Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, het komt door haar gebrek aan intellect!
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Het is zeven uur (tijd dat de kindjes kijken?) en nu begint Natasia over haar seksleven en triootjes![]()
ook leerzaamquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Het is zeven uur (tijd dat de kindjes kijken?) en nu begint Natasia over haar seksleven en triootjes![]()
Hee f04, ben je er weer?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
tvp
Ik was van kwaadheid naar bed gegaan na die stemming en die onwaarheden van de redactie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien (goh wat jammer) Heb vannacht naar Bart, Huub, Syl en Eric zitten kijken tot een uur of 4, was veel leuker.
![]()
![]()
Wilgo zal weer erg blij zijn met deze streamsquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Black_king het volgende:
Natas doet trio's met een andere vrouw.....
ik ga de vogelgeluiden zomaar even aandoen, geloof ik....
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:58 schreef Judah het volgende:
Ik vond het al een wonder van Wilgoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie zou er in godsnaam nou een trio met Natasia willen
Wel jammer want je hebt een hoop lol gemist met die vier.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik was van kwaadheid naar bed gegaan na die stemming en die onwaarheden van de redactie.
Had het effe gehad.
Ja las het.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:00 schreef KimiK het volgende:
[..]
Wel jammer want je hebt een hoop lol gemist met die vier.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat de negatieve post voor natasia wel wordt bewaard. En als ze naar huis gaat, een containertje laten bezorgen.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja las het.
Maar ik vind het gewoon effe een nep zooi.
En Eric valt me ook zwaar tegen.
Doet ze niets mee. Dat mens is immuun voor kritiek, daar kun je dus écht niks mee beginnen. Schrijnend geval van zinloos leven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat de negatieve post voor natasia wel wordt bewaard. En als ze naar huis gaat, een containertje laten bezorgen.
Ik ben bag dat Natasia er een van het soort is die zelfs tegen een container nog roept "ïk lust je rauwwwww"quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
Wie in godsnaam een duo?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:59 schreef LuNaTiC het volgende:
Wie zou er in godsnaam nou een trio met Natasia willen
Als ik de hand van Natasia was zou ik ik waarschijnlijk niet eens in de buurt van die stinkende vis durven komenquote:
colaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:06 schreef _Boo_ het volgende:
Hebben ze Baileys met 7up gemengd ofzo? Ik mis ff wat.
misschien beseft die dat zijn plannetjes om natas uit het huis te krijgen naw niet gaan lukken. hij moet denk ik zelf bang zijn voor zijn eigen positie in huisquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:03 schreef Judah het volgende:
Eric huichelt ook. Eerst met veel bombarie aankondigen dat je Natasia even het huis uit gaat werken en nu ontzettend begripvol richting Natasia over haar negatieve post en negatieve rol van de media hierin. Een softe relnicht.
De wonderen zij de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
"k had D maar het groeit nog steeds"
Leugenares!
Haar kussentjes zijn vanmorgen gewoon even lekker opgeschud.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Mr_Bojangles het volgende:
"k had D maar het groeit nog steeds"
Leugenares!
Ai, ik dacht dat dat alleen met 7up was. Ik drink eigenlijk altijd Cola en Baileys door elkaar, maar ja ik leef nog.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Lady-night het volgende:
Boodschap:Syl eruit??
Ga je mond eens even spoelen.....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:08 schreef Lady-night het volgende:
Boodschap:Syl eruit??
vlgs mij ging het alleen maar schiften..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ai, ik dacht dat dat alleen met 7up was. Ik drink eigenlijk altijd Cola en Baileys door elkaar, maar ja ik leef nog.
Het is net als vissen. Voeren, voeren, voeren, haakje ertussen hangen en weg is de vis uit het water. Ondermaatse vissen moeten terug, blablasias MOGEN niet terug.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef Judah het volgende:
Misschien is de enige manier van het wegwerken van Natasia juist wel door haar te overspoelen met een positieve lading. Ze is er aan gewend om altijd negatieve aandacht te krijgen en daardoor kruipt ze in zichzelf en bijt venijnig van zich af. Misschien moet je haar juist blijven complimenteren (tot en met in het belachelijke aan toe - "Wat geweldig dat je dit doet voor je kindjes") en dat ze dan daar niet mee weet om te gaan. Je houdt haar juist bezig door haar klein proberen te krijgen...
Ja alleen met Tonic wordt het een spons in je maag die uitzet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:10 schreef 2live het volgende:
[..]
vlgs mij ging het alleen maar schiften..
Ja dat denk ik echt. gezien de acties van gisteren en vandaag. Syl houdt vast aan haar eigen IK, dat ze gelijk heeft dat ze zich niet laat manipulerenquote:
Omdat mens er tussen uit te willen vissen heb je een hijskraan nodigquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is net als vissen. Voeren, voeren, voeren, haakje ertussen hangen en weg is de vis uit het water. Ondermaatse vissen moeten terug, blablasias MOGEN niet terug.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Judah het volgende:
[..]
Omdat mens er tussen uit te willen vissen heb je een hijskraan nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |