abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2007 @ 20:45:36 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46437866
Nu op BBC 3. Dit programma gaat over mensen die een raar eetpatroon hebben. Vandaag staat een man centraal die alleen maar chips en pizza eet. Erg lastig voor zijn familie en ook zijn zakelijk leven lijdt eronder.
Hij werd bv. gefilmd toen hij toch probeerde een salade te eten. Na een minuut begon hij oncontroleerbaar te kokhalzen. Een psycholoog neemt hem onder behandeling en kijkt naar de oorzaken die hebben geleid door het rare eetpatroon. Interessant programma!
Dit is een lijst met onderwerpen die de komende afleveringen behandeld worden.
pi_46438015
Klinkt interessant. Hmm BBC niet in mijn tv.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 18 februari 2007 @ 20:49:49 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46438044
BBC 3 is bij mijn weten alleen te zien als je digitale tv hebt
pi_46441386
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:49 schreef Aventura het volgende:
BBC 3 is bij mijn weten alleen te zien als je digitale tv hebt
Goed dat je het zegt dan hoef ik ook niet te zoeken. Zou een lange avond worden dan.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  zondag 18 februari 2007 @ 23:22:42 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46444110
Zou in Nederland ook een leuk programma kunnen opleveren met o.a. tong80 in de hoofdrol.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46444248
quote:
Op zondag 18 februari 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Zou in Nederland ook een leuk programma kunnen opleveren met o.a. tong80 in de hoofdrol.

Leuk topic-idee: ben jij een freaky eater? Hier trouwens ook geen BBC 3
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 19 februari 2007 @ 00:04:33 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_46445299
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:45 schreef Aventura het volgende:
Nu op BBC 3. Dit programma gaat over mensen die een raar eetpatroon hebben. Vandaag staat een man centraal die alleen maar chips en pizza eet. Erg lastig voor zijn familie en ook zijn zakelijk leven lijdt eronder.
Hij werd bv. gefilmd toen hij toch probeerde een salade te eten. Na een minuut begon hij oncontroleerbaar te kokhalzen. Een psycholoog neemt hem onder behandeling en kijkt naar de oorzaken die hebben geleid door het rare eetpatroon. Interessant programma!
Dit is een lijst met onderwerpen die de komende afleveringen behandeld worden.
Damn, wat was er nou mis met die man?
Confidence through competence
  maandag 19 februari 2007 @ 12:50:56 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46454529
quote:
Op maandag 19 februari 2007 00:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Damn, wat was er nou mis met die man?
Doordat hij als kind nooit aan tafel mocht zitten omdat hij zo'n moeilijke eter was en vaak met een stuk toast en boter naar boven werd gestuurd, ontwikkelde hij een patroon van gemaksvoedsel eten. In zijn geval alleen maar pizza en patat (het waren chips, geen crisps zoals ik eerder dacht).
Op het eind van de aflevering at hij voor het eerst in zijn leven met de pot mee. Zijn vrouw had vegetarische lasagne gemaakt. Hij moest nog wel kokhalzen maar kreeg het wel op . Volgende aflevering gaat over een meisje dat bijna alleen maar chips eet. De aflevering daarna over een vegetarier die geen groente lust
  maandag 19 februari 2007 @ 13:03:20 #9
55709 Stereotomy
pi_46454813
quote:
De aflevering daarna over een vegetarier die geen groente lust
Stuur hem naar Afrika

Klinkt als een leuk programma met mensen die een beetje een westers luxeprobleempje hebben.
pi_46455035
een vegetariër die geen verse groente lust volgens de website. Toch iets anders

Jammer, ook hier geen BBC3.. Zou het anders denk ik erg leuk vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_46456400
hhhmmmm, moeilijke eters...slechte opvoeding. Of gewoon aanstelleritus en aandacht-trekkerij?
als je je kind het menu laat dicteren (elke dag patat) heb je als ouders toch iets heel erg fout gedaan.

Iemand die helemaal geen verse groente lust vind ik ook al niet geloofwaardig. Er zit nogal smaak verschil tussen spinazie en wortel, tussen bloemkool en sperciebonen etc.
pi_46458312
Lusten is niet het goede woord. Meneer is panisch voor de bacteriën e.d. die (volgens hem) in vers eten zitten, daarom eet ie alleen uit pakjes. Klinkt debiel en ik moet er ook om gniffelen, maar is op zich natuurlijk niet gekker dan bijvoorbeeld een spinnen- of sociale fobie..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_46458834
quote:
Op maandag 19 februari 2007 13:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Stuur hem naar Afrika

Klinkt als een leuk programma met mensen die een beetje een westers luxeprobleempje hebben.
Dat is een ander BBC3 programma: Fat Men Can't Hunt. Ook wel gaaf, maar daarbij eten ze dus wel vlees (van zelf gedode stekelvarkens enzo).

Maar ik vind Freaky Eaters ook wel grappig. Gisteren gemist, maar volgens mij had ik deze aflevering vorige week doordeweeks al eens meegepikt. Heeft misschien meer met psychologie dan met eten te maken. Het is echt een soort fobie ofzo.
Trust me, I know what I'm doing.
  maandag 19 februari 2007 @ 19:23:13 #14
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46466267
Hoe laat komt het eigenlijk?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 19 februari 2007 @ 21:54:22 #15
55709 Stereotomy
pi_46473585
Waaa, die Cheddar-gast wordt op Slashfood genoemd:

http://www.slashfood.com/(...)ar-cheese-only-diet/

Wat zal die gast moeite met poepen hebben zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')