Dat viel me inderdaad ook op, erg jammer..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:23 schreef CherryLips het volgende:
De hele intro is na 11 jaar ook veranderd![]()
. De beelden uit de allereerste aflevering zijn er nu ook helemaal uit
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
Whatever I want.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef PeRi het volgende:
VS Aflevering S13E16 Crisis of Conscience:Oeh! Ik wilde bijna lezen maar ik kom pas net thuis dus hij is net aan het downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
シ
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:49 schreef PeRi het volgende:
VS Aflevering S13E16 Crisis of Conscience:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik geen fan van hem, maar het is wel nostalgie hem weer met MT te zien.eens eens eensquote:Wat gebruik ik achterlijk veel smileys eigenlijk.
Ik kijk niet op tvquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:55 schreef Dennis121 het volgende:
Iedereen hier al in seizoen 13?
Ik volgde het op Net5 t/m 9 ofzo, in ene begonnen ze weer van voor af aan... net toen ik er lekker in zat.
Toen maar de box seizoen 1t/m7 gekocht... nog niet zo lang begonnen met kijken, maar ben er al bijna doorheen.
Maar om nu 13 te gaan volgen... hopelijk dat 8 t/m X gauw in box komt...
Ook al een eindje op weg dus.... 't gaat hardquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik kijk niet op tvIk had eerst de losse seizoenen, en heb later ook de mooie schoendoos gekocht
! Ik ben nu bij seizoen 5
![]()
Ik ben ook bijna bij seizoen 6! Carterquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ik kijk niet op tvIk had eerst de losse seizoenen, en heb later ook de mooie schoendoos gekocht
![]()
Seizoen 6 is tot dusver mijn favoriete seizoen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:22 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna bij seizoen 6! CarterCorday
Doug
Carol
Romano
![]()
www.bol.com?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:58 schreef CherryLips het volgende:
weeh, ik kan de eerste seizoenen nergens vinden in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar zijn ze duurder dan bij de FRS of de Mediamarktquote:
welke MMquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
Heb net box 7 gekocht bij de MediaMarkt ('slechts' 24.95 ipv 39.99 bij bol.com)
Valt me gelijk op dat al die boxen steeds dunner en dunner worden :S
Dat ziet er niet uit in de kast...
MM Hengeloquote:
Dat is een beetje te ver weg, jammerquote:
Misschien kunnen ze box 1 voor je bestellen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een beetje te ver weg, jammer. In Utrecht hebben ze alleen seizoen 4 en 7.
Die stomme achterlijke AVRO heeft opeens een programma van een uur tussen WIDM en ER gezet...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
zeg, had het niet al moeten beginnen of mis ik wat?
Ja GE-WEL-DIG moment!quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Haha, die trut wordt behandeld door Neela en Abby.
Nou, wat een muts.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:25 schreef MissX het volgende:
Stomme Sam, je gaat toch niet weg bij Luca.
Tering niet weer een hiatus hčquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:42 schreef PeRi het volgende:
VS kijkers, klopt het dat na vannacht, 12 april pas weer een ep komt?.
daarom is het dus ook niet zo erg om een seizoen achter te lopen hier, maar 2 vergt een beetje teveel van mijn geduld:)quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:11 schreef Chanty87 het volgende:
Tering niet weer een hiatus hč![]()
Wordt daar echt schijtziek van...
quote:Neela: "Dr. Lockhart, would you like to give a second opinion?"
Abby: "Yes, your ankle may be broken and you're a bitch."
Tsja, het kutte is dat ze dan net 3 afleveringen achter elkaar hebben uitgezonden en dan weer een pauze inlassen van anderhalve maand... En die laatste ep was dan juist weer zo spannendquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:56 schreef Wup het volgende:
[..]
daarom is het dus ook niet zo erg om een seizoen achter te lopen hier, maar 2 vergt een beetje teveel van mijn geduld:)
Shit zeg, ik verwijder het net van de harddiskrecorder 5 minuten voor ik dit leesquote:Op zondag 25 februari 2007 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Snik! Help!
Mijn video heeft Net5 opgenomen ipv ER. Zal we met m'n dikke vingertjes mis hebben gezeten.
Is er iemand die het opgenomen heeft en nog heeft? En van wie ik het zou kunnen lenen?
Verrek ja...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het is dat er hier gezegt word dat Susan eruit is, heb het niet eens gemerkt afgelopen donderdag..![]()
Vind het maar raar, ik wist helemaal niet dat ze weg zou gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Oke, ik heb net de laatste aflevering uit mn box gezienquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
![]()
Neej klopt... nu is het weer een maandje of 2, 3 wachten...quote:Op zondag 25 februari 2007 20:16 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Oke, ik heb net de laatste aflevering uit mn box gezien.
Seizoen 8 en verder zijn nog niet te krijgen op DVD ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
ik vind Sam ook niet leuk, dat komt omdat ze eigenlijk alleen maar bezig is met haar [oninteressante] prive leven en zelden iets van betekenis in County doet...... ik dacht eigenlijk dat ze Abby in die rol kwam vervangen maar daar hadden ze net zo goed Haley, Chuny of Malik voor kunnen gebruiken.quote:Op maandag 26 februari 2007 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb Sam altijd al stom gevonden.
ja ze schommelt nogal in de loop der jaren.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef PM-girl het volgende:
Is trouwens Haleh zoveel afgevallen? Ik kijk dus afwisselen seizoen 12 en op de laptop 5, maar ze ziet er zo anders uit.
Daarom niet minder leuk!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
En nog een oude ook. Dat was drie eps geleden al aan bod gekomen ofzo.
ja echtquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Echt?dat is dan wel mooi balen...
Ik was net zo blij dat ze verder gingen met 12.
quote:ER Van 7 september tot en met 24 mei
Op donderdag 8 maart is er op Nederland 3 schaatsen en op Nederland 1 voetbal. De geplande uitzending van ER gaat dan niet door. Deze aflevering houd je van ons tegoed op donderdag 15 maart.
In de zomer van 2006 zijn serie 8 en serie 9 van ER herhaald. Serie 10 is al eerder uitgezonden (in de periode november 2004-mei 2005). Waarschijnlijk wordt serie 10 herhaald in de zomer van 2007.
bron: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/er/
Twee weken terug was haar laatste aflevering al...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
Is Susan er trouwens wel uit nu? Of was dat gewoon voor deze aflevering?
Euhm dat bedoelde ik dus. Volgens tv.com komt ze helemaal niet meer terug. Maar zojuist zeiden ze in de serie nog wat anders... ik denk dat we haar niet meer zullen zien, maar dat er gewoon medegedeeld wordt dat ze niet meer zal wederkeren...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat snap ik aangezien ze er vorige week niet in zat, maar wat was het laatste dan? Waaraan had ik kunnen zien dat ze voor het laatst was?
Euhm behoorlijk creepy?quote:
Ja dat zat ik me ook steeds af te vragen,,,quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Pfiew, dat was echt heel heftig, die man! Alleen een beetje vreemd dat daar verder niet heel veel over gezegd is.
Dat gaat toch nog een leuk seizoen wordenquote:En die nieuwe nurse-manager!
Volgens mij is het een ventquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Pfiew, dat was echt heel heftig, die man! Alleen een beetje vreemd dat daar verder niet heel veel over gezegd is.
Luca...
Ik denk idd dat dit nu een soort van de aandkondiging van Susan's afscheid was of zo. Mss volgende week nog even en dan is het klaar.En die nieuwe nurse-manager!
nee!!!!!!!!!!!!! Romano was grappig, een held!!!!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij hebben we een vervanger voor Dr. Romano gevonden: de nurse-manager.
Ja, doe jij dat idd. Klem hem aan je boezem en verzorg hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vent![]()
Ze lijkt op die zangeres van "Hot Stuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuff" van 100 jaar terug.
Nu ja, ms ook niet, maar daar moest ik wel aan denken
Morgen ga ik met Kovac trouwen, ik ben er helemaal uit, dat is gewoon het beste voor ons beiden![]()
Romano is dood.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef milagro het volgende:
nee!!!!!!!!!!!!! Romano was grappig, een held!!!!!!!
dat weet ik , schatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Romano is dood.
Zie 24
Wel een leuke fotoshoot voor Michael
Nee, ze heeft een phd, en kan dus daardoor doctor genoemd worden, maar dat hoeft niet persé in nursing te zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Ik snap de verhoudingen niet helemaal in de amerikaanse zorg.
Die nieuwe is headnurse, maar hoger afgestudeerd dan arts ass of zo??
Omdat ze 'doctor' genoemd moet/wil worden?
ms is ze wel 'head of', maar geen head nurse, zoals wij dat kennen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Ik snap de verhoudingen niet helemaal in de amerikaanse zorg.
Die nieuwe is headnurse, maar hoger afgestudeerd dan arts ass of zo??
Omdat ze 'doctor' genoemd moet/wil worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron.Whatever I want.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
In het begin van de aflevering zag je die peuk die helemaal opgebrand was en Luka die lag te pitten op de bank..
Aan het eind van de aflevering zag je hem weer een peuk opsteken en neerleggen in de asbak en toen dacht ik nog 'jezus ook zonde man, das al de 2e peuk vandaag die je laat opbranden'......![]()
Pas een paar tellen later zag ik dat het hetzelfde stukje was als die aan het begin van de aflevering..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef PeRi het volgende:
VS kijkerts, er gaat iemand uit de serie!
Nou dat wordt gezellig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron.![]()
Ik weet dat een serie om de serie zelf moet gaan en niet om de acteurs, maar als letterlijk alle vertrouwde acteurs verdwijnen is er voor mij niet echt meer een reden om nog te kijken..
Ik zie het wel tegen die tijd, maar blij word ik niet van dit nieuws..![]()
daar ben ik niet erg treurig om, hoewel de spoeling wel behoorlijk dun wordt zo.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt in elk geval altijd house nog..quote:
House is leuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef avotar het volgende:
[..]
je hebt in elk geval altijd house nog..
was al blij dat ze op ned 1 de tijd van ER hadden aangepast.. zodat het beter aansloot.. ER wint het niet van House![]()
Idd, de eerstvolgende ep komt voor ons pas op 12 aprilquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:32 schreef PeRi het volgende:
Een week, dat is niks. In de VS slaan ze maanden over soms en dan het liefst een boel series tegelijk
!!
Ik ben maar naar de bios gegaan vanavond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt nog nooit 1 seconde van House gezien. Zegt me dus helemaal niks.
Ik ga gewoon lekker shoppen ofzo!
Ja kan ik ook doen, maar die is nieuw en nog niet vertrouwd, en alhoewel ik redelijk overweg kan met dvd-spelers durf ik het toch niet aan om hem daarop op te nemen, dus dan maar de oude vertrouwde videorecorder..quote:
Dat overkomt hem dus altijd, vandaar dat ie liever niet in de regen loopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Jerry die door een bliksem is geraakt.
Nou, jammer, ik vind Eve leuk! Ik vond Sam weinig geloofwaardig vanavond, doe mij maar Eve.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef dvdfreak het volgende:
nog 4 afl voordat Eve Peyton weg gaat![]()
Leland Orser... ik ken hem uit een episode van Law & Order SVU maar hij zal ongetwijfeld meer gedaan hebben want hij is een geweldig acteur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik die Dubenko ergens van ken..
Ga het eens opzoeken, want wil het nu wel weten..![]()
Weaver was geweldig. Het is echt zonde dat ze vaak zo weinig ingezet wordt.quote:En over de aflevering van gister: geweldig! Heb me ziek gelachen tijdens die scene met Abby en Dubenko, en ook toen Jerry weer binnekwam 'Here is your change'...
Die kop van Weaver..![]()
Ik heb de aflevering van afgelopen donderdag op de harddiskrecorder staan, mail me je adres maar even dan stuur ik je een dvdtje!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens... als iemand hem nog ergens heeft staan op video of dvd hou ik me aanbevolen.
Ik kan nl. alleen heel season 12 vinden en dat gaat best lang duren.
Ja, Luka was eindelijk weer schattig en leuk en niet meer dat chagrijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:51 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb Luka meer zien lachen naar dat meisje gister dan dat ik hem ooit heb zien lachen tijdens zijn hele relatie met Sam..![]()
Ja dat vond ik dus ook.. In het begin was ik helemaal verliefd op hem en natuurlijk heeft die nog steeds zn charmes, maar ik begon de laatste tijd redelijk moe van hem te worden..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, Luka was eindelijk weer schattig en leuk en niet meer dat chagrijn.
En idd staat er nu zo'n mooi geval, hopelijk is die wat betrouwbaarder dan de videorecorder.quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Kom net binnen rennen...
Morgen HD/DVD recorder halen, de videorecorder doet steeds raarder.
Luka is de saaiste persoon sinds Benton.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:06 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat vond ik dus ook.. In het begin was ik helemaal verliefd op hem en natuurlijk heeft die nog steeds zn charmes, maar ik begon de laatste tijd redelijk moe van hem te worden..
Toen Carter eruit ging (tot mijn grote spijt) had ik eigenlijk verwacht dat Goran deels zijn schoenen zou kunnen vullen maar het lukt hem niet echt..
Hij is daar te onsympathiek voor denk ik..
Maar goed, laten we hopen dat hij wat meer zijn zonnige kant mag laten zien de komende tijd want ik heb dat eeuwige depressieve gedoe nou wel gezien..![]()
Morris: "Those are cool shoes man. Adidas?"quote:
Tanden wisselen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
teething?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:Vlucht had 3 uur vertraging, ben net binnen!
![]()
Ben benieuwd of ik wakker blijf. Wekker ging vanmorgen om 5 uur!
Jah... Romano... die mis ik.. of iemand met zijn manier van doen en gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:23 schreef aldo71 het volgende:
Ik ben een liefhebber maar geen fan, dus weet niet alles uit mijn hoofd.
Maar jullie kunnen me vast helpen aan een antwoord op de onderstaande vraag:
In welke aflevering in welk seizoen krijgt die botte chirurg een helikopter op zijn hoofd?
Ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ol nou even kwijt was gisteren, was die arts met die aap nou ook die hotshot die Pratt vorige week even op scherp zetten?
Ik wist het niet meer zeker.
Ik mis hem ook enorm. Dat heerlijke sarcasme en cynisme. Wat een voorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:26 schreef avotar het volgende:
[..]
Jah... Romano... die mis ik.. of iemand met zijn manier van doen en gevoel voor humor.
Eigenlijk een milde docter House
seizoen 10 aflevering 08, Free Fall.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
seizoen 9 aflevering 4
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef soapie het volgende:
Ik was ook geen fan van Benton, vond Reece wel cute trouwens...
Ja, toch wel he? Ik zat heel erg te twijfelen, vond hem er nog zo jong uit zien.quote:
ik ga ook ineens weer serieus kijken danquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
Had het opgenomen en zag het gisteravond pas..
Maar zag ik daar nou John Stamos voorbij komen? (die gast die Neela mee wilde nemen uit eten etc)..![]()
Beter krijgt die een vaste rol, breken er toch nog goede tijden aan..![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Wup het volgende:
dvdfreak mocht het bij Vicky niet lukken, ik heb hem ook nog staan. Stuur maar een PM indien nodig
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar het klinkt niet al te best
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja! Echt!
Dat het er stond dan he, niet of het ook daadwerkelijk uitgezonden worden
Bron
Sowieso staat er bovenaan de beginpagina van ER op de Avro-site het volgende:
ER
Van 7 september tot en met 17 mei
Dus het zou maar zo kunnen kloppen
Jaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Little_Acorn het volgende:
En vanavond gaan ze in de VS ein-de-luk weer verder met seizoen 13!!
Oeoeoe, daar ben ik nog niet aan toegekomen! Mezelf kennende zal ik waarschijnlijk vrij snel die spoilers lezen, kan het niet laten....quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
JaaaaMocht tijd worden zeg
Had in de tussentijd stiekem een klein beetje spoilers gelezen over de season finale... Mijn reactie:
>
![]()
Let je op? Hij komt vanavond weer langs zag ik in de promo net.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook ineens weer serieus kijken dan
was toch een bitchquote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Kijk... dat is nog eens een manier om van die geweldige hoofd-zuster af te komen...
Nee, zoals werd gezegd door Jerry: "It's alive".quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Kijk... dat is nog eens een manier om van die geweldige hoofd-zuster af te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Jah zoooo jammer...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zoals werd gezegd door Jerry: "It's alive".
Zal ik eens een geheimpje vertellen dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Let je op? Hij komt vanavond weer langs zag ik in de promo net.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik eens een geheimpje vertellen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoewel ik moet bekennen dat ik hem 'toen' leuker vond dan nu. Het is niet echt meer m'n type.
Ik vind hem nu juist helemaal fantastischquote:Op donderdag 12 april 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoewel ik moet bekennen dat ik hem 'toen' leuker vond dan nu. Het is niet echt meer m'n type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:00 schreef PeRi het volgende:
Ooeh yeah, gister eindelijk weer een VS aflevering geweest! En het was echt smullen, al was het wel ff inkomen weer, na een maand.IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest wel lachen toen
Wat een onwijs vage film tot nu toe...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
Yay! Net 5 nu: Oxygen.
Must see voor Maura Tierney freaks....
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Die k*t-moeder met HIV die haar kinderen niet wil laten testen en beschermen.
Leuk dat Luca eindelijk de nieuwe chef wordt.
Ik hoop dat zij sterft, met veel pijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Die k*t-moeder met HIV die haar kinderen niet wil laten testen en beschermen.
Ja, hier nog zo'n tuthola die dat ook doet, was misschien idd niet zo slim maar kan het niet laten..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef CherryLips het volgende:
ik moet niet meer in de omschrijving van volgende week in de nieuwe gids gaan lezen.
Als je de Veronica-gids hebt: niet lezen! Bij de andere gidsen weet ik niet wat er staat, maar het was een vette spoiler. Verhaallijnen als in; gast met brandwonden wordt opgenomen is bijv. geen spoiler, maar dit wilde ik nog niet wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:20 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog niet gelezen..
Wat is symbolisch voor de vaste ER kijker?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Weer zo'n klote kerstaflevering.
2 leuke dingen: dat gedoe met Eve en die Santa en Abby die zwanger is.
symbolisch voor een vaste ER kijker
Die heeft net gepost dat ze ook zwanger is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is symbolisch voor de vaste ER kijker?
Ik snap em niet hoor... sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft net gepost dat ze ook zwanger is.
OOOOOOOOOW symbolisch voor EEN vaste kijker... ik las symbolisch voor DE vaste kijker... dus ik zat me erg af te vragen in welke zin dit symbolisch voor mij zou moeten zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |