abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:12:30 #101
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46363328
Ik lees nergens dat die cabaretier moslim is.
Waarom moslims zich nu moeten verantwoorden is al een raadsel op zich.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:13:12 #102
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46363348
Het gaat mij niet om de cabaret voorstelling, maar over het feit om dit op scholen te laten zien. Omdat erop straat, op tv of op internet genoeg stuitende zaken langskomen, betekent toch niet dat daarom ook alles op school moet kunnen? Ik vind dat er een verkeerd signaal vanuit school gaat als je een cabaret voorstelling laat zien waar een persoon wordt onder gezeken en onthoofd. Of is dat tegenwoordig gangbaar op de middelbare school?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:14:29 #103
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_46363385
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, dat is dan ook onzin. Alles moet kunnen, theater is kunst en tja over kunst verschillen de smaken nog wel eens. Als je het niet leuk vind, bekijk je het niet.
Help ik ben het eens met Mutant.. goede zaak overigens dat alles moet kunnen.
mai pen rai
pi_46363600
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef niet_links het volgende:

[..]

Niet alles kan. Onder druk van bedreigingen van beledigden treedt weleens zelfcensuur op wanneer de kunst facetten van de Islam of bepaalde moslimgroepen op de hak neemt.
Nu wens ik persoonlijk dit deze cabaratier niet toe vanwege de inhoud, maar wel vanwege zijn ogenschijnlijke doelgroep.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46363613
Grappen maken over Wilders is ok, dat is vaak zo met mensen die bekend zijn (of het nou een Gordon, Balkenende of Michael Schumacher is).

Ik heb het stuk zelf nog niet gezien, dus kan niets zeggen over het wel of niet grappig zijn. Zelf zou ik niet bepaald warm worden van een onthoofding en over iemand heen pissen. Ook hier maakt het dan niet uit of het een Wilders betreft of enig ander figuur. Ik kan mij wel voorstellen dat je Wilders portreteert die over zijn nek gaat door halal-vlees in een restaurant of iets dergelijks. Of Wilders die verliefd wordt op een Moslima, tegen alle verwachtingen in. Maar onthoofden en pissen, ik kan mij er weinig grappigs bij voorstellen.

Daarnaast had je dit natuurlijk heerlijk kunnen uitbuiten als Wilders zijnde. Hij had ook meteen aan kunnen geven een kaartje te kopen om zo'n voorstelling bij te wonen.
pi_46363641
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet alles kan. Onder druk van bedreigingen van beledigden treedt weleens zelfcensuur op wanneer de kunst facetten van de Islam of bepaalde moslimgroepen op de hak neemt.
Nu wens ik persoonlijk dit deze cabaratier niet toe vanwege de inhoud, maar wel vanwege zijn ogenschijnlijke doelgroep.
Je wenst deze cabaretier bedreigingen en zelfcensuur toe omdat hij voor brugklassers optreedt?
pi_46363820
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:12 schreef Super7fighter het volgende:
Ik lees nergens dat die cabaretier moslim is.
Waarom moslims zich nu moeten verantwoorden is al een raadsel op zich.
Met een naam als 'Amar El-Ajjouri' is de kans toch vrij groot dat de beste man moslim is. Maar dat zou jij natuurlijk ontkennen...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:33:16 #108
126836 Super7fighter
pi_46363933
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:28 schreef DaForZz het volgende:

[..]

Met een naam als 'Amar El-Ajjouri' is de kans toch vrij groot dat de beste man moslim is.
Dat dacht ik ook van Orhan Kaya. Bleek niet zo te zijn.

Bovendien rijmt het tonen van orale seks aan kinderen nou niet bepaald met een Islamitische overtuiging.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46363987
Leuke "kunst" man . Een pop van een persoon maken (in dit geval Wilders) en die onthoofden, oral bevredigen en met urine overgieten. Veel diepzinniger kan het bijna niet, of snap ik dit nou niet en is dit typische "Moslim" humor

En om het helemaal leuk te maken gaan we dit soort diepzinnige kunst ook nog eens vertonen op scholen. Als we nou eens geld investeren in goede wiskundelessen, biologie en andere zinnige vakken in plaats van deze linkse hippieprojecten komt het misschien nog eens een keer goed met het onderwijs. Blijkbaar vinden sommigen indoctrinatie toch belangrijker dan fatsoenlijk onderwijs

Voor alle duidellijkheid ik heb niets tegen dit soort " theater" als dit zonder belastinggeld van hardwerkende burgers wordt geproduceerd, en niet aan leerlingen wordt opgedrongen, helaas is dit wel het geval
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:36:43 #110
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46364026
Mjah, even grappig doen hoor: maar in welke context? Want dat maakt echt een WERELD van verschil...

Als meneer de cabaretier namelijk een persiflage op een hallal-errorist deed tijdens deze act, dan is het heel iets anders dan wanneer hij zijn persoonlijke mening stond te ventileren.

Even een detail erbij trouwens nog:
Een moslim zou Wilders niet mogen neuken. Om de simpele reden dat het een varken is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46364034
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Je wenst deze cabaretier bedreigingen en zelfcensuur toe omdat hij voor brugklassers optreedt?
Ja, maar enkel niet-excessieve of ongevaarlijke bedreigingen van verontwaardige moeders die hun kroost proberen te beschermen, dat ten goede komt aan de introspectie van deze cabaretier.
pi_46364098
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:37 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja, maar enkel niet-excessieve of ongevaarlijke bedreigingen van verontwaardige moeders die hun kroost proberen te beschermen, dat ten goede komt aan de introspectie van deze cabaretier.
Ongevaarlijke bedreigingen? Jaja. En wat is de bedoeling van die introspectie dan?
pi_46364106
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

nu ja, dat is sowieso al vaak de praktijk, dat hoef je iemand die voor pubers schooltheater maakt verder niet toe te wensen
pi_46364153
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:

Een moslim zou Wilders niet mogen neuken. Om de simpele reden dat het een varken is.
ik krijg bij Wilders eerder het idee van een witharige geit: Béehée, en ik weet toevallig dat sommige moslims al glazige ogen krijgen als ze aan zo'n wit-wollige geiten-achterkant denken
pi_46364179
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:14 schreef niet_links het volgende:

[..]

afgezien van wie er onthoofd word denk ik niet dat het goed is om aan zulke jongen kinderen al dit soort dingen te laten zien.
volgensmij ontberen die echt relativiteitsvermogen en inzicht zoals je dat later ontwikkeld.
slechte school.
  Eindredactie Games vrijdag 16 februari 2007 @ 12:44:24 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_46364222
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:06 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

wilders is een lichtend baken in een steeds duister wordende wereld
dat krijg je als je je haar teveel blondeerd
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_46364237
Lichtend baken? Beetje onderwaarderend voor De Messias, niet?
pi_46364264
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef KroJo het volgende:

[..]

Idomeneo is juist wél opgevoerd omdat het zo enorm belangrijk was 'niet toe te geven' (overigens, er was nooit ook maar één 'bedreiging' geuit....ook de hele grond het toneelstuk intieel van het programma te halen was een beslissing van de artistiek leider zelf die hijzelf weer in de pers bracht om veel media-andacht te halen) ...

kun je misschien zo vriendelijk zijn om toe te geven dat jij daar gewoon een foutje maakt als je beweert dat die opera _niet_ is opgevoerd en dat je opmerking als zou ik een 'plaat voor mn kop' hebben ietwat voorbarig was ...
Nee dus.

http://www.ft.com/cms/s/8e25081c-4d7b-11db-8704-0000779e2340.html
  Eindredactie Games vrijdag 16 februari 2007 @ 12:46:00 #119
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_46364273
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef NietLullig het volgende:

[..]

afgezien van wie er onthoofd word denk ik niet dat het goed is om aan zulke jongen kinderen al dit soort dingen te laten zien.
volgensmij ontberen die echt relativiteitsvermogen en inzicht zoals je dat later ontwikkeld.
slechte school.
ja, krijg je straks een generatie die massaal poppen onthoofden
pi_46364288
Inderdaad. Ik denk dat dat onthoofden, hoe zich dat ook afspeelde, niet echt bijzonder schokkend is.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:47:11 #121
3542 Gia
User under construction
pi_46364302
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Flashwin het volgende:

[..]

gast kom naar de kruiskade en heb zo een grote bek..teringnerd
Wat gebeurt er dan?
En vraag 2: Is dát dan normaal?
pi_46364331
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ongevaarlijke bedreigingen? Jaja.
Ja. Zoiets als;'wanneer je nu niet ophoudt, krijg je een glas water in je gezicht'.
quote:
En wat is de bedoeling van die introspectie dan?
Zoals ik het zie het bij zichzelf te rade gaan en af te vragen of bijvoorbeeld de orale seks als onderdeel van de voorstelling werkelijk noodzakelijk is om de boodschap over te brengen.
pi_46364356
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja. Zoiets als;'wanneer je nu niet ophoudt, krijg je een glas water in je gezicht'.
Of een taart!
quote:
Zoals ik het zie het bij zichzelf te rade gaan en af te vragen of bijvoorbeeld de orale seks als onderdeel van de voorstelling werkelijk noodzakelijk is om de boodschap over te brengen.
Eerst maar eens langs het schoolbestuur, me dunkt.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:50:26 #124
3542 Gia
User under construction
pi_46364397
Ik heb niks tegen de voorstelling, hoewel ik zoiets zelf niet hoef te zien. Dit mag. Maar dit mag ook als de hoofdpersoon in het stuk Aïsha of mohammed is. Of voor mijn part Jezus of Abraham.

Vind het alleen walgelijk dat zoiets opgevoerd wordt voor een zaal vol 12/13-jarigen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:50:28 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46364399
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef KroJo het volgende:

[..]

ik krijg bij Wilders eerder het idee van een witharige geit: Béehée, en ik weet toevallig dat sommige moslims al glazige ogen krijgen als ze aan zo'n wit-wollige geiten-achterkant denken
Mwach, ik heb ooit meegemaakt dat een fanatieke Moslim-medemens riep dat wat er met van Gogh gedaan was nog niet erg genoeg was. Hij had in stukjes op dr BBQ gemoeten. Collega's waren zichzelf helemaal aan het opvreten om die opmerking, ik antwoorde kalm dat het een varken was en hij dus toch niet gegeten zou worden... En dan gaat het om een varken van het westen, niet zozeer een varken kwa uiterlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46364401
quote:
jaja, blijf het maar ontkennen... en wat denk je dat er gebeurt is Nàdat de Intendant initieel het stuk afgelastte?
mediarel, en vervolgens is het stuk tòch opgevoerd voor volle zalen:
http://www.deutscheoperberlin.de/spielplan/detailansicht.php3?id_event_cluster=13094&id_event_date=132494&id_language=1
quote:

Achtung - Spielplanänderung !
Montag 18.12.06 Idomeneo
19.30 Uhr
B-Preise 17-65 ¤ Dramma per musica in drei Akten von Wolfgang Amadé Mozart
*zucht* ... kun je nu eindelijk gewoon toegeven dat je fout zit met je bewering dat 'dat stuk niet opgevoerd zou kunnen worden en als dat wel gebeurde er onmiddelijk een rel zou ontstaan...

Overigens heeft een grote molsim-conferentie van in duitsland levende moslims zich ook uitgesproken vóór opvoering van dat stuk, omdat ze erkende dat de artistieke én historische waarde van dat Mozart-stuk groot was en dit geen belediging van moslims inhield ... verder was er geen enkele sprake van ook maar de geringste bedreiging ... het was een hele ophef om niks...

wél wist de deutsche Oper er lekker veel publiciteit mee te behalen.
pi_46364436
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef KroJo het volgende:

[..]

jaja, blijf het maar ontkennen... en wat denk je dat er gebeurt is Nàdat de Intendant initieel het stuk afgelastte ...

mediarel, en vervolgens is het stuk tòch opgevoerd voor volle zalen:
http://www.deutscheoperberlin.de/spielplan/detailansicht.php3?id_event_cluster=13094&id_event_date=132494&id_language=1
[..]
Ik ontken niets, jij ontkent dat er bedreigingen waren, dat is dus gelul.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:52:36 #128
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46364457
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat krijg je als je je haar teveel blondeerd
Kinderachtig.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46364462
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of een taart!
Hmm, lekker.
quote:
Eerst maar eens langs het schoolbestuur, me dunkt.
Desnoods Kijkwijzer.
Maar goed. Soortgelijkeals de bedreigingen aan het adres van cabaretiers die groepen moslims of facetten van de Islam op de hak namen wens ik per definitie niet toe aan deze man.
pi_46364487
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja, krijg je straks een generatie die massaal poppen onthoofden
mwah, tijdens psychologie toch echt experimenten beschreven gezien waarin kinderen geweld tegen poppen door volwassen kopieerden, althans dat ze het minder erg vonden dan de test groep.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:53:47 #131
126836 Super7fighter
pi_46364488
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef Gia het volgende:
Ik heb niks tegen de voorstelling, hoewel ik zoiets zelf niet hoef te zien. Dit mag. Maar dit mag ook als de hoofdpersoon in het stuk Aïsha of mohammed is. Of voor mijn part Jezus of Abraham.

Vind het alleen walgelijk dat zoiets opgevoerd wordt voor een zaal vol 12/13-jarigen.
Je hebt geen problemen mee dat de profeet Jezus belachelijk gemaakt wordt?

Wat ben jij voor een christen?
pi_46364538
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:51 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik ontken niets, jij ontkent dat er bedreigingen waren, dat is dus gelul.
Die waren er ook niet ...

lees mn eerder link naar een Spiegel artikel waarin een rapport van het landeskriminalambt wordt aangehaald welke een meerdere pagina's beslaand rapport over 'mogelijke bedreigingen' had geschreven deze stelde letterlijk dat er geen bedreigingen waren en deze ook niet voorzien waren..
voor de duidelijkheid:
quote:
Nach Informationen von SPIEGEL ONLINE hat der Staatsschutz des Landeskriminalamtes (LKA) im Juli 2006 eine mehrseitige Gefahrenanalyse erstellt, im Auftrag von Innensenator Körting. Im LKA wunderte man sich heute über die ganze Aufregung - denn die Analyse ergab weder konkrete Gefahren noch Hinweise auf solche.
pi_46364539
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

ik denk dat jezus ook wel van een goeie grap hield.
en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor tussen het moorden en kinderneuken door?
pi_46364556
quote:

[..]

Volgens mij zou men dat kunnen uitleggen, maar dat zal je waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen.
pi_46364557
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef KroJo het volgende:

[..]

Die waren er ook niet ...

lees mn eerder link naar een Spiegel artikel waarin een rapport van het landeskriminalambt wordt aangehaald welke een meerdere pagina's beslaand rapport over 'mogelijke bedreigingen' had geschreven deze stelde letterlijk dat er geen bedreigingen waren en deze ook niet voorzien waren
At a hastily convened press conference on Tuesday, Kirsten Harms, the Oper’s artistic director, defended the cancellation of the 1781 opera, one of Mozart’s more sombre and experimental works, saying it was based on a warning about “unspecified threats” from the Berlin police.

Ik snap ook niet hoe je het vreemd kan vinden dat er dergelijke bedreigingen komen van uit de Islami(s)tische hoek, dat is echt niet uniek ofzo. Daarom zeg ik dat je een plaat voor je kop hebt.
pi_46364567
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef NietLullig het volgende:

[..]

en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor tussen het moorden en kinderneuken door?
Ik las vandaag in de krant dat hij als eerste de wat kritische zangers liet ombrengen... Hem zul je niet zo snel bij Hans Teeuwen zien dus.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:02:11 #137
126836 Super7fighter
pi_46364763
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef NietLullig het volgende:

[..]

en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor -?-?
Over de profeet Jezus kun je geen uitspraken doen. Over hem is te weinig bekend.
De profeet Mohammed hield bij tijd en wijle ook van grapjes.
pi_46364792
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

At a hastily convened press conference on Tuesday, Kirsten Harms, the Oper’s artistic director, defended the cancellation of the 1781 opera, one of Mozart’s more sombre and experimental works, saying it was based on a warning about “unspecified threats” from the Berlin police.

Ik snap ook niet hoe je het vreemd kan vinden dat er dergelijke bedreigingen komen van uit de Islami(s)tische hoek, dat is echt niet uniek ofzo. Daarom zeg ik dat je een plaat voor je kop hebt.
*zucht* en van die uitspraak van de intendant is allang gebleken dat het een uitspraak van een lokale SPD-politicus was, die bewerde dat er 'mogelijk bedreiging zouden kunnen volgen'... dat ze aangaf nadat ze die uitvoering al afgezegd had en haar gevraagd was die 'bedreigingen' dan aan te geven ...:
quote:
Sie schilderte ihre Sicht: Im August habe Innensenator Ehrhart Körting (SPD) sie im Urlaub per Telefon informiert, dass es Sicherheitsbedenken gegen die Aufführung gebe.
ze kwam inderdaad niet verder dan dat: 'ongespecificeerde bedeigingen'.... dit is vervolgens nooit bevestigd door de politie en het LKA (Landes Kriminal Ambt) heeft het zelfs expliciet ontkent, en heeft juist een rapport geschreven vooraf wat stelt dat die bedreigingen er niet zijn en niet te voorzien zijn.

Oftewel... die hele opwinding is niet gebaseerd op ook maar één feitelijke en reele bedreiging ...

blijf het maar ontkennen en jezelf erg zielig vinden omdat 'die molsims zoveel bedreigingen doen', maar in dit geval zie je gewoon enkel wat je kennelijk wíl geloven.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:21:31 #139
3542 Gia
User under construction
pi_46365412
quote:

[..]

Nee, ik houd wel van een stukje satire.
En als het haatdragend is of ernstig beledigend (wat bijv. life of brian niet is), dan zou ik gewoon mijn schouders ophalen en denken: Ach, zij zijn nu eenmaal niet verstandiger.

Zou je ook eens moeten proberen. Heb je tijd over voor andere dingen dan je druk maken om, bijvoorbeeld, een paar tekeningetjes.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:23:24 #140
3542 Gia
User under construction
pi_46365491
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef Super7fighter het volgende:

De profeet Mohammed hield bij tijd en wijle ook van grapjes.
Maar vast niet als ze over hem gingen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:29:35 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_46365712
Klinkt goed. Is er al een DVD-versie?

Nu nog wachten op een theatervoorstelling waarin Geert en Mohammed elkaar anaal penetreren.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:34:49 #142
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_46365909
Geert van het reve
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:46:10 #143
126836 Super7fighter
pi_46366308
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar vast niet als ze over hem gingen.
O jawel hoor.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:50:30 #144
126836 Super7fighter
pi_46366483
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik houd wel van een stukje satire.
En als het haatdragend is of ernstig beledigend (wat bijv. life of brian niet is), dan zou ik gewoon mijn schouders ophalen en denken: Ach, zij zijn nu eenmaal niet verstandiger.

Zou je ook eens moeten proberen. Heb je tijd over voor andere dingen dan je druk maken om, bijvoorbeeld, een paar tekeningetjes.
Ik hoor van Christenen uit Amerika heel andere geluiden. Die zeggen: 'we moeten een voorbeeld nemen aan de Moslims. Wij gooien ons geloof in de uitverkoop. De moslims daarentegen behouden hun waardigheid en devotie'.
Veel Europese christenen doen niks en laten de zaak om de profeet Jezus te verdedigen tegen laster aan de Moslims over.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:54:33 #145
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46366629
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Veel Europese christenen doen niks en laten de zaak om de profeet Jezus te verdedigen tegen laster aan de Moslims over.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46366706
quote:

[..]

Ik hoor van Christenen uit Amerika heel andere geluiden. Die zeggen: 'we moeten een voorbeeld nemen aan de Moslims. Wij gooien ons geloof in de uitverkoop. De moslims daarentegen behouden hun waardigheid en devotie'.
donder eens op gek, als god een probleem heeft met ons ongelovigen dan straft hij ons wel.
heeft hij geen geitenneukende crimineel voor nodig.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:58:10 #147
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46366764
* gr8w8 kijkt om zich heen. Nope, geen actieve Christen te bekennen. Gaat het hier niet om de waarden en normen van de samenleving hier en juist het respect en de erkenning dat daarvoor ontbreekt op basis van een geloof? Daarbij is zelfs het afbeelden van Mohammed al verboden toch? Laster is een defintie die daaromtrent veel te scherp gesteld is, maar heel hypocriet niet wordt doorgetrokken naar andere geloven.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_46366817
quote:

[..]

Gia is net als vele andere Nederlandse Christenen een geboren christen, aangetrouwd christen of cultureel christen. Geen bewust keuze, meer een soort van nalatenschap van de voorouders. Je zou de bible belt in Amerika eens moeten inlichten over het soort mensen dat zich hier Christenen durft te noemen, die zouden ze vierkant in het gezicht uitlachen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:59:52 #149
126836 Super7fighter
pi_46366824
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:56 schreef NietLullig het volgende:

[..]

donder eens op gek, als god een probleem heeft met ons ongelovigen dan straft hij ons wel.
heeft hij geen geitenneukende crimineel voor nodig.
Klassieke denkfout die een (radicale) atheist maakt door te beweren dat God onmiddellijk de desbetreffende mensen zou moeten straffen, die zondes begaan. Dit gaat geheel in tegen het concept van de vrije wel in het bijzonder en religie in het algemeen.
pi_46366880
quote:

[..]

Hier in Europa beseffen steeds meer mensen dat God of Allah simpelweg niet bestaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:02:16 #151
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46366898
Helemaal top .

Dit schept natuurlijk een enorm precedent! Ik zie de voorstellingen waarin moslims compleet belachelijk worden gemaakt, door geiten in hun reet worden geneukt en door varkens worden opgegeten met grote belangstelling tegemoet!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_46366948
Radicale islamieten worden natuurlijk ook al geregeld gepersifleerd.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:04:38 #153
126836 Super7fighter
pi_46366971
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

Gia is net als vele andere Nederlandse Christenen een geboren christen, aangetrouwd christen of cultureel christen. Geen bewust keuze, meer een soort van nalatenschap van de voorouders. Je zou de bible belt in Amerika eens moeten inlichten over het soort mensen dat zich hier Christenen durft te noemen, die zouden ze vierkant in het gezicht uitlachen.
Ik denk dat een realistische uitkomst is.

Wist je dat zelfs op de EO-jongerendag, de dag die Nederlanders priesters aanhalen om te beweren dat het Christendom nog altijd sterk bij de mensen leeft, na afloop van de grote concerten duizenden condooms in en rondom het stadion en de zalen liggen?
Met deze achtergrond is de uitspraak van Gia dat laster tegen de profeten niet erg is, niet eens zo heel vreemd.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:06:33 #154
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46367043
En als dat niet gebeurt, wat houdt dat dan in? Trek je conclusies. Hint: Na de tegenactie van cartoons over de Holocaust in Iran werden ook tientallen, wat zeg ik, honderden ambassades in de fik gezet he.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:40 #155
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_46367116
Heeft iemand hier die voorstelling gezien?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_46367186
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Youssef het volgende:

[..]

De Amerikaanse christenen bepalen de norm niet op welke wijze christenen in Europa hun geloof moeten belijden.
Daarnaast hebben aanhangers van Islam overwegend ook geen bewuste keuze gemaakt, maar zijn zij moslims of moslima's vanwege de nalatenschap van hun ouders, grootouders, etc.
pi_46367239
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Wist je dat zelfs op de EO-jongerendag, de dag die Nederlanders priesters aanhalen om te beweren dat het Christendom nog altijd sterk bij de mensen leeft, na afloop van de grote concerten duizenden condooms in en rondom het stadion en de zalen liggen?
Met deze achtergrond is de uitspraak van Gia dat laster tegen de profeten niet erg is, niet eens zo heel vreemd.
Klopt ja, in sommige kringen is het gewoon hip christen te zijn. Maargoed, daarom is er ook geen fatsoenlijke gelijkwaardige discussie met dat soort hypocrieten te voeren. Dan krijg je uitspraken als "Geloven doe je toch thuis?" en "Sjah, ik wilde mijn kinderen sowieso al goede seksuele voorlichting geven" en "Maakt mij niks uit dat de kerk wordt afgebrand "

Wat dat betreft kan ik het veel beter vinden met de bible belters. Die zijn tenminste niet zo huichelachtig en komen nog het dichts bij de definitie van de kinderen van het Boek.
pi_46367292
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
Helemaal top .

Dit schept natuurlijk een enorm precedent! Ik zie de voorstellingen waarin moslims compleet belachelijk worden gemaakt, door geiten in hun reet worden geneukt en door varkens worden opgegeten met grote belangstelling tegemoet!
Ik zie niet in waarom jij moslims aanhaalt in een nieuwsbericht over een caberetier die een politiek persoon aanvalt.
pi_46367316
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik kwam er ook achter dat veel moslims het niet zo nauw nemen met hun maagdelijkheid voor hun huwelijk.
Tegen die achtergrond is 'het verdedigen van de profeet' heel vreemd (lees:hypocriet).
pi_46367381
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef damian5700 het volgende:
Ik kwam er ook achter dat veel moslims het niet zo nauw nemen met hun maagdelijkheid voor hun huwelijk.
Tegen die achtergrond is 'het verdedigen van de profeet' heel vreemd (lees:hypocriet).
Kwam je daar in de douches van de gevangenis achter?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:18:39 #161
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46367483
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik zie niet in waarom jij moslims aanhaalt in een nieuwsbericht over een caberetier die een politiek persoon aanvalt.
Waarom niet? Als Geert Wilders op een dergelijke manier belachelijk gemaakt mag worden, dan imam Al-shoefshoef natuurlijk ook.

Lijkt me echt lachen, zo'n voorstelling waarin een aantal van de meest haatzaainde moslims eventjes belachelijk worden gemaakt. Dat gebeurt nu te weinig, omdat moslims bij het minste geringste beginnen te huilen en dat gehuil nog gehonoreerd wordt ook door de PCG. Maarja, daar zal binnenkort wel een einde aan komen.
pi_46367488
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef Youssef het volgende:

[..]

Kwam je daar in de douches van de gevangenis achter?
Nu je er toch over begint; homosexualiteit is ook al zo'n heikel punt.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:19:30 #163
126836 Super7fighter
pi_46367517
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:12 schreef Youssef het volgende:

[..]

Klopt ja, in sommige kringen is het gewoon hip christen te zijn. Maargoed, daarom is er ook geen fatsoenlijke gelijkwaardige discussie met dat soort hypocrieten te voeren. Dan krijg je uitspraken als "Geloven doe je toch thuis?" en "Sjah, ik wilde mijn kinderen sowieso al goede seksuele voorlichting geven" en "Maakt mij niks uit dat de kerk wordt afgebrand "

Wat dat betreft kan ik het veel beter vinden met de bible belters. Die zijn tenminste niet zo huichelachtig en komen nog het dichts bij de definitie van de kinderen van het Boek.
Klopt, ik heb een aantal keren de Amish fel verdedigd in een debat ooit in een werkgroep, toen er lacherig werd gedaan over deze christelijke gemeenschap uit Amerika. Deze Christenen verdienen respect en mogen op beduidend meer sympathie rekenen dan de gelegenheidschristenen in Europa die hier in grote getale het landschap in Europa besmeuren met hun aanwezigheid door zich voor te doen als christen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:20:35 #164
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46367554
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:04 schreef du_ke het volgende:
Radicale islamieten worden natuurlijk ook al geregeld gepersifleerd.
Nou onwijs. Elke dag. Onwijs grof.

Man, de meeste cabaretiers zijn te bang om überhaupt een grap over moslims te maken, laat staan een grove grap en nog minder zoiets als men nu met Wilders doet.

Maar dat gaat binnenkort natuurlijk allemaal veranderen. Dat wordt lachen!
pi_46367575
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:20 schreef Lemmeb het volgende:
Man, de meeste cabaretiers zijn bang om überhaupt een grap over moslims te maken, laat staan een grove grap en nog minder zoiets als men nu met Wilders doet.
Laten we dat zo houden, gewoon recht van de sterksten.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:22:04 #166
126836 Super7fighter
pi_46367597
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Totaal off-topic en nog eens onsamenhangend.
pi_46367616
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:59 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Klassieke denkfout die een (radicale) atheist maakt door te beweren dat God onmiddellijk de desbetreffende mensen zou moeten straffen, die zondes begaan. Dit gaat geheel in tegen het concept van de vrije wel in het bijzonder en religie in het algemeen.
ik heb niks met je sprookjesboek te maken.
gewoon opbokken.

denk zelf eens na man, je zit een figuur te aanbidden die een massamoordenaar is en een 6 jarig kind neukte.
bovendien was hij ontzettend dom en analfabeet.

een inferieur geloof en geweldadige gelovigen hoeven niet te oordelen over onze superieure samenleving en waarden en normen.

zorg zelf eerst maar dat je op hetzelfde niveau komt als de westerse beschaving...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:23:07 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_46367629
Wel grappig dat zoiets meteen een islam-topic wordt.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_46367679
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:23 schreef Posdnous het volgende:
Wel grappig dat zoiets meteen een islam-topic wordt.
Wel logisch het gaat immers over WIlders.
pi_46367685
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:02 schreef Lemmeb het volgende:
Helemaal top .

Je stelt dus het beledigen van 1 bepaald persoon gelijk aan het beledigen van hele bevolkingsgroepen ?
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:24:36 #171
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46367688
Geloof of geen geloof, iemand op deze manier dood verwensen is totaal ongepast.
ik hoop dat diegene van de theatervoorstelling enorm word gestraft, zulk soort praktijken is totaal niet juist.
  Eindredactie Games vrijdag 16 februari 2007 @ 14:24:48 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_46367698
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:52 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Kinderachtig.
hem als ' el savior' is dat ja
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:25:42 #173
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46367734
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ik denk omdat er recentelijk 2 caberatiers waren die grappen over moslims maakten. Een of andere imam heeft daarop nogal heftig gereageerd, en al deze ophef heeft ertoe geleid dat een aantal scholen deze performers niet meer wilde inhuren.

Deze jongen treed ook op bij scholen. Alsjeblieft, je link. Maar dat wist je zelf ook wel,
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:27:32 #174
126836 Super7fighter
pi_46367797
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:22 schreef NietLullig het volgende:

[..]

ik heb niks met je sprookjesboek te maken.
gewoon opbokken.

denk zelf eens na man, je zit een figuur te aanbidden die een massamoordenaar is en een 6 jarig kind neukte.
bovendien was hij ontzettend dom en analfabeet.

een inferieur geloof en geweldadige gelovigen hoeven niet te oordelen over onze superieure samenleving en waarden en normen.

zorg zelf eerst maar dat je op hetzelfde niveau komt als de westerse beschaving...
Jij past niet in een Westerse samenleving. De Westerse beschaving is in het algemeen tolerant en beschaafd. Jij daarentegen zit constant te vloeken, schelden en de boel aan het opruien.
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie. Waarom hou jij je niet aan de waarden en normen van je eigen superieure beschaving?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:30:21 #175
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46367916
quote:
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat werkt natuurlijk meerdere kanten op he..
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:30:23 #176
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46367919
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een aantal keren de Amish fel verdedigd in een debat ooit in een werkgroep, toen er lacherig werd gedaan over deze christelijke gemeenschap uit Amerika. Deze Christenen verdienen respect en mogen op beduidend meer sympathie rekenen dan de gelegenheidschristenen in Europa die hier in grote getale het landschap in Europa besmeuren met hun aanwezigheid door zich voor te doen als christen.
Generalisatie en een meerderwaardigheidsyndroom. Heb je je al afgevraagd waarom je je hierin kan vinden?
pi_46367999
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Jij past niet in een Westerse samenleving. De Westerse beschaving is in het algemeen tolerant en beschaafd. Jij daarentegen zit constant te vloeken, schelden en de boel aan het opruien.
Haatzaaien en aanzetten tot geweld, wat jij geheel passioneel doet, kun je niet integreren in een Westerse civilisatie. Waarom hou jij je niet aan de waarden en normen van je eigen superieure beschaving?
rellen parijs, denemarken, australie, homohaat, vrouwenonderdrukking, geweld tegen andersdenkenden, WTC, madrid, verkrachtingen en aanrandingen westerse vrouwen, etc.

de islam, leuker kunnen we het niet maken
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:34:16 #178
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46368059
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Je stelt dus het beledigen van 1 bepaald persoon gelijk aan het beledigen van hele bevolkingsgroepen ?
Jahoor. Wat mij betreft mag iedereen belachelijk gemaakt worden. Zelfs hele bevolkingsgroepen tegelijk, en natuurlijk vooral als het gaat om achterlijke barbaren zoals.
pi_46368103
Oké. Z'n haar werd dus geknipt. Maakt niet uit. Zoals de rellen in Parijs ook islamitisch blijven en moslims in Ede feest hebben gevierd, zo zal Wilders ook onthoofd zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:36:34 #180
126836 Super7fighter
pi_46368132
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef NietLullig het volgende:

[..]

rellen parijs, denemarken, australie, homohaat, vrouwenonderdrukking, geweld tegen andersdenkenden, WTC, madrid, verkrachtingen en aanrandingen westerse vrouwen, etc.

"Criminaliteit" ( tussen haakjes want één afgebakende noemer kan ik van de dingen die jij noemt niet maken) is gelukkig geen synoniem voor de Islam.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:37:29 #181
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46368156
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:24 schreef Grimm het volgende:
Geloof of geen geloof, iemand op deze manier dood verwensen is totaal ongepast.
ik hoop dat diegene van de theatervoorstelling enorm word gestraft, zulk soort praktijken is totaal niet juist.
Pfff, Wilders moet maar een beetje langere tenen kweken!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:38:36 #182
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46368187
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:36 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

"Criminaliteit" ( tussen haakjes want één afgebakende noemer kan ik van de dingen die jij noemt niet maken) is gelukkig geen synoniem voor de Islam.
Synoniem niet nee. Criminaliteit mist ieg een ideologische fundering, dus die vergelijking gaat al snel mank.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:38:48 #183
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46368195
Overigens vind ik dat Wilders niet moet zeiken hoor. Zolang er maar geen gekken zijn die het serieus nemen of er een verkeerde boodschap uit halen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:46:58 #184
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46368436
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:21 schreef Youssef het volgende:

[..]

Laten we dat zo houden, gewoon recht van de sterksten.
Nou.
pi_46368532
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:32 schreef NietLullig het volgende:

[..]

ja joh, en al die dingen gebeurden niet voordat er moslims in ons land kwamen, er waren nooit rellen, geen treinkapingen of andere terroristische activiteiten, de blijf-van-mijn-lijf huizen zaten niet overvol, homo's beuken bij de Hortus was niet volkssport no1 in Amsterdam .. nee, toen was de wereld nog mooi en lief en gebeurde er nooit wat .. in een woord perfect
pleased to meet you
pi_46368565
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jahoor. Wat mij betreft mag iedereen belachelijk gemaakt worden. Zelfs hele bevolkingsgroepen tegelijk, en natuurlijk vooral als het gaat om achterlijke barbaren zoals.
zoals intolerante kaaskoppen met een superioriteitscomplex ?
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:55:23 #187
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46368677
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:51 schreef moussie het volgende:

[..]

zoals intolerante kaaskoppen met een superioriteitscomplex ?
Wat begrijp je niet aan het woordje "iedereen"?
pi_46368779
Wat een bagger voorstelling, moet men zich tot een zelfde niveau verlagen?
Als het een actie-reactie is kan je er zo mee doorgaan tot ad Infinitum. En is het inderdaad geen voorstelling dat 12-14 jarigen zouden moeten zien.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:59:01 #189
15869 gr8w8
Better by design.
pi_46368789
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:50 schreef moussie het volgende:

[..]

ja joh, en al die dingen gebeurden niet voordat er moslims in ons land kwamen, er waren nooit rellen, geen treinkapingen of andere terroristische activiteiten, de blijf-van-mijn-lijf huizen zaten niet overvol, homo's beuken bij de Hortus was niet volkssport no1 in Amsterdam .. nee, toen was de wereld nog mooi en lief en gebeurde er nooit wat .. in een woord perfect
Ja, sinds de eerste touringcar ons land binnenkwam op 26 maart 1989...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:07:55 #190
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46369066
Een kindervoorstelling waarbij Aisja als 9-jarige even stevig in d'r holletje wordt genomen door Mo ligt nu natuurlijk ook ruim binnen de mogelijkheden.
pi_46369075
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woordje "iedereen"?
euhm, "natuurlijk vooral barbaren zoals" had jij het over, en dat ging ik dus even aanvullen
pleased to meet you
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:14:55 #192
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_46369317
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef moussie het volgende:

[..]

euhm, "natuurlijk vooral barbaren zoals" had jij het over, en dat ging ik dus even aanvullen
Dat mag je van mij hoor.
pi_46369328
Het is op het randje maar ik vind dat het moet kunnen. Denk ook bijvoorbeeld aan Hans Teeuwen die grapjes maakte over joden, christenen, moslims en niemand die daar moeilijk over deed zover ik me kan herinneren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:46:55 #194
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46370404
edit
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:52:28 #195
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46370556
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef moussie het volgende:
maar even wat anders jij was toch joods ?

ben jij zelf ook anti israel als joods zijnde ?
pi_46370573
Deze kunstenaar verdient subsidie.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:56:34 #197
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46370687
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:53 schreef knowall het volgende:
Deze kunstenaar verdient subsidie.
vind ik ook.

een eenmalige vertrek subsidie naar de sahara waar ie vandaan komt.
pi_46370783
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:46 schreef MrVVD het volgende:
edit
Godsamme, jij bent wel gefrustreerd hé?
pi_46370801
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:58 schreef Triggershot het volgende:
Wat een bagger voorstelling, moet men zich tot een zelfde niveau verlagen?
Als het een actie-reactie is kan je er zo mee doorgaan tot ad Infinitum. En is het inderdaad geen voorstelling dat 12-14 jarigen zouden moeten zien.
Nou inderdaad, daar hoor je hier niemand over. Maar ik vind het niet normaal dat kinderen dit soort dingen kijken, ook al moet het iets grappigs voorstellen. Het is gewoon vulgair.

Misschien ben ik er ouderwets in ofzo.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:02:16 #200
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46370841
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:00 schreef Triggershot het volgende:
Godsamme, jij bent wel gefrustreerd hé?
en dan is dit nog je beste reactie.

lees jij alleen de allerlaatste post ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties