oh ik dacht dat ie blank was.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aha er zijn nu ook al genre's !
in de haastigheid las ik 'dark grey'. Ik zag opeens een cd zaak met allemaal kleurstaaltjes. En kleuradviseurs. Dark Grey staat leuk bij uw ogen. Marilyn Manson iets voor u?quote:Op maandag 19 februari 2007 08:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
aha er zijn nu ook al genre's !
waarschijnlijk is het een ontzettend normale family man. Zo'n type accountant die met een lunchboxje naar zijn werk gaat. Daar aangekomen doet hij z'n piercings in, doet z'n oorlogskleuren op, en rangschikt hij z'n scheermesjes netjes voor het optreden van die avond. Daarna gaat hij rustig met een potje thee even z'n beleggingsportefeuille checken.quote:Op maandag 19 februari 2007 08:42 schreef Liejannuh het volgende:
Marilyn Manson weet zelf niet helemaal wat ie is!
Ik weet wel dat ik 'm ontzettend eng vind!
Klinkt als alice cooperquote:Op maandag 19 februari 2007 08:46 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
waarschijnlijk is het een ontzettend normale family man. Zo'n type accountant die met een lunchboxje naar zijn werk gaat. Daar aangekomen doet hij z'n piercings in, doet z'n oorlogskleuren op, en rangschikt hij z'n scheermesjes netjes voor het optreden van die avond. Daarna gaat hij rustig met een potje thee even z'n beleggingsportefeuille checken.
Wellicht komen die Bee Gee's dit jaar ook weer bij elkaar!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 09:29 schreef Bosbeetle het volgende:
het is me wel wat dit jaar
the police bij elkaar
the who gaat weer optreden (ik heb kaartjes)
RATM bij elkaar
The smashing pumpkins maken nieuwe muziek
twarres weer bij elkaar
chinese democracy komt uit dit jaar![]()
het is toch een reunie jaar
hey FF gij hier moete ge geen carnaval vieren aldaar in Goirle ?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wellicht komen die Bee Gee's dit jaar ook weer bij elkaar!
Allebei?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:58 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wellicht komen die Bee Gee's dit jaar ook weer bij elkaar!
Niet echt mijn muziek. Zaterdag en gister wel geweest. Ommen is niet zo into carnaval wel??quote:Op maandag 19 februari 2007 09:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hey FF gij hier moete ge geen carnaval vieren aldaar in Goirle ?
Nope mijn nieuwe woonplaats wel maar die ben ik dan ook ontvlucht dit weekend.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Niet echt mijn muziek. Zaterdag en gister wel geweest. Ommen is niet zo into carnaval wel??
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat kaartjeshandeltuig is echt hondsbrutaal![]()
Die kopen zelfs kaartjes op die voor normale prijzen op marktplaats staan![]()
Gelukkig zijn ze dan wel zo dom om dezelfde naam en woonplaats te gebruiken als voor hun eigen woekerprijsadvertenties op marktplaats, had ik 'm nog bijna aan meer kaartjes geholpen ook![]()
![]()
![]()
En toch heb je niet eens meegeluld in het topic... dat je je in kon houden...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat kaartjeshandeltuig is echt hondsbrutaal![]()
Die kopen zelfs kaartjes op die voor normale prijzen op marktplaats staan![]()
Gelukkig zijn ze dan wel zo dom om dezelfde naam en woonplaats te gebruiken als voor hun eigen woekerprijsadvertenties op marktplaats, had ik 'm nog bijna aan meer kaartjes geholpen ook![]()
![]()
![]()
Tja, als ik tegen muren aan wil lullen dan doe ik dat wel tegen die van m'n kamer ofzo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch heb je niet eens meegeluld in het topic... dat je je in kon houden...
En toch heb je posts in POLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:14 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tja, als ik tegen muren aan wil lullen dan doe ik dat wel tegen die van m'n kamer ofzo.
Ja, maar dat is meestal om even lekker te rellen en wat nazi's een ban aan te smerenquote:
Zin misschien niet, maar het lucht wel opquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef knars het volgende:
Heeft het als muziekliefhebber nog zin om in een topic waar de mentaliteit overheerst van forummers die de wet van vraag en aanbod tot het hoogste goed hebben verheven, je idealistische / romantische visie op muziek te posten?
Ah, dezelfde reden waarom ik posts in OUD heb dusquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal om even lekker te rellen en wat nazi's een ban aan te smeren![]()
Welk topic?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:17 schreef knars het volgende:
Heeft het als muziekliefhebber nog zin om in een topic waar de mentaliteit overheerst van forummers die de wet van vraag en aanbod tot het hoogste goed hebben verheven, je idealistische / romantische visie op muziek te posten?
Ja, die, en deze: SP wil actie tegen louche onlinehandel concertkaartjes in NWS. Huylen met de pet op. Alles moet maar wijken voor het dogma van de vrije markt. Pleur op met de vrije handel, van een beetje regulering ga je niet dood en zo hou je ook nog zaken betaalbaar voor een ieder zonder modaal of bovenmodaal inkomen. Hier is het preaching to the converted, daar is het "vieze teringhippie, ga werken voor je geld". Tsja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kaarten uitverkocht, maar wel dezelfde dag op Marktplaats... neem ik aan....
Ik zou een groot voorstander zijn van de douane laten aantonen dat ik hetzelfde product überhaupt kan krijgen in Nederland en dat ik hun misplaatst protectionisme dus probeer te doorbreken, maar dan ligt hetgene wat ik besteld heb nog een paar maanden langer op een eenzaam douanekantoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:48 schreef nipeng het volgende:
Zo lekker 30 euro "belasting" mogen betalen op mijn bestelling uit de US.
Ben jij wel eens vrij dan??quote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef dwerg het volgende:
Ik ben echt nooit ziek op een vrije dag.
houden zoquote:Op zondag 25 februari 2007 21:20 schreef dwerg het volgende:
Ik ben echt nooit ziek op een vrije dag.
En dat ondanks Kim Lian van der Meij? Die trek ik namelijk heel slecht!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef peaceman het volgende:
Vrijdag naar Doe Maar de musical geweest... Wat was het leuk, wat was het gaaf! Topavond gehad!
Ik krijg dan ook spontaan pukkeltjes, ik reageer zelfs nog beter op Gerard Jolingquote:Op maandag 26 februari 2007 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
En dat ondanks Kim Lian van der Meij? Die trek ik namelijk heel slecht!
Ach ik vond haar goed spelen, maar ik kijk dan ook objectief naar haarquote:Op maandag 26 februari 2007 08:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dat ondanks Kim Lian van der Meij? Die trek ik namelijk heel slecht!
Maar ik zal het doorgeven aan een collega van me, die gaat binnenkort.
Rood haar, bedoel je, al dan niet natuurlijk gekleurd?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach ik vond haar goed spelen, maar ik kijk dan ook objectief naar haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |