In Tetsjenie heeft hij anders aardig huisgehouden. Het verantwoordleijk zijn voor dergelijke slachtingen is uiteraard minder erg dan het zogenaamd ontkennen van een genocide 100 jaar geleden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En genocideontkenner Albayrak niet dan? Ik heb Poetin nog geen genocide horen ontkennen...
Ja, dat is het, Wilders gaat dadelijk iedereen vergassen. Zo, Godwin komt ook weer langs.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef riri het volgende:
De kern van het geheel is dat het eng nationalistisch is.
Nederland moet voorbehouden blijven aan de zogenaamde echte Nederlanders.
Dat is wat er achter zit.
We zijn dan ook niet meer veraf van bloed und bodemtheorieen....
Nee, maar ze ontkennen geen genocides, behandelen al hun bevolkingsgroepen netjes, doen niet aan landjepik. En ga nou niet beweren dat de Marokkaanse onderklasse zo'n succes is...quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Britse onderklasse staat niet bekend om haar beschaving.
deed die uit zichzelf he, die arme moslimmetjes daar hadden helemaal niets gedaan, alleen hun ideologie aan iedereen opgedrongen middels intimidatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In Tetsjenie heeft hij anders aardig huisgehouden. Het verantwoordleijk zijn voor dergelijke slachtingen is uiteraard minder erg dan het zogenaamd ontkennen van een genocide 100 jaar geleden.
Dus als Thatcher een NL paspoort zou hebben .... ? En ze zou minister kunnen worden ... ?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als die bewindspersoon kan worden, wel.
Wat moet ik met deze onzin?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Puzzelaar het volgende:
Dus als Thatcher een NL paspoort zou hebben .... ? En ze zou minister kunnen worden ... ?
Er zijn daar genoeg onschuldige burgers omgekomen hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
deed die uit zichzelf he, die arme moslimmetjes daar hadden helemaal niets gedaan, alleen hun ideologie aan iedereen opgedrongen middels intimidatie.
Er is aan beide kanten geen sprake van schone handen. Je kan met alle goede wil Poetin geen frisse kerel noemen. Tetsjenie is maar 1 vd voorbeelden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
deed die uit zichzelf he, die arme moslimmetjes daar hadden helemaal niets gedaan, alleen hun ideologie aan iedereen opgedrongen middels intimidatie.
Als er dan toch keuzes moeten worden gemaakt, liever Brits dan Marokkaans of Turks.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Dus als Thatcher een NL paspoort zou hebben .... ? En ze zou minister kunnen worden ... ?
Nee, maar Albayrak is ook niet fris. Toch pretenderen we van wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is aan beide kanten geen sprake van schone handen. Je kan met alle goede wil Poetin geen frisse kerel noemen. Tetsjenie is maar 1 vd voorbeelden.
Dat gebeurt in oorlogstijd, jij dacht dat er geen onschuldige slachtoffers vielen door die ziekte?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:25 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Er zijn daar genoeg onschuldige burgers omgekomen hoor.
Het land waar Hooliganisme uitgevonden is.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar ze ontkennen geen genocides, behandelen al hun bevolkingsgroepen netjes, doen niet aan landjepik. En ga nou niet beweren dat de Marokkaanse onderklasse zo'n succes is...
en de VS stort soevereine staten in een burger oorlog onder het mom van de wereldwijde exploitatie van democratie. Voorlopig heeft het Midden Oosten meer last van ons dan wij van hen.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou....quote:Op zondag 18 februari 2007 14:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als die bewindspersoon kan worden, wel. Al is het VK natuurlijk een veel beschaafder land dan dat van Albayrak en Aboutaleb.
[..]
Bij het fortuin van de Oranjes?
[..]
Nou, de meerderheid van de Nederlanders vindt van niet.
Minister Veerman moest van de Tweede Kamer ook de dagelijkse leiding van zijn boerderijen opgeven omdat hij als minister stemde over Europese subsidies waar zijn boerderijen van profiteerden. Hij had ook helemaal niets fout gedaan maar toch drong Links daar (terecht) op aan simpelweg om elke schijn van belangenverstrengeling te vermijden. Niemand had het destijds over competenties en vaardigheden.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat mij betreft heb je er 150. Het gaat mij om competenties en vaardigheden. Oud-Nederlandse kunde.
Ho ho, ik vind het topic allang onzin, maar ga nu niet mijn woorden lopen misbruiken.Ja. Mét waarde voor de drager ervan.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, want als het slechts een papiertje is, zoals Yildiz zegt,
Waarom is het bezit ervan een probleem, was mijn vraag. Wat is het nut van nodeloos, onzinnig en in-effectief belemmeren?quote:is het opgeven daarvan toch geen probleem?
quote:Ze hecht eraan, is dus loyaal t.o.v. Turkije, en behoudt dus het paspoort.
quote:Op zondag 18 februari 2007 14:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En genocideontkenner Albayrak niet dan? Ik heb Poetin nog geen genocide horen ontkennen...
Nee, Poetin pleegt een aanslag in zijn eigen hoofdstad als excuus om Tsjetsjenië binnen te vallen.
Kan best zijn, ik ben best voor een door kernenergie aangedreven westen, laat ze maar lekker in hun zandbak.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Argento het volgende:
[..]
en de VS stort soevereine staten in een burger oorlog onder het mom van de wereldwijde exploitatie van democratie. Voorlopig heeft het Midden Oosten meer last van ons dan wij van hen.
zijn er geen 'raszuivere' Nederlanders die in dat verband 'genocide' een overdreven term vinden?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar Albayrak is ook niet fris. Toch pretenderen we van wel.
Ja, so what? Draag je de Saoedi's de utvinding van steniging en kromzwaarden ook na?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het land waar Hooliganisme uitgevonden is.![]()
Ja, lang, lang geleden. Polisario wordt nog steeds onderdrukt, door die overheid van Aboutaleb.quote:Doen niet aan landjepik? Het VK heeft de halve wereld veroverd.![]()
Realistisch.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan best zijn, ik ben best voor een door kernenergie aangedreven westen, laat ze maar lekker in hun zandbak.
De opkomst van islam doet me denken aan de opkomst van het nasisme.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:35 schreef riri het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan wat er voor de tweede wereldoorlog over de Joden werd gezegd.....
Zullen we dit neo-antisemitisme noemen?
Dat zeg ik dus niet... LEZEN wordt zeker niet meer op school gegeven?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:27 schreef riri het volgende:
Dat bedoel ik nou....
Dus zijn die twee minder beschaafd omdat ze ook de marrokaanse en turkse nationaliteit hebben
Hoor wat je zegt.....
Het is genocide. Als de Armeense kwestie geen genocide is, wat is dan wel een genocide?quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef Argento het volgende:
zijn er geen 'raszuivere' Nederlanders die in dat verband 'genocide' een overdreven term vinden?
Zolang is het ook niet geleden dat de Britten een zinloze oorlog begonnen om een paar stenen, een cruiser onnodig tot zinken brachten en claimde een overwinnig te hebben om zo verkiezingswinst af te dwingen. Zo beschaafd vind ik dat ook weer niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 14:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, so what? Draag je de Saoedi's de utvinding van steniging en kromzwaarden ook na?
[..]
Ja, lang, lang geleden. Polisario wordt nog steeds onderdrukt, door die overheid van Aboutaleb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |