Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Over de twee wedstrijden genomen verwacht ik gewoon dat Arsenal gaat winnen, want daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot. Arsenal uit en thuis is soms een groot verschil, maar ik denk absoluut niet dat we hoeven te vrezen voor een team als PSV. PSV is afhankelijk van spelers als Farval en Koné, maar helaas zie je deze spelers nergens in dit soort wedstrijden.
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?
Farfan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbalquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan, maar Farfan is een speler die al zoveel teams heeft benadeeld door zijn vreselijke schwalbes. Je wordt er misselijk van als je ziet dat een team wint alleen door zijn schwalbes, echt triest.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbal
Tsja als Chelsea niet eens weet winnen van het B elftal van Arsenal dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |