Zover was ik wel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Verwijderen, en dan kiezen of je hem wil bewaren of naar de prullenbak wil doen.
Of heb je niet gekozen dat itunes automatisch de nummers kopieert naar de itunes map?
XFolders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:05 schreef theiz het volgende:
Is er een commander style programma voor filemanagement voor OSX?
Sure. Zie de grote move-knop onderin of druk op F6.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:26 schreef theiz het volgende:
[..]
Kan ik daarmee ook verplaatsen naar een externe drive?
Kijk, dat is dan weer handige informatie!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sure. Zie de grote move-knop onderin of druk op F6.
Trouwens, zonder XFolders kun je ook een bestand verplaatsen naar een externe harddisk hoor. Als je appeltje indrukt terwijl je het bestand in Finder naar je disk sleept, wordt het verplaatst in plaats van gekopieėrd.
dankjewelquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
1) Hoeveel geheugen heb je? Bij 512 Mb kan dat inderdaad de oorzaak zijn.
2) Ik zou het proberen met andere rewritable cds. Ik heb zelf ook wel 's problemen gehad met specifieke DVDs.
Besides ik zit trouwens ook nog even te twijfelen of ik mijn geheugen van 1GB naar 2 GB wil upgraden. Ik draai wel iets zwaardere programma's dan jij..quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
dankjewel
1) heb idd 512 MB dus dan gaat daar binnenkort wat bij. Het is niet heel erg ofzo, maar we iets om in de toekomst rekening mee te houden.
2) ok, eerst dat maar eens doen, alvorens te paniekeren
2 GBquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Besides ik zit trouwens ook nog even te twijfelen of ik mijn geheugen van 1GB naar 2 GB wil upgraden. Ik draai wel iets zwaardere programma's dan jij..Maar goed, ben er nog niet helemaal uit..
Met Menufela. Het is geen feature in OS X.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:19 schreef slakkie het volgende:
Hoe krijg je je "taakbalk" eigenlijk weg?
Ik heb het niet over je dock, das alt, apple d, maar die balk bovenin dus.
Je snapt zelf dat dit een domme vraag (tm) is?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:46 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom zou je dat in godesnaam willen?
Nee. Je mist zo'n hoop functionaliteit. Hetzelfde geldt voor docks die op verdwijnen staan. Het duurt mij altijd net even te lang voordat hij weer tevoorschijn komt. Als ik iets nodig heb wil ik dat het er is. Ik wil het niet eerst op moeten roepen.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:52 schreef whoops het volgende:
[..]
Je snapt zelf dat dit een domme vraag (tm) is?
Ik heb een Mac Mini met een niet zo heul erg goeie monitor...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:05 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat het in Leopard kan met z'n resolution independent GUI.
1024*768 is trouwens wel erg laag. Heb je een 12" iBook of PowerBook ofzo?
Waarom ik het als domme vraag classificeer: dat het voor jou geen toegevoegde waarde heeft wil niet zeggen dat het voor een ander niet handig kan zijn...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:06 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nee. Je mist zo'n hoop functionaliteit. Hetzelfde geldt voor docks die op verdwijnen staan. Het duurt mij altijd net even te lang voordat hij weer tevoorschijn komt. Als ik iets nodig heb wil ik dat het er is. Ik wil het niet eerst op moeten roepen.
Vet dank je!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef H-blast het volgende:
menubalk kan je ook weghale met:
http://www.macupdate.com/info.php/id/16640
Transparant of een leuk kleurtje. Je kan hem ook langzaam laten verdwijnen. Wel sexie.
Als dat voor jou iets een domme vraag maakt is alles een domme vraag. Maar goedquote:Op maandag 12 maart 2007 10:10 schreef whoops het volgende:
Waarom ik het als domme vraag classificeer: dat het voor jou geen toegevoegde waarde heeft wil niet zeggen dat het voor een ander niet handig kan zijn...
Da's toch echt "The largest you'd ever want", volgens de Meester.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:05 schreef Tijn het volgende:
Misschien dat het in Leopard kan met z'n resolution independent GUI.
1024*768 is trouwens wel erg laag. Heb je een 12" iBook of PowerBook ofzo?
Hij doet het alweerquote:Op zondag 25 maart 2007 11:50 schreef theiz het volgende:
Weet iemand een alternatief voor http://www.dougscripts.com?
Die site lijkt uit de lucht te zijn.
Beetje laat, maar wat dacht je van: programma's> schermafbeelding>leg vast?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
valt me altijd op dat je bij de mac zoveel dingen via ongelofelijk ingewikkelde toetscombinaties moet doen, wie verzint er nou <appeltje><shift> <3> of <4>, bij windows heet zoiets tenminste printscreen... Of kan je het ook gewoon via je beeld en muis doen?
Regioncode is helaas geen software maar firmware. De regiocode is ingebakken in de firmware. Bij veel DVD spelers is er een (illegale) firmware update beschikbaar, jammergenoeg voor de spelers in Apples niet veel. Je kan eens googlen met je dvd speler type.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:21 schreef Perruche het volgende:
ok, even een kick met een vraagje -
Die dvdplayer heeft een regio code. Ik heb wel BSplayer en VLC geinstalleerd, maar iedere keer als ik een DVD wil afspelen begint ie te zeuren om die regio code. Heb hier dvd's (legaal!) uit verschillende "regio's" blijkbaar... Kan wel kloppen, want sommige komen uit Japan, China, Venezuela, Rusland, Europa. Maar is er een truukje om dat weg te halen?
Ik kan die code ondertussen nog maar 2x veranderen en heb geen zin dat het straks niet meer werkt ofzo
Bji voorbaat dank !
dankjequote:Op donderdag 19 april 2007 15:19 schreef theiz het volgende:
[..]
Regioncode is helaas geen software maar firmware. De regiocode is ingebakken in de firmware. Bij veel DVD spelers is er een (illegale) firmware update beschikbaar, jammergenoeg voor de spelers in Apples niet veel. Je kan eens googlen met je dvd speler type.
Ook bij Windows is het hardware. De meeste DVD spelers die je kan inbouwen in je kloon kast kan je flashen met regio vrije firmware. Juist de spelers in de Apple's zijn karig mbt beschikbaarheid van deze firmware. Heeft ook te maken met de opzet. Als je een Windows bak hebt, krijg je eventuele updates direct van de fabrikant. Bij Apple zorgt Apple voor de updates.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
dankjevanavond eens even googelen.
Maar hoe doen andere mensen dat dan.. gewoon alleen nederlandse dvd's? En waaorm had ik hir met mn windows nooit last van? Daar gebruikte ik ook VLC player en dat werkte wel... was het omdat het een gekopieerde windows was..?
Onder Apple heb je er met VLC player geen problemen mee, dus dat is natuurlijk een bespottelijke vergelijkingquote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
dankjevanavond eens even googelen.
Maar hoe doen andere mensen dat dan.. gewoon alleen nederlandse dvd's? En waaorm had ik hir met mn windows nooit last van? Daar gebruikte ik ook VLC player en dat werkte wel... was het omdat het een gekopieerde windows was..?
Volgens mij las je het verkeerd. Volgens mij is het volgende:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Onder Apple heb je er met VLC player geen problemen mee, dus dat is natuurlijk een bespottelijke vergelijking
kan je me dan zeggen hoe het wel moet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:29 schreef Geqxon het volgende:
Dan doe je het fout, ik heb er persoonlijk met mijn Macbook geen last van
Neen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef Thrackan het volgende:
Is het hier gewenst om over "MacOS for regular PC's" releases te praten?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:26 schreef Lod het volgende:
En Quicktime heeft ook wat moeite met avi-bestanden e.d. De link in de OP naar het Quicktime codecpack werkt niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:07 schreef newyorkcity het volgende:
oke... Thanks! Maar weet jij misschien iets van een virusscanner voor iMac?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:07 schreef newyorkcity het volgende:
oke... Thanks! Maar weet jij misschien iets van een virusscanner voor iMac?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:39 schreef --- het volgende:
Waar is de codec pack te vinden die een tijdje terug te vinden was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |