Gitaarspelende Brianquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:34 schreef KimiK het volgende:
Hoor muziek op stream 3 maar zie de tuin
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het lijkt hier wel FOKzipedia. FOKKERS maken ze niks wijs, toch Tissik.
![]()
Die lul wil alles verkrachten waar een gat in zit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:35 schreef KimiK het volgende:
Volgens mij is het Braindead die zijn gitaar zit te verkrac.........
Ik blijf het moeilijke plots vinden, het enige dat opvalt is dat Zdngmw al 6 weken roept dat ze over 7 maanden naar huis gaat, dat kun je lang volhouden dan, als het steeds 7 maanden blijft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:28 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij wil Bart zich wel houden aan het pact met Brian, dat heeft ie ook gezegd tegen Huub en Eric. Maar hij heeft tegen Brian gezegd dat hij niet 3 dubbel gedekt hoeft te zijn. Klopt ook weer natuurlijk. Maar als Bart gaat, Natasia over 7 maanden en ja hoe stabiel is Snollie eigenlijk? Moeilijke keuze voor Brian, zeker omdat hij Bart niet volledig vertrouwd.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:16 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zou wel willen, maar ik versta het niet![]()
Antwoord kwam al voorbij.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is Brian vannacht achterom geweest?
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die lul wil alles verkrachten waar een gat in zit.
I second that. Geen saaiere TV te verzinnen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:33 schreef ruby het volgende:
Natasia stelt voor om vanavond Pulp Fiction te kijken.
Ik stel voor dat ze helemaal geen tv kijken.
Ze zei op een gegeven moment wel dat een bepaald deel heel erg gevoelig was en dat hij even moest stoppen. Zou dus maar zo kunnen. Het was vanmorgen trouwens.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Ilmagnifico het volgende:
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net dit op de TIEN site:
Amanda en Eirc bespreken wie er uitgestemd moet worden deze maand. Eric, die natuurlijk Natasia weg wil hebben, tast de 19-jarige een beetje af: “Als er van de zeven Miljonairs vijf zijn die een bepaald persoon er uit willen stemmen. Zou je de stemming dan tegenhouden of meegaan?” Amanda zou het niet zeker weten: “Maar als iedereen het er mee eens is dan zou ik het denk ik wel doen ja!” En dan slaar Eric toe: “En als Natasia eruit gestemd zou worden?” Maar de 19-jarige, die niets van het complot door lijkt te hebben, prikt de zeepbel in één keer door: “Ik zou Natasia bijvoorbeeld nooit laten vertrekken. Ik kan heel goed met d’r opschieten!” Einde verhaal voor de stemmingsronde?
Dus de redactie heeft Amanda al bewerkt? Want dat ze nu pertinent Natasia er NIET uit wil stemmen is wel heel vreemd, na de knallende ruzie van pasgeleden waarin ze Natasia een aantal keren de dood in wenste.
Dat was nou net het stukje dat ik ook zag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei op een gegeven moment wel dat een bepaald deel heel erg gevoelig was en dat hij even moest stoppen. Zou dus maar zo kunnen.
Eigenlijk moeten we het hele zooitje gaan boycotten.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.
amanda doet gewoon wat brian wil,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:39 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, het is Amanda al vaker gevraagd of ze Natasja eruit zou stemmen en ze heeft altijd JA geantwoord.
Welnee, Amanda was toch na een dag weer beste maatjes met Natasia. En nu ze 'verkering' heeft met Brian hoort ze helemaal bij 'de familie'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net dit op de TIEN site:
Amanda en Eirc bespreken wie er uitgestemd moet worden deze maand. Eric, die natuurlijk Natasia weg wil hebben, tast de 19-jarige een beetje af: “Als er van de zeven Miljonairs vijf zijn die een bepaald persoon er uit willen stemmen. Zou je de stemming dan tegenhouden of meegaan?” Amanda zou het niet zeker weten: “Maar als iedereen het er mee eens is dan zou ik het denk ik wel doen ja!” En dan slaar Eric toe: “En als Natasia eruit gestemd zou worden?” Maar de 19-jarige, die niets van het complot door lijkt te hebben, prikt de zeepbel in één keer door: “Ik zou Natasia bijvoorbeeld nooit laten vertrekken. Ik kan heel goed met d’r opschieten!” Einde verhaal voor de stemmingsronde?
Dus de redactie heeft Amanda al bewerkt? Want dat ze nu pertinent Natasia er NIET uit wil stemmen is wel heel vreemd, na de knallende ruzie van pasgeleden waarin ze Natasia een aantal keren de dood in wenste.
Hebben we tochquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:42 schreef Gigageil het volgende:
Hehehehe Natasia liep snel weg......je kon zeker liplezen in die broek van haar......![]()
Hebben we trouwens niet al recht op 4 streams ??
![]()
Huh? Dat begrijp ik nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:43 schreef _Boo_ het volgende:
Die filmpjes van Amanda zijn gewoon live.
Duhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |