quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:39 schreef --- het volgende:
Waar is de codec pack te vinden die een tijdje terug te vinden was?
Mijn fout. Een keer Quicktime goed afsluiten hielp al (moet nog een beetje wennen aan het feit dat op het kruisje klikken niet gelijk staat aan het programma afsluitenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:33 schreef Tijn het volgende:
Mocht iets niet werken in QuickTime met Perian
Daar wen je vast snel genoeg aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:30 schreef Lod het volgende:
[..]
Mijn fout. Een keer Quicktime goed afsluiten hielp al (moet nog een beetje wennen aan het feit dat op het kruisje klikken niet gelijk staat aan het programma afsluiten)
gewoon command - Q drukkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef TheRealFalcon het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat als je een programma sluit met het rode rondje, dat hij dan WEL juist afsluit?
Voor een mac waar 512mb in zit is dit wel handig. Ja geheugen er bij stoppen kan ook, maar soms zie ik het nut daar niet van in voor iemand die alleen maar mail, internet en misschien een keer Word opent.
Mail, Safari en Word tegelijk draaien met 512 MB moet toch prima kunnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:52 schreef TheRealFalcon het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat als je een programma sluit met het rode rondje, dat hij dan WEL juist afsluit?
Voor een mac waar 512mb in zit is dit wel handig. Ja geheugen er bij stoppen kan ook, maar soms zie ik het nut daar niet van in voor iemand die alleen maar mail, internet en misschien een keer Word opent.
Niet voor een Intel Mac, Word tikt samen met Rosetta al snel de 200-300 megabyte aan. Om maar van Safari te zwijgenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mail, Safari en Word tegelijk draaien met 512 MB moet toch prima kunnen?
Ja, je kan naar je balk boven gaan, en dan op de naam van je applicatie klikken en dan "Quit ...". Ik snap niet wat je zo omslachtig vindt aan Appeltje - Qquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef TheRealFalcon het volgende:
Appeltje - Q kan inderdaad, maar toch zoek ik meer naar een completere oplossing. Iemand die zoiets weet?
open iTerm (of Terminal)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef TheRealFalcon het volgende:
Appeltje - Q kan inderdaad, maar toch zoek ik meer naar een completere oplossing. Iemand die zoiets weet?
| 1 |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |