ze heeft toch een mooi sexverhaaltje verteldquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
Natasia denkt dat de kids haar missen omdat ze niet heeft voorgelezen
zis is tv manquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van de Brainless en Snollie.
Dat heet TV makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Ik krijg echt kotsneigingen van de Brainless en Snollie.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:13 schreef Sporti het volgende:
Natasia denkt dat de kids haar missen omdat ze niet heeft voorgelezen
ze is zo veranderlijk als het weerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees net dit op de TIEN site:
Amanda en Eirc bespreken wie er uitgestemd moet worden deze maand. Eric, die natuurlijk Natasia weg wil hebben, tast de 19-jarige een beetje af: “Als er van de zeven Miljonairs vijf zijn die een bepaald persoon er uit willen stemmen. Zou je de stemming dan tegenhouden of meegaan?” Amanda zou het niet zeker weten: “Maar als iedereen het er mee eens is dan zou ik het denk ik wel doen ja!” En dan slaar Eric toe: “En als Natasia eruit gestemd zou worden?” Maar de 19-jarige, die niets van het complot door lijkt te hebben, prikt de zeepbel in één keer door: “Ik zou Natasia bijvoorbeeld nooit laten vertrekken. Ik kan heel goed met d’r opschieten!” Einde verhaal voor de stemmingsronde?
Dus de redactie heeft Amanda al bewerkt? Want dat ze nu pertinent Natasia er NIET uit wil stemmen is wel heel vreemd, na de knallende ruzie van pasgeleden waarin ze Natasia een aantal keren de dood in wenste.
vind ik wel ja, staat hem primaquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart kookt in een pak. Heel chic, heel elegant hoor Bart!![]()
Heeft ze toch echt gekregen van Tien.Ze willen niet anders, misschien denken ze da mannelijk Nederland opgewonden raakt, terwijl het duidelijk is dat er meer vrouwen kijken, ergens gelezen in een poll.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
kunnen ze amanda zich nu aan laten kleden, dit is echt te erg voor woorden.
Dat verzoek tot aankleden heb ik al weggetikt toen ze aan de ontbijttafel zat. Helaas, huppelt amoebe de gehele dag onaangekleed door de villa heen, in de veronderstelling dat ze zich heeft aangekleed?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:20 schreef Judah het volgende:
Als de redactie eens ballen had - en uit de kont van die achterlijke donkere galbak uit Almere kroop - dan haalden ze óf op de website óf in de uitzending aan dat ten tijde van de doorgaanse voorleestijd voor de kindjes, Natasia dit keer om zeven uur uitgebreid vertelde over haar seksleven en eventuele vierde lover, inplaats van de diertjes uit het beestenbos. Ja, dat is pas lesstof voor de kindjes!
LOL ... deze 'jurkjes' zijn vast en zeker uitgezocht door een paar mannelijke redactieleden. Of er zit een mega-decolleté in óf het is gewoon een T-shirt en dan noemen ze het een jurkje. Ik kan me steeds meer voorstellen bij de woorden van Nena, dat ze altijd een beetje voor Amanda zorgde en zo wilde voorkomen dat ze in de problemen kwam. Dit meissie is wel héél erg naief.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
Dat ze de riem aantrekken, bij DGK. Het wordt minder luxueus, het miljonairsleven.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Huub: "euroshopper honing"
Brian: "idd, dat zijn van die kleine signaaltjes"
Wat wordt hier bedoeld?
vooral omdat ze dat gisteren bij natasia wel deden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat verzoek tot aankleden heb ik al weggetikt toen ze aan de ontbijttafel zat. Helaas, huppelt amoebe de gehele dag onaangekleed door de villa heen, in de veronderstelling dat ze zich heeft aangekleed?
De redactie, zou haar daar imho wel eens op aan mogen spreken.
Welnee, amoebe kan een bloesje niet van een jurkje onderscheiden!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze toch echt gekregen van Tien.Ze willen niet anders, misschien denken ze da mannelijk Nederland opgewonden raakt, terwijl het duidelijk is dat er meer vrouwen kijken, ergens gelezen in een poll.
Dat de "miljonairs" aan aldi-voer zullen moeten gaan wennen. de bubbels zullen ook wel freixenet gaan worden hoop ik. Kortom bezuinigen....quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze de riem aantrekken, bij DGK. Het wordt minder luxueus, het miljonairsleven.
Euroshopper is goedkoop huismerk van AHquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
Dat snap ik, maar waarom wordt de buikriem aangetrokken en welk signaal wil de redactie hiermee geven?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euroshopper is goedkoop huismerk van AH
Nix mis met euroshopper (ik ben een groot fan!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Euroshopper is goedkoop huismerk van AH
Kijk maar naar Amanda haar "gekregen" keldingquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk maar naar Amanda haar "gekregen" kelding![]()
Ja echt he, sinds ik de streams kijk, zijn wij over de tafelmanieren bij ons thuis ook opeens zeeeeeeer tevredenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
De enige die weet hoe ze netjes moet eten is Syl.
Ik hoop dat je antwoord krijgtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef Lady-night het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren anders ga ik weg..........DGK _redactie
Hier bedoelen ze ws mee dat ze nu goedkopere merken binnen krijgen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:21 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Wat wordt hier bedoeld?
amanda is wel een dieptepunt wat dat betreft, die heeft standaard 1 arm onder de tafel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja echt he, sinds ik de streams kijk, zijn wij over de tafelmanieren bij ons thuis ook opeens zeeeeeeer tevreden![]()
Syl is sowieso de enige die weet hoe een echte miljonair zich behoort te gedragen. Gek genoeg, wordt ze daar door de redactie juist op afgestraft.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
De enige die weet hoe ze netjes moet eten is Syl.
NEEhee... ze verdienen nix betersquote:
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
LOL ... deze 'jurkjes' zijn vast en zeker uitgezocht door een paar mannelijke redactieleden. Of er zit een mega-decolleté in óf het is gewoon een T-shirt en dan noemen ze het een jurkje. Ik kan me steeds meer voorstellen bij de woorden van Nena, dat ze altijd een beetje voor Amanda zorgde en zo wilde voorkomen dat ze in de problemen kwam. Dit meissie is wel héél erg naief.
daarom zien wij haar ook alleen vanachter.De voorkant is niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda is wel een dieptepunt wat dat betreft, die heeft standaard 1 arm onder de tafel.
Hoezo, het eten wordt toch betaald van de gezamenlijke bankrekening van de miljonairs met zes miljoen euro?quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.
Mwoah, verkering met Brian noem ik aardig problematischquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:30 schreef rencho03 het volgende:
Volgens mij zit Amanda niet in de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |