Wat een racistische opmerking.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:56 schreef MrVVD het volgende:
de sahara waar ie vandaan komt.
Nee, niet je allerlaatste post, maar ik kan ook je edit inzien.. daarbij kom je plus je laatste post erg gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:02 schreef MrVVD het volgende:
[..]
en dan is dit nog je beste reactie.
lees jij alleen de allerlaatste post ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
zoals ik op de fp al schreef snap ik wilders niet, hij provoceert de allahtone medemens
joods bloed, maar niet joods opgevoed, en ja, ik ben anti-zionist .. maar wtf heeft dat met de selectieve lange tenen van Wilders te maken ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:52 schreef MrVVD het volgende:
[..]
maar even wat anders jij was toch joods ?
ben jij zelf ook anti israel als joods zijnde ?
Joods als in religie? Dan mag je met een moslim trouwenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef moussie het volgende:
[..]
joods bloed, maar niet joods opgevoed, en ja, ik ben anti-zionist .. maar wtf heeft dat met de selectieve lange tenen van Wilders te maken ?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef gronk het volgende:
Wilders moet eerst de helft van z'n partijprogramma verscheuren voor-ie verder mag lullen
quote:AMSTERDAM - Cabaretier en rechtenstudent Ewout Jansen 'mag geslagen worden of dood gemaakt volgens de Islam' volgens een woordvoerder van moskee Assoenna aan de Frederik Hendrikstraat in Amsterdam. Morgen brengt universiteitsblad Folia een uitgebreide reportage uit over de cabaretier, die wel vaker bedreigd wordt.
Cabaretier en rechtenstudent Ewout Jansen
Steen des aanstoots is een klein onderdeel van een show die Jansen opvoert in de cabaretzaaltjes in het hele land. Hierin maakt hij enkele grappen over moslims. Dit komt hem vaak op negatieve reacties te staan uit de zaal, variërend van gescheld tot bestorming van het podium. In een poging een reactie te verkrijgen vanuit de moslimgemeenschap toog Folia naar moskee Assoenna in Westerpark.
Van Gogh
Een woordvoerder van de moskee verklaarde aldaar dat Jansen ‘volgens de Islam’ de dood verdient omdat hij grappen maakt over de Islam. De woordvoerder verklaarde ook nog spontaan dat Van Gogh 'gewaarschuwd' was voor het lot hem te wachten stond.
Op de site van Folia is een deel van het interview te beluisteren. Aan het woord is de tolk, een man die zich voorstelt als de heer Kabli. Hij spreekt in het bijzijn van enkele bestuursleden. De imam van de moskee, Mohammed Bouljhaf, was ook bij het interview aanwezig maar vertrok halverwege het gesprek.
Bron: De Telegraaf
nah, ik heb geen religie (meer, wel luthers gereformeerd geïndoctrineerd in mijn jeugd), ik vind een goed mens proberen te zijn met respect voor iedereen ruim voldoende en vaak meer dan menige gelovige doetquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joods als in religie? Dan mag je met een moslim trouwen![]()
omdat de mensen met wie jij tegen de nederlandse samenleving bent de joden niet alleen haten maar hen het liefst ook dood zouden willen zien. arabische moslims zien de joden als het allerslechtste en aller laagste. ga maar lekker verder met je mooie woordjes.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:11 schreef moussie het volgende:
joods bloed, maar niet joods opgevoed, en ja, ik ben anti-zionist .. maar wtf heeft dat met de selectieve lange tenen van Wilders te maken ?
Allemaal Televaag bronnen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overigens ben ik deze topic gestart naar aanleiding van nog geen maand geleden de doodsbedreiging aan het adres van een cabaratier die de moslims een heel klein beetje op de hak nam. Dus puur om moslims een spiegel voor te houden. Hieronder het betreffende stuk.
Moskee bedreigt Amsterdamse student
[..]
En nu?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
Overigens ben ik deze topic gestart naar aanleiding van nog geen maand geleden de doodsbedreiging aan het adres van een cabaratier die de moslims een heel klein beetje op de hak nam. Dus puur om moslims een spiegel voor te houden. Hieronder het betreffende stuk.
[..]
pff, je snapt het niet of je wil het niet snappen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ja so mag ik niet mijn eigen mening hebben. bovendien is het zo dat ik wel eens iets opschrijf en vervolgens toch maar de scherpe kantjes ervan haal achteraf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:07 schreef Triggershot het volgende:
Nee, niet je allerlaatste post, maar ik kan ook je edit inzien.. daarbij kom je plus je laatste post erg gefrustreerd over.
Stond in andere kranten ook. Zelf de televisie heeft er uitvoerig aandacht aan besteed. Laat ik maar niet beginnen over Aboutaleb zijn kunsten en deze man wil onbevooroordeeld regeren...............quote:
Mens hou toch op, je weet bij verre na niet waar je over praat, kerken, moskeeën en synagoge zitten in landen als Syrië naast elkaar, men heeft wat tegen zionisme, niet de Joden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef MrVVD het volgende:
[..]
omdat de mensen met wie jij tegen de nederlandse samenleving bent de joden niet alleen haten maar hen het liefst ook dood zouden willen zien. arabische moslims zien de joden als het allerslechtste en aller laagste. ga maar lekker verder met je mooie woordjes.
vertel dat de joden in iranquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mens hou toch op, je weet bij verre na niet waar je over praat, kerken, moskeeën en synagoge zitten in landen als Syrië naast elkaar, men heeft wat tegen zionisme, niet de Joden.
Hoe kun je nu een dooie vent beledigen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
[..]
pff, je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
Er is een verschil tussen het beledigen van een persoon/meerdere personen en het beledigen van een ideologie
Zei ik dat je geen mening mocht hebben, overigens haal je niet de scherpe kantjes er vanaf, je haalt alles er vanaf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ja so mag ik niet mijn eigen mening hebben. bovendien is het zo dat ik wel eens iets opschrijf en vervolgens toch maar de scherpe kantjes ervan haal achteraf.
Volgens mij gaat dit topic niet over Arabieren? Net zoals elke volk hebben ook de Arabieren goede en slechte kanten.quote:wat voor goed nieuws weet jij dan te brengen over arabieren?
Iran is Farisi aka Perzisch aka land van de Ariersquote:
Ach ja, dat mijn ouders WO2 bij toeval hebben overleefd hier in het westen wil natuurlijk helemaal niets zeggen, en dat blank rechts-extreem nog even antisemitisch is als 100 jaar geleden moet ik ook maar negeren voor het gemak .. en dat terwijl ik met de arabische moslims die ik ken totaal geen problemen heb, die zijn net als ik niet anti-joods maar anti-zionist .. een nogal belangrijk verschil dat jij verkiest te negeren lijktquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef MrVVD het volgende:
[..]
omdat de mensen met wie jij tegen de nederlandse samenleving bent de joden niet alleen haten maar hen het liefst ook dood zouden willen zien. arabische moslims zien de joden als het allerslechtste en aller laagste. ga maar lekker verder met je mooie woordjes.
Dat anti-zionisme is anders erg vaak geworteld in religie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:26 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach ja, dat mijn ouders WO2 bij toeval hebben overleefd hier in het westen wil natuurlijk helemaal niets zeggen, en dat blank rechts-extreem nog even antisemitisch is als 100 jaar geleden moet ik ook maar negeren voor het gemak .. en dat terwijl ik met de arabische moslims die ik ken totaal geen problemen heb, die zijn net als ik niet anti-joods maar anti-zionist .. een nogal belangrijk verschil dat jij verkiest te negeren lijkt
Ik neem aan dat je het over antisemitisme hebt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat anti-zionisme is anders erg vaak geworteld in religie.
Niet helemaal, maar het impliceert het zo onderhand wel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over antisemitisme hebt?
Want nog anders dan? Laatste grote religie is van 15 eeuwen terug en Zionisme is een ideologie van de 19e eeuw.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het impliceert het zo onderhand wel.
hij is onderdeel van de ideologie, net als Jezus bij de christenen of boeddha bij de boeddhisten, en tja, uit naam van het christendom zijn ook aardig wat gruweldaden begaan, Jezus dan maar afbeelden met de amerikaanse vlag boven een stapel afgeslachte indianen ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe kun je nu een dooie vent beledigen?
idd, als je dan in dat boek geloofd wacht dan ook af tot je terug wordt geleid zoals geschreven staat, ga niet het recht in eigen hand nemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat anti-zionisme is anders erg vaak geworteld in religie.
Als je dat pleziert moet je het doen, ik zal er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef moussie het volgende:
[..]
hij is onderdeel van de ideologie, net als Jezus bij de christenen of boeddha bij de boeddhisten, en tja, uit naam van het christendom zijn ook aardig wat gruweldaden begaan, Jezus dan maar afbeelden met de amerikaanse vlag boven een stapel afgeslachte indianen ?
Nou laat maar zitten dus. Storm in een glas water.quote:Update 16.38 uur
Na de ophef over de 'onthoofdingsact' is er vanmiddag een nieuwe reactie gekomen van Karin Söhngen, docente Cultureel Kunstzinnige Vorming op de Almeerse scholengemeenschap De Meergronden waar de voorstelling van Amar El-Ajjouri werd opgevoerd. Nu zegt ze tegen Elsevier dat er helemaal geen sprake is van een onthoofding van een pop door de cabaretier van Marokkaanse afkomst.
''Aan het einde van de show wordt een pop met een wilde haardos, die later inderdaad Wilders blijkt te zijn, alleen geknipt. Van urine of een orale seksscène is geen sprake. Wel maakte de cabaretier heupbewegingen, terwijl de pop zijn hoofd ter hoogte van de navel van el-Ajjouri had'', aldus Söhngen.
Söhngen zegt dat de school zeer zorgvuldig is geweest met het boeken van de voorstelling waar inderdaad wel ''pittige stukken'' in zitten. ''Maar de leerlingen zijn met speciaal lesmateriaal goed voorbereid, en docenten hebben ook na de voorstelling de inhoud uitgebreid behandeld. Bovendien neemt el-Ajjouri alle bevolkingsgroepen en politici op de hak. De voorstelling draait zeker niet om Wilders.''
Ja, moeten we weer een paar dagen wachten om moslims te bashenquote:
Laat het nu wel een inspiratie zijn voor idioten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou laat maar zitten dus. Storm in een glas water.
ja die heupbeweging is zeker niet uit te leggen als mondneuken, ofterwel: pijpen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou laat maar zitten dus. Storm in een glas water.
Goed plan.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:47 schreef knowall het volgende:
Ik stel voor dat Telegraaf niet langer als bron voor een NWS-topic toegestaan wordt.
hihi, dus omdat de christenen hier in Nederland flauw zouden reageren denk je dat dat overal zo is .. vertel dat sprookje maar aan die mensen die dagelijks te maken krijgen met pro-lifers, misschien dat je horizon dan eindelijk eens iets breder wordtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als je dat pleziert moet je het doen, ik zal er niet wakker van liggen.
En ambassades affikken met de nodige doden die gevallen zijn, doodsbedreigingen e.d. zullen er ook niet op volgen.
nee, het gaat om vrije meningsuiting, die moet gelijk zijn voor iedereen in iedere kontext over welk onderwerp dan ook, binenn de grenzen vd wet uiteraard.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:21 schreef moussie het volgende:
[..]
pff, je snapt het niet of je wil het niet snappen ?
Er is een verschil tussen het beledigen van een persoon/meerdere personen en het beledigen van een ideologie
Hallo zeg, we hebben het over NL en niet over fundi land je-naait-steeds.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:49 schreef moussie het volgende:
[..]
hihi, dus omdat de christenen hier in Nederland flauw zouden reageren denk je dat dat overal zo is .. vertel dat sprookje maar aan die mensen die dagelijks te maken krijgen met pro-lifers, misschien dat je horizon dan eindelijk eens iets breder wordt
Wat een verschrikkelijk hypocriet figuur ben je ook zeg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:55 schreef Mutant01 het volgende:
Goede zaak, er moeten meer van dit soort voorstellingen komen.
De militaire bezigheid van Mohammed was ook iets groter dan die van Jezus en Boeddha. Maar wat is er op tegen om Jezus zo af te beelden?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:35 schreef moussie het volgende:
[..]
hij is onderdeel van de ideologie, net als Jezus bij de christenen of boeddha bij de boeddhisten, en tja, uit naam van het christendom zijn ook aardig wat gruweldaden begaan, Jezus dan maar afbeelden met de amerikaanse vlag boven een stapel afgeslachte indianen ?
doet me een beetje denken aan de valse aangifte van een vrouw die zei dat haar hondje mishandeld was wat achteraf niet zo bleek te zijn, wilders sprong toen voor haar in de bres ..quote:Update 16.38 uur
Na de ophef over de 'onthoofdingsact' is er vanmiddag een nieuwe reactie gekomen van Karin Söhngen, docente Cultureel Kunstzinnige Vorming op de Almeerse scholengemeenschap De Meergronden waar de voorstelling van Amar El-Ajjouri werd opgevoerd. Nu zegt ze tegen Elsevier dat er helemaal geen sprake is van een onthoofding van een pop door de cabaretier van Marokkaanse afkomst.
''Aan het einde van de show wordt een pop met een wilde haardos, die later inderdaad Wilders blijkt te zijn, alleen geknipt. Van urine of een orale seksscène is geen sprake. Wel maakte de cabaretier heupbewegingen, terwijl de pop zijn hoofd ter hoogte van de navel van el-Ajjouri had'', aldus Söhngen.
Söhngen zegt dat de school zeer zorgvuldig is geweest met het boeken van de voorstelling waar inderdaad wel ''pittige stukken'' in zitten. ''Maar de leerlingen zijn met speciaal lesmateriaal goed voorbereid, en docenten hebben ook na de voorstelling de inhoud uitgebreid behandeld. Bovendien neemt el-Ajjouri alle bevolkingsgroepen en politici op de hak. De voorstelling draait zeker niet om Wilders.''
En?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moskeeën en synagoge zitten in landen als Syrië naast elkaar
Vandaar dat de overheid zich onledig houdt met het verspreiden van anti-Joodse propaganda, waaronder de Protocollen van Zion. Het riedeltje begint wel erg vaal te worden, he?quote:men heeft wat tegen zionisme, niet de Joden.
discussies monden altijd uit in dit soort gebralquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:09 schreef Apropos het volgende:
[..]
En?
[..]
Vandaar dat de overheid zich onledig houdt met het verspreiden van anti-Joodse propaganda, waaronder de Protocollen van Zion. Het riedeltje begint wel erg vaal te worden, he?
Duidelijke taal.quote:
Maak kennis met nationalisme, leer onderscheid te maken tussen het volk en de fascistische totalitaire staat.quote:Vandaar dat de overheid zich onledig houdt met het verspreiden van anti-Joodse propaganda, waaronder de Protocollen van Zion. Het riedeltje begint wel erg vaal te worden, he?
nou, ik moet het anders niet in mijn hoofd halen om smakeloze grapjes te maken over de holocaust, dat dat bvb kampen waren opgericht door rijke joodse sadisten met als enig doel rijker te worden, gouden tandjes, lampenkappen, verhuur als sado-kamers, bedenk maar wat .. ik denk dat het hok te klein zou zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:54 schreef milagro het volgende:
nee, het gaat om vrije meningsuiting, die moet gelijk zijn voor iedereen in iedere kontext over welk onderwerp dan ook, binenn de grenzen vd wet uiteraard.
je zou dingen kunnen laten uit een zogenaamd fatsoen, maar het staat je vrij er lak aan te hebben.
als het onbedoeld is zal niemand het je kwalijk nemen, als het doelbewust gebeurd, een minderheid lekker jennen met generalisaties .. tjaquote:er zijn zoveel meningen die beledigend opgevat zouden kunnen worden, voor willekeurig welke persoon of ideologie.
de beledigde bepaalt wat beledigend is, ergo, jij kan geheel onbedoeld iemands ideologie beledigen.
euhm, ik vind anders dat Wilders aanzet tot haat, en niet zo'n klein beetje ook ..quote:je kan op jouw beurt die mening afkeuren, het openlijk willen verkondigen van die mening niet begrijpen en evt ook afkeuren, maar het staat iemand vrij om een mogelijk kwetsende uitlating te doen over wat dan ook, zolang je iemand niet daadwerkelijk bedreigt, of niet daadwerkelijk aanzet tot haat of moord.
mi is er een verschil tussen het uiten van kritiek en het beledigen om het beledigen, en het is juist van het laatste dat we de laatste jaren een overdosis hebben gehad ..quote:de ene zijn ideologie is de ander zijn waanzin.
als je vindt dat dit moet kunnen, ondanks dat je het inhoudelijk afkeurt, moet je ook niet zaniken als een andere cabaretier wat jou aan het hart ligt op de hak neemt op een dergelijk grafische manier.
een ideologie weegt niet zwaarder dan een mening, immers een ideologie ís een mening.
zodra je onderscheid gaat maken tussen beledigingen al dan niet opzettelijk geuit aan de hand of het op rekening is van een geloofsovertuiging of een aardse overtuiging ben je inconsequent bezig, het geeft de 1 groep meer vrijheid dan de ander.
geloofsovertuigingen zijn ook nogal eens beledigend naar andersdenkenden of anders praktiserenden toe, ik zie niet in waarom het zwaarder weegt als ik een gelovige beledig met mijn opvattingen, dan wanneer het andersom gebeurt.
of het nu om uitdelen gaat of incasseren.
Ergo, Wilders mag dit niet leuk vinden, maar moet niet klagen maar dragen.
En moslims omgekeerd dan ook niet.
Meningen zijn allemaal gelijk in deze, ook al keur je de 1 inhoudelijk af, en de ander niet.
Tja, Kunst en Smaak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:56 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal smakeloos eigenlijk.
Je bedoelt die cabaretier die later gezellig heeft theegedronken in die moskee?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het iemand onaangenaam maken kan op meerdere manieren.quote:
Bedoel je nu de gewone Syrier? Graag.quote:Maak kennis met nationalisme, leer onderscheid te maken tussen het volk en de fascistische totalitaire staat.
De Jood (religie) begroet de Imam met "shaloom", onder het volk is er niet veel haat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het iemand onaangenaam maken kan op meerdere manieren.
Ik bedoel inderdaad de gewone syrier ( niets machtgei/politicus)quote:Bedoel je nu de gewone Syrier? Graag.
(Niet lullig bedoeld, maar ik begreep het niet helemaal.)
Duidelijk. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:44 schreef Triggershot het volgende:
Ik bedoel inderdaad de gewone syrier ( niets machtgei/politicus)
Inderdaad. Een religie c.q. cultuur van hypocriete huichelaars. Het is altijd diskriemiejnasjie, tenzij ze het zelf doen natuurlijk. Kutvolk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:36 schreef LENUS het volgende:
What else is new? Keihard uitdelen en niks incasseren
al zou deze topic wel over arabieren gaan dan nog wist je niet veel te noemenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij gaat dit topic niet over Arabieren? Net zoals elke volk hebben ook de Arabieren goede en slechte kanten.
In ieder geval wel meer dan jij aan kunt.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:39 schreef MrVVD het volgende:
[..]
al zou deze topic wel over arabieren gaan dan nog wist je niet veel te noemen
nou, die leraar die dat heeft opgestuurd mag wel een nieuwe bril aanschaffen zeg .. of wou die soms dat Wilders zijn eigen graf graaft ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef stoofstraat het volgende:
Hier de beelden van het gewraakte fragment + interview met cabaratier:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=495
En het fragment in zijn geheel (niet zo'n goede kwaliteit:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=496
Als dát een onthoofding is....
Is Wilders religieus dan ? Maar anyway, je hebt wel gelijk, wat een hypocriete huichelaar is die Wilders met zijn fan-boysquote:Op zaterdag 17 februari 2007 04:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Inderdaad. Een religie c.q. cultuur van hypocriete huichelaars. Het is altijd diskriemiejnasjie, tenzij ze het zelf doen natuurlijk. Kutvolk.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:51 schreef SCH het volgende:
[WIL] Het is tijd voor het Wilders-subforum
kom maar op dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:44 schreef Triggershot het volgende:
In ieder geval wel meer dan jij aan kunt.
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja man, kostte me een half uur om in al die Wilders topics dit linkje te zetten
Welke gedeelte van:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef MrVVD het volgende:
[..]
kom maar op dan.
dus voor de wereld en zijn eigen land en voor zijn buurlanden.
begin maar.
begrijp je niet?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:24 schreef Triggershot het volgende:
Volgens mij gaat dit topic niet over Arabieren?
Lekker overdramatisch van die docent dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:26 schreef stoofstraat het volgende:
Hier de beelden van het gewraakte fragment + interview met cabaratier:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=495
En het fragment in zijn geheel (niet zo'n goede kwaliteit:
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=496
Als dát een onthoofding is....
idd, gewoon een lichtblond koppie bij de turkse kapper ..quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:38 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Lekker overdramatisch van die docent dan.
Scholen weren 'fatwa-cabaretier' Jansenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:24 schreef Yildiz het volgende:
Zo, nu even dat topic opzoeken waar die andere caberatier door de school geweigerd werd, reacties kopieren, en klaar.
Regel jij dat evenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik het gedachtegoed van vele moslims doortrek moet Amar El-Ajjouri dood.
Op primitief geweld naar aanleiding van zogenaamde beledigingen hebben lange tenenmoslims al een abonnement op.quote:
nou, dan hebben Wilders en Verdonk een abonnement op commentaar leveren zonder inhoudelijk geïnformeerd te zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op primitief geweld naar aanleiding van zogenaamde beledigingen hebben lange tenenmoslims al een abonnement op.
Daar hebben wel meer mensen een abonnement op...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:55 schreef moussie het volgende:
[..]
nou, dan hebben Wilders en Verdonk een abonnement op commentaar leveren zonder inhoudelijk geïnformeerd te zijn
Dat moet nog komen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:57 schreef MrVVD het volgende:
[..]
kom maar op dan.
dus voor de wereld en zijn eigen land en voor zijn buurlanden.
begin maar.
dus de vraag was wat voor goeds hebben de arabieren / moslims de wereld gebracht
yup, zo stikt het in Nederland van de islamkenners schijnt .. nog nooit in dat boek gelezen maar een paar uit hun verband gerukte sura copy/pasten en je bent een specialist of zoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:57 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen een abonnement op...![]()
Ik doelde eigenlijk op jouquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, zo stikt het in Nederland van de islamkenners schijnt .. nog nooit in dat boek gelezen maar een paar uit hun verband gerukte sura copy/pasten en je bent een specialist of zo
Ik pretendeer anders niet iets te weten als ik het niet weet hoor .. je zal me eerder betrappen op dat ik conclusies die op basis van onvolledige gegevens getrokken worden onderuit probeer te halen, en dat mijn tegengas, mijn what-if's , soms verkeerd geïnterpreteerd wordenquote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef moussie het volgende:
[..]
yup, zo stikt het in Nederland van de islamkenners schijnt .. nog nooit in dat boek gelezen maar een paar uit hun verband gerukte sura copy/pasten en je bent een specialist of zo
quote:Nederland slikt te veel onzin van moslims
Hafid Bouazza
..................................
........Hier komt de truc naar voren waarmee de Nederlanders steeds worden begoocheld. Elke kritiek op de islam wordt afgedaan als onwetendheid, hoewel met alle informatie en waninformatie waaronder wij bedolven worden, elke haringboer zich een specialist op het gebied van de islam kan noemen. Maar wat onder onwetendheid wordt begrepen is de onwil van niet-moslims om met dezelfde kortzichtige ogen te kijken als de goede gelovigen. Met andere woorden: ons wordt steeds gezegd dat we de islam kunnen waarderen als we maar met islamitische ogen kijken. Maar er zijn, de menselijke intelligentie zij dank, meer zienswijzen dan die van de mohammedanen. En het schokkendste is dat Nederland maar al te bereid is om elk fatsoen, elke intellectuele verworvenheid overboord te gooien om op zijn hurken gezellig met moslims te kouten.Om maar te zwijgen over de bereidheid en vaardigheid van Nederland om elke onzin en historische leugen te slikken voor waarachtige koek. ............
....
quote:
ja, zo wordt Hafid dan weer aan de kant gezetquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:43 schreef damian5700 het volgende:
[..]
'Ja, maar dat is geen echte moslim'.
![]()
Zo goed ken ik hem nu ook niet. Feitelijk enkel van Zomergasten en dat er op maroc.nl over hem gezegd wordt dat-ie een nestbevuiler is.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:59 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ja, zo wordt Hafid dan weer aan de kant gezet![]()
ben trouwens wel benieuwd wat hij nu vindt van dit alles. Hém kan ik nog serieus nemen. Publiceert hij nog wel eens wat, of komt het hem allemaal de neus uit?
(Ik lees sinds zo'n 2 jaar geen Nederlandse kranten/weekbladen meer)
Hoe maak ik jou dan aan het lachen zhe-dev?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:11 schreef zhe-devilll het volgende:
tegenwoordig is de humor slecht te pruimen
ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen lijkt het wel
hij is schrijver hè, maar ik heb twee artikelen van hem:quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zo goed ken ik hem nu ook niet. Feitelijk enkel van Zomergasten en dat er op maroc.nl over hem gezegd wordt dat-ie een nestbevuiler is.
Maar dat ligt natuurlijk voor de hand.
Hoef jij niets voor te doen Ringoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe maak ik jou dan aan het lachen zhe-dev?![]()
Ik weet dat hij schrijver is en daarom is hij een paar jaar geleden bij Zomergasten geweest. Ik heb eigenlijk nog nooit iets uit zijn oeuvre gelezen, maar weet wel dat hij zich bijzonder goed kan uitdrukken.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:13 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
hij is schrijver hè, maar ik heb twee artikelen van hem:
1. Nederland slikt te veel onzin van moslims
2. Nederland is blind voor moslimextremisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |