Maar ze is blij dat ze beiden de ruimte nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat snollie al minder enthousiast zoentjes geeft..
Vind je het gek als je vorige relatie net twee dagen geleden uit is gegaan.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me op dat snollie al minder enthousiast zoentjes geeft..
Nee, zal een kleine kans op zijn. Eric eruit of Bart vrijwillig ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef n1ek het volgende:
Nou mijn hoop op een exit voor Natasia of iemand uit die richting is wel compleet weg. Brian en Amanda gaan never nooit op haar stemmen.
Wilgo moet nog even een paar keer zeggen dat Brian en Amanda niet te vertrouwen zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef n1ek het volgende:
Nou mijn hoop op een exit voor Natasia of iemand uit die richting is wel compleet weg. Brian en Amanda gaan never nooit op haar stemmen.
Bij sommige vrouwen, gaat het daar ook alleen maar om. Zeker bij vrouwen die hun ex binnen 2 dagen (zoals amoebe dat zelf zegt systematisch te doen) inruilen voor een nieuw exemplaar.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vind je het gek als je vorige relatie net twee dagen geleden uit is gegaan.....
Ik denk dat een vrouw ook wel voelt wanneer het bij een man alleen maar om sex gaat....
Ruimte, maar niet verder dan op gehoorsafstand voor brainless.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze is blij dat ze beiden de ruimte nemen.
Wat doet ze dan zelf met Brian?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:52 schreef Black_king het volgende:
Vind je het gek als je vorige relatie net twee dagen geleden uit is gegaan.....
Ik denk dat een vrouw ook wel voelt wanneer het bij een man alleen maar om sex gaat....
Natasia heeft haar chinese thee "als stok achter de deur"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:56 schreef Kaleddis het volgende:
En Natasia neemt maar weer een Baileys om de nodige pondjes weer aan te komen. Ze zal toch maar haar doelen behalen![]()
Daar viel ook niet zoveel aan te veroveren, eerder sprake van 'ze heeft zich opgedrongen'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
Die Braajen baalt.................................wat een verovering die Del.
Ik denk dat ze Brian toch wel wat meer als leermeester ziet. Vergeleken bij haar is hij natuurlijk een stuk slimmer. En ze trapt ook nog in zijn gladde praatjes.quote:
Eric zou jammer zijn. Bart heb ik minder moeite mee als die weggaat. Maar liever iemand van BAN natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef Black_king het volgende:
[..]
Nee, zal een kleine kans op zijn. Eric eruit of Bart vrijwillig ?![]()
En Nena is een illusie en een vriendin armer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar viel ook niet zoveel aan te veroveren, eerder sprake van 'ze heeft zich opgedrongen'.
Ik vermoed van niet, de enige man die in haar hoofd / hart zit is ene Rogier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:58 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Brian toch wel wat meer als leermeester ziet. Vergeleken bij haar is hij natuurlijk een stuk slimmer. En ze trapt ook nog in zijn gladde praatjes.
Ik vermoed dat er aan haar kant wat meer liefde in het spel is.
Ik denk dat je haar overschat.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:58 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Amanda neukt Brian voor bescherming.
Dit type vrouwen weet zich over het algemeen op deze manier te handhaven tot de eerste ouderdomsverschijnselen. Daarna eindigen ze in een achterstandsbuurt in Almere.
Wat zou het effect zijn als Nena een kaartje stuurt dat ze Braajen wel wil...................toch nog.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, de enige man die in haar hoofd / hart zit is ene Rogier.
De show met Brian is puur en alleen om Nena te zieken.
Of omdat ie zich beseft dat hij aan haar vast zit, daar in dat huis? En de angst voor Rogier buiiten dat huis?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef Black_king het volgende:
conjo nog wat...vervloekt hij zichzelf omdat hij weet dat hij totaal geen intellectuele uitdaging bij haar heeft?
ik dacht dat Day wel wat ant. spreekt/ verstaatquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
zijn er nog antillianen op FOK?
Vertaal het even alsjeblieft ,wat die gek in de tuin zit te mompelen.
Hoe weet zij dat? Toch niet uit eigen ervaring...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Forme het volgende:
Volgens zdngmw kost een diva zijn heel veel energie![]()
Dat Brian en Amoebe nog wilder tekeer gaanquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Wat zou het effect zijn als Nena een kaartje stuurt dat ze Braajen wel wil...................toch nog.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef 2live het volgende:
amanda; ik werd vanmorgen wakker met het gevoel, ik zit hier nog wel ff...
hoe zou amanda nou aan dat gevoel zijn gekomen?
Na 7 maanden mag Erik het stokje van haar overnemen vertelde ze netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Tissik het volgende:
[..]
Hoe weet zij dat? Toch niet uit eigen ervaring...
Brian vindt het wel best, die heeft zijn dekking geregeld en vermaakt zich prima in de villa. Hij heeft ook nog wel minimaal een jaar nodig om zijn liedje en dichtbundel uit te brengen. Brian heeft geen haast.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef n1ek het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom Brian er elke keer niemand uit wil. Hij ziet toch ook het grotere plaatje. Over een jaar zit je straks met 7 mensen waarmee je het goed kan vinden. Erg goed. En dan moet je ze toch wegstemmen. Alleen maar stukken veel lastiger.
Precies, ook omdat hij vanmorgen te horen heeft gekregen dat hij toch wel een betje de aanstichter is....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of omdat ie zich beseft dat hij aan haar vast zit, daar in dat huis? En de angst voor Rogier buiiten dat huis?
Hij voelt zich iig niet happy in love, zeg maar.
Nu niet nee, maar over een jaar krijgt hij spijt. Althans die kans is zeer groot.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian vindt het wel best, die heeft zijn dekking geregeld en vermaakt zich prima in de villa. Hij heeft ook nog wel minimaal een jaar nodig om zijn liedje en dichtbundel uit te brengen. Brian heeft geen haast.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:07 schreef ruby het volgende:
Brian staat bij de vijver en maakt wat tjoepatjoep geluiden.
Ze vliegt gewoon donderdag uit, gewoon tegengestelde voorspelling!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:00 schreef 2live het volgende:
amanda; ik werd vanmorgen wakker met het gevoel, ik zit hier nog wel ff...
hoe zou amanda nou aan dat gevoel zijn gekomen?
Ja maar zo diep denkt Brian nou ook weer niet na.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nu niet nee, maar over een jaar krijgt hij spijt. Althans die kans is zeer groot.
Ja die ook, maar tevens: tjoepatjoepatjoep.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:08 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Fishy fishy fishy, fishy die ?
Nee vast niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:09 schreef Dogga het volgende:
Heeft hij enig idee dat er camera's op hem zijn gericht?
En daar heb je Bart Huub en Syl op de streamsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Waar is Syl eigenlijk?? En van mij mogen Bart en Huub in het kantoor op de streams hoor. Alle 4 de streams hoeven van mij niet bah.
Lieve schat, ik zou wel willen, maar ik versta het nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Black_king het volgende:
Day, kun jij vertalen aub ??
Ik zou ook mijn kont tegen de krib hebben gegooid. Dan er maar uit, krijg je tenminste je geld nog terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
ik geloof dat het advies van de redactie bij Syl averechts werkt
Ze kan lekker tellen toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef Dogga het volgende:
Jairo heeft geen gal blaas.
Natasia: 1 op de triljoen kindjes heeft dat.
Uhmh we only got 6/7 billion people right?
so he must be the only one then
nog niet; officieel begint het pas morgen..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:17 schreef ruby het volgende:
Huub benadrukt dat iedereen nu carnaval aan het vieren is.
Nou, ik niet hoor.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:59 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Brian nu in de gaten heeft dat Bart toch niet meer te vertrouwen is.
Bart vertrekt dus vrijwillig.
Op logisch nadenkenquote:
de druk op brian is groot, hij heeft met bart een pact, en als brian natasia of amanda er niet uit wil, dan gaat Bart.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Op logisch nadenken
Natasia en Amanda gaan er dus echt niet uit. En Huub heeft Eric nodig als backup voor het geval Sylvia er over een tijdje niet meer is.
Vroeger had je een spel genaamd "Logical", een zeer verslavend spel wat me 2 muizen gekost heeft. M`n familie werd helemaal gek van dat geklikquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:19 schreef ruby het volgende:
Oké dat geklik op hun muizen is niet echt opwindend. Dan maar naar Natasia en consorten.
Jee, ik word helemaal verdrietig hiervanquote:
Volgens mij DENKT Braaaaajen, dat ie een pact met Bart heeft, is heel nog niet zeker.Bart vliegt van links naar rechts.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
[..]
de druk op brian is groot, hij heeft met bart een pact, en als brian natasia of amanda er niet uit wil, dan gaat Bart.
Dit heeft hem echt wel aan het denken gezet, we wachten af..
En dat zal waarschijnlijk ook wel de reden zijn waarom hij veel moeite zal hebben om de beslissing te nemen om Amanda/Natasia eruit te stemmen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij DENKT Braaaaajen, dat ie een pact met Bart heeft, is heel nog niet zeker.Bart vliegt van links naar rechts.
Dat moet Bart nog voorstellen aan Brian.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:21 schreef 2live het volgende:
[..]
de druk op brian is groot, hij heeft met bart een pact, en als brian natasia of amanda er niet uit wil, dan gaat Bart.
Dit heeft hem echt wel aan het denken gezet, we wachten af..
nee, heeft hij gisteren gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat moet Bart nog voorstellen aan Brian.
Eigenlijk zou je dan een geruisloze muis moeten hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vroeger had je een spel genaamd "Logical", een zeer verslavend spel wat me 2 muizen gekost heeft. M`n familie werd helemaal gek van dat geklik
Galgangatresie is een zeldzame afwijking, die voorkomt bij 1 op de 15.000 babies. In Nederland worden gemiddeld 10 kinderen per jaar met galgangatresie geboren, net iets meer meisjes dan jongens. Het is niet erfelijk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef Dogga het volgende:
Jairo heeft geen gal blaas.
Natasia: 1 op de triljoen kindjes heeft dat.
Uhmh we only got 6/7 billion people right?
so he must be the only one then
Kijk 15.000 makes sence.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:30 schreef Tissik het volgende:
[..]
Galgangatresie is een zeldzame afwijking, die voorkomt bij 1 op de 15.000 babies. In Nederland worden gemiddeld 10 kinderen per jaar met galgangatresie geboren, net iets meer meisjes dan jongens. Het is niet erfelijk.
Arie Ribbens? De Deurzakkers?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:27 schreef bunnyma het volgende:
Ze ontdekken dat er waarschijnlijk toch iets in de planning staat.
Iets in de tuin.
Waarschijnlijk een carnavalsband voor Sylvia.... tenminste dat hoop ik.
Gitaarspelende Brianquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:34 schreef KimiK het volgende:
Hoor muziek op stream 3 maar zie de tuin
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het lijkt hier wel FOKzipedia. FOKKERS maken ze niks wijs, toch Tissik.
![]()
Die lul wil alles verkrachten waar een gat in zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij is het Braindead die zijn gitaar zit te verkrac.........
Ik blijf het moeilijke plots vinden, het enige dat opvalt is dat Zdngmw al 6 weken roept dat ze over 7 maanden naar huis gaat, dat kun je lang volhouden dan, als het steeds 7 maanden blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:28 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij wil Bart zich wel houden aan het pact met Brian, dat heeft ie ook gezegd tegen Huub en Eric. Maar hij heeft tegen Brian gezegd dat hij niet 3 dubbel gedekt hoeft te zijn. Klopt ook weer natuurlijk. Maar als Bart gaat, Natasia over 7 maanden en ja hoe stabiel is Snollie eigenlijk? Moeilijke keuze voor Brian, zeker omdat hij Bart niet volledig vertrouwd.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zou wel willen, maar ik versta het niet![]()
Antwoord kwam al voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is Brian vannacht achterom geweest?
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die lul wil alles verkrachten waar een gat in zit.
I second that. Geen saaiere TV te verzinnen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:33 schreef ruby het volgende:
Natasia stelt voor om vanavond Pulp Fiction te kijken.
Ik stel voor dat ze helemaal geen tv kijken.
Ze zei op een gegeven moment wel dat een bepaald deel heel erg gevoelig was en dat hij even moest stoppen. Zou dus maar zo kunnen. Het was vanmorgen trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net dit op de TIEN site:
Amanda en Eirc bespreken wie er uitgestemd moet worden deze maand. Eric, die natuurlijk Natasia weg wil hebben, tast de 19-jarige een beetje af: “Als er van de zeven Miljonairs vijf zijn die een bepaald persoon er uit willen stemmen. Zou je de stemming dan tegenhouden of meegaan?” Amanda zou het niet zeker weten: “Maar als iedereen het er mee eens is dan zou ik het denk ik wel doen ja!” En dan slaar Eric toe: “En als Natasia eruit gestemd zou worden?” Maar de 19-jarige, die niets van het complot door lijkt te hebben, prikt de zeepbel in één keer door: “Ik zou Natasia bijvoorbeeld nooit laten vertrekken. Ik kan heel goed met d’r opschieten!” Einde verhaal voor de stemmingsronde?
Dus de redactie heeft Amanda al bewerkt? Want dat ze nu pertinent Natasia er NIET uit wil stemmen is wel heel vreemd, na de knallende ruzie van pasgeleden waarin ze Natasia een aantal keren de dood in wenste.
Dat was nou net het stukje dat ik ook zag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei op een gegeven moment wel dat een bepaald deel heel erg gevoelig was en dat hij even moest stoppen. Zou dus maar zo kunnen.
Eigenlijk moeten we het hele zooitje gaan boycotten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.
amanda doet gewoon wat brian wil,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.
Welnee, Amanda was toch na een dag weer beste maatjes met Natasia. En nu ze 'verkering' heeft met Brian hoort ze helemaal bij 'de familie'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Eirc bespreken wie er uitgestemd moet worden deze maand. Eric, die natuurlijk Natasia weg wil hebben, tast de 19-jarige een beetje af: “Als er van de zeven Miljonairs vijf zijn die een bepaald persoon er uit willen stemmen. Zou je de stemming dan tegenhouden of meegaan?” Amanda zou het niet zeker weten: “Maar als iedereen het er mee eens is dan zou ik het denk ik wel doen ja!” En dan slaar Eric toe: “En als Natasia eruit gestemd zou worden?” Maar de 19-jarige, die niets van het complot door lijkt te hebben, prikt de zeepbel in één keer door: “Ik zou Natasia bijvoorbeeld nooit laten vertrekken. Ik kan heel goed met d’r opschieten!” Einde verhaal voor de stemmingsronde?
Dus de redactie heeft Amanda al bewerkt? Want dat ze nu pertinent Natasia er NIET uit wil stemmen is wel heel vreemd, na de knallende ruzie van pasgeleden waarin ze Natasia een aantal keren de dood in wenste.
Hebben we tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:42 schreef Gigageil het volgende:
Hehehehe Natasia liep snel weg......je kon zeker liplezen in die broek van haar......![]()
Hebben we trouwens niet al recht op 4 streams ??
![]()
Huh? Dat begrijp ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef _Boo_ het volgende:
Die filmpjes van Amanda zijn gewoon live.
Duhquote:
Wakker worden Black, nog niks gezien van Snollie ????quote:
Ja, dat zeggen die jongens allemaal. Maar ondertussenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda heeft ook filmpjes gemaakt, maar daarna direct gewist...
Ik zeer het !! Ze weet volgens mij niet eens van het bestaan van infrarood cams. Tis voor haar donkerquote:
Misschien komt er wel een nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef KimiK het volgende:
Waarom lopen er steeds mannen met camera's in de tuin?? Zou echt lachen zijn als er echt een carnavalvereniging zou komen en dan de hele nacht doorgaan, Natasia is nl. heeeeeelllll erg moe (zoals altijd).
We zijn niet lief geweest voor de redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar wij willen echt kookles van Huub
Er worden camera's neergezet, ik denk dat Eric en Huub vanavond gaan zwemmen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:47 schreef Katewalker het volgende:
gedoe op het dak...wat zijn ze aan het doen zeg..![]()
Voorbereidingen voor de ontvoering van Natasia?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:47 schreef Katewalker het volgende:
gedoe op het dak...wat zijn ze aan het doen zeg..![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoezo verbaast me niet dat Amanda voor de doostraf is...Komt door haar intelect...
Heb je het script per ongeluk gelezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Er worden camera's neergezet, ik denk dat Eric en Huub vanavond gaan zwemmen....![]()
Gaat ze bij mij niet lukken want als dit nog veel langer doorgaat dan gooi ik m'n streams uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zijn niet lief geweest voor de redactie.
Dus Huubje word ons niet meer gegund.
we moeten nu gaan houden van die Tokkies.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je het script per ongeluk gelezen![]()
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:51 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia vergist zich even in het aantal kinderen dat ze heeft. Of het aantal mannen![]()
Had ik de hele dag al gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:50 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gaat ze bij mij niet lukken want als dit nog veel langer doorgaat dan gooi ik m'n streams uit.![]()
nou, ik vond de reactie op een vierde grote liefde wel heeeell veelzeggendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
tvp
Of ze had het over Wilgo en haar buitenman. En pas daarna over Wilgo en haar twee kinderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, ik vond de reactie op een vierde grote liefde wel heeeell veelzeggend![]()
Heb ik niet gezien (goh wat jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik de hele dag al gedaan.
nadat ik ochtendseks zag.
was meteen genezen voor de verdere dag.
leuk als dat elke dag de streams gaan worden.![]()
ja, dat verhaal speelde een tijdje terug toch, en het was wederzijds.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had het idee dat ze al iemand op het oog had....
Nee, het komt door haar gebrek aan intellect!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoezo verbaast me niet dat Amanda voor de doostraf is...Komt door haar intelect...
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het komt door haar gebrek aan intellect!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Het is zeven uur (tijd dat de kindjes kijken?) en nu begint Natasia over haar seksleven en triootjes![]()
ook leerzaamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Het is zeven uur (tijd dat de kindjes kijken?) en nu begint Natasia over haar seksleven en triootjes![]()
Hee f04, ben je er weer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
tvp
Ik was van kwaadheid naar bed gegaan na die stemming en die onwaarheden van de redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien (goh wat jammer) Heb vannacht naar Bart, Huub, Syl en Eric zitten kijken tot een uur of 4, was veel leuker.
![]()
![]()
Wilgo zal weer erg blij zijn met deze streamsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Black_king het volgende:
Natas doet trio's met een andere vrouw.....
ik ga de vogelgeluiden zomaar even aandoen, geloof ik....
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Ik vond het al een wonder van Wilgoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie zou er in godsnaam nou een trio met Natasia willen
Wel jammer want je hebt een hoop lol gemist met die vier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik was van kwaadheid naar bed gegaan na die stemming en die onwaarheden van de redactie.
Had het effe gehad.
Ja las het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wel jammer want je hebt een hoop lol gemist met die vier.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat de negatieve post voor natasia wel wordt bewaard. En als ze naar huis gaat, een containertje laten bezorgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja las het.
Maar ik vind het gewoon effe een nep zooi.
En Eric valt me ook zwaar tegen.
Doet ze niets mee. Dat mens is immuun voor kritiek, daar kun je dus écht niks mee beginnen. Schrijnend geval van zinloos leven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat de negatieve post voor natasia wel wordt bewaard. En als ze naar huis gaat, een containertje laten bezorgen.
Ik ben bag dat Natasia er een van het soort is die zelfs tegen een container nog roept "ïk lust je rauwwwww"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Wie in godsnaam een duo?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie zou er in godsnaam nou een trio met Natasia willen
Als ik de hand van Natasia was zou ik ik waarschijnlijk niet eens in de buurt van die stinkende vis durven komenquote:
colaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef _Boo_ het volgende:
Hebben ze Baileys met 7up gemengd ofzo? Ik mis ff wat.
misschien beseft die dat zijn plannetjes om natas uit het huis te krijgen naw niet gaan lukken. hij moet denk ik zelf bang zijn voor zijn eigen positie in huisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Eric huichelt ook. Eerst met veel bombarie aankondigen dat je Natasia even het huis uit gaat werken en nu ontzettend begripvol richting Natasia over haar negatieve post en negatieve rol van de media hierin. Een softe relnicht.
De wonderen zij de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
"k had D maar het groeit nog steeds"
Leugenares!
Haar kussentjes zijn vanmorgen gewoon even lekker opgeschud.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
"k had D maar het groeit nog steeds"
Leugenares!
Ai, ik dacht dat dat alleen met 7up was. Ik drink eigenlijk altijd Cola en Baileys door elkaar, maar ja ik leef nog.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Lady-night het volgende:
Boodschap:Syl eruit??
Ga je mond eens even spoelen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Lady-night het volgende:
Boodschap:Syl eruit??
vlgs mij ging het alleen maar schiften..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ai, ik dacht dat dat alleen met 7up was. Ik drink eigenlijk altijd Cola en Baileys door elkaar, maar ja ik leef nog.
Het is net als vissen. Voeren, voeren, voeren, haakje ertussen hangen en weg is de vis uit het water. Ondermaatse vissen moeten terug, blablasias MOGEN niet terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Judah het volgende:
Misschien is de enige manier van het wegwerken van Natasia juist wel door haar te overspoelen met een positieve lading. Ze is er aan gewend om altijd negatieve aandacht te krijgen en daardoor kruipt ze in zichzelf en bijt venijnig van zich af. Misschien moet je haar juist blijven complimenteren (tot en met in het belachelijke aan toe - "Wat geweldig dat je dit doet voor je kindjes") en dat ze dan daar niet mee weet om te gaan. Je houdt haar juist bezig door haar klein proberen te krijgen...
Ja alleen met Tonic wordt het een spons in je maag die uitzet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ging het alleen maar schiften..
Ja dat denk ik echt. gezien de acties van gisteren en vandaag. Syl houdt vast aan haar eigen IK, dat ze gelijk heeft dat ze zich niet laat manipulerenquote:
Omdat mens er tussen uit te willen vissen heb je een hijskraan nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net als vissen. Voeren, voeren, voeren, haakje ertussen hangen en weg is de vis uit het water. Ondermaatse vissen moeten terug, blablasias MOGEN niet terug.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Judah het volgende:
[..]
Omdat mens er tussen uit te willen vissen heb je een hijskraan nodig![]()
ze heeft toch een mooi sexverhaaltje verteldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
Natasia denkt dat de kids haar missen omdat ze niet heeft voorgelezen
zis is tv manquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van de Brainless en Snollie.
Dat heet TV makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van de Brainless en Snollie.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
Natasia denkt dat de kids haar missen omdat ze niet heeft voorgelezen
ze is zo veranderlijk als het weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
vind ik wel ja, staat hem primaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart kookt in een pak. Heel chic, heel elegant hoor Bart!![]()
Heeft ze toch echt gekregen van Tien.Ze willen niet anders, misschien denken ze da mannelijk Nederland opgewonden raakt, terwijl het duidelijk is dat er meer vrouwen kijken, ergens gelezen in een poll.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
kunnen ze amanda zich nu aan laten kleden, dit is echt te erg voor woorden.
Dat verzoek tot aankleden heb ik al weggetikt toen ze aan de ontbijttafel zat. Helaas, huppelt amoebe de gehele dag onaangekleed door de villa heen, in de veronderstelling dat ze zich heeft aangekleed?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:20 schreef Judah het volgende:
Als de redactie eens ballen had - en uit de kont van die achterlijke donkere galbak uit Almere kroop - dan haalden ze óf op de website óf in de uitzending aan dat ten tijde van de doorgaanse voorleestijd voor de kindjes, Natasia dit keer om zeven uur uitgebreid vertelde over haar seksleven en eventuele vierde lover, inplaats van de diertjes uit het beestenbos. Ja, dat is pas lesstof voor de kindjes!
LOL ... deze 'jurkjes' zijn vast en zeker uitgezocht door een paar mannelijke redactieleden. Of er zit een mega-decolleté in óf het is gewoon een T-shirt en dan noemen ze het een jurkje. Ik kan me steeds meer voorstellen bij de woorden van Nena, dat ze altijd een beetje voor Amanda zorgde en zo wilde voorkomen dat ze in de problemen kwam. Dit meissie is wel héél erg naief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
Dat ze de riem aantrekken, bij DGK. Het wordt minder luxueus, het miljonairsleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub: "euroshopper honing"
Brian: "idd, dat zijn van die kleine signaaltjes"
Wat wordt hier bedoeld?
vooral omdat ze dat gisteren bij natasia wel deden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat verzoek tot aankleden heb ik al weggetikt toen ze aan de ontbijttafel zat. Helaas, huppelt amoebe de gehele dag onaangekleed door de villa heen, in de veronderstelling dat ze zich heeft aangekleed?
De redactie, zou haar daar imho wel eens op aan mogen spreken.
Welnee, amoebe kan een bloesje niet van een jurkje onderscheiden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze toch echt gekregen van Tien.Ze willen niet anders, misschien denken ze da mannelijk Nederland opgewonden raakt, terwijl het duidelijk is dat er meer vrouwen kijken, ergens gelezen in een poll.
Dat de "miljonairs" aan aldi-voer zullen moeten gaan wennen. de bubbels zullen ook wel freixenet gaan worden hoop ik. Kortom bezuinigen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze de riem aantrekken, bij DGK. Het wordt minder luxueus, het miljonairsleven.
Euroshopper is goedkoop huismerk van AHquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
Dat snap ik, maar waarom wordt de buikriem aangetrokken en welk signaal wil de redactie hiermee geven?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euroshopper is goedkoop huismerk van AH
Nix mis met euroshopper (ik ben een groot fan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euroshopper is goedkoop huismerk van AH
Kijk maar naar Amanda haar "gekregen" keldingquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk maar naar Amanda haar "gekregen" kelding![]()
Ja echt he, sinds ik de streams kijk, zijn wij over de tafelmanieren bij ons thuis ook opeens zeeeeeeer tevredenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
De enige die weet hoe ze netjes moet eten is Syl.
Ik hoop dat je antwoord krijgtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef Lady-night het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren anders ga ik weg..........DGK _redactie
Hier bedoelen ze ws mee dat ze nu goedkopere merken binnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
amanda is wel een dieptepunt wat dat betreft, die heeft standaard 1 arm onder de tafel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja echt he, sinds ik de streams kijk, zijn wij over de tafelmanieren bij ons thuis ook opeens zeeeeeeer tevreden![]()
Syl is sowieso de enige die weet hoe een echte miljonair zich behoort te gedragen. Gek genoeg, wordt ze daar door de redactie juist op afgestraft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
De enige die weet hoe ze netjes moet eten is Syl.
NEEhee... ze verdienen nix betersquote:
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL ... deze 'jurkjes' zijn vast en zeker uitgezocht door een paar mannelijke redactieleden. Of er zit een mega-decolleté in óf het is gewoon een T-shirt en dan noemen ze het een jurkje. Ik kan me steeds meer voorstellen bij de woorden van Nena, dat ze altijd een beetje voor Amanda zorgde en zo wilde voorkomen dat ze in de problemen kwam. Dit meissie is wel héél erg naief.
daarom zien wij haar ook alleen vanachter.De voorkant is niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda is wel een dieptepunt wat dat betreft, die heeft standaard 1 arm onder de tafel.
Hoezo, het eten wordt toch betaald van de gezamenlijke bankrekening van de miljonairs met zes miljoen euro?quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.
Mwoah, verkering met Brian noem ik aardig problematischquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef rencho03 het volgende:
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.
Euroshopper is het "merkloze" merk van de Albert Heyn, dit zijn de artikelen die nog goedkoper zijn dan de AH Huismerk artikelen en die over het algemeen ook in het assortiment van de Aldi voorkomen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |