Vind je 73 euro meevallen?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:31 schreef MarcoD het volgende:
Hier koste het rijbewijs 33¤ + 40¤ voor spoedaanvraag.
Valt hier erg mee iig met die prijzen die ik voorbij zie komen.
vergeleken met de 100 euro die ik zou moeten betalen valt 73 euro idd mee jaquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 19 februari 2007 18:59 schreef DakDuuf het volgende:
* DakDuuf is vandaag ook geslaagd, spontaan een rondje gedanst in het examen lokaal:)
Moet mijn rijbewijs met spoed aanvragen want ik ga vrijdag op vakantie naar Oostenrijk:)
Benzine, gebruik van de lesauto, en gewoon voor het feit dat het officieel is allemaal. Daarom is je rijbewijs oa ook zo duur, omdat je het ook als legitimatiebewijs kunt gebruiken.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:19 schreef Maravilla het volgende:
Je moet als het ware én de examinator, én de instructeur betalen toch? En verder, geen idee. En dan ben je nog niet eens op de helft.![]()
Dat is in Overijssel en waar?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:23 schreef Marloes het volgende:
Mijn rijbewijs was 35 euro, spoedaanvraag 40. Dus 75 euro...
Die vent zal maar mooi te hard schudden, mij een blessure bezorgen net voordat ik moet afrijden en ja dat gaat van zijn no claim af en daarom zijn die examens zo duurquote:Op maandag 19 februari 2007 20:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Het handje schudden, dat is het, vást!![]()
gewoon doen zoals je normaal doet. een ttt is alleen maar een mooie leermethode voor je examen, de instructeur verteld precies wat je nog moet bijleren en wat je al wel goed doet.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef kokos het volgende:
Moet morgen op voor mijn TTT. Ben nog niet echt overtuigt dat ik de weg op kan.
Had vandaag een inval instructeur, beviel me wel goed. Alleen het ver vooruit kijken is een probleem, de rest was goed. Iemand nog tips
ik heb niet in Deventer gelest, maar in Nijkerk, waar mn ouders wonenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
trouwens sylvana, bij welke rijschool heb je gelest in deventer?
dan heb ik niets gezegtquote:Op maandag 19 februari 2007 22:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb niet in Deventer gelest, maar in Nijkerk, waar mn ouders wonen
Ja, maar normaal betaal je pakweg 40 euro voor een les, en dan zit dat er allemaal ook in. Behalve het officiële dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Benzine, gebruik van de lesauto, en gewoon voor het feit dat het officieel is allemaal. Daarom is je rijbewijs oa ook zo duur, omdat je het ook als legitimatiebewijs kunt gebruiken.
WHOOEEEHOEEEE !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 06:49 schreef Pino_666 het volgende:
Zo om 7 uur lessen en dan 8 uur rijexamen..... wish me luck....
Jeeej, gehaald. Vrijstelling gehaald, punt van kritiek was het ver vooruitkijken maar dat wist ik al.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef kokos het volgende:
Moet morgen op voor mijn TTT. Ben nog niet echt overtuigt dat ik de weg op kan.
Had vandaag een inval instructeur, beviel me wel goed. Alleen het ver vooruit kijken is een probleem, de rest was goed. Iemand nog tips
Er komt dan ook nog verzekering bij omdat je met iemand anders dan je instructeur rijdt. Ook nog een bedrag voor het uurloon van de examinator en wat voor het CBR.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:43 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ja, maar normaal betaal je pakweg 40 euro voor een les, en dan zit dat er allemaal ook in. Behalve het officiële dan.Maakt ook verder niet uit, feit is gewoon dat het een aardige prijs is.
![]()
Neu, want ze gaan bij de gemeente ook nog met meetinstrumentjes aan de slag om te kijken of je ogen op de goede hoogte zitten op de pasfoto e.d. Als je hem laat maken bij een professionele pasfotograaf dan zal je zien dat ze ook met allemaal lijntjes op een beeldscherm zitten te kutten om alles op de goede positie te krijgenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:28 schreef Pino_666 het volgende:
Heeft iemand ervaring met de foto's voor je rijbewijs? Je hoort tegenwoordig dat veel mensen naar een fotograaf gaan omdat ze nu van die strenge eisen hebben, maar eigenlijk vind ik dat onzin.
Als ik zelf pasfoto's maak in een zo'n fotohokje dan moet dat toch ook wel goed gaan?
Gewoon niet lachen, oren zichtbaar.... lijkt me niet zo moeilijk.
Zoiets dus:![]()
Dus jij zegt dat ik maar beter naar een fotograaf kan gaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu, want ze gaan bij de gemeente ook nog met meetinstrumentjes aan de slag om te kijken of je ogen op de goede hoogte zitten op de pasfoto e.d. Als je hem laat maken bij een professionele pasfotograaf dan zal je zien dat ze ook met allemaal lijntjes op een beeldscherm zitten te kutten om alles op de goede positie te krijgen
Ik heb mijn foto's gewoon laten maken bij de drogist (DA volgens mij). Die hebben achterin ergens zo'n hok, je hoeft niet te wachten op je foto's. Ik kreeg er 4 per velletje. Was ook niet zo heel duur en je weet dan zeker dat je de goede houding hebt.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:43 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat ik maak beter naar een fotograaf kan gaan?
En die heb je gebruikt voor een nieuw rijbewijs / identiteitsbewijs ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb mijn foto's gewoon laten maken bij de drogist (DA volgens mij). Die hebben achterin ergens zo'n hok, je hoeft niet te wachten op je foto's. Ik kreeg er 4 per velletje. Was ook niet zo heel duur en je weet dan zeker dat je de goede houding hebt.
Oh ja, 1 tip, ga jezelf niet schminken.
Yup. Die foto's bij de drogist worden ook genomen volgens de regels (digitaal vaak, dus dat verhaal over dat raster op het scherm van de camera kan best kloppen) en kunnen dus gebruikt worden voor officiele documenten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
En die heb je gebruikt voor een nieuw rijbewijs / identiteitsbewijs ?
bel een keer aan zou ik zeggenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:00 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan heb ik niets gezegt
edit: en eventjes geheel offtopic, elke keer als ik in deventer ben en ik loop langs je huisje dan zit ik wel weer: oh ja daar woont sylvana, eigenlijk raar gevoel, zoiets denken terwijl je die persoon helemaal niet kent
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:19 schreef Pino_666 het volgende:
[..]
WHOOEEEHOEEEE !![]()
![]()
![]()
IK BEN GESLAAGD !
ik weet waar je ongeveer woont (boven die oude wijven winkel op de hoek schuintegenover de bank) maar welke deur het moet zijn, ik zou het totaal niet wetenquote:
Zie PMquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik weet waar je ongeveer woont (boven die oude wijven winkel op de hoek schuintegenover de bank) maar welke deur het moet zijn, ik zou het totaal niet weten
zie pm terug.quote:
Ah joh, noord is best wel leukquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:31 schreef gothic-blackie het volgende:
donderdag weer lessen, in de hoop dat ik neit al weer naar rotterdam noord toe moet (hij wil daar oefenen, terwijl ik examen doe op zuid) want noord is *piep*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |