Borquote:
Voel me op een of ander manier aangesproken,maar ik houd niet van carnavalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:27 schreef tong80 het volgende:
De lesbiene is binnen het carnaval kan beginnen
Zal wel een streampie opzoeken worden en voetbal kijken, zodat ik morgen zonder kater kan lerenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bor
nog spannende dingen op het programma voor vanavond?
Mijn school had de tentamenweek te vroeg gepland ofzo, nu hebben we aankomende week nog gewoon les voor de vakantie.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal wel een streampie opzoeken worden en voetbal kijken, zodat ik morgen zonder kater kan leren. Maandag tentamenweek
![]()
wij hebben in maart afscheidsfeest van de rector die gaat met pensioenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mijn school had de tentamenweek te vroeg gepland ofzo, nu hebben we aankomende week nog gewoon les voor de vakantie.![]()
Maandag wel maar 1 uurtje les en 's middags afscheidsfeest-geval-iets van de rector.
Welke heb je gehaald?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:19 schreef pascalheister het volgende:
middag
nieuwe digitale camera gekocht![]()
voor de instapper van spiegelreflex is dit een hele goede camera iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij heb je hem stevig uit de broek laten hangen pascal! Maar die D40 is volgens mij wel een goede spiegelreflex digitale camera
Als je echt naar de creme de la creme van de spiegelreflexen wil, dan zit je qua budget inderdaad nog wel een stuk hoger. Maar dit is zeker een heel leuk cameraatje!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor de instapper van spiegelreflex is dit een hele goede camera idd
Klopt, ik heb hem ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je echt naar de creme de la creme van de spiegelreflexen wil, dan zit je qua budget inderdaad nog wel een stuk hoger. Maar dit is zeker een heel leuk cameraatje!
Ja, maar die past niet altijd in mijn rugtas!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij neemt toch foto's met van die flitspalen?
www.geluidsnet.nlquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:47 schreef VoreG het volgende:
Leuk als je die wolken die vliegtuigen achter laten goed kan zien. Vliegen er nu 4 boven m'n huis en het lijkt alsof ze het speelveld klaarmaken voor boter kaas en eieren.
voor niets komt de zon ook niet op hequote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:53 schreef Bos81 het volgende:
Mooi ding Pascal, maar dat zul je ook wel aan het prijskaartje kunnen aflezen neem ik aan
Waarom gebruik je dan niet gewoon e-buddy?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Omdat m'n MSN het niet doet :
'SCH hou je nog wel van me ?'
of http://webmessenger.msn.com/default.aspx?R=1quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan niet gewoon e-buddy?
Wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor niets komt de zon ook niet op he![]()
Als 'ie van Van der Vaart is neem ik een biertjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otmar Hitzfeld
NIetusquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kom ik hier nu in een wellus-nietus argument terecht?
hier ookquote:
Goedenmiddag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
mogguh
gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Saaie avond zo, geen carnaval in deze bios blijkbaar...
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Saaie avond zo, geen carnaval in deze bios blijkbaar...
Vond ik ook wel van mezelfquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad! Mooi gedaan van Mike
Wow, gelukkig gooien ze die nog wel in de herhaling.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:41 schreef sjimz het volgende:
Netjes! van Gerwen gooit net op tv een 9 darter!
Je zult maar net zien dat hij in de herhaling mis gooitquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wow, gelukkig gooien ze die nog wel in de herhaling.
quote:olgens een onderzoek van het Eindhovens Dagblad wordt het Nederlandse carnaval minder populair. Slechts een derde van de mensen is van plan nog echt te gaan feesten.
Drie jaar geleden was het aandeel feestvierders nog 44 procent. Ook de optochten trekken minder toeschouwers. Het percentage mensen dat van plan is te gaan kijken, daalde van 62 vorig naar vijftig nu.
De steekproef werd gehouden onder vijfhonderd inwoners van West- en Zuidoost-Brabant. Uit de proef blijkt dat het carnaval in West-Brabant iets populairder is dan in het zuiden en oosten. De meerderheid van de Brabo's, negentig procent, vindt wel dat het carnaval nog steeds onderdeel uitmaakt van hun cultuur.
Niet iedereen is het ermee eens dat de belangstelling voor het carnaval afneemt. Organisatoren van diverse feestactiviteiten rond het carnaval spreken juist van hogere opkomsten. Verder zijn duizenden carnavalsverenigingen al maanden bezig in loodsen en boerenschuren om de mooiste carnavalswagen te maken.
Grote kans van welquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:57 schreef Bjoro het volgende:
Zou het al eerder voor gekomen zijn dat er in alle wedstrijden op 1 speeldag een ruststand van 0-0 op de borden staat ?
toch hoor je het niet vaak !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Grote kans van wel
Je bedoelt zo'n vrije trap in de 16 meter zonder muurtjequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch hoor je het niet vaak !
Meestal krijgt psv in de 1e helft wel een onverdiende vrijetrap die er dan in gaat
Maar als professioneel kunstduiker zou hij toch beter uit de verf op kunstgras komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:31 schreef Suijk het volgende:
Normaal valt 'ie over een polletje, dat kan nu niet.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
De trailers voor '300' komen vaak voorbij op tv nu, wat een geweldige film moet dat gaan worden.
Helaas lukte hem dat vandaag niet, daarom benutte hij maar een andere kwaliteit van hem: scorenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar als professioneel kunstduiker zou hij toch beter uit de verf op kunstgras komen.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ook niet wachten om hem te zien
die krijgen ze meestal pas vanaf de 80e minuut als het te lang gelijk blijft !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
Je bedoelt zo'n vrije trap in de 16 meter zonder muurtje![]()
Achterstevoren?quote:
deze viel in de 74e minuutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die krijgen ze meestal pas vanaf de 80e minuut als het te lang gelijk blijft !
hd trailer is ook mooi om te zienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Lijkt wel een grote rush adrenaline die previews.
Kijk maar :quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Glenn zingt de ganse dag al "De maken mij, de pis nie lauw"
Maakt niet uit of hij in de viswinkel stond of bij de groenteboer of tegen z'n oma....
En ipv dat hij nu z'n middagdutje doet, is hij het ook al 10 minuten aan het zingen.
Kan zowaar voor het eerst lachen om carnaval
Ziet er spectaculair uit, wat ik er tot nu toe van gezien heb. Mooie grafische effecten er tussendoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
De trailers voor '300' komen vaak voorbij op tv nu, wat een geweldige film moet dat gaan worden.
Die zie ik elke dag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hd trailer is ook mooi om te zien![]()
Ik heb je gedrag gelezen, en ik heb het weggewuifd als je maandelijkse periodequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duidde meer op mijn "ik wil niet in de TT-gedrag van gisterenavond, wist niet of je dat al had gelezen"
En nu je het toch over carnaval hebt.
Op verzoek mijn pak van dit jaar:
[afbeelding]
quote:
Ach gossie, het kind slaapt onder een PSV-dekbedje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[afbeelding]
Nee, hoor. Het is geen PSV-dekbed. Gewoon een voetbaldekbed. Bij mij gaan de dekbedovertrekken ruim 15 jaar mee. Zo oud zal deze ook ongeveer zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, het kind slaapt onder een PSV-dekbedje.![]()
Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef VoreG het volgende:
Dat mensen het leuk vinden om in een debiel pak te gaan rondhobbelen..
Dat is verantwoord wat betreft de mode.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,
Daar snap ik nou niks van
Ik weet het. De kamer is nog wat kinderlijk ingericht. Maar ik heb ook geen zin om er wat aan te doen. Ik ben op zoek naar een woning voor mezelf, dus is het onzinnig om te kamer op te knappen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef popolon het volgende:
Ja wat een vrolijk fruitige kamer Bos.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is verantwoord wat betreft de mode.
Leuk Bosquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duidde meer op mijn "ik wil niet in de TT-gedrag van gisterenavond, wist niet of je dat al had gelezen"
[afbeelding]
Have fun Bosquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Dank je Lookin,
Tevens tijd om naar de kroeg te gaan.
Tot morgen![]()
Wat zoek je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het. De kamer is nog wat kinderlijk ingericht. Maar ik heb ook geen zin om er wat aan te doen. Ik ben op zoek naar een woning voor mezelf, dus is het onzinnig om te kamer op te knappen.
Real men don't wear pinkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,
Daar snap ik nou niks van
Een huurwoning hier in het dorp voor maximaal 450 p/m (totale huur).quote:
leffe in mijn gevalquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef sjimz het volgende:
Ik trek even een Jupiler open!
Mag ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:19 schreef sjimz het volgende:
Ik trek even een Jupiler open!
Ik heb carnaval altijd al een ongezonden bezigheid gevonden, volledig je hoofd kwijt rakenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik ben de 17k gepasseerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:25 schreef sjimz het volgende:
Ik zit bijna op de 10.000 posts!
Wat ben ik nog groen
zal wel met de autoresizer te maken hebbenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:27 schreef maril het volgende:
Hoe komt het dat die foto ineens groter is?
Ik heb hem al weggedaan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
zal wel met de autoresizer te maken hebben
Wat ben je ook een sulletje he.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:23 schreef borisz het volgende:
ik wil trouwens eens die Hertog jan Grand prestige is proberen![]()
Er is niet zoiets als rommel, maar meer iets zoals 'georganiseerde chaos'.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
bos mag zijn kamer ook wel eens een keer opruimen.
Wat een rommel!
prima drinkbaar ditquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Merkloos?
2 gb mag ook wel met zo'n dikke camera.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:45 schreef pascalheister het volgende:
zo maar eens een 2gb kaartje voor de nieuwe dig. camera besteld
Ik vind dat je topic wel in aanmerking moet komen voor de Fok! beste topic ooit awardquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een rommel!
Ja het is echt een topper in wordingquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vind dat je topic wel in aanmerking moet komen voor de Fok! beste topic ooit award![]()
Monopoly ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik mijn bedje in
fijne avond nog!!
wat mij betreft ben ik het nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook
morgen verder voorbereiden op tentamen week![]()
tis nu de vraag wie als eerste op zondag rond 8/9 goeie morgen zegt, Ik, AZ of Siendie zijn meestal de eerste op zondag
truste![]()
Hakt er in he, zo'n jonge jenever op jouw leeftijd?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef RayMania het volgende:
Avond.
nu maar hopen dat dit genoeg isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
2 gb mag ook wel met zo'n dikke camera.
eens (eindelijk toch)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het niet Pascal, ga je maar zorgen maken.
die dvd is ook al zo verrekte goedkoop, volgens mij heeft dat alles met die film te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef SCH het volgende:
wat is FAC up?
Zoiets als fucked up?
* SCH heeft eindelijk de film van Gore gezien en draait een spaarlamp in
ok zal vast gaan sparen voor de 2equote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het niet Pascal, ga je maar zorgen maken.
quote:
WTFquote:
ja gaat lekker mezelf vandaag even verwend zoals je al hebt gelezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, tegenwoordig is dat vet de kek cool.
Prima Pascal, met jou zoals gewoonlijk ook neem ik aan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en de quiz viel de kids tegen, maar we hebben wel ff een gezellig anderhalf uurtje gehad
Haal ze gewoon weg dan?quote:
Dubieusquote:OUD-VOORZITTER TURKIYEMSPOR GEDOOD
17-2-2007 Nedim Imac, de oud-voorzitter van FC Türkiyemspor is zaterdagavond in de Jan Rebelstraat in Osdorp doodgeschoten. Imac was de drijvende kracht achter de voetbalvereniging, maar trad in november af wegens familieomstandigheden.
Imac werd rond 20.30 uur ter hoogte van een Turks restaurant neergeschoten. Hij werd o. a. in zijn hoofd geraakt. Er werd een traumahelikopter besteld maar nog voor die arriveerde, was Imac overleden. Over de exacte toedracht van de schietpartij is niets bekend. De daders zijn volgens de politie nog spoorloos.
Alle wedstrijden van Türkiyemspor voor zondag zijn afgelast
Is dat niet zo bij iedere moord.quote:
Vandaag denk ik eerder.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef sjimz het volgende:
Ik zal morgen maar de grens van 10k posts moeten doorbreken
Ga je daar dan ook een topic over openen of gun je die eer aan het leuk spelletje! topic?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef sjimz het volgende:
Ik zal morgen maar de grens van 10k posts moeten doorbreken
Je moet werken later vandaag?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, want ik zal vandaag niet veel posten.
Nee ik ga vandaag met een vriend naar de IKEA voor zijn nieuwe huis en later gaan we de kroeg inquote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je moet werken later vandaag?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook een topic over openen of gun je die eer aan het leuk spelletje! topic?![]()
IKEA.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef sjimz het volgende:
Nee ik ga vandaag met een vriend naar de IKEA voor zijn nieuwe huis en later gaan we de kroeg in
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er mis met IKEA dan golfert?
Ik heb samen met mijn vriendin daar gewinkeld en ik kwam alleen met een tv meubel terug (wat we ook nodig haden)quote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.
nog afgezien van die troep die ze er verkopen
Of wat er mis is met Bluezzzquote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.
quote:
Over vrouwen bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen.
Ben benieuwd of ik weer zo raar droom.
DD. wat doe jequote:Op zondag 18 februari 2007 04:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Zatjes...
hoorde net pas op het nieuws dat hij het was. je gaat je altijd afvragen in wat voor zaken zo iemand dan zat.quote:
ja hoor, daar is de kikker weerquote:
ik ben rustig!!!quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 18 februari 2007 08:41 schreef Againzender het volgende:
Ik vond het al verdacht dat mijn termijnbedrag opeens hoger was geworden, maar ik kon de factuurspecificatie niet vinden, want die staat alleen nog online.
Mijn login kon ik verkrijgen door o.a. mijn klantnummer in te voeren dat op de factuur staat (die ik dus online kan opvragen) Het nummer dat nog op de oude facturen staat is niet het huidige nummer
Goed, opgelost ondertussen, zie ik nu dat die honden gewoon geld hebben afgeschrven omdat ik een digitaal pakket zou hebben. DAT HEB IK NIET EN MOT IK OOK NIET
Dat wordt weer 15 uur aan de telefoon hangen met dat kutterige callcenter van ze.
UPC: sterf. Ik ga een schotel kopen, ik zie wel hoe ik dat met de VvE uitvecht, die kan ik in ieder geval rechtstreeks benaderen.
Zo, koffie![]()
heel goed Axel, dat was de invoerknopquote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
l//////////////////////////////////////////////////////////////.;./////
Hij leert het alquote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel goed Axel, dat was de invoerknop
quote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel goed Axel, dat was de invoerknop
Goed bezigquote:Op zondag 18 februari 2007 09:20 schreef tong80 het volgende:
Gewoon een tijdje een beetje dag en nacht ritme op doen.
4e ... vriendenelftal dat al jaren bij elkaar is .. probleem is alleen dat we bij heel veel 2e elftallen in de poule zitten en dan tegen die fanatieke 19-jarige jochies moeten, die nog de illusie hebben om in het eerste van hun club te komen, dus je loopt je soms nog wel eens een slag in de rondtequote:
VInd hem op deze manier toch minder mooi.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8
Die situatie is precies hetzelfde!quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef tong80 het volgende:
Ik herken het. Heb zelf jarenlang in het eerste gespeeld. Later kregen we een elftal met oud-eerste elftal spelers in het begin waren we ook het vierde. Speelden we tegen Kerkwijk-2 of andere 2de elftallen met jonge gasten die 2 keer in de week trainden. Technisch waren we een klasse beter maar we dachten al snel 'Laat hem maar lopen die haal ik nooit meer in.'
Ik weet hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een rommel!
Dat zal ik zeker een dezer dagen doen (als ik er aan denk)quote:
Al zal hij de laatste kaart van Zinedine nooit kunnen overtreffen!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:34 schreef borisz het volgende:
Rondje van Beckham 8ste rode kaart van zijn loopbaan. Hij gaat Zidane nog inhalen
die had er 10
nope, dat is wel een rode kaart der rode kaartenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al zal hij de laatste kaart van Zinedine nooit kunnen overtreffen!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef borisz het volgende:
Mijn oma heeft nu second life ontdekt, die vindt het geweldig
![]()
Weet je dat dat bij carnaval hoort ?quote:
Nee, vertelquote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat dat bij carnaval hoort ?
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'quote:
gekookt kan ook wel .quote:Op zondag 18 februari 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
Gebakken eieren horen bij mij gewoon bij het weekend.
Ik had altijd de gewoonte snachts dan zuurkool te gaan eten !quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'
Als je 's nachts thuis komt is het normaal om nog wat te eten. Eierenbakken is dan het meest voorkomende
Klopt! Heb ik vroeger ook vaak zat gedaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
ook niet![]()
je kan er alleen goed mee gooien naar agenten,![]()
Het was een blinde gok. Ik woon in een grot en we hebben alleen een zonnewijzer. En aangezien er geen zon aan de hemel is hier...quote:
Ik wist niet dat Osama op Fok zat!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was een blinde gok. Ik woon in een grot en we hebben alleen een zonnewijzer. En aangezien er geen zon aan de hemel is hier...
Je gaat toch niet je vriendjes op me af sturen hè? T is ons geheimpje, toch?quote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je vriendjes op me af sturen hè? T is ons geheimpje, toch?![]()
Dat gebeurt ook vaak genoeg na het stappenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'
Als je 's nachts thuis komt is het normaal om nog wat te eten. Eierenbakken is dan het meest voorkomende
Gelukkig maar. Je bent een goede man en een vriend van Allah.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef dndiek het volgende:
sjimz heb je nou kaarten voor RHCP?
Preciesquote:
quote:
Wat is een frat?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe ik las user met fratten.
Dan zouden het toch nog wratten moeten zijn TRquote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe ik las user met fratten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |