Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Over de twee wedstrijden genomen verwacht ik gewoon dat Arsenal gaat winnen, want daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot. Arsenal uit en thuis is soms een groot verschil, maar ik denk absoluut niet dat we hoeven te vrezen voor een team als PSV. PSV is afhankelijk van spelers als Farval en Koné, maar helaas zie je deze spelers nergens in dit soort wedstrijden.
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?
Farfan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbalquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan, maar Farfan is een speler die al zoveel teams heeft benadeeld door zijn vreselijke schwalbes. Je wordt er misselijk van als je ziet dat een team wint alleen door zijn schwalbes, echt triest.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbal
Tsja als Chelsea niet eens weet winnen van het B elftal van Arsenal dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Van Persie is immers geblesseerd, lekker up to date hoor Hathorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Hij zal naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. Maar met of zonder Kluivert, hij is zeker geen speler die wonderen kan verrichten tegen een superieure Arsenal.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Is KLUIVERT fit?
Helaas speelt ie niet, anders zag ik het wel gebeuren.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Net zoals tegen Bordeaux zeker?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er vertrouwen in
Je zal zien dat PSV er als het er echt om gaat staat als een huis.
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League. Zo waren er wedstrijden waarbij ze domineerden en niet wisten te winnen, maar zo waren er ook hoogstaande wedstrijden met sterk spel die ze wonnen. Tegen Manchester United bijvoorbeeld en dat is voor alle duidelijkheid de nummer 1 van England op dit momentquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?
Ik ben trouwens bang voor een 0-1, verbaast me dat mensen hier zo optimistisch zijn, dit wordt echt niet al te best denk ik. PSV komt niet door de verdediging van Arsenal heen, maar Arsenal zal niet gaan aanvallen, maar met spelers als Henry of Ljungberg of Fabregas kan het toch erg lastig worden. Al moet ik zeggen dat Arsenal zaterdag tegen de Rovers niet sterk speelde, en dat in eigen huis.
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Hathor het volgende:
Zoiets heet nou zwarte humor jongens.Toch jammer dat niemand dat door heeft hier.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik meen het overigens wel hoor, dat ze gaan winnen met 3-1.
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League.
Who cares about the League Cupquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Das alleen na de groeps fase.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Ben jij erbij morgen?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?
[..]
Who cares about the League Cup![]()
Nee.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Nee. Jij wel?quote:
hap hap hap hapquote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Tuurlijk ben ik erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Ik ook, ik voel een gezellige Carnavals Dinsdag aankomenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik even melden dat ik er zin in heb?
Met 11 spelers van verschillende nationaliteitenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
In welke opstelling verwacht jij jouw cluppie aan de aftrap Dinsdagavond?
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik erbij.
En nee hoor, maar vroeg me gewoon af of je erbij was gezien je een Nederlandse Arse supporter bent.
Ik hap idd heerlijk omdat ik me er aan kan irriteren dat veel aanhangers van hun club zich vaak verheven voelen boven degene die niet de mogelijkheid hebben om hun club op deze maner te steunen.quote:
Helaas......quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.
itt de vorige 2 keren was het vrij moeilijk om kaartjes te krijgen.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je nog een kaartje hebt voor het uit-vak houdt ik me aanbevolen.
Ik ga voor de wedstrijd al carnaval vierenquote:Op zondag 18 februari 2007 15:39 schreef WooZ het volgende:
we moeten gewoon winnen anders heb ik een kut avond tijdens m'n enige dagje carnaval
O nee... dat is waar ookquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij gaat niet eens naar de wedstrijd![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Kadoc het volgende:
Simpele zege voor Arsenal.
zoiets ja. Denk dat PSV zich zeker zal inzetten en er echt alles aan zal doen maar het zal denk ik niet genoeg zijn. De recente blessures komen ook erg vervelend uit. Met het gemis aan creatieve spelers zal het erg lastig worden tegen Arsenal.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:54 schreef MaxC het volgende:
Ben bang dat Arsenal een maatje te groot is, wordt een eervolle 0-2
Nu de tatoo weg is kan je eindelijk supporter worden van een andere club ofniet?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:16 schreef jorienvdherik het volgende:
come on psv
Verkijk je er niet op hoor, Jorientje is ook nog een hele grote ''fan'' (teletekstsupporter) van PSG Germain, Anderlecht..... uhm.......quote:Op maandag 19 februari 2007 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nu de tatoo weg is kan je eindelijk supporter worden van een andere club ofniet?
vandaar dat ik naar die clubs ook toe gaquote:Op maandag 19 februari 2007 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Verkijk je er niet op hoor, Jorientje is ook nog een hele grote ''fan'' (teletekstsupporter) van PSG Germain, Anderlecht..... uhm.......
Goonersquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef knep het volgende:
Al een aantal Gunners voorbij zien lopen hier op vliegveld Eindhoven.
oh dan wordt het 3-0 i.p.v. 6-0quote:Op maandag 19 februari 2007 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Farval kan naar alle waarschijnlijkheid morgen niet mee doen![]()
![]()
Ja want jij Gunner bent er niet bij.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja want jij Gunner bent er niet bij.
Kom je ook niet even sfeer proeven in de stad?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh dan wordt het 3-0 i.p.v. 6-0![]()
Je hebt meer een hekel aan carnaval dan liefde voor Arsenal?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
![]()
Nee want ik heb een pleuris hekel aan carnaval.
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Je hebt meer een hekel aan carnaval dan liefde voor Arsenal?
Pffffffffff
Maar je gaf hem welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.
Je bent mij ook absoluut geen verantwoording schuldig maar ik vind het vreemd dat jij als Gunner-Gooner-Geweermeneer niet naar Eindhoven komen als je favoriete clubje daar speelt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bovendien is het logistiek/praktisch en werktechnisch niet echt handig. Maar die verantwoording ben ik niet aan jou schuldig.
Zie de reacttie van DutchGooner elders in deze draad. Maar jij hebt nogal makkelijk praten als Einhovenaar(?) die relatief gemakkelijk aan kaartjes kan komen. Dus jij en ik met elkaar vergelijken op deze punten is wel heel gemakkelijk 'scoren'.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:52 schreef PyTh het volgende:
Je bent mij ook absoluut geen verantwoording schuldig maar ik vind het vreemd dat jij als Gunner-Gooner-Geweermeneer niet naar Eindhoven komen als je favoriete clubje daar speelt.
Dat het moeilijk was om aan kaartjes voor het uitvak te komen wil ik graag geloven maar als je een beetje moeite had gedaan had jij ook kaartjes kunnen hebben voor (weliswaar) een PSV vak.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:53 schreef Gunner het volgende:
Ik gun hem z'n pleziertje
[..]
Zie de reacttie van DutchGooner elders in deze draad. Maar jij hebt nogal makkelijk praten als Einhovenaar(?) die relatief gemakkelijk aan kaartjes kan komen. Dus jij en ik met elkaar vergelijken op deze punten is wel heel gemakkelijk 'scoren'.
Bovendien krijg ik een lichtkriebelende liesjeuk van stadion bezoekers die zich verheven voelen t.o.v degene die niet in staat zijn om dat te doen, de reden daargelaten.
En zoals ik al zei, ik kan het gewoon niet redden om naar die Lampenstad te gaan; ik vind daar niets 'vreemds' aan, maar misschien is dat jouw beperkte referentie kader.
Joh. Wie ben jij om me hierop aan te spreken? ken je me? Ken je m'n werk uren? Weet je waar ik woon?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:05 schreef PyTh het volgende:
En dat jij jeuk krijgt is jouw probleem, ik blijf het vreemd vinden dat zo'n "rasechte" Arse supporter als jij pretendeert te zijn niet naar Eindhoven komt, met of zonder kaart.
Jou erop aanspreken is een groot woordt natuurlijk, zeg alleen dat ik het vreemd vind en dat jij je dat dan persoonlijk aantrekt is misschien nog wel het meest zeggende.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Joh. Wie ben jij om me hierop aan te spreken? ken je me? Ken je m'n werk uren? Weet je waar ik woon?
Dus ja, het ligt aan jou. Het spijt me verschrikkelijk. maar als je dat niet kan begrijpen.. dan tsjah....
En bovendien, in een 'thuisvak' zitten vind ik dus niets aan, dat heb ik een keer in de Arena gedaan. Eens maar nooit meer.
Inderdaad. Lijkt me niet zo zinvol. Fijne wedstrijd gewenst en dat de beste moge winnen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
Maar laten we aan deze discussie maar een einde maken
Jij ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd gewenst en dat de beste moge winnen.![]()
Dan blijft het half leeg lijkt me zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:59 schreef Superheld het volgende:
Dronken mag je het stadion niet in he, let er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |