Wakker worden Black, nog niks gezien van Snollie ????quote:
Ja, dat zeggen die jongens allemaal. Maar ondertussenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef Black_king het volgende:
Amanda heeft ook filmpjes gemaakt, maar daarna direct gewist...
Ik zeer het !! Ze weet volgens mij niet eens van het bestaan van infrarood cams. Tis voor haar donkerquote:
Misschien komt er wel een nieuwe bewoner?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef KimiK het volgende:
Waarom lopen er steeds mannen met camera's in de tuin?? Zou echt lachen zijn als er echt een carnavalvereniging zou komen en dan de hele nacht doorgaan, Natasia is nl. heeeeeelllll erg moe (zoals altijd).
We zijn niet lief geweest voor de redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:44 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar wij willen echt kookles van Huub
Er worden camera's neergezet, ik denk dat Eric en Huub vanavond gaan zwemmen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:47 schreef Katewalker het volgende:
gedoe op het dak...wat zijn ze aan het doen zeg..![]()
Voorbereidingen voor de ontvoering van Natasia?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:47 schreef Katewalker het volgende:
gedoe op het dak...wat zijn ze aan het doen zeg..![]()
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoezo verbaast me niet dat Amanda voor de doostraf is...Komt door haar intelect...
Heb je het script per ongeluk gelezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef Black_king het volgende:
[..]
Er worden camera's neergezet, ik denk dat Eric en Huub vanavond gaan zwemmen....![]()
Gaat ze bij mij niet lukken want als dit nog veel langer doorgaat dan gooi ik m'n streams uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We zijn niet lief geweest voor de redactie.
Dus Huubje word ons niet meer gegund.
we moeten nu gaan houden van die Tokkies.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je het script per ongeluk gelezen![]()
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:51 schreef _Boo_ het volgende:
Natasia vergist zich even in het aantal kinderen dat ze heeft. Of het aantal mannen![]()
Had ik de hele dag al gedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:50 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gaat ze bij mij niet lukken want als dit nog veel langer doorgaat dan gooi ik m'n streams uit.![]()
nou, ik vond de reactie op een vierde grote liefde wel heeeell veelzeggendquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
tvp
Of ze had het over Wilgo en haar buitenman. En pas daarna over Wilgo en haar twee kinderen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zéér veelzeggend idd. Of ze vergat haar vriend.... of ze vergat één van haar kinderen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef 2live het volgende:
[..]
nou, ik vond de reactie op een vierde grote liefde wel heeeell veelzeggend![]()
Heb ik niet gezien (goh wat jammerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had ik de hele dag al gedaan.
nadat ik ochtendseks zag.
was meteen genezen voor de verdere dag.
leuk als dat elke dag de streams gaan worden.![]()
ja, dat verhaal speelde een tijdje terug toch, en het was wederzijds.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef Black_king het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had het idee dat ze al iemand op het oog had....
Nee, het komt door haar gebrek aan intellect!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:49 schreef Myriam1978 het volgende:
Hoezo verbaast me niet dat Amanda voor de doostraf is...Komt door haar intelect...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |