Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Over de twee wedstrijden genomen verwacht ik gewoon dat Arsenal gaat winnen, want daarvoor is het kwaliteitsverschil gewoon te groot. Arsenal uit en thuis is soms een groot verschil, maar ik denk absoluut niet dat we hoeven te vrezen voor een team als PSV. PSV is afhankelijk van spelers als Farval en Koné, maar helaas zie je deze spelers nergens in dit soort wedstrijden.
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:quote:Op zondag 18 februari 2007 21:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wie is Farval ? Hebben ze die vandaag nog effe gauw gecontracteerd ?
Farfan.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbalquote:Op zondag 18 februari 2007 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is die narige mannetje die constant gaat liggen als er een verdediger 1 meter van hem af staat:
[afbeelding]
![]()
Oh nee daar twijfel ik ook niet aan, maar Farfan is een speler die al zoveel teams heeft benadeeld door zijn vreselijke schwalbes. Je wordt er misselijk van als je ziet dat een team wint alleen door zijn schwalbes, echt triest.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedere club heeft wel eens een speler die zich wel eens schuldig maakt aan schwalbes. Natuurlijk een vervelend aanwensel, maar dat hoort nu helaas bij het voetbal
Tsja als Chelsea niet eens weet winnen van het B elftal van Arsenal dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Van Persie is immers geblesseerd, lekker up to date hoor Hathorquote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Hij zal naar alle waarschijnlijkheid de wedstrijd aan zich voorbij moeten laten gaan. Maar met of zonder Kluivert, hij is zeker geen speler die wonderen kan verrichten tegen een superieure Arsenal.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Is KLUIVERT fit?
Helaas speelt ie niet, anders zag ik het wel gebeuren.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een onverbeterlijke optimist, en ik hou het op 3-1 voor PSV, door o.a twee eigen goals van v.Persie.![]()
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:46 schreef Hathor het volgende:
Net zoals tegen Bordeaux zeker?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:33 schreef ErikT het volgende:
Ik heb er vertrouwen in
Je zal zien dat PSV er als het er echt om gaat staat als een huis.
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League. Zo waren er wedstrijden waarbij ze domineerden en niet wisten te winnen, maar zo waren er ook hoogstaande wedstrijden met sterk spel die ze wonnen. Tegen Manchester United bijvoorbeeld en dat is voor alle duidelijkheid de nummer 1 van England op dit momentquote:Op zondag 18 februari 2007 23:56 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Diezelfde van Persie die met zijn gebroken voet thuis zit?
Ik ben trouwens bang voor een 0-1, verbaast me dat mensen hier zo optimistisch zijn, dit wordt echt niet al te best denk ik. PSV komt niet door de verdediging van Arsenal heen, maar Arsenal zal niet gaan aanvallen, maar met spelers als Henry of Ljungberg of Fabregas kan het toch erg lastig worden. Al moet ik zeggen dat Arsenal zaterdag tegen de Rovers niet sterk speelde, en dat in eigen huis.
Zou ik ook zeggenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Hathor het volgende:
Zoiets heet nou zwarte humor jongens.Toch jammer dat niemand dat door heeft hier.
quote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 00:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik meen het overigens wel hoor, dat ze gaan winnen met 3-1.
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?quote:Op zondag 18 februari 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je moet Arsenal niet gaan beoordelen op de wedstrijd tegen Blackburn, maar op de wedstrijden die ze dit seizoen hebben gespeeld in de competitie en Champions League.
Who cares about the League Cupquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie week kan het worden. Eerst PSV en daarna Chelsea die de gunners gaan verslaan![]()
Das alleen na de groeps fase.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Ben jij erbij morgen?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:18 schreef Gunner het volgende:
[..]
Indeed. Als ik hetzelfde zou doen en PSV zou beoordelen op de laatste wedstrijden zou je toch een walk-over voorspellen niet waar?
[..]
Who cares about the League Cup![]()
Nee.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:15 schreef One_conundrum het volgende:
Als ze verliezen stromen ze in in de Uefa Cup toch ?
Nee. Jij wel?quote:
hap hap hap hapquote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Tuurlijk ben ik erbij.quote:Op maandag 19 februari 2007 11:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Nee. Jij wel?
En wat wil je daarmee zeggen? Dat ik m'n mening niet mag geven?
Ik ook, ik voel een gezellige Carnavals Dinsdag aankomenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:05 schreef DutchGooner het volgende:
Mag ik even melden dat ik er zin in heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |