abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46528176
Ik ben van plan rijlessen te gaan nemen.
Nu zit ik in dubio. Wat ga ik doen, gewoon rooster met een of twee keer per week een rijles of een compacte opleiding waarbij de hele cursus vantevoren vast ligt en je sneller je rijbewijs hebt (moet je wel vantevoren je theorie hebben)

Wat raden jullie aan? Is het te doen om meerdere dagen per week enkele uren te lessen? Of ga je daar van gapen
pi_46528282
Ik heb gisteren mijn vierde les gehad. Gister middag even op een groot parkeerplaats in de auto van mijn vriendin rondgescheurd. Gaaf man .
pi_46529817
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik mag als ik m'n rijbewijs heb niet eens in pappies auto rijden, ook al zit hij ernaast
En ik lekker wel

In een Alfa Romeo 156:

Prima !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46530403
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef Omaha het volgende:
Ik ben van plan rijlessen te gaan nemen.
Nu zit ik in dubio. Wat ga ik doen, gewoon rooster met een of twee keer per week een rijles of een compacte opleiding waarbij de hele cursus vantevoren vast ligt en je sneller je rijbewijs hebt (moet je wel vantevoren je theorie hebben)

Wat raden jullie aan? Is het te doen om meerdere dagen per week enkele uren te lessen? Of ga je daar van gapen
Gapen? Juist zo snel mogelijk achter elkaar doen.
Viva los Vatos Locos
pi_46530558
ik mag in de range rover sport van me pa rijden als ik geslaagd ben woehoe, dat wordt nog eens genieten

deze:
pi_46530653
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 16:53 schreef hardcorebass het volgende:
ik mag in de range rover sport van me pa rijden als ik geslaagd ben woehoe, dat wordt nog eens genieten
ahh vet... de sport editie... verlaagd en wel....
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46530713
ja ik vind m echt heel gaaf , blijft me pa voorlopig maar ff in zn alfa romeo rijden
pi_46531067
Ik mag dus onder toezicht wel in pappies V40:

Mischien niet echt spectucalair, maar wel veel luxe en volgens m'n pa rijdt ie lekker
pi_46531490
Ik moet het doen met een 730d na mijn rijbewijs.
Viva los Vatos Locos
pi_46531811
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik mag dus onder toezicht wel in pappies V40:
[afbeelding]
Mischien niet echt spectucalair, maar wel veel luxe en volgens m'n pa rijdt ie lekker
me ma rijdt daar ook in, niet spectaculair nee maar hij rijdt echt lekker ja , zit lekker en is gewoon luxe uitgevoerd
pi_46531862
Zit idd erg goed. Volvo stoelen
pi_46532296
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
pi_46532457
chrysler 300c? dikke bak hoor! die zou ik hier ook wel voor de deur willen hebben, maar dan toch liever een range rover sport Toch niet zo'n gare automaat?
pi_46532471
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
pi_46532567
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Wij hebben zo'n idiote Chrysler 300c voor de deur staan. Vind het echt helemaal niks. Gelukkig ook nog een Mini Cabrio, dus die neem ik wel zodra ik m'n rijbewijs heb. Morgen m'n theorie doen, hoop dat het lukt.
Ben je toevallig je piemel kwijt?
pi_46532615
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Hadewych het volgende:
Hoi, ik ben afgelopen zaterdag begonnen met rijles. Eerst een intest van twee uren en gister heb ik voor het eerst echt les gehad. Gelijk drie uur achter elkaar, want ik doe een spoedopleiding. Donderdag 8 maart doe ik al examen. Ik heb 17 jaar geleden ook een stuk of 30, 40 lessen gevolgd (elke week een uurtje) maar voor mijn gevoel schoot het toen voor geen meter op. Op het laatst was ik helemaal niet meer gemotiveerd en ben toen dus ook niet afgereden. Hopelijk werkt deze spoedopleiding beter voor mij. Ben wel erg nerveus.... ik ben ingeschat op 30 lessen trouwens.
leuk, succes in ieder geval
pi_46533588
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
pi_46533790
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:30 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Pascalheister, ook van harte! Jij bent ook wel 'eventjes' bezig geweest, of niet?
april vorig jaar begonnen, theorie in augustus, TTT in oktober en in december 1e keer opgeweest, vandaag dus voor de 2e keer
Tel uit u winst, theorie heb ik te lang mee gewacht eigenlijk anders had ik hem eerder kunnen hebben, maarja dat is achteraf praten.
pi_46535417
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef Maravilla het volgende:
Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
pi_46535475
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat is noujuist zo vet man
pi_46535824
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:30 schreef hardcorebass het volgende:

[..]

Dat is noujuist zo vet man
Ik bedoelde vooral jammer als je bestuurder bent eigenlijk Lijkt me niet echt fijn op smalle wegen en bij parkeren
pi_46539246
Morgen weer 2 uur

Heb de OP wiki ff verkort
pi_46540028
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Mathijz het volgende:
Heb de OP wiki ff verkort
Dat zal niet worden gewaardeerd...

Edit: jeez, hij moet sowieso nodig worden opgeruimd, plaatjes overal!
* Alcarin gaat aan de slag
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:30:27 #224
97796 bpm
Suzuki GSX-R 750 Freak!!!
pi_46540070
ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn (A) motor rijbewijs!!! En nu touren
http://www.mencom.nl Mencom IT Service
pi_46540293
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Ik vind em wel vet eigenlijk Alleen jammer dat ie zo lomp is
Dat zegt iedereen dus. Gelukkig is m'n vader nu een beetje aan 't kijken voor een nieuwe auto, want voor geen goud ga ik in dit ding rijden, omdat ie zo lomp is. Maar eerst dat papiertjepasje maar eens binnenhalen, morgen theorie is een mooie stap, hoop ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')