Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef soapie het volgende:
Ik was ook geen fan van Benton, vond Reece wel cute trouwens...
Ja, toch wel he? Ik zat heel erg te twijfelen, vond hem er nog zo jong uit zien.quote:
ik ga ook ineens weer serieus kijken danquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:25 schreef Angelic_Rose het volgende:
Had het opgenomen en zag het gisteravond pas..
Maar zag ik daar nou John Stamos voorbij komen? (die gast die Neela mee wilde nemen uit eten etc)..![]()
Beter krijgt die een vaste rol, breken er toch nog goede tijden aan..![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef Wup het volgende:
dvdfreak mocht het bij Vicky niet lukken, ik heb hem ook nog staan. Stuur maar een PM indien nodig
Ik heb de aflevering nog niet gezien maar het klinkt niet al te best
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:38 schreef Reese het volgende:
[..]
Ja! Echt!
Dat het er stond dan he, niet of het ook daadwerkelijk uitgezonden worden
Bron
Sowieso staat er bovenaan de beginpagina van ER op de Avro-site het volgende:
ER
Van 7 september tot en met 17 mei
Dus het zou maar zo kunnen kloppen
Jaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Little_Acorn het volgende:
En vanavond gaan ze in de VS ein-de-luk weer verder met seizoen 13!!
Oeoeoe, daar ben ik nog niet aan toegekomen! Mezelf kennende zal ik waarschijnlijk vrij snel die spoilers lezen, kan het niet laten....quote:Op donderdag 12 april 2007 12:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
JaaaaMocht tijd worden zeg
Had in de tussentijd stiekem een klein beetje spoilers gelezen over de season finale... Mijn reactie:
>
![]()
Let je op? Hij komt vanavond weer langs zag ik in de promo net.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik ga ook ineens weer serieus kijken dan
was toch een bitchquote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Kijk... dat is nog eens een manier om van die geweldige hoofd-zuster af te komen...
Nee, zoals werd gezegd door Jerry: "It's alive".quote:Op donderdag 12 april 2007 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
Kijk... dat is nog eens een manier om van die geweldige hoofd-zuster af te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |