Yep, vind ik ook wat raar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
Overigens heb ik minder moeite met de inhoud dan met het feit dat dit aan middelbare scholieren wordt vertoond.![]()
Dat zijn dezelfde scholen die Ewout Jansen afzeggen. Want nogmaals, het mes snijdt slechts aan één en dezelfde kantquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:33 schreef Tirion het volgende:
[..]
Yep, vind ik ook wat raar.
Ben benieuwd wat voor een scholen dit dan laten zien aan hun leerlingen.![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:15 schreef Meki het volgende:
zijn alle Moslims een gevaar je moet je diep schamen
want...Wilders is heilig?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als ik het gedachtegoed van vele moslims doortrek moet Amar El-Ajjouri dood.
Idomeneo is juist wél opgevoerd omdat het zo enorm belangrijk was 'niet toe te geven' (overigens, er was nooit ook maar één 'bedreiging' geuit....ook de hele grond het toneelstuk intieel van het programma te halen was een beslissing van de artistiek leider zelf die hijzelf weer in de pers bracht om veel media-andacht te halen) ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:46 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je een plaat voor je kop?
Ik zeg dat het allebei mag wat mij betreft, het jammere is alleen dat die voorstelling met Mohammed vroegtijdig moest stoppen door alle bedreigingen. Daar zal deze voorstelling geen last van hebben. Bewijs genoeg?
en je denkt dat dat nu anders is:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naast de "kop" van Mohammed ging ook de "kop" van Jezus eraf.
Waar werd de meeste heisa over gemaakt?
En dat is niet eeeeerluuuuuhk.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef DenniZZ het volgende:
gast kom naar de kruiskade en heb zo een grote bek..teringnerdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef DenniZZ het volgende:
Nou ik ben benieuwd of dit ook zoveel in de publiciteit komt.
Zo zie je maar, zij mogen alles flikken en wij blanken moeten alles maar pikken en als je er wat van zegt ben je een racist. Kotsmisselijk word ik hiervan. Die stinkmoslims denken dat ze alles kunnen flikken hier
Teringnerd? Laat ik nou toevallig in Rotterdam wonen!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Flashwin het volgende:
[..]
gast kom naar de kruiskade en heb zo een grote bek..teringnerd
Boehoehoequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:55 schreef DenniZZ het volgende:
Zo zie je maar, zij mogen alles flikken en wij blanken moeten alles maar pikken ..
misschien moet je dat wat vaker tegen je islamitische broeders zeggen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, dat is dan ook onzin. Alles moet kunnen, theater is kunst en tja over kunst verschillen de smaken nog wel eens. Als je het niet leuk vind, bekijk je het niet.
Dan is echt het hele land te klein denk ik. Voor de lol zou het gewoon eens geprobeerd moeten worden, maar ik denk dat geen enkele cabaretier daar zich aan durf te wagen helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef NietLullig het volgende:
trouwens, wat denk je dat er gebeurd als we pedofiel mohammed nadoen als hij een 6 jarig meisje verkracht en dat we hem dan onthoofden en een varken eroverheen laten pissen?
Dat sommige moslims precies zo reageren als de Wilders-fans nu? hun 'heilige figuur' is dan aangevallen en dat vatten ze als een zware belediging op, en ze hebben moeite dat te relativeren of in verband te zien ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:00 schreef NietLullig het volgende:
trouwens, wat denk je dat er gebeurd als we pedofiel mohammed nadoen als hij een 6 jarig meisje verkracht en dat we hem dan onthoofden en een varken eroverheen laten pissen?
mwah, met maskers op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan is echt het hele land te klein denk ik. Voor de lol zou het gewoon eens geprobeerd moeten worden, maar ik denk dat geen enkele cabaretier daar zich aan durf te wagen helaas.
Die voorstrelling kreeg pas enige aandacht toen hij afgezegd werd, en hij werd afgezegd zonder dat er ook maar één bedreiging was, naar ik meen had de theaterdirecteur vooraf nog contact gehad met de binnenlandse veiligheidsdienst en gevraagd of er een gevaar was, en deze hadden hem meegedeeld dat zij er géén enkel gevaar in zagen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:05 schreef Monidique het volgende:
De wereld was in ieder geval te klein toen een voorstelling waarin Mohammed onthoofd werd niet doorging.
toch zegde die directeur zijn voorstelling af én bracht een persbericht uit dat dit gebeurde 'omdat hij de acteurs wilde beschermen en vreesde voor geweld'... Daarop kreeg hij natuurlijk een hoop media-aandacht en uiteindelijk werd het stuk meermaals uitgevoerd voor volle zalen ...quote:Nach Informationen von SPIEGEL ONLINE hat der Staatsschutz des Landeskriminalamtes (LKA) im Juli 2006 eine mehrseitige Gefahrenanalyse erstellt, im Auftrag von Innensenator Körting. Im LKA wunderte man sich heute über die ganze Aufregung - denn die Analyse ergab weder konkrete Gefahren noch Hinweise auf solche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |