abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:47:11 #121
3542 Gia
User under construction
pi_46364302
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:58 schreef Flashwin het volgende:

[..]

gast kom naar de kruiskade en heb zo een grote bek..teringnerd
Wat gebeurt er dan?
En vraag 2: Is dát dan normaal?
pi_46364331
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ongevaarlijke bedreigingen? Jaja.
Ja. Zoiets als;'wanneer je nu niet ophoudt, krijg je een glas water in je gezicht'.
quote:
En wat is de bedoeling van die introspectie dan?
Zoals ik het zie het bij zichzelf te rade gaan en af te vragen of bijvoorbeeld de orale seks als onderdeel van de voorstelling werkelijk noodzakelijk is om de boodschap over te brengen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_46364356
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:48 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ja. Zoiets als;'wanneer je nu niet ophoudt, krijg je een glas water in je gezicht'.
Of een taart!
quote:
Zoals ik het zie het bij zichzelf te rade gaan en af te vragen of bijvoorbeeld de orale seks als onderdeel van de voorstelling werkelijk noodzakelijk is om de boodschap over te brengen.
Eerst maar eens langs het schoolbestuur, me dunkt.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:50:26 #124
3542 Gia
User under construction
pi_46364397
Ik heb niks tegen de voorstelling, hoewel ik zoiets zelf niet hoef te zien. Dit mag. Maar dit mag ook als de hoofdpersoon in het stuk Aïsha of mohammed is. Of voor mijn part Jezus of Abraham.

Vind het alleen walgelijk dat zoiets opgevoerd wordt voor een zaal vol 12/13-jarigen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:50:28 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46364399
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:42 schreef KroJo het volgende:

[..]

ik krijg bij Wilders eerder het idee van een witharige geit: Béehée, en ik weet toevallig dat sommige moslims al glazige ogen krijgen als ze aan zo'n wit-wollige geiten-achterkant denken
Mwach, ik heb ooit meegemaakt dat een fanatieke Moslim-medemens riep dat wat er met van Gogh gedaan was nog niet erg genoeg was. Hij had in stukjes op dr BBQ gemoeten. Collega's waren zichzelf helemaal aan het opvreten om die opmerking, ik antwoorde kalm dat het een varken was en hij dus toch niet gegeten zou worden... En dan gaat het om een varken van het westen, niet zozeer een varken kwa uiterlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46364401
quote:
jaja, blijf het maar ontkennen... en wat denk je dat er gebeurt is Nàdat de Intendant initieel het stuk afgelastte?
mediarel, en vervolgens is het stuk tòch opgevoerd voor volle zalen:
http://www.deutscheoperberlin.de/spielplan/detailansicht.php3?id_event_cluster=13094&id_event_date=132494&id_language=1
quote:

Achtung - Spielplanänderung !
Montag 18.12.06 Idomeneo
19.30 Uhr
B-Preise 17-65 ¤ Dramma per musica in drei Akten von Wolfgang Amadé Mozart
*zucht* ... kun je nu eindelijk gewoon toegeven dat je fout zit met je bewering dat 'dat stuk niet opgevoerd zou kunnen worden en als dat wel gebeurde er onmiddelijk een rel zou ontstaan...

Overigens heeft een grote molsim-conferentie van in duitsland levende moslims zich ook uitgesproken vóór opvoering van dat stuk, omdat ze erkende dat de artistieke én historische waarde van dat Mozart-stuk groot was en dit geen belediging van moslims inhield ... verder was er geen enkele sprake van ook maar de geringste bedreiging ... het was een hele ophef om niks...

wél wist de deutsche Oper er lekker veel publiciteit mee te behalen.
pi_46364436
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef KroJo het volgende:

[..]

jaja, blijf het maar ontkennen... en wat denk je dat er gebeurt is Nàdat de Intendant initieel het stuk afgelastte ...

mediarel, en vervolgens is het stuk tòch opgevoerd voor volle zalen:
http://www.deutscheoperberlin.de/spielplan/detailansicht.php3?id_event_cluster=13094&id_event_date=132494&id_language=1
[..]
Ik ontken niets, jij ontkent dat er bedreigingen waren, dat is dus gelul.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:52:36 #128
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_46364457
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:44 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat krijg je als je je haar teveel blondeerd
Kinderachtig.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_46364462
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of een taart!
Hmm, lekker.
quote:
Eerst maar eens langs het schoolbestuur, me dunkt.
Desnoods Kijkwijzer.
Maar goed. Soortgelijkeals de bedreigingen aan het adres van cabaretiers die groepen moslims of facetten van de Islam op de hak namen wens ik per definitie niet toe aan deze man.
pi_46364487
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ja, krijg je straks een generatie die massaal poppen onthoofden
mwah, tijdens psychologie toch echt experimenten beschreven gezien waarin kinderen geweld tegen poppen door volwassen kopieerden, althans dat ze het minder erg vonden dan de test groep.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:53:47 #131
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46364488
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:50 schreef Gia het volgende:
Ik heb niks tegen de voorstelling, hoewel ik zoiets zelf niet hoef te zien. Dit mag. Maar dit mag ook als de hoofdpersoon in het stuk Aïsha of mohammed is. Of voor mijn part Jezus of Abraham.

Vind het alleen walgelijk dat zoiets opgevoerd wordt voor een zaal vol 12/13-jarigen.
Je hebt geen problemen mee dat de profeet Jezus belachelijk gemaakt wordt?

Wat ben jij voor een christen?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46364538
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:51 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ik ontken niets, jij ontkent dat er bedreigingen waren, dat is dus gelul.
Die waren er ook niet ...

lees mn eerder link naar een Spiegel artikel waarin een rapport van het landeskriminalambt wordt aangehaald welke een meerdere pagina's beslaand rapport over 'mogelijke bedreigingen' had geschreven deze stelde letterlijk dat er geen bedreigingen waren en deze ook niet voorzien waren..
voor de duidelijkheid:
quote:
Nach Informationen von SPIEGEL ONLINE hat der Staatsschutz des Landeskriminalamtes (LKA) im Juli 2006 eine mehrseitige Gefahrenanalyse erstellt, im Auftrag von Innensenator Körting. Im LKA wunderte man sich heute über die ganze Aufregung - denn die Analyse ergab weder konkrete Gefahren noch Hinweise auf solche.
pi_46364539
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:53 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

ik denk dat jezus ook wel van een goeie grap hield.
en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor tussen het moorden en kinderneuken door?
pi_46364556
quote:

[..]

Volgens mij zou men dat kunnen uitleggen, maar dat zal je waarschijnlijk nooit helemaal begrijpen.
pi_46364557
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef KroJo het volgende:

[..]

Die waren er ook niet ...

lees mn eerder link naar een Spiegel artikel waarin een rapport van het landeskriminalambt wordt aangehaald welke een meerdere pagina's beslaand rapport over 'mogelijke bedreigingen' had geschreven deze stelde letterlijk dat er geen bedreigingen waren en deze ook niet voorzien waren
At a hastily convened press conference on Tuesday, Kirsten Harms, the Oper’s artistic director, defended the cancellation of the 1781 opera, one of Mozart’s more sombre and experimental works, saying it was based on a warning about “unspecified threats” from the Berlin police.

Ik snap ook niet hoe je het vreemd kan vinden dat er dergelijke bedreigingen komen van uit de Islami(s)tische hoek, dat is echt niet uniek ofzo. Daarom zeg ik dat je een plaat voor je kop hebt.
pi_46364567
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef NietLullig het volgende:

[..]

en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor tussen het moorden en kinderneuken door?
Ik las vandaag in de krant dat hij als eerste de wat kritische zangers liet ombrengen... Hem zul je niet zo snel bij Hans Teeuwen zien dus.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:02:11 #137
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_46364763
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef NietLullig het volgende:

[..]

en mohammed, had die nog een beetje tijd voor humor -?-?
Over de profeet Jezus kun je geen uitspraken doen. Over hem is te weinig bekend.
De profeet Mohammed hield bij tijd en wijle ook van grapjes.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_46364792
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

At a hastily convened press conference on Tuesday, Kirsten Harms, the Oper’s artistic director, defended the cancellation of the 1781 opera, one of Mozart’s more sombre and experimental works, saying it was based on a warning about “unspecified threats” from the Berlin police.

Ik snap ook niet hoe je het vreemd kan vinden dat er dergelijke bedreigingen komen van uit de Islami(s)tische hoek, dat is echt niet uniek ofzo. Daarom zeg ik dat je een plaat voor je kop hebt.
*zucht* en van die uitspraak van de intendant is allang gebleken dat het een uitspraak van een lokale SPD-politicus was, die bewerde dat er 'mogelijk bedreiging zouden kunnen volgen'... dat ze aangaf nadat ze die uitvoering al afgezegd had en haar gevraagd was die 'bedreigingen' dan aan te geven ...:
quote:
Sie schilderte ihre Sicht: Im August habe Innensenator Ehrhart Körting (SPD) sie im Urlaub per Telefon informiert, dass es Sicherheitsbedenken gegen die Aufführung gebe.
ze kwam inderdaad niet verder dan dat: 'ongespecificeerde bedeigingen'.... dit is vervolgens nooit bevestigd door de politie en het LKA (Landes Kriminal Ambt) heeft het zelfs expliciet ontkent, en heeft juist een rapport geschreven vooraf wat stelt dat die bedreigingen er niet zijn en niet te voorzien zijn.

Oftewel... die hele opwinding is niet gebaseerd op ook maar één feitelijke en reele bedreiging ...

blijf het maar ontkennen en jezelf erg zielig vinden omdat 'die molsims zoveel bedreigingen doen', maar in dit geval zie je gewoon enkel wat je kennelijk wíl geloven.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:21:31 #139
3542 Gia
User under construction
pi_46365412
quote:

[..]

Nee, ik houd wel van een stukje satire.
En als het haatdragend is of ernstig beledigend (wat bijv. life of brian niet is), dan zou ik gewoon mijn schouders ophalen en denken: Ach, zij zijn nu eenmaal niet verstandiger.

Zou je ook eens moeten proberen. Heb je tijd over voor andere dingen dan je druk maken om, bijvoorbeeld, een paar tekeningetjes.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:23:24 #140
3542 Gia
User under construction
pi_46365491
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:02 schreef Super7fighter het volgende:

De profeet Mohammed hield bij tijd en wijle ook van grapjes.
Maar vast niet als ze over hem gingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')