Romano is dood.quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:39 schreef milagro het volgende:
nee!!!!!!!!!!!!! Romano was grappig, een held!!!!!!!
dat weet ik , schatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Romano is dood.
Zie 24
Wel een leuke fotoshoot voor Michael
Nee, ze heeft een phd, en kan dus daardoor doctor genoemd worden, maar dat hoeft niet persé in nursing te zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Ik snap de verhoudingen niet helemaal in de amerikaanse zorg.
Die nieuwe is headnurse, maar hoger afgestudeerd dan arts ass of zo??
Omdat ze 'doctor' genoemd moet/wil worden?
ms is ze wel 'head of', maar geen head nurse, zoals wij dat kennen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ja![]()
Ik snap de verhoudingen niet helemaal in de amerikaanse zorg.
Die nieuwe is headnurse, maar hoger afgestudeerd dan arts ass of zo??
Omdat ze 'doctor' genoemd moet/wil worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron.Whatever I want.
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
In het begin van de aflevering zag je die peuk die helemaal opgebrand was en Luka die lag te pitten op de bank..
Aan het eind van de aflevering zag je hem weer een peuk opsteken en neerleggen in de asbak en toen dacht ik nog 'jezus ook zonde man, das al de 2e peuk vandaag die je laat opbranden'......![]()
Pas een paar tellen later zag ik dat het hetzelfde stukje was als die aan het begin van de aflevering..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:36 schreef PeRi het volgende:
VS kijkerts, er gaat iemand uit de serie!
Nou dat wordt gezellig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bron.![]()
Ik weet dat een serie om de serie zelf moet gaan en niet om de acteurs, maar als letterlijk alle vertrouwde acteurs verdwijnen is er voor mij niet echt meer een reden om nog te kijken..
Ik zie het wel tegen die tijd, maar blij word ik niet van dit nieuws..![]()
daar ben ik niet erg treurig om, hoewel de spoeling wel behoorlijk dun wordt zo.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt in elk geval altijd house nog..quote:
House is leuk, jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:28 schreef avotar het volgende:
[..]
je hebt in elk geval altijd house nog..
was al blij dat ze op ned 1 de tijd van ER hadden aangepast.. zodat het beter aansloot.. ER wint het niet van House![]()
Idd, de eerstvolgende ep komt voor ons pas op 12 aprilquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:32 schreef PeRi het volgende:
Een week, dat is niks. In de VS slaan ze maanden over soms en dan het liefst een boel series tegelijk
!!
Ik ben maar naar de bios gegaan vanavond...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt nog nooit 1 seconde van House gezien. Zegt me dus helemaal niks.
Ik ga gewoon lekker shoppen ofzo!
Ja kan ik ook doen, maar die is nieuw en nog niet vertrouwd, en alhoewel ik redelijk overweg kan met dvd-spelers durf ik het toch niet aan om hem daarop op te nemen, dus dan maar de oude vertrouwde videorecorder..quote:
Dat overkomt hem dus altijd, vandaar dat ie liever niet in de regen loopt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Jerry die door een bliksem is geraakt.
Nou, jammer, ik vind Eve leuk! Ik vond Sam weinig geloofwaardig vanavond, doe mij maar Eve.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:16 schreef dvdfreak het volgende:
nog 4 afl voordat Eve Peyton weg gaat![]()
Leland Orser... ik ken hem uit een episode van Law & Order SVU maar hij zal ongetwijfeld meer gedaan hebben want hij is een geweldig acteur.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik die Dubenko ergens van ken..
Ga het eens opzoeken, want wil het nu wel weten..![]()
Weaver was geweldig. Het is echt zonde dat ze vaak zo weinig ingezet wordt.quote:En over de aflevering van gister: geweldig! Heb me ziek gelachen tijdens die scene met Abby en Dubenko, en ook toen Jerry weer binnekwam 'Here is your change'...
Die kop van Weaver..![]()
Ik heb de aflevering van afgelopen donderdag op de harddiskrecorder staan, mail me je adres maar even dan stuur ik je een dvdtje!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens... als iemand hem nog ergens heeft staan op video of dvd hou ik me aanbevolen.
Ik kan nl. alleen heel season 12 vinden en dat gaat best lang duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |