Monopoly ze.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:09 schreef appelsientje het volgende:
Ik duik mijn bedje in
fijne avond nog!!
wat mij betreft ben ik het nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef borisz het volgende:
Ik ga ook
morgen verder voorbereiden op tentamen week![]()
tis nu de vraag wie als eerste op zondag rond 8/9 goeie morgen zegt, Ik, AZ of Siendie zijn meestal de eerste op zondag
truste![]()
Hakt er in he, zo'n jonge jenever op jouw leeftijd?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:15 schreef RayMania het volgende:
Avond.
nu maar hopen dat dit genoeg isquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
2 gb mag ook wel met zo'n dikke camera.
eens (eindelijk toch)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het niet Pascal, ga je maar zorgen maken.
die dvd is ook al zo verrekte goedkoop, volgens mij heeft dat alles met die film te makenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:49 schreef SCH het volgende:
wat is FAC up?
Zoiets als fucked up?
* SCH heeft eindelijk de film van Gore gezien en draait een spaarlamp in
ok zal vast gaan sparen voor de 2equote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk het niet Pascal, ga je maar zorgen maken.
quote:
WTFquote:
ja gaat lekker mezelf vandaag even verwend zoals je al hebt gelezenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
O ja, tegenwoordig is dat vet de kek cool.
Prima Pascal, met jou zoals gewoonlijk ook neem ik aan?
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh en de quiz viel de kids tegen, maar we hebben wel ff een gezellig anderhalf uurtje gehad
Haal ze gewoon weg dan?quote:
Dubieusquote:OUD-VOORZITTER TURKIYEMSPOR GEDOOD
17-2-2007 Nedim Imac, de oud-voorzitter van FC Türkiyemspor is zaterdagavond in de Jan Rebelstraat in Osdorp doodgeschoten. Imac was de drijvende kracht achter de voetbalvereniging, maar trad in november af wegens familieomstandigheden.
Imac werd rond 20.30 uur ter hoogte van een Turks restaurant neergeschoten. Hij werd o. a. in zijn hoofd geraakt. Er werd een traumahelikopter besteld maar nog voor die arriveerde, was Imac overleden. Over de exacte toedracht van de schietpartij is niets bekend. De daders zijn volgens de politie nog spoorloos.
Alle wedstrijden van Türkiyemspor voor zondag zijn afgelast
Is dat niet zo bij iedere moord.quote:
Vandaag denk ik eerder.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef sjimz het volgende:
Ik zal morgen maar de grens van 10k posts moeten doorbreken
Ga je daar dan ook een topic over openen of gun je die eer aan het leuk spelletje! topic?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:34 schreef sjimz het volgende:
Ik zal morgen maar de grens van 10k posts moeten doorbreken
Je moet werken later vandaag?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, want ik zal vandaag niet veel posten.
Nee ik ga vandaag met een vriend naar de IKEA voor zijn nieuwe huis en later gaan we de kroeg inquote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je moet werken later vandaag?
Wat denk je zelfquote:Op zondag 18 februari 2007 01:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook een topic over openen of gun je die eer aan het leuk spelletje! topic?![]()
IKEA.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:39 schreef sjimz het volgende:
Nee ik ga vandaag met een vriend naar de IKEA voor zijn nieuwe huis en later gaan we de kroeg in
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is er mis met IKEA dan golfert?
Ik heb samen met mijn vriendin daar gewinkeld en ik kwam alleen met een tv meubel terug (wat we ook nodig haden)quote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.
nog afgezien van die troep die ze er verkopen
Of wat er mis is met Bluezzzquote:Op zondag 18 februari 2007 01:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga een keer met een vrouw of vriendin naar IKEA en je weet meteen wat er mis is met IKEA.
quote:
Over vrouwen bedoel je?quote:Op zondag 18 februari 2007 01:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen.
Ben benieuwd of ik weer zo raar droom.
DD. wat doe jequote:Op zondag 18 februari 2007 04:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Zatjes...
hoorde net pas op het nieuws dat hij het was. je gaat je altijd afvragen in wat voor zaken zo iemand dan zat.quote:
ja hoor, daar is de kikker weerquote:
ik ben rustig!!!quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 18 februari 2007 08:41 schreef Againzender het volgende:
Ik vond het al verdacht dat mijn termijnbedrag opeens hoger was geworden, maar ik kon de factuurspecificatie niet vinden, want die staat alleen nog online.
Mijn login kon ik verkrijgen door o.a. mijn klantnummer in te voeren dat op de factuur staat (die ik dus online kan opvragen) Het nummer dat nog op de oude facturen staat is niet het huidige nummer
Goed, opgelost ondertussen, zie ik nu dat die honden gewoon geld hebben afgeschrven omdat ik een digitaal pakket zou hebben. DAT HEB IK NIET EN MOT IK OOK NIET
Dat wordt weer 15 uur aan de telefoon hangen met dat kutterige callcenter van ze.
UPC: sterf. Ik ga een schotel kopen, ik zie wel hoe ik dat met de VvE uitvecht, die kan ik in ieder geval rechtstreeks benaderen.
Zo, koffie![]()
heel goed Axel, dat was de invoerknopquote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
l//////////////////////////////////////////////////////////////.;./////
Hij leert het alquote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel goed Axel, dat was de invoerknop
quote:Op zondag 18 februari 2007 08:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
heel goed Axel, dat was de invoerknop
Goed bezigquote:Op zondag 18 februari 2007 09:20 schreef tong80 het volgende:
Gewoon een tijdje een beetje dag en nacht ritme op doen.
4e ... vriendenelftal dat al jaren bij elkaar is .. probleem is alleen dat we bij heel veel 2e elftallen in de poule zitten en dan tegen die fanatieke 19-jarige jochies moeten, die nog de illusie hebben om in het eerste van hun club te komen, dus je loopt je soms nog wel eens een slag in de rondtequote:
VInd hem op deze manier toch minder mooi.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:08 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8
Die situatie is precies hetzelfde!quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef tong80 het volgende:
Ik herken het. Heb zelf jarenlang in het eerste gespeeld. Later kregen we een elftal met oud-eerste elftal spelers in het begin waren we ook het vierde. Speelden we tegen Kerkwijk-2 of andere 2de elftallen met jonge gasten die 2 keer in de week trainden. Technisch waren we een klasse beter maar we dachten al snel 'Laat hem maar lopen die haal ik nooit meer in.'
Ik weet hetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
bos mag zijn kamer ook wel eens een keer opruimen.
Wat een rommel!
Dat zal ik zeker een dezer dagen doen (als ik er aan denk)quote:
Al zal hij de laatste kaart van Zinedine nooit kunnen overtreffen!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:34 schreef borisz het volgende:
Rondje van Beckham 8ste rode kaart van zijn loopbaan. Hij gaat Zidane nog inhalen
die had er 10
nope, dat is wel een rode kaart der rode kaartenquote:Op zondag 18 februari 2007 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al zal hij de laatste kaart van Zinedine nooit kunnen overtreffen!
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:06 schreef borisz het volgende:
Mijn oma heeft nu second life ontdekt, die vindt het geweldig
![]()
Weet je dat dat bij carnaval hoort ?quote:
Nee, vertelquote:Op zondag 18 februari 2007 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je dat dat bij carnaval hoort ?
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'quote:
gekookt kan ook wel .quote:Op zondag 18 februari 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
Gebakken eieren horen bij mij gewoon bij het weekend.
Ik had altijd de gewoonte snachts dan zuurkool te gaan eten !quote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'
Als je 's nachts thuis komt is het normaal om nog wat te eten. Eierenbakken is dan het meest voorkomende
Klopt! Heb ik vroeger ook vaak zat gedaan!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:46 schreef borisz het volgende:
[..]
ook niet![]()
je kan er alleen goed mee gooien naar agenten,![]()
Het was een blinde gok. Ik woon in een grot en we hebben alleen een zonnewijzer. En aangezien er geen zon aan de hemel is hier...quote:
Ik wist niet dat Osama op Fok zat!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het was een blinde gok. Ik woon in een grot en we hebben alleen een zonnewijzer. En aangezien er geen zon aan de hemel is hier...
Je gaat toch niet je vriendjes op me af sturen hè? T is ons geheimpje, toch?quote:
Tuurlijk niet!quote:Op zondag 18 februari 2007 12:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je vriendjes op me af sturen hè? T is ons geheimpje, toch?![]()
Dat gebeurt ook vaak genoeg na het stappenquote:Op zondag 18 februari 2007 12:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een traditionele carnavals vraag. 'Heb je genoeg eieren in huis ?'
Als je 's nachts thuis komt is het normaal om nog wat te eten. Eierenbakken is dan het meest voorkomende
Gelukkig maar. Je bent een goede man en een vriend van Allah.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 12:58 schreef dndiek het volgende:
sjimz heb je nou kaarten voor RHCP?
Preciesquote:
quote:
Wat is een frat?quote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe ik las user met fratten.
Dan zouden het toch nog wratten moeten zijn TRquote:Op zondag 18 februari 2007 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Hehehe ik las user met fratten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |