Wij zijn zelf wel op de hoogte hoe Google werkt, en zitten niet echt te wachten op zon opmerking. We zijn al een tijdje met dit topic bezig en beschouwen deze Forumpost als laatste redmiddel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef Zpottr het volgende:
Toegegeven, het is ver gezocht, maar als je in Google zoekt op de woorden Entourage en Signature komen er zowaar allerhande pagina's tevoorschijn die je vertellen hoe je dat doet.
Je moet er alleen even opkomen he, "entourage" en "signature". Poeh hee.
Waarom vertel je dat dan niet? Dat maakt het wel wat duidleijker... En inderdaad, de CSS was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:53 schreef Qunix het volgende:
En nog wat, een signature maken in Entourage is niet zo moeilijk, maar om een signature te maken die gebruik maakt van CSS is wat moeilijker. Vertel t maar
Ik moet zeggen dat de css me even ontvallen was, waarvoor mijn excuses. Maar met html moet toch kunnen? Zoals hier beschreven bv.?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
CSS, HTML, geen plain text dus zoals nu, standaard het geval is.
Om precies te zijn: ik wil deze pagina na maken http://denieuweburen.nl/final.html.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de css me even ontvallen was, waarvoor mijn excuses. Maar met html moet toch kunnen? Zoals hier beschreven bv.?
Nounou, als Entourage daar al niet mee overweg kan....quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:00 schreef Qunix het volgende:
Om precies te zijn: ik wil deze pagina na maken http://denieuweburen.nl/final.html.
De tekst is niet in een plaatje.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <HEAD> <TITLE>404 Not Found</TITLE> </HEAD> <BODY> <H1>Not Found</H1> The requested document was not found on this server. </BODY> </HTML> |
1 2 3 | <h1>Not Found</h1> The requested document was not found on this server. |
Punt aan het eind hoort er niet bij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:13 schreef Croga het volgende:
[..]
Nounou, als Entourage daar al niet mee overweg kan....
[ code verwijderd ]
hahahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:13 schreef Croga het volgende:
[..]
Nounou, als Entourage daar al niet mee overweg kan....
[ code verwijderd ]
Maak je er gewoon dit van:
[ code verwijderd ]
Zou er ongeveer hetzelfde uit moeten zien.
Er zijn mensen die dat graag gebruiken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef TwyLight het volgende:
Waarom gebruik je trouwens een matig programma van Microsoft dat is gemaakt voor PPC's op een Mac?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |