En jij ook van harte gefeliciteerd Jorien !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken![]()
Was in maart vorig jaar begonnen.
En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald![]()
![]()
Ruim voldoende aldus de examinator![]()
Wat een opluchting zeg
Mooi, dan leer ik het in het moeilijkste deelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
Dank jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:26 schreef gothic-blackie het volgende:
feli voor de geslaagden, ben altijd laat.
en rotterdam noord, ik haat het echt, zoveel straatjes die onoverzichtelijk zijn, vergelijken met zuid, en alles is zo verdomde smal.
je kent mij toch nog wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Niet dat ik hier iemand nog ken![]()
Was in maart vorig jaar begonnen.
En eindelijk eindelijk vanmiddag heeft Jorientje het gehaald![]()
![]()
Ruim voldoende aldus de examinator![]()
Wat een opluchting zeg
Ja jou welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je kent mij toch nog wel?
maar gefeliciteerd jongen, ben trots op je![]()
![]()
Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfotoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja jou wel![]()
Maar in de OP staat mijn avatar als 1e![]()
Rest allemaal geslaagd ?
Iedergeval volgende week woensdag haal ik hem op.
Moet ik morgen dan nog daarheen om wat in te leveren ofzo ?
Duurt hier 5 werkdagen
ow oke bedankt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hij ligt niet automatisch op het gemeentehuis hoor, dus je zult er morgen sowieso heen moeten om hem aan te vragen en je hoeft verder niks meer mee te nemen dan een pasfotoDat je geslaagd bent dat staat wel gewoon in de computer daar
Eerst kreeg je altijd formulier mee dat je mee moest nemen, maar dat hoeft nou dus niet meer
Jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
np
en owja, geld meenemen is ook wel handig
ook een leuke route ja. vorige keer (bij ttt) had ik van cbr naar ridderkerk, snelweg op, bij feyenoord snelweg af, dan rechtsaf wijk in, bijzondere verrichtingen daar doen en daarna terug naar cbr.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dank je
Ik moest afrijden bij Slinge daar en Charlois. En dan nog zo 30 km wijk in. Waar allemaal auto's geparkeerd stonden. 2x kwam er zo auto te gemoed. Ik ging maar lekker aan de zijkant staan.
Was deze keer niet zenuwachtig tijdens het examen.
Maar van morgen thuis wel zeg![]()
Thnxsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:50 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pino_666 Gefeliciteerd!![]()
EnJorien!
Jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of ik het je kan adviserenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:
donderdag avond rijbewijs halen, vrijdag ochtend met de auto naar oostenrijk:).
Het zal me wat worden, gefeli Pino_666
Ik was dan iig niet bij jou in de auto gaan zitten...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef DakDuuf het volgende:
donderdag avond rijbewijs halen, vrijdag ochtend met de auto naar oostenrijk:).
Het zal me wat worden, gefeli Pino_666
Ik ga dat ook doen met me vaderquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef matthendriks het volgende:
Groningen - Feyenoord: prettige wedstrijd!
Maar inderdaad, je zou kunnen oefenen in de buurt eerst. En dan vooral hoe de auto werkt. Is natuurlijk allemaal net even anders.
oeh in deventer rijden, kan echt niet wachten. in het doolhof wat colmschate heet op zoek gaan naar het huis van mijn broer en schoonzus. of gewoon richting een vriendin van me rijden. voor mijn gevoel ook zo anders dan in rotterdam rijden. als ik mijn broer soms zie rijden, dat is gewoon eng, vroeger, 30km zone, en hij knalde er met 80 doorheen, met als opmerking: niemand komt uit die zijstraatjes, en anders stoppen ze wel. en dat kan echt niet in rotterdam, overal komt wel iemand vandaan. maar het nadeel in deventer is dat iedereen zo rijd, met in hun achterhoofd: er komt toch niets uit dat straatjequote:Op woensdag 21 februari 2007 00:01 schreef Sylvana het volgende:
Nu ik mn rijbewijs al een paar maanden heb rij ik ook rustig van Deventer naar Amsterdam enzo, maar in het begin eerst alleen beetje in de buurt rondgereden om wat zekerder in de auto te worden en rustig wat ervaring op te doen
ik heb het dan vooral over de wijk achter het station. bv de diepenveense weg, die weg ziet er gewoon uit als een voorrangsweg, en als het goed is word het verderop ook een voorrangsweg (weet ik niet zeker) en daar crosste mijn broer dan doorheen, doodeng soms.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:14 schreef Sylvana het volgende:
Reken maar dat er echt wel mensen uit die zijstraatjes komen en centrum rijden is kut met al die 1-richtingswegen en smalle straatjes enzo, moet je echt wel goed kijken en op je snelheid letten
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:09 schreef pascalheister het volgende:
vanmorgen voor de 2e keer op geweest en m'n rijbewijs gehaald
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:09 schreef pascalheister het volgende:
Feli!quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:09 schreef pascalheister het volgende:
Geloof me, dan leert je vader of jij jezelf verkeerde handelingen aan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef matthendriks het volgende:
Groningen - Feyenoord: prettige wedstrijd!
Maar inderdaad, je zou kunnen oefenen in de buurt eerst. En dan vooral hoe de auto werkt. Is natuurlijk allemaal net even anders.
euhm volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al, dus verkeerde handelingen zullen er al veel minder zijn. maar je zal toch moeten leren hoe een benzinewagen rijdt. ik ga dat ook samen met mijn vriend doen, op een rustige parkeerplaats, zodra ik mijn rijbewijs heb. en ik denk dat veel meer mensen dat op die manier doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Geloof me, dan leert je vader of jij jezelf verkeerde handelingen aan...
Kan gigantisch in je tegendeel gaan werken,
Want afleren is echt wel moeilijker dan aanleren
Sorry moet meer lezen, d8 dat die nog wou beginnen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm volgens mij heeft hij zijn rijbewijs al, dus verkeerde handelingen zullen er al veel minder zijn. maar je zal toch moeten leren hoe een benzinewagen rijdt. ik ga dat ook samen met mijn vriend doen, op een rustige parkeerplaats, zodra ik mijn rijbewijs heb. en ik denk dat veel meer mensen dat op die manier doen.
hier was het 40quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben net naar gemeentehuis geweest. 45 euro was het.
Hij is woensdag klaar. maar kon maandag middag bellen. misschien lag die er dan al
Ik mag als ik m'n rijbewijs heb niet eens in pappies auto rijden, ook al zit hij ernaastquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:13 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik mag als ik m'n rijbewjis heb niet eens in pappies auto rijden, tenzij hij ernaast zit![]()
Golfquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:40 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb al een ongeluk gehad met mn moeders auto, en mag dr nog steeds in rijden
Ondertussen ook mn eigen golfje al gekocht (L)
nja, dat snap ik ook best,quote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:09 schreef pascalheister het volgende:
En ik lekker welquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik mag als ik m'n rijbewijs heb niet eens in pappies auto rijden, ook al zit hij ernaast![]()
Gapen? Juist zo snel mogelijk achter elkaar doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Omaha het volgende:
Ik ben van plan rijlessen te gaan nemen.
Nu zit ik in dubio. Wat ga ik doen, gewoon rooster met een of twee keer per week een rijles of een compacte opleiding waarbij de hele cursus vantevoren vast ligt en je sneller je rijbewijs hebt (moet je wel vantevoren je theorie hebben)
Wat raden jullie aan? Is het te doen om meerdere dagen per week enkele uren te lessen? Of ga je daar van gapen![]()
ahh vet... de sport editie... verlaagd en wel....quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef hardcorebass het volgende:
ik mag in de range rover sport van me pa rijden als ik geslaagd benwoehoe, dat wordt nog eens genieten
me ma rijdt daar ook in, niet spectaculair nee maar hij rijdt echt lekker jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik mag dus onder toezicht wel in pappies V40:
[afbeelding]
Mischien niet echt spectucalair, maar wel veel luxe en volgens m'n pa rijdt ie lekker
Ben je toevallig je piemel kwijt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks.Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
leuk, succes in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Hadewych het volgende:
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
april vorig jaar begonnen, theorie in augustus, TTT in oktober en in december 1e keer opgeweest, vandaag dus voor de 2e keerquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pascalheister, ook van harte!Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
Ik vind em wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks.Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
Dat is noujuist zo vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zo lomp is
Ik bedoelde vooral jammer als je bestuurder bent eigenlijkquote:
Dat zal niet worden gewaardeerd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Heb de OP wiki ff verkort
Dat zegt iedereen dus. Gelukkig is m'n vader nu een beetje aan 't kijken voor een nieuwe auto, want voor geen goud ga ik in dit ding rijden, omdat ie zo lomp is. Maar eerst dat papiertjepasje maar eens binnenhalen, morgen theorie is een mooie stap, hoop ik..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind em wel vet eigenlijkAlleen jammer dat ie zo lomp is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |