echte islamofoob had al tien fatwa's over zich uitgesproken gehad.
Hij heeft toch al een fatwa van de Fok!moslims?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:07 schreef Monidique het volgende:
Wilders is een watje. Een echte islamofoob had al tien fatwa's over zich uitgesproken gehad.
Het zal waarschijnlijk wel een verrassing zijn, maar Saoedi-Arabië is een theocratische dictatuur.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië is ook erg stoer, "durven" ze Wilders niet direct aan te spreken i.p.v. bij een regering (WHAHAHAHAHAHAHA) te gaan klagen? Ze weten echt niet wat een parlement inhoudt.![]()
![]()
![]()
O?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een fatwa van de Fok!moslims?
Weet ik, daarom lach ik ze al zwaaiende met mijn piemol uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk wel een verrassing zijn, maar Saoedi-Arabië is een theocratische dictatuur.
Ja, zure druiven van een Surinamer.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:13 schreef Puzzelaar het volgende:
Wat is dat nu met die zus van Aboutaleb dan? Die is druiven wezen kopen?
John Leerdam?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zure druiven van een Surinamer.
Nee, die verkocht kaas aan een Armeense boerin.quote:
HAHAHAquote:Op zondag 18 februari 2007 13:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vast al geplaatst, maar het is Party time.![]()
Het zijn mensen, ze uiten hun gevoelens. waarom heb je geen meelij met deze gekwetste zonen van Allah?quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
HAHAHAbriljant
Serieus, wat een stelletje idioten.
Ik heb er ook medelijden mee. Zoals ik met de jostiband en hun fans ook een bepaald soort van medelijden heb.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het zijn mensen, ze uiten hun gevoelens. waarom heb je geen meelij met deze gekwetste zonen van Allah?
En ook nog eens de Big Bang in verband gebracht met de evolutieleer.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Monidique het volgende:
http://news.yahoo.com/s/ap/20070218/ap_on_re_us/evolution_jews
Evolution Jews.
Ik vind ze dommer dan josti's. Bij josti's is een verklaring te geven, bij deze idioten is er sprake van massa-hysterie en totale hersenspoeling (en een slechte jeugd met idiote opvoeding).quote:Op zondag 18 februari 2007 15:35 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb er ook medelijden mee. Zoals ik met de jostiband en hun fans ook een bepaald soort van medelijden heb.
OMG....quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Monidique het volgende:
Evolution Jews.
Vond ik ook al een beetje apart. Weer een Republikein, uiteraard.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ook nog eens de Big Bang in verband gebracht met de evolutieleer.
quote:
Achterlijke cultuurquote:Indiase politie vindt honderden babybotten
BHOPAL - De Indiase politie heeft in de achtertuin van een christelijk ziekenhuis in de stad Ratlam in de deelstaat Madhya Pradesh bijna vierhonderd botten van pasgeboren baby's of foetussen gevonden. De politie vermoedt dat in het ziekenhuis illegale abortussen werden uitgevoerd op vrouwen die een meisje verwachtten of dat pasgeboren meisjes werden omgebracht.
Een politiewoordvoerder zei zondag dat twee artsen en een andere ziekenhuismedewerker voor verhoor zijn meegenomen. De gevonden botten zijn voor forensisch onderzoek overgebracht naar een laboratorium in Bhopal, de hoofdstad van de deelstaat Madhya Pradesh.
In India hebben veel ouders liever een zoon dan een dochter. Jongens worden beschouwd als toekomstige kostwinners, terwijl ouders voor meisjes later een bruidsschat moeten betalen, maar daar geen geld voor hebben.
Eind december liet de Indiase regering weten dat in de afgelopen twintig jaar 10 miljoen meisjes voor of kort na de geboorte door hun ouders zijn gedood.
Tis dat je het zelf zegtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)abybotten.html?p=6,2
[..]
Achterlijke cultuur
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ziekenhuis had het er maar druk mee.............. in 10 jaar 10.000.400 kinderen te aborteren.
quote:Eind december liet de Indiase regering weten dat in de afgelopen twintig jaar 10 miljoen meisjes voor of kort na de geboorte door hun ouders zijn gedood.
Is ook zo. Moslims zijn idioter dan josti's.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind ze dommer dan josti's. Bij josti's is een verklaring te geven, bij deze idioten is er sprake van massa-hysterie en totale hersenspoeling (en een slechte jeugd met idiote opvoeding).
Dat lijkt wel de islam.quote:In India hebben veel ouders liever een zoon dan een dochter. Jongens worden beschouwd als toekomstige kostwinners, terwijl ouders voor meisjes later een bruidsschat moeten betalen, maar daar geen geld voor hebben.
Hoezo generalisatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Is ook zo. Moslims zijn idioter dan josti's.
http://www.fixedearth.com/quote:Op zondag 18 februari 2007 15:26 schreef Monidique het volgende:
Evolution Jews.
Zo is dat.quote:Einstein (named "Person of the Century" before '99 ended) still dictates the parameters of cosmology from the grave. The speed limit he put on light travel, the ether he removed so his calculations would work, the elasticity of time in space travel, the dogma that all motion is relative (the train and the train station nonsense), etc., is all cosmological gospel in the textbooks.
In lang niet elk moslimland zit de bodem vol met olie.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zonder olie waren ze geschiedenis.
valt mee....... toets 1 zit erg kortbij toets 2.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarmee ik bedoel dat je wel een heel eigenaardige manier van lezen moet hebben...
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!quote:
Breaking News: Een geïnformeerde bron heeft ons verteld dat in Bizarroworld filmpjes met daarop normale moslims niet bestaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:41 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon als weerwoord eens een filmpje kunnen posten waaruit het tegendeel blijkt. Oh wacht... zulke filmpjes betaan niet!
Klopt maar dan was er ook geen ongebreidelde groei geweest waar de huidige wereld mee opgescheept is.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In lang niet elk moslimland zit de bodem vol met olie.![]()
Ik had het niet over 'normaal'. Ik had het over 'het tegendeel'.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef Monidique het volgende:
[..]
Breaking News: Een geïnformeerde bron heeft ons verteld dat in Bizarroworld filmpjes met daarop normale moslims niet bestaan.
De islam heeft zich al sinds het jaar 800 uitgebreid.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Klopt maar dan was er ook geen ongebreidelde groei geweest waar de huidige wereld mee opgescheept is.
Tja, multiculturelen zijn al snel tevreden.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef Lemmeb het volgende:
Tsja, als je daar al genoegen mee neemt...
De christen josti zegt ook wat.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tja, multiculturelen zijn al snel tevreden.
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef PJORourke het volgende:
Is Aaah nu echt geband?
quote:
Ben ik een christenjosti? Niet zo fel Rock, is slecht voor je hart.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De christen josti zegt ook wat.
Nu al weer teveel op door carnaval?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |