Jah zoooo jammer...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, zoals werd gezegd door Jerry: "It's alive".
Zal ik eens een geheimpje vertellen dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Let je op? Hij komt vanavond weer langs zag ik in de promo net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zal ik eens een geheimpje vertellen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoewel ik moet bekennen dat ik hem 'toen' leuker vond dan nu. Het is niet echt meer m'n type.
Ik vind hem nu juist helemaal fantastischquote:Op donderdag 12 april 2007 23:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoewel ik moet bekennen dat ik hem 'toen' leuker vond dan nu. Het is niet echt meer m'n type.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:00 schreef PeRi het volgende:
Ooeh yeah, gister eindelijk weer een VS aflevering geweest! En het was echt smullen, al was het wel ff inkomen weer, na een maand.IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest wel lachen toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
Wat een onwijs vage film tot nu toe...quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:52 schreef Wup het volgende:
Yay! Net 5 nu: Oxygen.
Must see voor Maura Tierney freaks....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Die k*t-moeder met HIV die haar kinderen niet wil laten testen en beschermen.
Leuk dat Luca eindelijk de nieuwe chef wordt.
Ik hoop dat zij sterft, met veel pijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef golfer het volgende:
Die k*t-moeder met HIV die haar kinderen niet wil laten testen en beschermen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever I want.
Ja, hier nog zo'n tuthola die dat ook doet, was misschien idd niet zo slim maar kan het niet laten..quote:Op donderdag 26 april 2007 09:01 schreef CherryLips het volgende:
ik moet niet meer in de omschrijving van volgende week in de nieuwe gids gaan lezen.
Als je de Veronica-gids hebt: niet lezen! Bij de andere gidsen weet ik niet wat er staat, maar het was een vette spoiler. Verhaallijnen als in; gast met brandwonden wordt opgenomen is bijv. geen spoiler, maar dit wilde ik nog niet wetenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:20 schreef Vicky het volgende:
ik heb nog niet gelezen..
Wat is symbolisch voor de vaste ER kijker?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:56 schreef golfer het volgende:
Weer zo'n klote kerstaflevering.
2 leuke dingen: dat gedoe met Eve en die Santa en Abby die zwanger is.
symbolisch voor een vaste ER kijker
Die heeft net gepost dat ze ook zwanger is.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is symbolisch voor de vaste ER kijker?
Ik snap em niet hoor... sorryquote:Op donderdag 26 april 2007 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft net gepost dat ze ook zwanger is.
OOOOOOOOOW symbolisch voor EEN vaste kijker... ik las symbolisch voor DE vaste kijker... dus ik zat me erg af te vragen in welke zin dit symbolisch voor mij zou moeten zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |