Ben je toevallig je piemel kwijt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks.Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.

leuk, succes in ieder gevalquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Hadewych het volgende:
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.

april vorig jaar begonnen, theorie in augustus, TTT in oktober en in december 1e keer opgeweest, vandaag dus voor de 2e keerquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pascalheister, ook van harte!Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?

Ik vind em wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks.Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.

Dat is noujuist zo vet manquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie zo lomp is

Ik bedoelde vooral jammer als je bestuurder bent eigenlijkquote:

Dat zal niet worden gewaardeerd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Heb de OP wiki ff verkort

Dat zegt iedereen dus. Gelukkig is m'n vader nu een beetje aan 't kijken voor een nieuwe auto, want voor geen goud ga ik in dit ding rijden, omdat ie zo lomp is. Maar eerst dat papiertjepasje maar eens binnenhalen, morgen theorie is een mooie stap, hoop ik..quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik vind em wel vet eigenlijkAlleen jammer dat ie zo lomp is

Congrats! Eerste keer?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:30 schreef bpm het volgende:
ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn (A) motor rijbewijs!!! En nu touren

Tsssssss nu sta ik niet meer in de OpeningsPost bij het geslaagdenrijtje!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Heb de OP wiki ff verkort

Ik moet er nog voor zorgen dat ik erin komquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:55 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Tsssssss nu sta ik niet meer in de OpeningsPost bij het geslaagdenrijtje!![]()
En ik heb er zo mijn best voor gedaan.
![]()

Gapen meer in de zin van vermoeiend omdat je 2 of 3 uur achter elkaar aan het rijden bent en er dus 3 uur lang informatie/leermomenten op je afkomen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:49 schreef kokos het volgende:
[..]
Gapen? Juist zo snel mogelijk achter elkaar doen.

Dit vond (en eigenlijk vind) ik ontzettende rotvragen. Het is op zo'n foto helemaal niet duidelijk te zien hoeveel ruimte je nog daadwerkelijk naar rechts hebt. De berm kan onder dat gras iets naar beneden lopen of de boom loopt onderin naar buiten waardoor je niet veel verder naar rechts kan. Als bij deze foto nou de linker voor- en achterband net aan op de weg staan kan je inderdaad stellen dat het gevaarlijk kan zijn. Echter staat de auto hier gewoon volledig in de berm. Mocht er wel een tegenligger van formaat komen (vrachtauto) en je rijd zelf richting deze gestrande auto kan je er voor kiezen om wat gas terug te nemen, terugschakelen, je uit laten rollen tot de tegenligger langs deze gestrande auto is om vervolgens je weg te vervolgen. Is de tegenligger gewoon een personenauto dan passen de twee auto's gewoon naast elkaar op deze weg met deze auto er nog eens naast in de berm.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:27 schreef Maravilla het volgende:
Dat is inderdaad, behoorlijk netjes.
Btw, net nog m'n laatste proef-theorie-examen gedaan, alleen met deze vraag ben ik het niet helemaal eens. Ik vulde erin dat de auto goed stond, omdat hij pech heeft. Je mag immers buiten de bebouwde kom in de berm parkeren met pech of als de situatie dat vraagt. Enige waar ik nog op zou letten is de alarmlichten, maar oké.
[afbeelding]
Nu werd alleen door die stem van 't examen (www.examencentrum.nl) aangegeven dat je nog een stuk naar rechts kan, omdat je al het andere verkeer in gevaar brengt anders. Maar dat valt toch ook best mee?Dan vind ik de 'opvalbaarheid' van de auto nog gevaarlijker (dus wel alarmlichten aan). Een beeetje onzin als je het mij vraagt.
![]()

Je kan het gewoon niet dus. Hou er dan ook gewoon mee op. Bespaart mij frustraties op de weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef Mathijz het volgende:
Vandaag weer 2 uurtjes les, ik een auto vanuit een 30 km/h zone komen en ik sta op mijn rem. Vervolgens zegt mn instructeur van rij eens door! Hij komt uit een uitrit. Die had ik dus niet gezien omdat er een auto voorstaat.
Vervolgens wil ik op automatischme doorschakelen naar de 3, gaat mn instructeur op zn rem staan. Het is hier 3 weet je nog? OjaZelfde soort dingen die ik ook op mn TTT had....

Nee jij bent zo'n ervaren rijderquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet dus. Hou er dan ook gewoon mee op. Bespaart mij frustraties op de weg.

Sterker nog, diegene die hun rijbewijs al hebben maken de meeste fouten, laat iemand die al een jaar 10,20 zen rijbewijs heeft maar eens op examen gaan dan laten rijden zoals hij/zij altijd rijdt, geheid dat die persoon dan zaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:01 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Nee jij bent zo'n ervaren rijderje maakt nooit fouten. Dat doen alleen maar mensen die lessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |