Helaas lukte hem dat vandaag niet, daarom benutte hij maar een andere kwaliteit van hem: scorenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar als professioneel kunstduiker zou hij toch beter uit de verf op kunstgras komen.

Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:35 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan ook niet wachten om hem te zien

die krijgen ze meestal pas vanaf de 80e minuut als het te lang gelijk blijft !quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:15 schreef sjimz het volgende:
Je bedoelt zo'n vrije trap in de 16 meter zonder muurtje![]()

Achterstevoren?quote:

deze viel in de 74e minuutquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die krijgen ze meestal pas vanaf de 80e minuut als het te lang gelijk blijft !

hd trailer is ook mooi om te zienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht.
Lijkt wel een grote rush adrenaline die previews.

Kijk maar :quote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Glenn zingt de ganse dag al "De maken mij, de pis nie lauw"
Maakt niet uit of hij in de viswinkel stond of bij de groenteboer of tegen z'n oma....
En ipv dat hij nu z'n middagdutje doet, is hij het ook al 10 minuten aan het zingen.
Kan zowaar voor het eerst lachen om carnaval

Ziet er spectaculair uit, wat ik er tot nu toe van gezien heb. Mooie grafische effecten er tussendoor.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:32 schreef popolon het volgende:
De trailers voor '300' komen vaak voorbij op tv nu, wat een geweldige film moet dat gaan worden.

Die zie ik elke dag.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hd trailer is ook mooi om te zien![]()

Ik heb je gedrag gelezen, en ik heb het weggewuifd als je maandelijkse periodequote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duidde meer op mijn "ik wil niet in de TT-gedrag van gisterenavond, wist niet of je dat al had gelezen"
En nu je het toch over carnaval hebt.
Op verzoek mijn pak van dit jaar:
[afbeelding]

quote:

Ach gossie, het kind slaapt onder een PSV-dekbedje.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[afbeelding]

Nee, hoor. Het is geen PSV-dekbed. Gewoon een voetbaldekbed. Bij mij gaan de dekbedovertrekken ruim 15 jaar mee. Zo oud zal deze ook ongeveer zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie, het kind slaapt onder een PSV-dekbedje.![]()

Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:53 schreef VoreG het volgende:
Dat mensen het leuk vinden om in een debiel pak te gaan rondhobbelen..

Dat is verantwoord wat betreft de mode.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,
Daar snap ik nou niks van

Ik weet het. De kamer is nog wat kinderlijk ingericht. Maar ik heb ook geen zin om er wat aan te doen. Ik ben op zoek naar een woning voor mezelf, dus is het onzinnig om te kamer op te knappen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:56 schreef popolon het volgende:
Ja wat een vrolijk fruitige kamer Bos.

quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is verantwoord wat betreft de mode.

Leuk Bosquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik duidde meer op mijn "ik wil niet in de TT-gedrag van gisterenavond, wist niet of je dat al had gelezen"
En nu je het toch over carnaval hebt.
[afbeelding]

Have fun Bosquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Dank je Lookin,
Tevens tijd om naar de kroeg te gaan.
Tot morgen![]()

Wat zoek je?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het. De kamer is nog wat kinderlijk ingericht. Maar ik heb ook geen zin om er wat aan te doen. Ik ben op zoek naar een woning voor mezelf, dus is het onzinnig om te kamer op te knappen.

Real men don't wear pinkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen dragen ook wel eens roze polo's,
Daar snap ik nou niks van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |