abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46722375
de snelheid waarmee de data naar de printer wordt verstuurd is natuurlijk stukken lager dan met een netwerk- of printerkabel. de 54mb/s is maximaal en de dataoverdracht moet gedeeld worden met je internetdata en evt audio. Uit ervaring weet ik dat het printen van een internetpagina soms ook lang kan duren. Probeer het daarom eens met een tekstbestandje vanuit textedit. Dan weet je ongeveer wat de minimale tijd is die de printer met airport nodig heeft
Dick Schaffa
pi_46724181
Weet iemand hoe ik spotlight de boel opnieuw kan laten indexeren via terminal command??
Calmer than you are
  Redactie Games dinsdag 27 februari 2007 @ 10:23:10 #203
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46724452
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand hoe ik spotlight de boel opnieuw kan laten indexeren via terminal command??
Je kan het toch gewoon doen via Spotlight Preferences in System Preferences scherm?

en btw 2 seconden op google kijken...

http://www.macworld.com/2(...)geekfactor/index.php
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46724602
Ja, ik vond het al. Ik zat een Tiger manual door te lezen maar die maakte daar geen melding van.

wordt dus
quote:
sudo mdutil -E /
dus als mijn MP3s geindexeerd moeten worden
quote:
sudo mdutil -E /VOLUMES/MP3
Calmer than you are
pi_46727758
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:09 schreef Dick-Schaffa het volgende:
de snelheid waarmee de data naar de printer wordt verstuurd is natuurlijk stukken lager dan met een netwerk- of printerkabel. de 54mb/s is maximaal en de dataoverdracht moet gedeeld worden met je internetdata en evt audio. Uit ervaring weet ik dat het printen van een internetpagina soms ook lang kan duren. Probeer het daarom eens met een tekstbestandje vanuit textedit. Dan weet je ongeveer wat de minimale tijd is die de printer met airport nodig heeft
Het leuke is dat er die halve minuut er nauwelijks netwerkactivity is, pas ná die halve minuut meer en dan begint ie ook pas te draaien.
Voorheen toen ik de printer draadloos gebruikte via een andere pc (gedeeld) was die vertraging er ook niet.
pi_46738253
Ik heb in ITunes nog wel eens nummers dubbel staan. Weet iemand een makkelijke manier om dit te ontdubbelen?
pi_46738432
Zit een optie in iTunes, onder Weergave: Toon dubbele
Calmer than you are
pi_46738592
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zit een optie in iTunes, onder Weergave: Toon dubbele
Hij slaat het nummer ook dubbel op. Ik wil niet 3x hetzelfde MP3 bestand op m'n schijf hebben staan.
pi_46738627
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:10 schreef magnifor het volgende:
Om een windows bak over te nemen dmv remote desktop heb je eigen software van Microsoft. Is er een alternatief (en dan bedoel ik geen vnc) dat universal binary is?
Heb cord gevonden:

http://cord.sourceforge.net/

pi_46739015
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:20 schreef theiz het volgende:

[..]

Hij slaat het nummer ook dubbel op. Ik wil niet 3x hetzelfde MP3 bestand op m'n schijf hebben staan.
Verwijderen, en dan kiezen of je hem wil bewaren of naar de prullenbak wil doen.
Of heb je niet gekozen dat itunes automatisch de nummers kopieert naar de itunes map?
pi_46751386
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Verwijderen, en dan kiezen of je hem wil bewaren of naar de prullenbak wil doen.
Of heb je niet gekozen dat itunes automatisch de nummers kopieert naar de itunes map?
Zover was ik wel.
Ik heb de iTunes map op een externe drive staan. Grote handigheid van itTunes is dan dat als ik een aantal MP3-tjes in een folder op mijn interne drive heb staan ik ze gewoon importeer en daarna verwijderd. Ik heb dan direct de MP3 op de plek waar ik hem wil en in de iTunes biep.
Af en toe doe ik wel eens nogmaals de folder importeren.
iTunes geeft dan geen melding terug en resultaat is dat ik alles dubbel in de biep en dubbel in de iTunes folder heb staan. (origineel = x.mp3, de tweede wordt dan x 1.mp3).
Als je in de opties het dubbel weergeven uitzet hou je dubbele bestanden.

Probleem = Ik heb dit foutje gemaakt bij terugzetten van mijn archief. Ik heb nu iets van 1000 nummers van verschillende artiesten dubbel in iTunes.
pi_46808308
Niemand?
Jammer...

Volgende vraag2:
Hoe kan je bestanden naar een Externe Schijf verplaatsen? Kopieren is makkelijk, verplaatsen krijg ik niet voor elkaar.
Is er een commander style programma voor filemanagement voor OSX?
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:14:15 #213
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_46808588
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:05 schreef theiz het volgende:

Is er een commander style programma voor filemanagement voor OSX?
XFolders.
pi_46809083
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:14 schreef Tijn het volgende:

[..]

XFolders.
Ziet er goed uit! Thanxs!

Kan ik daarmee ook verplaatsen naar een externe drive?
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:27:26 #215
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_46809116
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef theiz het volgende:

[..]

Kan ik daarmee ook verplaatsen naar een externe drive?
Sure. Zie de grote move-knop onderin of druk op F6.

Trouwens, zonder XFolders kun je ook een bestand verplaatsen naar een externe harddisk hoor. Als je appeltje indrukt terwijl je het bestand in Finder naar je disk sleept, wordt het verplaatst in plaats van gekopieërd.
pi_46811188
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Tijn het volgende:

[..]

Sure. Zie de grote move-knop onderin of druk op F6.

Trouwens, zonder XFolders kun je ook een bestand verplaatsen naar een externe harddisk hoor. Als je appeltje indrukt terwijl je het bestand in Finder naar je disk sleept, wordt het verplaatst in plaats van gekopieërd.
Kijk, dat is dan weer handige informatie!!
pi_46812603
Hey

eerste post in dit topic. Sinds enige weken (4 a 6) de trotse bezitter van een MacBook 1.83 Ghz. Maar hij doet een beeeetje vreemd...

vraag 1) als ik een aantal programmas open heb (finder, dashboard, safari met 3 vensters met tabs, mail, itunes, adress book, adium, skype) wordt ie soms een beetje traag (dat regenboogkleurige draaiende rondje komt verdacht vaak in beeld) Hoort dat zo (werkgeheugen tekort?) of moet het allemaal vlekkeloos gaan?

en nummer 2) ik wilde vandaag een cd branden, de eerste in mn macbooks loopbaan. CD erin, muziekje kiezen en branden maar. Na 2 minuten begint die CD Kei en Kei hard te draaien, te zoemen en weet ik wat. Dus eject knop, werkt niet, itunes afsluiten, wil niet, cd branden stoppen, luistert niet. Uiteindelijk de uit-knop 6 seconden ingedrukt (dus eforceerd uitgezet) en toen werd de CD drive ook rustig. 2e CD ging goed, maar bij de 3e CD weer hetzelfde liedje... Heb TDK 700mb cd's gebruikt, niets speciaals dus. Moet ik ermee terug naar de winkel?

Tips welkom
pi_46812813
1) Hoeveel geheugen heb je? Bij 512 Mb kan dat inderdaad de oorzaak zijn.
2) Ik zou het proberen met andere rewritable cds. Ik heb zelf ook wel 's problemen gehad met specifieke DVDs.
Calmer than you are
pi_46813173
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1) Hoeveel geheugen heb je? Bij 512 Mb kan dat inderdaad de oorzaak zijn.
2) Ik zou het proberen met andere rewritable cds. Ik heb zelf ook wel 's problemen gehad met specifieke DVDs.
dankjewel

1) heb idd 512 MB dus dan gaat daar binnenkort wat bij. Het is niet heel erg ofzo, maar we iets om in de toekomst rekening mee te houden.
2) ok, eerst dat maar eens doen, alvorens te paniekeren
  Redactie Games donderdag 1 maart 2007 @ 17:21:28 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46813399
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

dankjewel

1) heb idd 512 MB dus dan gaat daar binnenkort wat bij. Het is niet heel erg ofzo, maar we iets om in de toekomst rekening mee te houden.
2) ok, eerst dat maar eens doen, alvorens te paniekeren
Besides ik zit trouwens ook nog even te twijfelen of ik mijn geheugen van 1GB naar 2 GB wil upgraden. Ik draai wel iets zwaardere programma's dan jij.. Maar goed, ben er nog niet helemaal uit..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46814258
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Besides ik zit trouwens ook nog even te twijfelen of ik mijn geheugen van 1GB naar 2 GB wil upgraden. Ik draai wel iets zwaardere programma's dan jij.. Maar goed, ben er nog niet helemaal uit..
2 GB lijkt me wel lekker... ik heb nu even echt totaal geen financiele middelen... maar goed, het is ook de bedoeling dat hier weer opname software en photoshop / finalcut opkomt, dus dan moeten de GBtjes ok wel omhoog... maar voorlopig werkt het wel.

Heb trouwens net nog es zon CDtje geprobeerd, maar is niet lekker heur... morgen wel even naar het mac-center hier. Heb wel geluk, die is hier net in januari geopend, anders had ik dat ding helemaal op kunnen sturen
pi_46817962
Kan ik in Quicktime een muziekfragment uit laten faden?
pi_46818763
Inmidden het in iMovie HD geplakt, en bookmarks geplaatst waar ik het wil laten starten en eindigen. Hoe kan ik het nu knippen? Ging in Quicktime prima, in iMovie HD minder. In Windows Movie Maker was dit supersimpel.
pi_47102234
Hoe krijg je je "taakbalk" eigenlijk weg?
Ik heb het niet over je dock, das alt, apple d, maar die balk bovenin dus.
pi_47102624
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef slakkie het volgende:
Hoe krijg je je "taakbalk" eigenlijk weg?
Ik heb het niet over je dock, das alt, apple d, maar die balk bovenin dus.
Met Menufela. Het is geen feature in OS X.
pi_47179850
Kei hendig! TVPtje
Work hard, play harder!
Last.fm
  maandag 12 maart 2007 @ 09:46:41 #227
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47181340
Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 12 maart 2007 @ 09:52:18 #228
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_47181440
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Je snapt zelf dat dit een domme vraag (tm) is?

Het feit ook trouwens dat er iemand zo'n tooltje heeft geschreven geeft wel aan dat er meer vraag naar is...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 12 maart 2007 @ 09:57:50 #229
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_47181571
Nou, ik hou van m'n menubalk en van mij mag 'ie mooi in beeld blijven
  maandag 12 maart 2007 @ 10:02:31 #230
65490 whoops
pi_47181662
Persoonlijk vind ik het een manco dat je de grootte van het font niet kan instellen, ik vind de letters te groot bij 1024x768... Hij hoeft van mij niet perse weg, maar zou dus wel wat kleiner mogen...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 12 maart 2007 @ 10:05:52 #231
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_47181749
Misschien dat het in Leopard kan met z'n resolution independent GUI.

1024*768 is trouwens wel erg laag. Heb je een 12" iBook of PowerBook ofzo?
  maandag 12 maart 2007 @ 10:06:30 #232
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47181757
quote:
Op maandag 12 maart 2007 09:52 schreef whoops het volgende:

[..]

Je snapt zelf dat dit een domme vraag (tm) is?
Nee. Je mist zo'n hoop functionaliteit. Hetzelfde geldt voor docks die op verdwijnen staan. Het duurt mij altijd net even te lang voordat hij weer tevoorschijn komt. Als ik iets nodig heb wil ik dat het er is. Ik wil het niet eerst op moeten roepen.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 12 maart 2007 @ 10:10:20 #233
65490 whoops
pi_47181830
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:05 schreef Tijn het volgende:

Ik heb een Mac Mini met een niet zo heul erg goeie monitor...
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:06 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Nee. Je mist zo'n hoop functionaliteit. Hetzelfde geldt voor docks die op verdwijnen staan. Het duurt mij altijd net even te lang voordat hij weer tevoorschijn komt. Als ik iets nodig heb wil ik dat het er is. Ik wil het niet eerst op moeten roepen.
Waarom ik het als domme vraag classificeer: dat het voor jou geen toegevoegde waarde heeft wil niet zeggen dat het voor een ander niet handig kan zijn...
pi_47203067
Waarom ik mijn taakbalk weg wil hebben, omdat ik wil weten of het mogelijk was. Ik vind die balk op mijn 12" iBook net wat te groot.

MIjn dock wordt al gehide en als ik die taakbalk ook weg kan krijgen (is gelukt hoor) dan ben ik blij.

Ik heb dagen gespendeerd om een GUI er leuk uit te laten zien onder KDE. Waarom zou ik dat niet mogen doen onder OSX? Ik werk liever met een keyboard dan met een muis. Dus ik heb niet al die zaken nodig die in de taakbalk staan. Mocht ik ze nodig hebben dan haal ik de taakbalk wel naar voren. Ieder z'n ding niet waar ?
  maandag 12 maart 2007 @ 20:07:15 #235
117875 H-blast
Niet de echte.
pi_47203223
menubalk kan je ook weghale met:
http://www.macupdate.com/info.php/id/16640

Transparant of een leuk kleurtje. Je kan hem ook langzaam laten verdwijnen. Wel sexie.
pi_47211305
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef H-blast het volgende:
menubalk kan je ook weghale met:
http://www.macupdate.com/info.php/id/16640

Transparant of een leuk kleurtje. Je kan hem ook langzaam laten verdwijnen. Wel sexie.
Vet dank je!

Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 12 maart 2007 @ 23:13:54 #237
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47211873
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:10 schreef whoops het volgende:

Waarom ik het als domme vraag classificeer: dat het voor jou geen toegevoegde waarde heeft wil niet zeggen dat het voor een ander niet handig kan zijn...
Als dat voor jou iets een domme vraag maakt is alles een domme vraag. Maar goed
pi_47248036
quote:
Op maandag 12 maart 2007 10:05 schreef Tijn het volgende:

Da's toch echt "The largest you'd ever want", volgens de Meester.
http://www.youtube.com/watch?v=0BHPtoTctDY , v.a. 2m30s
pi_47635032
Weet iemand een alternatief voor http://www.dougscripts.com?
Die site lijkt uit de lucht te zijn.
pi_47662480
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef theiz het volgende:
Weet iemand een alternatief voor http://www.dougscripts.com?
Die site lijkt uit de lucht te zijn.
Hij doet het alweer
pi_47662625
Laatste in het drieluik: Wellicht kan de TS die link bij de links in de topicstart zetten?
Is een site met >400 handige iTunes en andere scripts. Bijvoorbeeld scripts om dubbele bestanden uit je library te halen, om de artiest als TAG uit de filename te halen, etc.
pi_48455890
ok, even een kick met een vraagje -

Die dvdplayer heeft een regio code. Ik heb wel BSplayer en VLC geinstalleerd, maar iedere keer als ik een DVD wil afspelen begint ie te zeuren om die regio code. Heb hier dvd's (legaal!) uit verschillende "regio's" blijkbaar... Kan wel kloppen, want sommige komen uit Japan, China, Venezuela, Rusland, Europa. Maar is er een truukje om dat weg te halen?

Ik kan die code ondertussen nog maar 2x veranderen en heb geen zin dat het straks niet meer werkt ofzo

Bji voorbaat dank !
  woensdag 18 april 2007 @ 12:31:42 #243
148275 prof.bierbekje
Mijn toetsenbord.....
pi_48456337
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

valt me altijd op dat je bij de mac zoveel dingen via ongelofelijk ingewikkelde toetscombinaties moet doen, wie verzint er nou <appeltje><shift> <3> of <4>, bij windows heet zoiets tenminste printscreen... Of kan je het ook gewoon via je beeld en muis doen?
Beetje laat, maar wat dacht je van: programma's> schermafbeelding>leg vast?
[quote]Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
Argh, zoek eens op google op wat netstumbler is aap.[/quote]
  woensdag 18 april 2007 @ 12:53:57 #244
148275 prof.bierbekje
Mijn toetsenbord.....
pi_48457322
Had ook een vraag(je)
OSX.10.4.9
Safari 2.0.4
Met deze FOK! lay-out zie ik het logo van FOK! zo:

Kan dit anders?
pi_48457646
Ik gebruik PithHelmet voor Safari; ik heb nog nooit last gehad van een enkele Fok! Safari Bug.
Calmer than you are
  woensdag 18 april 2007 @ 20:19:27 #246
148275 prof.bierbekje
Mijn toetsenbord.....
pi_48476349
Het werkt...thx..
pi_48502025
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef Perruche het volgende:
ok, even een kick met een vraagje -

Die dvdplayer heeft een regio code. Ik heb wel BSplayer en VLC geinstalleerd, maar iedere keer als ik een DVD wil afspelen begint ie te zeuren om die regio code. Heb hier dvd's (legaal!) uit verschillende "regio's" blijkbaar... Kan wel kloppen, want sommige komen uit Japan, China, Venezuela, Rusland, Europa. Maar is er een truukje om dat weg te halen?

Ik kan die code ondertussen nog maar 2x veranderen en heb geen zin dat het straks niet meer werkt ofzo

Bji voorbaat dank !
Regioncode is helaas geen software maar firmware. De regiocode is ingebakken in de firmware. Bij veel DVD spelers is er een (illegale) firmware update beschikbaar, jammergenoeg voor de spelers in Apples niet veel. Je kan eens googlen met je dvd speler type.
pi_48508415
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef theiz het volgende:

[..]

Regioncode is helaas geen software maar firmware. De regiocode is ingebakken in de firmware. Bij veel DVD spelers is er een (illegale) firmware update beschikbaar, jammergenoeg voor de spelers in Apples niet veel. Je kan eens googlen met je dvd speler type.
dankje vanavond eens even googelen.

Maar hoe doen andere mensen dat dan.. gewoon alleen nederlandse dvd's? En waaorm had ik hir met mn windows nooit last van? Daar gebruikte ik ook VLC player en dat werkte wel... was het omdat het een gekopieerde windows was..?
pi_48532733
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar hoe doen andere mensen dat dan.. gewoon alleen nederlandse dvd's? En waaorm had ik hir met mn windows nooit last van? Daar gebruikte ik ook VLC player en dat werkte wel... was het omdat het een gekopieerde windows was..?
Ook bij Windows is het hardware. De meeste DVD spelers die je kan inbouwen in je kloon kast kan je flashen met regio vrije firmware. Juist de spelers in de Apple's zijn karig mbt beschikbaarheid van deze firmware. Heeft ook te maken met de opzet. Als je een Windows bak hebt, krijg je eventuele updates direct van de fabrikant. Bij Apple zorgt Apple voor de updates.
Ik heb geen DVD's uit andere regio's maar zou wel eens mijn superdrive willen flashen: In de firmware zitten ook de media van de verschillende DVD ram fabrikanten ingebakken. Ik heb een spindeltje DVD's die ik niet kan branden met mijn superdrive omdat die de media niet herkent. Een ander spindeltje kan ik om dezelfde reden niet op volle snelheid branden. Erg irritant.
pi_48533222
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Onder Apple heb je er met VLC player geen problemen mee, dus dat is natuurlijk een bespottelijke vergelijking
pi_48533537
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Onder Apple heb je er met VLC player geen problemen mee, dus dat is natuurlijk een bespottelijke vergelijking
Volgens mij las je het verkeerd. Volgens mij is het volgende:
Onder Windows > VLC > Geen problemen met Regiocode
Onder OSX > VLC > Wel problemen met regiocode
pi_48533848
Dan doe je het fout, ik heb er persoonlijk met mijn Macbook geen last van
pi_48537237
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef Geqxon het volgende:
Dan doe je het fout, ik heb er persoonlijk met mijn Macbook geen last van
kan je me dan zeggen hoe het wel moet?

met het installeren van VLC geen rare dingen (errors ofzo) en hij vroeg ook niet om instellingen ofzo te kopieren vanuit een ander prorgramma (kweetniet ofie dat ooit doet maar in ieder geval ligt het daar niet aan.)

Dus als ik het fout doe zou ik graag horen hoe het wel moet
pi_52052588
Schopje.

Iemand dit wel eens geprobeerd?
http://munjal.typepad.com(...)riya_10_on_the_.html
  woensdag 26 september 2007 @ 12:00:22 #256
104367 Thrackan
new and improved
pi_53483186
Is het hier gewenst om over "MacOS for regular PC's" releases te praten?
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53485374
quote:
Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef Thrackan het volgende:
Is het hier gewenst om over "MacOS for regular PC's" releases te praten?
Neen.
  woensdag 26 september 2007 @ 14:01:47 #258
104367 Thrackan
new and improved
pi_53486338
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Neen.
Dan laat ik dat.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:26:05 #259
13250 Lod
Sapere aude!
pi_53744736
Ik ben sinds kort een beetje aan het stoeien met een mac, kijken of het voor mij een geschikte oplossing is voor mijn Windows/Linux dilemma.
Kan iemand mij vertellen hoe ik extra multimedia codecs kan installeren? Een groot deel van mijn muziekcollectie bestaat uit ogg bestanden en die pakt iTunes niet. En Quicktime heeft ook wat moeite met avi-bestanden e.d. De link in de OP naar het Quicktime codecpack werkt niet.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:28:34 #260
4283 nietzman
Geen zin meer.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:36:05 #261
12221 Tijn