Geen nummerquote:
Nu welquote:Op zondag 18 februari 2007 13:12 schreef DeTolk het volgende:
Harry staat niet op z'n kop
Wie? Ik?quote:
Ze heeft al eerder op haar kop gehangen en toen klaagde ze ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:15 schreef SCH het volgende:
Carmen wordt misselijk zegt ze
Toen hield ze zich grootquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder op haar kop gehangen en toen klaagde ze ook niet.
Ray heeft dinsdag afgegeven.... en opeens was ik blauwquote:
Ja, maar in het kader van Carnaval mag ie nog wel een keerquote:Op zondag 18 februari 2007 13:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze grap is toch al een keer gemaakt?
Ik vind die van de Italiaan meestal beterquote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef tong80 het volgende:
Wat kan een loempia van de Chinees toch heerlijk zijn.
Loempia's zijn niet altijd van de Chinees hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind die van de Italiaan meestal beter
Vergeet de loempia van Beckers nietquote:Op zondag 18 februari 2007 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Loempia's zijn niet altijd van de Chinees hoor.
Je hebt ook zoiets als de Vietnamese Loempia's dus zo dom was het niet van tong
Hmmm.. ga zo even naar de appiequote:Op zondag 18 februari 2007 13:19 schreef tong80 het volgende:
Wat kan een loempia van de Chinees toch heerlijk zijn.
Ik heb er voor vanavond nog ééntje liggen. Ook met veel groenten erin natuurlijk.
Carnavalquote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef dndiek het volgende:
dndiek gaat maar eens de carnavalsoptocht bekijken
[me=Ole mist msn-maatje ookquote:
Het komt door jouw gestalkquote:Op zondag 18 februari 2007 13:28 schreef Ole het volgende:
[..]
* Ole mist msn-maatje ook
tong, ga jij eens snel je msn repareren![]()
in Tilburg of in Beek en Donk ?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:26 schreef dndiek het volgende:
dndiek gaat maar eens de carnavalsoptocht bekijken
Ja stomme Olequote:Op zondag 18 februari 2007 13:33 schreef Ole het volgende:
Hoi tong
Ik ben je stalker
Ik heb je msn kapot gemaakt volgens SCH![]()
Ik weet het, maar ik weet niet hoe die plaatsen heten deze dagenquote:
Ja maar ik sla wel meer dingen in de wind helaas.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb je nog zo gewaarschuwd voor die hormonaal ontregelde vrouwen tong.
quote:Op zondag 18 februari 2007 13:34 schreef SCH het volgende:
Ik heb je nog zo gewaarschuwd voor die hormonaal ontregelde vrouwen tong.
Tilburg is natuurlijk kruiken(zeikers)stad. BenD weet ik zo ook niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet niet hoe die plaatsen heten deze dagen
Okee, dat Tilburg iets met kruiken moest zijn dat wist ik, maar of er nu donk/gat of stad achterkwam....quote:Op zondag 18 februari 2007 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tilburg is natuurlijk kruiken(zeikers)stad. BenD weet ik zo ook niet.
Griep...al een week!quote:Op zondag 18 februari 2007 13:38 schreef SCH het volgende:
Wat heb je clauw? Beterschap ;*
Maar ik had een lekker ding vannacht hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon uitzieken zegt DokterSCH
zet planetvoetbal maar aan!
+1quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik weet niet hoe die plaatsen heten deze dagen
Zeer positieve bijdrage, goede reactie.quote:
Okeequote:Op zondag 18 februari 2007 13:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeer positieve bijdrage, goede reactie.
Dat nietquote:Op zondag 18 februari 2007 14:01 schreef pascalheister het volgende:
je vind alles wel okee he bos
Staat al weer op.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
En mensen gaan we nog naar langs de lijn luisteren buiten die B-sport op TV ?
Ajax tegen het tweede van Feijenoordquote:Op zondag 18 februari 2007 14:15 schreef Ole het volgende:
wat zijn de wedstrijden van vandaag?
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax tegen het tweede van Feijenoord
Verkeerde wedstrijd gepost! Ban!quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax tegen het tweede van Feijenoord
quote:
Uiteraardquote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Vannacht weer losgegaan?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Welke B-sporten zijn er vandaag dan? naast het wereldkampioenschap biergooien enzo.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:13 schreef tong80 het volgende:
Korfballers worden ook elk jaar wereldkampioen, dat is ook geen A-sportquote:Op zondag 18 februari 2007 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bedoelt die B-sport waarbij Kramer gisteren met gemak weer een nieuw wereldrecord had kunnen rijden?
![]()
Ik ben Noord-Hollander. Ik doe niet aan carnaval.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vannacht weer losgegaan?
Wij winnen vandaag gewoon, en PSV laat volgende week weer punten liggenquote:
dat moet allemaal nog gebeurenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Wij winnen vandaag gewoon, en PSV laat volgende week weer punten liggen![]()
En wij winnen makkelijk volgende week.quote:Op zondag 18 februari 2007 15:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Wij winnen vandaag gewoon, en PSV laat volgende week weer punten liggen![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als feyenoord met het 2e speelt, waar speelt Utrecht dan mee? Het 4e ofzo?
AZ mag ook wel zo blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. had wel verwacht dat Utrecht wat zou laten zien..
En Ajax... zou mooi zijn als het zo blijft.
Waarom had je wat van FCU verwachtquote:Op zondag 18 februari 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.. had wel verwacht dat Utrecht wat zou laten zien..
En Ajax... zou mooi zijn als het zo blijft.
Da´s verrassendquote:Op zondag 18 februari 2007 15:50 schreef borisz het volgende:
Davids prent
oh, ik dacht dat je ons ook even op de hoogte wilde houden van het wel en vooral weequote:Op zondag 18 februari 2007 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
het was meer als post bedoeld voor het livescore topic![]()
Was eigenlijk eerder dat ik niet veel had verwacht van Feyenoordquote:Op zondag 18 februari 2007 15:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom had je wat van FCU verwachtZe missen vier spelers door griep
Ik ben er tevreden mee.quote:
ja alleen de 3-2 ofzoquote:Op zondag 18 februari 2007 15:53 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je ons ook even op de hoogte wilde houden van het wel en vooral wee
Golfert wordt de nieuwe sales manager bij beter bedquote:Op zondag 18 februari 2007 15:58 schreef Suijk het volgende:
Heb jij ook dagen dat je niet uitslaapt?
Lijkt mij een leuke baan.quote:
Nou, het was echt feest in de Kuipquote:Op zondag 18 februari 2007 16:18 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Alje Schut, toch mooi een helftje gepakt.
Daar viel eindelijk weer eens wat te juichen.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou, het was echt feest in de Kuip![]()
Niet aan Utrechtse kant .. kan me geen ruk schelen of die Rotterdammers wat te juichen haddenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar viel eindelijk weer eens wat te juichen.
Hydrochloric Acid wil je niet drinken idd.quote:
quote:
sorry... dat is dan 1 van de weinige nare dingenquote:
Nee, nee, nee ... niks sorry! Jij gaat zoooooooooooo'n ongelooflijk zware cursus krijgenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry... dat is dan 1 van de weinige nare dingen
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee, nee, nee ... niks sorry! Jij gaat zoooooooooooo'n ongelooflijk zware cursus krijgen![]()
![]()
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef tong80 het volgende:
Ajax gelijk en het doet me helemaal niks meer
Briljant, heb niets anders gehoord vannachtquote:Op zondag 18 februari 2007 16:42 schreef pascalheister het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
Hier champagne, bedenktijd na tekenen koopcontract is voorbijquote:
moet je de nieuwe cabaretshow van Theo Maassen ook maar eens gaan kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Briljant, heb niets anders gehoord vannacht.
Hoe heet die?quote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je de nieuwe cabaretshow van Theo Maassen ook maar eens gaan kijken
Gefeliciteerd met je banksaldo.quote:
Op het moment dat je dit tikte, scoorde Arezzo in Napoli de 2-2quote:Op zondag 18 februari 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
Gefeliciteerd Digger!
http://www.youtube.com/watch?v=ibP51zARUSUquote:Op zondag 18 februari 2007 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze maken mij de pis niet lauw
ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw
ze maken mij de pis niet lauw
doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw.
OK dan alleen gefeliciteerd met de verkoop van je huis!quote:Op zondag 18 februari 2007 16:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op het moment dat je dit tikte, scoorde Arezzo in Napoli de 2-2
Haha, dat zal ook eens niet zo zijn. Nou ja, erg veel nieuws is er op zich nog niet natuurlijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Yup, ben nu aant werk, maar hij belt maar weer eens niet terug naa een collega van me.
Dat kan niet meer, daarvoor was die bedenktijd.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:57 schreef Eilanden het volgende:
en nu maar hopen dat op het moment dat ik dit intik, de verkoper zich niet terugtrekt![]()
Je dacht met Napoli dat je er ook al wasquote:Op zondag 18 februari 2007 17:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, daarvoor was die bedenktijd.
Sjimz onthult zichzelfquote:Op zondag 18 februari 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Gezelligheid ten top in Amsterdam![]()
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Gezelligheid ten top in Amsterdam![]()
![]()
Als het lukt ben ik wel benieuwd wat ie vertelt!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, we hebben uitzending zometeen, dus we willen m graag even aan de telefoon hebben...
Hij is ook even hoog geloof ik.quote:
Hij lijkt meer op Rene Ponk, dan op Sneijder als je het mij vraagtquote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als het lukt ben ik wel benieuwd wat ie vertelt!
Sjimz lijkt op Wesley Sneijder!!!
Nee joh, die poes heeft gewoon een hoekige staartquote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Waarom heb je je achtergrond eruit geknipt?
Nou nou, laten we even een beetje aardig blijven tegen elkaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sjimz lijkt op Wesley Sneijder!!!
Zijn schoonmoeder stond er ook op?quote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef Suijk het volgende:
Waarom heb je je achtergrond eruit geknipt?
In dat geval: leuk behangetjequote:Op zondag 18 februari 2007 17:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee joh, die poes heeft gewoon een hoekige staart.
Komt door de politiepet hequote:Op zondag 18 februari 2007 17:20 schreef Suijk het volgende:
En z'n haar kruipt wel een beetje naar achteren.
Maar leuke foto sjimz.
Jij mag ook wel eens een nieuwe bril trouwens.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:20 schreef Suijk het volgende:
En z'n haar kruipt wel een beetje naar achteren.
Maar leuke foto sjimz.
nog 11 9 te gaanquote:
Met het numpad ingevoerd. De 7 zit boven de 4quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zoek de fout.
Di. 27/4 Deadline invoeren herkansingen (EXAMENKLASSEN)
Woe. 25/4 Herkansing Toetsweek 3 (EXAMENKLASSEN)
Of te dikke vingers, de 1 zit naast de 2. (Kan beide.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Met het numpad ingevoerd. De 7 zit boven de 4
Ja ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
Hebben nog meer mensen op of aanmerkingen![]()
Je moet zo wel ff naar dat geweldige topic toe he...quote:
Al lang geweestquote:Op zondag 18 februari 2007 17:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je moet zo wel ff naar dat geweldige topic toe he...
Maar ook bij je 10.000ste postquote:
Dat is over 5 postsquote:Op zondag 18 februari 2007 17:40 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar ook bij je 10.000ste post![]()
Dan moet je het verborgen uitzetten, dan kan je het zienquote:Op zondag 18 februari 2007 17:43 schreef VoreG het volgende:
ik zou niet weten hoeveel posts ik heb.
Of kijken in de top500 en dan CTR+f -en op VoreGquote:Op zondag 18 februari 2007 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je het verborgen uitzetten, dan kan je het zien
Wel mooi dat we een half topic volkrijgen met helemaal niks zonder slotje...quote:Op zondag 18 februari 2007 17:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je het verborgen uitzetten, dan kan je het zien
goed he!quote:Op zondag 18 februari 2007 17:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wel mooi dat we een half topic volkrijgen met helemaal niks zonder slotje...
In je FoBo kun je het trouwens ook zienquote:Op zondag 18 februari 2007 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of kijken in de top500 en dan CTR+f -en op VoreG
je was ook in het stadion?quote:
Kutsoftware he.quote:
quote:
* Master of Puppets aanzet *quote:Op zondag 18 februari 2007 18:21 schreef StarGazer het volgende:
Zo ff een dosis Metallica.
*Follows suit*quote:
Wat een held die getuigequote:Een nog onbekende dierenbeul heeft donderdagavond een hondje laten verdrinken in een sloot in Oud-Beijerland. Dat heeft de politie gemeld. Een toevallige getuige die reed over het fietspad bij de Kwakscheweg zag het gebeuren.
Aan de overkant van het fietspad gooide een ongeveer dertigjarige man een vuilniszak in de sloot. Uit de zak klonk gekef. De dierenbeul vertrok na zijn daad in een zilverkleurige bestelbus in de richting van Greup. De getuige meldde het voorval aan de politie. Agenten visten de vuilniszak uit de sloot. De tas was verzwaard met dakpannen. Het hondje, waarschijnlijk een yorkshire, was helaas al verdronken of gestikt. Het dier droeg geen halsband. De politie onderzoekt de zaak.
Leuke persconferentie weer.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:13 schreef clauwheee het volgende:
O en Ron Jans(NIET mbt zijn opstelling en wissels, maar dat terzijde
)
Vandaag overslaat en naar profiel over Cruijff en Beckenbauer kijken gaat.quote:
Gisteren op de BBC 3 zitten kijken, aflevering geheel in de USA, moesten ze alle3 in aftanse wagens (Camaro, Pick-up, Cadillac) door Alabama reizen. Je kreeg strafpunten als je neergeschoten werd of gearresteerd. Mochten ze elkaars auto beschilderen, reden ze dus rond met leuzen als "Gay love rules", "Hillary for president". "Nascar sucks" etc.quote:
Inderdaad, waar is al het bier gebleven, weet jij daar soms meer van Bluezz?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf pakt een cassis.
Kwam nog een foto in de krant tegen, over hoe je auto total loss raakte van de week:quote:
Het was sterker dan mezelfquote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef DIGGER het volgende:
Inderdaad, waar is al het bier gebleven, weet jij daar soms meer van Bluezz?
[afbeelding]
Beschouwquote:Op zondag 18 februari 2007 21:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kwam nog een foto in de krant tegen, over hoe je auto total loss raakte van de week:
[afbeelding]
Olifanten van rechts hebben voorrang, dat weet je toch wel?
Door Alabama heenrijden met 'Nascar sucks' en 'I'm bi'.quote:
Hij zit nog wel gewoon dagelijks op Fok!. Maar Hools laat hij links liggenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, waar is beschouw eigenlijk? Allang niet meer gezien?
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:53 schreef Suijk het volgende:
Hey musketiertje! Nog lekkere wijven gescoord gister?
mooi was dat jaquote:Op zondag 18 februari 2007 21:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Door Alabama heenrijden met 'Nascar sucks' en 'I'm bi'.
Da's vragen om problemen ja, 't viel eigenlijk wel mee trouwens.
Wat een dikhuidquote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Hij zit nog wel gewoon dagelijks op Fok!. Maar Hools laat hij links liggen
Slaap lekker Reekequote:Op zondag 18 februari 2007 22:01 schreef RayMania het volgende:
Bis morgen, freunden.
Hum teleurstellend.quote:
Tja aan de ene kant wel, maar ik ga niet carnavallen om te scorenquote:
met van die jonge meisjes?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja aan de ene kant wel, maar ik ga niet carnavallen om te scoren
jonge meisjes begin ik zeker niet aanquote:
Maar wat zijn jonge meisjes.quote:
boven de 30 is ook niet verkeerd hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
jonge meisjes begin ik zeker niet aan. Boven de 18 . Echt niet daar onder, liefst zelfs boven de 21 en onder de 30
Nog niet, over drie en een halve week welquote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
boven de 30 is ook niet verkeerd hoor![]()
Ik heb het niet zo op kleine ruimtes zonder licht, dus doe maar nietquote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Bos 'ns de kast in moet duiken met een bloedgeile veertigjarige negerin.
Big Mamma Baby!!
leuke aflevering idd, al had ik het idee dat die raket niet zo groot was als ze in beeld probeerden te brengenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:02 schreef pascalheister het volgende:
Geweldige aflevering weer trouwens, dit keer met het Top Gear Raket
Natasia vreet hem met huid en haar op.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:29 schreef popolon het volgende:
Ik denk dat Bos 'ns de kast in moet duiken met een bloedgeile veertigjarige negerin.
Big Mamma Baby!!
Wiequote:Op zondag 18 februari 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natasia vreet hem met huid en haar op.
Okee, dan heb ik haar bij het zappen al eens gezien.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natasia vreet hem met huid en haar op.
Heerlijke tvquote:Op zondag 18 februari 2007 23:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Natasia
Ik kan haar niet uitstaan.
Nope.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
boven de 30 is ook niet verkeerd hoor![]()
Dit wilde ik gewoon ff quoten.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn dat meisjes met een kaal kutje (dus zeg maar onder de twaalf) of meisjes in de leeftijd van pakweg 15-16 ?
De 2de wedstrijden is ook wel leuk. Lekker relaxt programma met van Halst Gullit en Mulder.quote:
Moeten ze in Nederland dus maar eens uitzenden.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
BBC2 is best interessant voor de muziekliefhebbers, Shocking Blue wordt er nu ook bijgehaald.
Maak me gekquote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef popolon het volgende:
Ik heb trek in een luchtige snack.
[afbeelding]
Toen m'n broer hier was heb ik deze aan hem gegeven, hij at 'm helemaal op.quote:
Ik wilde het net posten.Kan m'n ei nergens kwijtquote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Bluezz het volgende:
tng kunnen we morgen weer afspreken, ik krijg afkickverschijnselen zo
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde het net posten.Kan m'n ei nergens kwijt
Ja dat topic is prachtig, wel van een kloon maar goed.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Eerst klussen dan die hamburgert
tng kunnen we morgen weer afspreken, ik krijg afkickverschijnselen zo
Een echte Amerikaan inderdaadquote:Op maandag 19 februari 2007 00:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat topic is prachtig, wel van een kloon maar goed.
Ik ben bezig de basement te veranderen in een soort van entertainment verdieping: Poolbiljart, videoscherm, PC, koelkast met bier.
Hij is bijna klaar, nog een paar weken.
Yep, het integreren gaat best goed.
Doh, is ze echt?quote:Op maandag 19 februari 2007 00:28 schreef Bluezz het volgende:
sararaats schijnt geen kloon te zijn hoor pop, we hebben hier te maken met een vrouw van vleesch en zweet
Foto's ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |