Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Over de twee wedstrijden genomen verwacht ik gewoon dat Arsenal gaat winnen, want daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot. Arsenal uit en thuis is soms een groot verschil, maar ik denk absoluut niet dat we hoeven te vrezen voor een team als PSV. PSV is afhankelijk van spelers als Farval en Koné, maar helaas zie je deze spelers nergens in dit soort wedstrijden.
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?
Farfan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbalquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan, maar Farfan is een speler die al zoveel teams heeft benadeeld door zijn vreselijke schwalbes. Je wordt er misselijk van als je ziet dat een team wint alleen door zijn schwalbes, echt triest.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbal
Tsja als Chelsea niet eens weet winnen van het B elftal van Arsenal dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Van Persie is immers geblesseerd, lekker up to date hoor Hathorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Hij zal naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. Maar met of zonder Kluivert, hij is zeker geen speler die wonderen kan verrichten tegen een superieure Arsenal.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Is KLUIVERT fit?
Helaas speelt ie niet, anders zag ik het wel gebeuren.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Net zoals tegen Bordeaux zeker?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er vertrouwen in
Je zal zien dat PSV er als het er echt om gaat staat als een huis.
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League. Zo waren er wedstrijden waarbij ze domineerden en niet wisten te winnen, maar zo waren er ook hoogstaande wedstrijden met sterk spel die ze wonnen. Tegen Manchester United bijvoorbeeld en dat is voor alle duidelijkheid de nummer 1 van England op dit momentquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?
Ik ben trouwens bang voor een 0-1, verbaast me dat mensen hier zo optimistisch zijn, dit wordt echt niet al te best denk ik. PSV komt niet door de verdediging van Arsenal heen, maar Arsenal zal niet gaan aanvallen, maar met spelers als Henry of Ljungberg of Fabregas kan het toch erg lastig worden. Al moet ik zeggen dat Arsenal zaterdag tegen de Rovers niet sterk speelde, en dat in eigen huis.
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Hathor het volgende:
Zoiets heet nou zwarte humor jongens.Toch jammer dat niemand dat door heeft hier.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik meen het overigens wel hoor, dat ze gaan winnen met 3-1.
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League.
Who cares about the League Cupquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Das alleen na de groeps fase.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Ben jij erbij morgen?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?
[..]
Who cares about the League Cup![]()
Nee.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Nee. Jij wel?quote:
hap hap hap hapquote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Tuurlijk ben ik erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Ik ook, ik voel een gezellige Carnavals Dinsdag aankomenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik even melden dat ik er zin in heb?
Met 11 spelers van verschillende nationaliteitenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
In welke opstelling verwacht jij jouw cluppie aan de aftrap Dinsdagavond?
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik erbij.
En nee hoor, maar vroeg me gewoon af of je erbij was gezien je een Nederlandse Arse supporter bent.
Ik hap idd heerlijk omdat ik me er aan kan irriteren dat veel aanhangers van hun club zich vaak verheven voelen boven degene die niet de mogelijkheid hebben om hun club op deze maner te steunen.quote:
Helaas......quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.
itt de vorige 2 keren was het vrij moeilijk om kaartjes te krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.
Ik ga voor de wedstrijd al carnaval vierenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef WooZ het volgende:
we moeten gewoon winnen anders heb ik een kut avond tijdens m'n enige dagje carnaval
O nee... dat is waar ookquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens naar de wedstrijd![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Kadoc het volgende:
Simpele zege voor Arsenal.
zoiets ja. Denk dat PSV zich zeker zal inzetten en er echt alles aan zal doen maar het zal denk ik niet genoeg zijn. De recente blessures komen ook erg vervelend uit. Met het gemis aan creatieve spelers zal het erg lastig worden tegen Arsenal.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef MaxC het volgende:
Ben bang dat Arsenal een maatje te groot is, wordt een eervolle 0-2
Nu de tatoo weg is kan je eindelijk supporter worden van een andere club ofniet?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
come on psv
Verkijk je er niet op hoor, Jorientje is ook nog een hele grote ''fan'' (teletekstsupporter) van PSG Germain, Anderlecht..... uhm.......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nu de tatoo weg is kan je eindelijk supporter worden van een andere club ofniet?
vandaar dat ik naar die clubs ook toe gaquote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op hoor, Jorientje is ook nog een hele grote ''fan'' (teletekstsupporter) van PSG Germain, Anderlecht..... uhm.......
Goonersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef knep het volgende:
Al een aantal Gunners voorbij zien lopen hier op vliegveld Eindhoven.
oh dan wordt het 3-0 i.p.v. 6-0quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Farval kan naar alle waarschijnlijkheid morgen niet mee doen![]()
![]()
Ja want jij Gunner bent er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja want jij Gunner bent er niet bij.
Kom je ook niet even sfeer proeven in de stad?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dan wordt het 3-0 i.p.v. 6-0![]()
Je hebt meer een hekel aan carnaval dan liefde voor Arsenal?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Nee want ik heb een pleuris hekel aan carnaval.
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt meer een hekel aan carnaval dan liefde voor Arsenal?
Pffffffffff
Maar je gaf hem welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.
Je bent mij ook absoluut geen verantwoording schuldig maar ik vind het vreemd dat jij als Gunner-Gooner-Geweermeneer niet naar Eindhoven komen als je favoriete clubje daar speelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.
Zie de reacttie van DutchGooner elders in deze draad. Maar jij hebt nogal makkelijk praten als Einhovenaar(?) die relatief gemakkelijk aan kaartjes kan komen. Dus jij en ik met elkaar vergelijken op deze punten is wel heel gemakkelijk 'scoren'.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:52 schreef PyTh het volgende:
Je bent mij ook absoluut geen verantwoording schuldig maar ik vind het vreemd dat jij als Gunner-Gooner-Geweermeneer niet naar Eindhoven komen als je favoriete clubje daar speelt.
Dat het moeilijk was om aan kaartjes voor het uitvak te komen wil ik graag geloven maar als je een beetje moeite had gedaan had jij ook kaartjes kunnen hebben voor (weliswaar) een PSV vak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:53 schreef Gunner het volgende:
Ik gun hem z'n pleziertje
[..]
Zie de reacttie van DutchGooner elders in deze draad. Maar jij hebt nogal makkelijk praten als Einhovenaar(?) die relatief gemakkelijk aan kaartjes kan komen. Dus jij en ik met elkaar vergelijken op deze punten is wel heel gemakkelijk 'scoren'.
Bovendien krijg ik een lichtkriebelende liesjeuk van stadion bezoekers die zich verheven voelen t.o.v degene die niet in staat zijn om dat te doen, de reden daargelaten.
En zoals ik al zei, ik kan het gewoon niet redden om naar die Lampenstad te gaan; ik vind daar niets 'vreemds' aan, maar misschien is dat jouw beperkte referentie kader.
Joh. Wie ben jij om me hierop aan te spreken? ken je me? Ken je m'n werk uren? Weet je waar ik woon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef PyTh het volgende:
En dat jij jeuk krijgt is jouw probleem, ik blijf het vreemd vinden dat zo'n "rasechte" Arse supporter als jij pretendeert te zijn niet naar Eindhoven komt, met of zonder kaart.
Jou erop aanspreken is een groot woordt natuurlijk, zeg alleen dat ik het vreemd vind en dat jij je dat dan persoonlijk aantrekt is misschien nog wel het meest zeggende.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Joh. Wie ben jij om me hierop aan te spreken? ken je me? Ken je m'n werk uren? Weet je waar ik woon?
Dus ja, het ligt aan jou. Het spijt me verschrikkelijk. maar als je dat niet kan begrijpen.. dan tsjah....
En bovendien, in een 'thuisvak' zitten vind ik dus niets aan, dat heb ik een keer in de Arena gedaan. Eens maar nooit meer.
Inderdaad. Lijkt me niet zo zinvol. Fijne wedstrijd gewenst en dat de beste moge winnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Maar laten we aan deze discussie maar een einde maken
Jij ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd gewenst en dat de beste moge winnen.![]()
Dan blijft het half leeg lijkt me zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:59 schreef Superheld het volgende:
Dronken mag je het stadion niet in he, let er op
Tot straks apenkopquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:23 schreef DutchGooner het volgende:
ARSENAAAAAAAAAAAAAAAL, KUTBOERE, YOU ALL CAME TO SEE THE ARSENAAAAAAAAAL!, HELEMAAL NIETS IN EINDHOVUH!
Heren, dames die zodadelijk gaan vertrekken, veul sterkte plezier vandaag
I've seen picturesquote:
hehehehehehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Da ken nie, pics waar ik op sta zijn compleet fotovullende
Oja, en dan zal ik aan iedereen vragen, "Ben jij PyTh?"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehehehehehe
Ik ben in ieder geval vanaf een uur of 4 bij de aftrap te vinden
Als je goed oplet zul je me wel herkennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oja, en dan zal ik aan iedereen vragen, "Ben jij PyTh?"
Ik zal vanaf dezelfde tijd ook in Eindhoven te vinden, of in O'Sheas of het stadhuisplein.
Ik ken je echt niet en Burberry draagt iedereenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als je goed oplet zul je me wel herkennen.
Have fun iig
En met de wavecapquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:52 schreef Gunner het volgende:
Tsjah en je zal ook niet de enige zijn in een psv t-shirt
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Als Sheffield United het kan, kunnen wij het ook![]()
Ik hoop echter dat Ajax keihard verliest ^^ gewoon omdat het Ajax is (AZ mag dan wel weer doorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:05 schreef koningdavid het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal hoop ik wel dat PSV wint. Ik zie het alleen niet snel gebeuren. Zonder Afellay en Farfan is PSV echt wel een stuk minder.
En wat Sheffield United kon, kon Chelsea nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:03 schreef mcyodogg het volgende:
Als Sheffield United het kan, kunnen wij het ook![]()
Oh nee.... nu heb je me hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:07 schreef htheman het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat Ajax keihard verliest ^^ gewoon omdat het Ajax is
Die wedstrijd zaten er gewoon magneten in de bal, paal en lat. Anders valt het niet te verklaren waarom Chelsea niet wonquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
En wat Sheffield United kon, kon Chelsea niet
Dus wat is je punt?
En als je daarmee wilt suggereren dat PSV anti-voetbal gaat spelen is dat des te triester.
hihiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh nee.... nu heb je me hoor.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:15 schreef mcyodogg het volgende:
En als verschrikkelijk anti-voetbal, de enige kans voor PSV is om vanavond een resultaat te halen, dan moet dat maar.
Pfff...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:42 schreef rubbereend het volgende:
En hopelijk kunnen we een mooi resultaat bij elkaar counteren
quote:
ik ben bang voor een dikke nederlaag en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Gunner het volgende:
oh oh oh iedereen die afstand doet van de normale speelstijl. En als ze dat in andere wedstrijden doen dan is het forum te klein
waar zijn jullie eigenlijk bang voor?
oh hij! zeg dat dan meteen, dan weet ik wie je bedoeltquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Je tactiek is gewoon gedeeltelijk afhankelijk van de tegenstander. Je kan niet op dezelfde manier deze wedstrijd ingaan, als Excelsior-thuis.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:43 schreef Gunner het volgende:
oh oh oh iedereen die afstand doet van de normale speelstijl. En als ze dat in andere wedstrijden doen dan is het forum te klein
waar zijn jullie eigenlijk bang voor?
Ja hoor. Djourou kan daar prima uit de voetenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hebben jullie trouwens al een rechtsback?
Ik heb ze al gezienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
DG, je krijgt wel een mooie boerenkiel.
PSV heeft Kromlampquote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja hoor. Djourou kan daar prima uit de voeten![]()
Dat was Pyth. Nee. Nee. Ja (D H, N-H).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef Gunner het volgende:
Joh. Wie ben jij om me hierop aan te spreken? ken je me? Ken je m'n werk uren? Weet je waar ik woon?
Ik vond dat-ie een redelijk normale vraag stelde of je er heen ging. Zou-ie ook aan mij gevraagd kunnen hebben als LFC tegen PSV zou spelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef Gunner het volgende:
Dus ja, het ligt aan jou. Het spijt me verschrikkelijk. maar als je dat niet kan begrijpen.. dan tsjah....
Zo erg is dat niet hoor bij PSV. Je kan bij PSV in het thuisvak gewoon in je AFC-shirtje Arsenal liedjes zingen (als gooners zouden zingen tenminstequote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef Gunner het volgende:
En bovendien, in een 'thuisvak' zitten vind ik dus niets aan, dat heb ik een keer in de Arena gedaan. Eens maar nooit meer.
Hoi Doc!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:35 schreef Doc het volgende:
Dat was Pyth. Nee. Nee. Ja (D H, N-H).
je verwacht een stuntje van psv en zegt: 0-2 voor arsenal?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
0 vertrouwen maar als ik heel eerlijk ben vind ik de competitie veel belangrijker. De CL winnen we toch van zijn levensdagen niet meer.
Maar goed, omdat ik zó weinig hoop heb, zit er misschien wel een stuntje in. Een 0-2 of zo...
Dat kun je misschien ook al als een stunt zien jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:27 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je verwacht een stuntje van psv en zegt: 0-2 voor arsenal?![]()
![]()
![]()
... je weet toch wel dat we thuis spelen hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
0 vertrouwen maar als ik heel eerlijk ben vind ik de competitie veel belangrijker. De CL winnen we toch van zijn levensdagen niet meer.
Maar goed, omdat ik zó weinig hoop heb, zit er misschien wel een stuntje in. Een 0-2 of zo...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:44 schreef mcyodogg het volgende:
Kom op toch he. Arsenal is normaal gesproken iets beter dan PSV, maar laten we het niet overdrijven. Het is niet eens de echte top in Engeland.
Man. U en Chelsea schaar ik in dezelfde categorie, alleen is United een stabielere ploeg tot nu toe. Maar daarna is er toch echt wel een gat naar Arsenal en Liverpool. Die twee hebben dit jaar geen seconde mee gedaan om de titel, en doen dat al een paar jaar niet. Dan ben je geen echte top dit jaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is de top dan wel in jouw ogen? Alleen Man United? Kom op dogg, doe aub niet zo achterlijk![]()
Suc6! En ik spreek je vanavond als Arsenal met een simpele overwinning naar huis gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
Maar goed, ik moet naar Eindhoven, fijne wedstrijd iig
Jij bent wel overtuigd van je zaak he..?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ik spreek je vanavond als Arsenal met een simpele overwinning naar huis gaat.
Van Gastel speelt niet meerquote:
Joah !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest de mensen die voor Arsenal zijn tegen PSV. Je bent Nederlander en support dan ook een Nederlandse club in een Europees toernooi!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Triest de mensen die voor Arsenal zijn tegen PSV. Je bent Nederlander en support dan ook een Nederlandse club in een Europees toernooi!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Koeman is tevreden met 0-0. Enjoy the game
Zou erg jammer zijn ja, ik vrees er eigenlijk wel een beetje voor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Koeman is tevreden met 0-0. Enjoy the game
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
PSV![]()
Lekker naar Manchester United kijken gratis op Sport1![]()
Ja, maar voor de kijker nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Erasmusch het volgende:
0-0 is toch ook een prima resultaat?
Als je voor psv bent wel jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef paultjuhhh het volgende:
te weinig engelsen
ER STAAT ER GEEN 1 JOHAN
ik pwn die johan ff
ja tot half maart volgens mij.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Is Van Persie nogsteeds geblesseerd?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Is Van Persie nogsteeds geblesseerd?
Ja ik kijk er nar uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef Erasmusch het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
nog zeker een paar weken.
Ik zie geen lach eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]en daar lach jij om he? echt zo'n vites !
Hij lacht toch nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wrom niequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Flashwin het volgende:
Juist Johan, Sneijder nog lang niet klaar voor de wereldtop.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hij lacht toch niet
ik lag er wel om
hihihiihihiih goeiequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Voor welk team zal ik zijn?
't zijn allebei buitenlandse!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:33 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Er kunnen wel meer smilies lachen mien kind
quote:lach (de ~ (m.))
1 uiting van vrolijkheid waarbij de mondhoeken worden opgetrokken en dikwijls met voortbrenging van geluid
zo hee, geld op PSV gezet..?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV !!
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet Farfan mee? Oftewel kan hij een been breken?
neen, ik kan daar ckherheid over brengenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
kwa positiespel en voetbalinzicht komt hij nog te kort, aldus Johanquote:
Hij doet niet mee, maar dat sluit niet uit dat ie zijn been kan breken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
NIETquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Nu stil ! want het begint !
Hmm zwakke comeback...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik weet heus wel hoe smilies lachen heur![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie meezingen strx met het liedje van de CL ?
Een Duitse tekst manquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Gaan jullie meezingen strx met het liedje van de CL ?
Nee, dat is de UEFA Cupquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
LETS GO JODE LETS GO
Dramaaaaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
LETS GO JODE LETS GO
Jij bent zeker voor Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef Suijk het volgende:
Ok, hup...uh... tja. Hopen op een mooie wedstrijd.
Volgens mij ben jij PSV supporter he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dramaaaa
Jalala Gomes Gomes Jalalaa Gomes Gomes
Heb je een taalknobbelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb meegezongen wie kan hem ff uploaden
*What a fucking farmers*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
wat moeten die buitenlanders wel niet denken van al die carnavllers
Nee hoor, daar heb ik weinig mee. Net als met PSV, dus maakt het me weinig uit, gun het jullie wel.quote:
Er zijn 1200 Arsenal supporters gratis aangekleed door de organisatie. Maar dat heb je gemist toen je de tekst uit je hoofd ging leren.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:41 schreef paultjuhhh het volgende:
wat moeten die buitenlanders wel niet denken van al die carnavllers
Dankjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee hoor, daar heb ik weinig mee. Net als met PSV, dus maakt het me weinig uit, gun het jullie wel.
Daar hebben ze tegen gespeeld in de groepsfasequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:42 schreef paultjuhhh het volgende:
wat deed die liverpool sjaal ertussen
Je moedigt toch wel PSV aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef venomsnake het volgende:
BOERUH, BOERUH, BOERUH
'quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je moedigt toch wel PSV aan![]()
Je moederquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Hathor het volgende:
Wie was die negert naast Guus op de tribune ?
Zn vrouw ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Hathor het volgende:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:
hup PSV dan maar.
ik ga een beetje heen en weer zappen tussen PSV en MadRIP.
Vast een belastingonduiker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:45 schreef Hathor het volgende:
Afgelopen Zaterdag begonnen ze de laatste 5 minuten pas te voetballen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
ik heb het alweer gezien, waardeloos dat Arsenal.![]()
Kan niet, die zit in de kroeg, en die valt niet op dikke Achterhoekers.quote:
Ow sorryquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan niet, die zit in de kroeg, en die valt niet op dikke Achterhoekers.
aleen henry is beetje goed. de rest is dramaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:46 schreef venomsnake het volgende:
ik heb het alweer gezien, waardeloos dat Arsenal.![]()
Moeders die naar de kroeg gaanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan niet, die zit in de kroeg, en die valt niet op dikke Achterhoekers.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aleen henry is beetje goed. de rest is drama
adebayor![]()
Echt Utrechts anders hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Moeders die naar de kroeg gaan![]()
Jij ziet hoe ze in de hele wedstrijd spelen na 4 minuten ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
aleen henry is beetje goed. de rest is drama
adebayor![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:50 schreef jorienvdherik het volgende:
psv wat ben je mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |