abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46491382
Gefeliciteerd
pi_46491411
Bedankt voor de felicitaties allemaal !
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken
Was in maart vorig jaar begonnen.

En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald
Ruim voldoende aldus de examinator

Wat een opluchting zeg
En jij ook van harte gefeliciteerd Jorien !

20.02.2007 is voor ons beide een puike dag !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46491584
Nou ik heb net sinds 3,5 maand weer gereden, en ik moet zeggen: ik het ging eigenlijk best goed, dus ik ben ook weer blij
Behalve dat ik men gordel vergat en diegene die net geweest was dat met een grote smile aan me bekend maakte
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_46491599
feli voor de geslaagden, ben altijd laat.

en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_46491743
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
Mooi, dan leer ik het in het moeilijkste deel
Lijkt me altijd het beste, dan kan het na je rijlessen alleen nog maar meevallen!
Ik denk dat je instructeur je daarom ook daar laat oefenen.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 15:49:05 #156
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46492240
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
feli voor de geslaagden, ben altijd laat.

Dank je

Ik moest afrijden bij Slinge daar en Charlois. En dan nog zo 30 km wijk in. Waar allemaal auto's geparkeerd stonden. 2x kwam er zo auto te gemoed. Ik ging maar lekker aan de zijkant staan.

Was deze keer niet zenuwachtig tijdens het examen.

Maar van morgen thuis wel zeg
pi_46492584
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken
Was in maart vorig jaar begonnen.

En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald
Ruim voldoende aldus de examinator

Wat een opluchting zeg
je kent mij toch nog wel?

maar gefeliciteerd jongen, ben trots op je
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:02:54 #158
139407 jorienvdherik
pi_46492806
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

je kent mij toch nog wel?

maar gefeliciteerd jongen, ben trots op je
Ja jou wel
Maar in de OP staat mijn avatar als 1e
Rest allemaal geslaagd ?

Iedergeval volgende week woensdag haal ik hem op.
Moet ik morgen dan nog daarheen om wat in te leveren ofzo ?

Duurt hier 5 werkdagen
pi_46492908
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja jou wel
Maar in de OP staat mijn avatar als 1e
Rest allemaal geslaagd ?

Iedergeval volgende week woensdag haal ik hem op.
Moet ik morgen dan nog daarheen om wat in te leveren ofzo ?

Duurt hier 5 werkdagen
Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfoto Dat je geslaagd bent dat staat wel gewoon in de computer daar Eerst kreeg je altijd formulier mee dat je mee moest nemen, maar dat hoeft nou dus niet meer
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:06:43 #160
139407 jorienvdherik
pi_46492950
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfoto Dat je geslaagd bent dat staat wel gewoon in de computer daar Eerst kreeg je altijd formulier mee dat je mee moest nemen, maar dat hoeft nou dus niet meer
ow oke bedankt.
pi_46493081
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:06 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ow oke bedankt.
np

en owja, geld meenemen is ook wel handig
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:11:29 #162
139407 jorienvdherik
pi_46493103
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:

[..]

np

en owja, geld meenemen is ook wel handig
Ja
pi_46493481
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dank je

Ik moest afrijden bij Slinge daar en Charlois. En dan nog zo 30 km wijk in. Waar allemaal auto's geparkeerd stonden. 2x kwam er zo auto te gemoed. Ik ging maar lekker aan de zijkant staan.

Was deze keer niet zenuwachtig tijdens het examen.

Maar van morgen thuis wel zeg
ook een leuke route ja. vorige keer (bij ttt) had ik van cbr naar ridderkerk, snelweg op, bij feyenoord snelweg af, dan rechtsaf wijk in, bijzondere verrichtingen daar doen en daarna terug naar cbr.
pi_46493795
Over 3 weken hoop ik te kunnen zeggen dat ik hem heb gehaald
pi_46494650
Pino_666 Gefeliciteerd!

En Jorien! Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
pi_46496016
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pino_666 Gefeliciteerd!

En Jorien! Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Thnxs

Vanmiddag even pasfoto laten maken bij een fotograaf. Vervolgens naar het gemeentehuis om mn rijbewijs aan te vragen. Spoed, ik denk immers zo: ik had ook kunnen zakken en dan had het me minimaal weer 400 euro gekost en zo'n spoedaanvraag kost 40 euro extra.
Dan heb je nog steeds mooi 360 euro winst + een rijbewijs
Maar helaas, mijn foto voldeed niet aan haar (de dame achter balie 6 te Arnhem) eisen. Dus ik kreeg een formuliertje mee voor de fotograaf. Ik dus weer terug naar de fotograaf. Die deed helemaal niet moeilijk ofzo, maar hij belde nog wel ff naar de gemeente want hij was het er niet mee eens. Hij had namelijk zo'n overtrek-sheet waarmee je de foto kan controleren en alles klopte op de mm. Bij de gemeente gebruikte ze dezelfde sheet. Toch gewoon ff 2 x 2 nieuwe foto's gemaakt. Helaas was het gemeentehuis om 4 uur al dicht, dus ik moet het morgen voor 14 uur opnieuw proberen.
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46500322
Lekker, door dat gezeik met die nieuwe pasfoto's alsnog een dag later.
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:06:21 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46501561
Gefeliciteerd geslaagden

Vandaag eens 3/4 uur gereden...
Men, wat kort
Ik was best gestresst vandaag. Ging niet lekker itt de vorige keer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 20:21:41 #169
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46502180
jorienvdherik en Pino_666 GEFELICITEEEEERD!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:31:36 #170
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_46502574
donderdag avond rijbewijs halen, vrijdag ochtend met de auto naar oostenrijk:).

Het zal me wat worden, gefeli Pino_666
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
  Moderator dinsdag 20 februari 2007 @ 20:37:33 #171
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46502830
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:

Ik weet niet of ik het je kan adviseren
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:57 #172
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_46504371
Meteen je eerste lange autorit maken naar Oostenrijk? Dude, je langste rit is 1,5 uur geweest en je beheerst voldoende vaardigheden om mee te doen in het verkeer, maar al meteen de held uit gaan hangen in Jodeliecountry lijkt mij iig geen strak plan. Ik persoonlijk zou mezelf voor gek verklaren, ik ga eerst lekker eigen ervaring opdoen in dit rotte kikkerlandje, maar no way dat ik meteen Europa ga verkennen.
Anyway, succes en fijne vakantie, dat wel
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_46504483
Ik vind het zelf ook wel erg overdreven om gelijk zo'n lange autorit te doen als je idd nu pas 1,5 uur achter elkaar hebt gereden

Ik zou het zelf iig nooit doen

Maar iig een fijne vakantie
  † In Memoriam † dinsdag 20 februari 2007 @ 21:22:18 #174
43556 miss_dynastie
pi_46504785
Nou ja, je doet natuurlijk wel gelijk ontzettend veel ervaring op
hoe had je het eigenlijk opgelost als je gezakt was?
pi_46505559
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:

Ik was dan iig niet bij jou in de auto gaan zitten...
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:51:03 #176
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46511913
Beetje onzinnig. Alhoewel je nog ervaring moet opdoen, heb je voldoende kwaliteit om mee te komen in het verkeer. Meestal rijd je nog beter dan sommige mensen die al een rijbewijs hebben.

Gewoon lekker ontspannen, veel slapen en regelmatig pauzeren: dan haal je het vast wel. Je zou ook kunnen afwisselen, dat bijvoorbeeld iemand anders rijdt in Oostenrijk zelf (denk je vader?).

Uiteraard is oefenen altijd beter, maar het moet niet zo zijn dat je na een paar weken de snelweg niet meer op durft. Tenminste, lijkt mij niet de bedoeling?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:53:23 #177
139407 jorienvdherik
pi_46511985
Ik ben van plan om 28 februari me rijbewijs op te halen. En dan beetje rond rijden hier in de buurt.
3 maart met de voetbal stuk snelweg naar Smitshoek te gaan. Dit zal wel even wennen zijn denk ik. Je weet nooit hoe snel die andere van het team zullen gaan. Ik blijf gewoon eigen tempo rijden.

Ook ben ik van plan als verre reis in Maart / April vanaf Rotterdam naar Brussel te gaan voor een voetbalwedstrijd.

Verder gewoon naar Feyenoord met de auto Ook uitwedstrijden
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:00:00 #178
117895 matthendriks
pi_46512170
Groningen - Feyenoord: prettige wedstrijd!

Maar inderdaad, je zou kunnen oefenen in de buurt eerst. En dan vooral hoe de auto werkt. Is natuurlijk allemaal net even anders.
  woensdag 21 februari 2007 @ 00:00:58 #179
139407 jorienvdherik
pi_46512205
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef matthendriks het volgende:

Maar inderdaad, je zou kunnen oefenen in de buurt eerst. En dan vooral hoe de auto werkt. Is natuurlijk allemaal net even anders.
Ik ga dat ook doen met me vader
pi_46512229
Nu ik mn rijbewijs al een paar maanden heb rij ik ook rustig van Deventer naar Amsterdam enzo, maar in het begin eerst alleen beetje in de buurt rondgereden om wat zekerder in de auto te worden en rustig wat ervaring op te doen
pi_46512528
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef Sylvana het volgende:
Nu ik mn rijbewijs al een paar maanden heb rij ik ook rustig van Deventer naar Amsterdam enzo, maar in het begin eerst alleen beetje in de buurt rondgereden om wat zekerder in de auto te worden en rustig wat ervaring op te doen
oeh in deventer rijden, kan echt niet wachten. in het doolhof wat colmschate heet op zoek gaan naar het huis van mijn broer en schoonzus. of gewoon richting een vriendin van me rijden. voor mijn gevoel ook zo anders dan in rotterdam rijden. als ik mijn broer soms zie rijden, dat is gewoon eng, vroeger, 30km zone, en hij knalde er met 80 doorheen, met als opmerking: niemand komt uit die zijstraatjes, en anders stoppen ze wel. en dat kan echt niet in rotterdam, overal komt wel iemand vandaan. maar het nadeel in deventer is dat iedereen zo rijd, met in hun achterhoofd: er komt toch niets uit dat straatje
pi_46512606
Reken maar dat er echt wel mensen uit die zijstraatjes komen en centrum rijden is kut met al die 1-richtingswegen en smalle straatjes enzo, moet je echt wel goed kijken en op je snelheid letten
pi_46512659
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef Sylvana het volgende:
Reken maar dat er echt wel mensen uit die zijstraatjes komen en centrum rijden is kut met al die 1-richtingswegen en smalle straatjes enzo, moet je echt wel goed kijken en op je snelheid letten
ik heb het dan vooral over de wijk achter het station. bv de diepenveense weg, die weg ziet er gewoon uit als een voorrangsweg, en als het goed is word het verderop ook een voorrangsweg (weet ik niet zeker) en daar crosste mijn broer dan doorheen, doodeng soms.
pi_46517439
vanmorgen voor de 2e keer op geweest en m'n rijbewijs gehaald
pi_46518366
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:09 schreef pascalheister het volgende:
Gefeliciteerd !

Ik ben vanochtend opnieuw naar het gemeentehuis geweest en dit keer was de foto wel goed. Morgen om 9 uur ligt mijn rijbewijs klaar. Gelukkig ben ik morgenmiddag vrij dus nu nog even een autotje lenen van iemand en schreuren maar !
pi_46519398
quote:
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † woensdag 21 februari 2007 @ 11:00:50 #187
43556 miss_dynastie
pi_46519694
quote:
Feli!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:05:58 #188
117895 matthendriks
pi_46519814
Wat zij zeggen!
pi_46520592
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef matthendriks het volgende:

Geloof me, dan leert je vader of jij jezelf verkeerde handelingen aan...

Kan gigantisch in je tegendeel gaan werken,

Want afleren is echt wel moeilijker dan aanleren
pi_46521303
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Geloof me, dan leert je vader of jij jezelf verkeerde handelingen aan...

Kan gigantisch in je tegendeel gaan werken,

Want afleren is echt wel moeilijker dan aanleren
euhm volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al, dus verkeerde handelingen zullen er al veel minder zijn. maar je zal toch moeten leren hoe een benzinewagen rijdt. ik ga dat ook samen met mijn vriend doen, op een rustige parkeerplaats, zodra ik mijn rijbewijs heb. en ik denk dat veel meer mensen dat op die manier doen.
pi_46521365
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

euhm volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al, dus verkeerde handelingen zullen er al veel minder zijn. maar je zal toch moeten leren hoe een benzinewagen rijdt. ik ga dat ook samen met mijn vriend doen, op een rustige parkeerplaats, zodra ik mijn rijbewijs heb. en ik denk dat veel meer mensen dat op die manier doen.
Sorry moet meer lezen, d8 dat die nog wou beginnen...

Zelf ben ik alleen begonnen met rijden, veel relaxter,

dan kun je het fout doen zonder dat iemand het ziet

en effectief is het ook geweest, ik reed na 1 maand al in elke auto die je kunt bedenken zonder problemen
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:01:27 #192
139407 jorienvdherik
pi_46521415
Ben net naar gemeentehuis geweest. 45 euro was het.
Hij is woensdag klaar. maar kon maandag middag bellen. misschien lag die er dan al
pi_46521441
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben net naar gemeentehuis geweest. 45 euro was het.
Hij is woensdag klaar. maar kon maandag middag bellen. misschien lag die er dan al
hier was het 40
pi_46521636
Ik ben de eerste dag met mijn pa geweest, want ik weet dat hij niet iemand is die gaat roepen wat ik moet doen en dat ik moet oppassen voor die en die fietser. Hij heeft alleen wat uitleg gegeven mbt het optrekken met benzine. Maar hij zag snel genoeg dat ik gewoon verkeersinzichtelijk goed reed en dat het alleen een kwestie was vand e auto onder de knie krijgen,d us vanaf toen kon ik elkker alleen rijden . En dat leert toch het lekkerst, fouten maken zonder dat anderen het merken.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_46525483
Ik mag als ik m'n rijbewjis heb niet eens in pappies auto rijden, tenzij hij ernaast zit
pi_46526124
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik mag als ik m'n rijbewjis heb niet eens in pappies auto rijden, tenzij hij ernaast zit
Ik mag als ik m'n rijbewijs heb niet eens in pappies auto rijden, ook al zit hij ernaast
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46526300
Ik heb al een ongeluk gehad met mn moeders auto, en mag dr nog steeds in rijden

Ondertussen ook mn eigen golfje al gekocht (L)
pi_46526329
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb al een ongeluk gehad met mn moeders auto, en mag dr nog steeds in rijden

Ondertussen ook mn eigen golfje al gekocht (L)
Golf
pi_46526471
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:41 schreef sjimz het volgende:

[..]

Golf
nja, dat snap ik ook best,

Je hebt zeker alleen in die witte met oranje en blauwe strepen gereden

neu geintje,

Golf is leuke startersauto, ben er ook gigantisch trots op... is ook niet zo'n snelle boomklevert, gewoon een 1.3...

hardstikke leuke auto voor een haast nog mooier prijsje
pi_46526540
quote:
gefeliciteerd
pi_46528176
Ik ben van plan rijlessen te gaan nemen.
Nu zit ik in dubio. Wat ga ik doen, gewoon rooster met een of twee keer per week een rijles of een compacte opleiding waarbij de hele cursus vantevoren vast ligt en je sneller je rijbewijs hebt (moet je wel vantevoren je theorie hebben)

Wat raden jullie aan? Is het te doen om meerdere dagen per week enkele uren te lessen? Of ga je daar van gapen
pi_46528282
Ik heb gisteren mijn vierde les gehad. Gister middag even op een groot parkeerplaats in de auto van mijn vriendin rondgescheurd. Gaaf man .
pi_46529817
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik mag als ik m'n rijbewijs heb niet eens in pappies auto rijden, ook al zit hij ernaast
En ik lekker wel

In een Alfa Romeo 156:

Prima !
pi_46530403
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Omaha het volgende:
Ik ben van plan rijlessen te gaan nemen.
Nu zit ik in dubio. Wat ga ik doen, gewoon rooster met een of twee keer per week een rijles of een compacte opleiding waarbij de hele cursus vantevoren vast ligt en je sneller je rijbewijs hebt (moet je wel vantevoren je theorie hebben)

Wat raden jullie aan? Is het te doen om meerdere dagen per week enkele uren te lessen? Of ga je daar van gapen
Gapen? Juist zo snel mogelijk achter elkaar doen.
Viva los Vatos Locos
pi_46530558
ik mag in de range rover sport van me pa rijden als ik geslaagd ben woehoe, dat wordt nog eens genieten

deze:
pi_46530653
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef hardcorebass het volgende:
ik mag in de range rover sport van me pa rijden als ik geslaagd ben woehoe, dat wordt nog eens genieten
ahh vet... de sport editie... verlaagd en wel....
pi_46530713
ja ik vind m echt heel gaaf , blijft me pa voorlopig maar ff in zn alfa romeo rijden
pi_46531067
Ik mag dus onder toezicht wel in pappies V40:

Mischien niet echt spectucalair, maar wel veel luxe en volgens m'n pa rijdt ie lekker
pi_46531490
Ik moet het doen met een 730d na mijn rijbewijs.
Viva los Vatos Locos
pi_46531811
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik mag dus onder toezicht wel in pappies V40:
[afbeelding]
Mischien niet echt spectucalair, maar wel veel luxe en volgens m'n pa rijdt ie lekker
me ma rijdt daar ook in, niet spectaculair nee maar hij rijdt echt lekker ja , zit lekker en is gewoon luxe uitgevoerd
pi_46531862
Zit idd erg goed. Volvo stoelen
pi_46532296
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
pi_46532457
chrysler 300c? dikke bak hoor! die zou ik hier ook wel voor de deur willen hebben, maar dan toch liever een range rover sport Toch niet zo'n gare automaat?
pi_46532471
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
pi_46532567
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
Ben je toevallig je piemel kwijt?
pi_46532615
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Hadewych het volgende:
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
leuk, succes in ieder geval
pi_46533588
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
pi_46533790
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
april vorig jaar begonnen, theorie in augustus, TTT in oktober en in december 1e keer opgeweest, vandaag dus voor de 2e keer
Tel uit u winst, theorie heb ik te lang mee gewacht eigenlijk anders had ik hem eerder kunnen hebben, maarja dat is achteraf praten.
pi_46535417
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
pi_46535475
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat is noujuist zo vet man
pi_46535824
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

Dat is noujuist zo vet man
Ik bedoelde vooral jammer als je bestuurder bent eigenlijk Lijkt me niet echt fijn op smalle wegen en bij parkeren
pi_46539246
Morgen weer 2 uur

Heb de OP wiki ff verkort
pi_46540028
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Heb de OP wiki ff verkort
Dat zal niet worden gewaardeerd...

Edit: jeez, hij moet sowieso nodig worden opgeruimd, plaatjes overal!
* Alcarin gaat aan de slag
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:30:27 #224
97796 bpm
Suzuki GSX-R 750 Freak!!!
pi_46540070
ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn (A) motor rijbewijs!!! En nu touren
http://www.mencom.nl Mencom IT Service
pi_46540293
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat zegt iedereen dus. Gelukkig is m'n vader nu een beetje aan 't kijken voor een nieuwe auto, want voor geen goud ga ik in dit ding rijden, omdat ie zo lomp is. Maar eerst dat papiertjepasje maar eens binnenhalen, morgen theorie is een mooie stap, hoop ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')