abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2007 @ 14:32:38 #276
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46425514
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Minister Veerman moest van de Tweede Kamer ook de dagelijkse leiding van zijn boerderijen opgeven omdat hij als minister stemde over Europese subsidies waar zijn boerderijen van profiteerden. Hij had ook helemaal niets fout gedaan maar toch drong Links daar (terecht) op aan simpelweg om elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden. Niemand had het destijds over competenties en vaardigheden.
Je hebt mij daar nooit over horen praten/klagen. De suggestie dat ik links ben, is aanmatigend.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 14:33:01 #277
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46425525
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Realistisch.
Oh zeker, daar is nu toch echt wel een sterke lobby voor aan het komen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:33:07 #278
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425531
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zolang is het ook niet geleden dat de Britten een zinloze oorlog begonnen om een paar stenen, een cruiser onnodig tot zinken brachten en claimde een overwinnig te hebben om zo verkiezingswinst af te dwingen. Zo beschaafd vind ik dat ook weer niet.
Deze versie van de geschiedenis keur ik af. Er zaten daar wel zo'n 3000 Britse onderdanen, die niks van de Argentijnse bezetting moesten hebben.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_46425532
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Minister Veerman moest van de Tweede Kamer ook de dagelijkse leiding van zijn boerderijen opgeven omdat hij als minister stemde over Europese subsidies waar zijn boerderijen van profiteerden. Hij had ook helemaal niets fout gedaan maar toch drong Links daar (terecht) op aan simpelweg om elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden. Niemand had het destijds over competenties en vaardigheden.
Omdat daar gewoon sprake was van een belangenverstrengeling. In geval van Albayrak en Aboutaleb wordt slechts gesuggereerd dat zij, ten behoeve van resp. Turkse en Marokkaanse belangen, de Nederlandse belangen onvoldoende zouden kunnen behartigen. Het enige wat aan die suggestie ten grondslag wordt gelegd, is het hebben van een dubbele nationaliteit. Ik vind dat nogal mager. En bovendien, al zouden zodanig handelen dat de schijn wordt gewekt dat hun loyaliteit niet of onvoldoende bij de Nederlandse samenleving ligt (en van zulk handelen is natuurlijk nog geen sprake geweest), dan is er altijd nog sprake van een volksvertegenwoordiging die hen op de vingers kan tikken of zelfs zonder pardon kan wegsturen.

Het gaat veel te ver om die mensen bij voorbaat te diskwalificeren van een politiek ambt. Zij voldoen formeel immers aan de vereisten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:33:16 #280
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46425539
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kan best zijn, ik ben best voor een door kernenergie aangedreven westen, laat ze maar lekker in hun zandbak.
! Als je niet weet waar olie voor gebruikt wordt, bemoei je er dan ook niet mee. .

Ik heb echt moeite moeten doen om nog serieus over te komen, maar met dit soort opmerkingen, nee. Laat maar.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:33:54 #281
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425560
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Oh zeker, daar is nu toch echt wel een sterke lobby voor aan het komen.
Frankrijk is al aardig op weg in die richting...
pi_46425619
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het is genocide. Als de Armeense kwestie geen genocide is, wat is dan wel een genocide?
Dat is geen antwoord op de vraag. Wat ik suggereerde was dat je van Wouter Bos ook kunt zeggen dat hij de term 'genocide' heeft willen verzachten. Mag hij dan wel minister worden? Wat je Albayrak in dit verband verwijt, kun je Bos immers ook verwijten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 14:35:19 #283
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46425625
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

! Als je niet weet waar olie voor gebruikt wordt, bemoei je er dan ook niet mee. .

Ik heb echt moeite moeten doen om nog serieus over te komen, maar met dit soort opmerkingen, nee. Laat maar.
Mijn god, ben jij echt zo'n klein kind? Heb je net op wiki gelezen dat olie ook voor andere zaken gebruikt wordt?
pi_46425649
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef Argento het volgende:

[..]

Omdat daar gewoon sprake was van een belangenverstrengeling.
Daar is sprake van net zo'n belangenverstrengeling dan wanneer Albayrak moet gaan beslissen over het lot van een Armeense asielzoeker. Net zoals Minister Veerman een besluit had kunnen nemen als boer i.p.v. als Minister kan Albayrak dat gaan doen als Turk i.p.v. als Nederlander.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_46425659
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef riri het volgende:
De kern van het geheel is dat het eng nationalistisch is.
Nederland moet voorbehouden blijven aan de zogenaamde echte Nederlanders.
Dat is wat er achter zit.
We zijn dan ook niet meer veraf van bloed und bodemtheorieen....
In marokko of turkije zal er vast ook geen nederlander zonder marrokaanse/turkse roots minister of staats secrataris kunnen worden.

Waarom ga je dat niet aankaarten?
Wederkerigheid.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
  zondag 18 februari 2007 @ 14:36:21 #286
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425665
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Argento het volgende:
Dat is geen antwoord op de vraag. Wat ik suggereerde was dat je van Wouter Bos ook kunt zeggen dat hij de term 'genocide' heeft willen verzachten. Mag hij dan wel minister worden? Wat je Albayrak in dit verband verwijt, kun je Bos immers ook verwijten.
Nou, bij deze dan. Al vermoed ik dat het bij Bos alleen om de Turkse stemmetjes ging, niet om achterliggende loyaliteiten.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:36:21 #287
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46425666
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:30 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jodenhaters Moslimhaters
übermensch gevoelens
Anti-Amerikaans Anti-MiddenOosten
Anti-Individu
Anti-vrije gedachten
Anti-democratie
Geweld Angst als politieke drukmiddel
Grote leider (mohammed) Wilders
[..]
Oeh, overeenkomsten.
pi_46425668
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als er dan toch keuzes moeten worden gemaakt, liever Brits dan Marokkaans of Turks.
Dus de overheid moet een ranglijst op stellen van landen welke geschikt zijn om bewindslieden aan te nemen?
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 14:36:55 #289
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46425681
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Argento het volgende:

[..]

Bij hem ligt dan ook de hoofdverantwoordelijkheid om met dat soort mensen aan te komen. Alles voor de stemmen he? Opportunisme is troef. genocide of niet, maar wel mooi Turkse kiezers.
pi_46425690
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Deze versie van de geschiedenis keur ik af. Er zaten daar wel zo'n 3000 Britse onderdanen, die niks van de Argentijnse bezetting moesten hebben.
Ja, maar goed. Het was niet meer dan een spektakelstuk dat verdomd goed uitkwam voor Thatcher die voor de oorlog op zwaar verlies stond in de peilingen en na de oorlog populairder dan ooit leek. Hoe het toen zat met die cruiser wisten de mensen niet... ik zie trouwens parallellen met het heden Overigens was er op dat moment geen alternatief voor Thatcher, dus misschien was het wel goed, achteraf. En het heeft mooie muziek opgeleverd
pi_46425713
He, PJORourke, reageer eens op mijn Thatcher post. Ben benieuwd wat je daarover zegt.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:37:43 #292
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46425715
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Mijn god, ben jij echt zo'n klein kind? Heb je net op wiki gelezen dat olie ook voor andere zaken gebruikt wordt?
Ventje, als jij denkt dat je met de komst van kernenergie ook maar voor een klein deel onafhankelijk bent van olie, maak je jezelf echt belachelijk hoor.

Maargoed, beticht mij maar van 'wiki lezen' en andere dingen, daar ben je wel goed in, dat als 'argument' gebruiken.
pi_46425717
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Daar is sprake van net zo'n belangenverstrengeling dan wanneer Albayrak moet gaan beslissen over het lot van een Armeense asielzoeker. Net zoals Minister Veerman een besluit had kunnen nemen als boer i.p.v. als Minister kan Albayrak dat gaan doen als Turk i.p.v. als Nederlander.
Albayrak is toch niet persoonlijk verbonden met het lot van een Armeense asielzoeker? Veerman is dat per definitie wel met zijn boerderij.
  zondag 18 februari 2007 @ 14:38:33 #294
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425744
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Puzzelaar het volgende:
He, PJORourke, reageer eens op mijn Thatcher post. Ben benieuwd wat je daarover zegt.
Heb ik al gedaan, het is complete nonsens.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 14:38:53 #295
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46425757
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ventje, als jij denkt dat je met de komst van kernenergie helemaal onafhankelijk bent van olie, maak je jezelf echt belachelijk hoor.

Maargoed, beticht mij maar van 'wiki lezen' en andere dingen, daar ben je wel goed in, dat als 'argument' gebruiken.
Kindje toch.
De olie die we voor niet-brandstoftoepassingen nodig hebben is dermate weinig dat we die ergens anders kunnen halen.
pi_46425769
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En bedankt voor het verneuken van een topic over een actueel onderwerp.
pi_46425784
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, het is complete nonsens.
Want?
  zondag 18 februari 2007 @ 14:39:46 #298
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_46425799
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Kindje toch.
Ik kom niet meer bij.

Kernenergie = onafhankelijk van het MO

"De olie die we voor niet-brandstoftoepassingen nodig hebben is dermate weinig dat we die ergens anders kunnen halen."

Ehh, nee.

Maargoed, ik ga wel weer ontopic hoor, dit begint lekker offtopic te raken.

Waarom was het bezit van 2 reisdocumenten ook weer een probleem?
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Moet je dat kind bedanken die komt met zijn wiki-wijsheden.
Je denkt wel wat te weten hè? .
  zondag 18 februari 2007 @ 14:40:13 #299
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425826
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja, maar goed. Het was niet meer dan een spektakelstuk dat verdomd goed uitkwam voor Thatcher die voor de oorlog op zwaar verlies stond in de peilingen en na de oorlog populairder dan ooit leek. Hoe toen zat met die cruiser wisten de mensen niet... ik zie trouwens parallellen met het heden Over was er op dat moment geen alternatief voor Thatcher, dus misschien was het wel goed, achteraf. En het heeft mooie muziek opgeleverd
In het VK is het niet, zoals hier, acceptabel om landgenoten in den vreemde te laten stikken als er wat gebeurt. Zo staat men ook achter de blanke boeren in Zimbabwe.

Als Thatcher niks had gedaan, had ze niet klang kunnen blijven zitten.

Als Duitsland Texel bezet, is dat toch ook niet aanvaardbaar?
  zondag 18 februari 2007 @ 14:40:45 #300
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46425843
quote:
Op zondag 18 februari 2007 14:39 schreef Puzzelaar het volgende:
Want?
Het speelt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')