abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46531862
Zit idd erg goed. Volvo stoelen
pi_46532296
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
pi_46532457
chrysler 300c? dikke bak hoor! die zou ik hier ook wel voor de deur willen hebben, maar dan toch liever een range rover sport Toch niet zo'n gare automaat?
pi_46532471
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
pi_46532567
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
Ben je toevallig je piemel kwijt?
pi_46532615
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Hadewych het volgende:
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
leuk, succes in ieder geval
pi_46533588
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
pi_46533790
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
april vorig jaar begonnen, theorie in augustus, TTT in oktober en in december 1e keer opgeweest, vandaag dus voor de 2e keer
Tel uit u winst, theorie heb ik te lang mee gewacht eigenlijk anders had ik hem eerder kunnen hebben, maarja dat is achteraf praten.
pi_46535417
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
pi_46535475
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat is noujuist zo vet man
pi_46535824
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

Dat is noujuist zo vet man
Ik bedoelde vooral jammer als je bestuurder bent eigenlijk Lijkt me niet echt fijn op smalle wegen en bij parkeren
pi_46539246
Morgen weer 2 uur

Heb de OP wiki ff verkort
pi_46540028
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Dat zal niet worden gewaardeerd...

Edit: jeez, hij moet sowieso nodig worden opgeruimd, plaatjes overal!
* Alcarin gaat aan de slag
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:30:27 #224
97796 bpm
Suzuki GSX-R 750 Freak!!!
pi_46540070
ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn (A) motor rijbewijs!!! En nu touren
http://www.mencom.nl Mencom IT Service
pi_46540293
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat zegt iedereen dus. Gelukkig is m'n vader nu een beetje aan 't kijken voor een nieuwe auto, want voor geen goud ga ik in dit ding rijden, omdat ie zo lomp is. Maar eerst dat papiertjepasje maar eens binnenhalen, morgen theorie is een mooie stap, hoop ik..
  woensdag 21 februari 2007 @ 22:34:14 #226
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_46542404
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef bpm het volgende:
ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn (A) motor rijbewijs!!! En nu touren
Congrats! Eerste keer?
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  woensdag 21 februari 2007 @ 23:08:55 #227
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46543845
Hier mag ik in gaan rijden woensdag. of als rijbewijs maandag er al is

In de groene
pi_46547319
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Tsssssss nu sta ik niet meer in de OpeningsPost bij het geslaagdenrijtje!

En ik heb er zo mijn best voor gedaan.
pi_46550856
Vanmiddag rijbewijs ophalen !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46551498
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Tsssssss nu sta ik niet meer in de OpeningsPost bij het geslaagdenrijtje!

En ik heb er zo mijn best voor gedaan.
Ik moet er nog voor zorgen dat ik erin kom
pi_46551948
Ik was dus Juli vorig jaar begonnen, maandje gelest, maandje vakantie, 2x gelest in september en toen was mn instructeur 3 weken op vakantie 20 september mijn Theorie gehaald, oktober een paar tergend slechte lessen gehad, om vervolgens 23 november te slagen voor mn rijbewijs...

4 en een halve maand, waar van ongeveer 2 maand niet gelest. is dus 2enhalve maand, best netjes IMO
pi_46553160
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef kokos het volgende:

[..]

Gapen? Juist zo snel mogelijk achter elkaar doen.
Gapen meer in de zin van vermoeiend omdat je 2 of 3 uur achter elkaar aan het rijden bent en er dus 3 uur lang informatie/leermomenten op je afkomen.
pi_46553258
Dat is inderdaad, behoorlijk netjes.

Btw, net nog m'n laatste proef-theorie-examen gedaan, alleen met deze vraag ben ik het niet helemaal eens. Ik vulde erin dat de auto goed stond, omdat hij pech heeft. Je mag immers buiten de bebouwde kom in de berm parkeren met pech of als de situatie dat vraagt. Enige waar ik nog op zou letten is de alarmlichten, maar oké.

Nu werd alleen door die stem van 't examen (www.examencentrum.nl) aangegeven dat je nog een stuk naar rechts kan, omdat je al het andere verkeer in gevaar brengt anders. Maar dat valt toch ook best mee? Dan vind ik de 'opvalbaarheid' van de auto nog gevaarlijker (dus wel alarmlichten aan). Een beeetje onzin als je het mij vraagt.
pi_46553755
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:27 schreef Maravilla het volgende:
Dat is inderdaad, behoorlijk netjes.

Btw, net nog m'n laatste proef-theorie-examen gedaan, alleen met deze vraag ben ik het niet helemaal eens. Ik vulde erin dat de auto goed stond, omdat hij pech heeft. Je mag immers buiten de bebouwde kom in de berm parkeren met pech of als de situatie dat vraagt. Enige waar ik nog op zou letten is de alarmlichten, maar oké.

[afbeelding]

Nu werd alleen door die stem van 't examen (www.examencentrum.nl) aangegeven dat je nog een stuk naar rechts kan, omdat je al het andere verkeer in gevaar brengt anders. Maar dat valt toch ook best mee? Dan vind ik de 'opvalbaarheid' van de auto nog gevaarlijker (dus wel alarmlichten aan). Een beeetje onzin als je het mij vraagt.
Dit vond (en eigenlijk vind) ik ontzettende rotvragen. Het is op zo'n foto helemaal niet duidelijk te zien hoeveel ruimte je nog daadwerkelijk naar rechts hebt. De berm kan onder dat gras iets naar beneden lopen of de boom loopt onderin naar buiten waardoor je niet veel verder naar rechts kan. Als bij deze foto nou de linker voor- en achterband net aan op de weg staan kan je inderdaad stellen dat het gevaarlijk kan zijn. Echter staat de auto hier gewoon volledig in de berm. Mocht er wel een tegenligger van formaat komen (vrachtauto) en je rijd zelf richting deze gestrande auto kan je er voor kiezen om wat gas terug te nemen, terugschakelen, je uit laten rollen tot de tegenligger langs deze gestrande auto is om vervolgens je weg te vervolgen. Is de tegenligger gewoon een personenauto dan passen de twee auto's gewoon naast elkaar op deze weg met deze auto er nog eens naast in de berm.

Gelukkig zijn de vragen op het examen meestal iets duidelijker. Je ziet vaak een vraag over een landweggetje waar een fietser rijd die je wil inhalen. De ene keer rijd de auto netjes een flink stuk naar links bij het inhalen, de andere keer rijd de auto vlak langs de fietser. Ook dan krijg je de vraag of je voldoende de ruimte benut om in te halen.
pi_46553825
Logisch dat je verder naar rechts gaat staan,

Niet zo logisch zijn de alarmlichten
  donderdag 22 februari 2007 @ 13:20:37 #236
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_46556442
Ik heb vandaag mijn theorie gehaald!! Had gereserveerd voor volgende week, maar ben vandaag op goed geluk heen gegaan. En het is gelukt! 3 foutjes.. Meer dan de helft was gezakt.. echt veel! Ik dacht dat 80-90 % wel slaagt.. maar dat valt dus tegen. 1 Meisje kwam naar buiten en mopperde dat ze niet wist wat anticiperen was ("hoe kunnen ze dat nou vragen, ik weet niet eens wat dat is!!") Tja dan ga ik me afvragen of ze wel een blik in het boek heeft geworpen.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_46558162
Vandaag weer 2 uurtjes les, ik in een auto in een 30 km/h zone. Zie een auto van rechts komen en ik sta op mijn rem. Vervolgens zegt mn instructeur van rij eens door! Hij komt uit een uitrit. Die had ik dus niet gezien omdat er een auto voorstaat.

Vervolgens wil ik op automatischme doorschakelen naar de 3, gaat mn instructeur op zn rem staan. Het is hier 3 weet je nog? Oja Zelfde soort dingen die ik ook op mn TTT had....

[ Bericht 4% gewijzigd door Mathijz op 22-02-2007 16:48:06 ]
pi_46561147
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef Mathijz het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les, ik een auto vanuit een 30 km/h zone komen en ik sta op mijn rem. Vervolgens zegt mn instructeur van rij eens door! Hij komt uit een uitrit. Die had ik dus niet gezien omdat er een auto voorstaat.

Vervolgens wil ik op automatischme doorschakelen naar de 3, gaat mn instructeur op zn rem staan. Het is hier 3 weet je nog? Oja Zelfde soort dingen die ik ook op mn TTT had....
Je kan het gewoon niet dus. Hou er dan ook gewoon mee op. Bespaart mij frustraties op de weg.
There is no other!
pi_46561511
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Je kan het gewoon niet dus. Hou er dan ook gewoon mee op. Bespaart mij frustraties op de weg.
Nee jij bent zo'n ervaren rijder je maakt nooit fouten. Dat doen alleen maar mensen die lessen

[ Bericht 6% gewijzigd door Mathijz op 22-02-2007 16:12:02 ]
pi_46562145
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Nee jij bent zo'n ervaren rijder je maakt nooit fouten. Dat doen alleen maar mensen die lessen
Sterker nog, diegene die hun rijbewijs al hebben maken de meeste fouten, laat iemand die al een jaar 10,20 zen rijbewijs heeft maar eens op examen gaan dan laten rijden zoals hij/zij altijd rijdt, geheid dat die persoon dan zakt
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')