Huub wil om wat voor reden wel met Amanda naar bed, dat scheelt weer een avondje Gaby of een andere hoerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Ik zou zou op z'n Huubs zeggen: als het je niet bevalt, dan ga je maar weg![]()
![]()
![]()
En Huub heeft vanmiddag zelf beweert dat hij voor het spel wel met Amanda naar bed zou gaan om ruzie te veroorzaken tussen haar en Brian. Dus gewoon beter opletten.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:51 schreef Ashrak het volgende:
Bart terwijl Amoebe naar Brainless loopt ...
"Doe de groeten aan Rogier als je boven ligt"![]()
![]()
![]()
Vooral om Sylvia een mentale tik uit te delen, ze heeft zich al erg gevoelig getoont betreft carnaval (hoe is dat toch eigenlijk mogelijk bij missy "spiritueel"?) klaar. Dit soort momenten zijn schaars, aanpakken dus Bertquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Welterusten mensen en Natasia"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
Alle 4 streams op Brian en Amanda. De DGK-redactie verwacht er veel van
Ja, please ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
Hallo mag er misschien een stream naar huub en eric? Ja, bedankt he.
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
Alle 4 streams op Brian en Amanda. De DGK-redactie verwacht er veel van
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Ik zou zou op z'n Huubs zeggen: als het je niet bevalt, dan ga je maar weg![]()
![]()
![]()
En Huub heeft vanmiddag zelf beweert dat hij voor het spel wel met Amanda naar bed zou gaan om ruzie te veroorzaken tussen haar en Brian. Dus gewoon beter opletten.![]()
![]()
![]()
Ben blij voor je dat jij dat wel doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....![]()
Trustequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef My_ het volgende:
Veel filmpjes maken!
Ik ga, na 2 uur lang onderweg te zijn naar m'n bedje, toch echt eens slapen!
![]()
Brian meteen weer over de zeikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Amoebe lult huubs verhaaltje gelijk door
Die heb ik ff gemist (moest nog ff snel was ophangen) wat was het dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Amoebe lult huubs verhaaltje gelijk door
Nee echt zei hij tegen zichzelf dat het zou gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar hoorde het niet zo goed.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....![]()
tja, dankzij de gitaarleraar EN de zangleraar kent hij van dit liedje meer dan 4 akkoordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Ook lekker tactvol van Brian om Nena's liedje te spelen terwijl Amanda bij hem in bed ligt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
AUB
En je hebt een bepaald soort meisjes die altijd weer in zó'n gast trappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:57 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die Brian is echt geschift.
Ik heb vroeger weleens bij zo'n soort vent in een huis gewoond: hééél eng.
True.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je hebt een bepaald soort meisjes die altijd weer in zó'n gast trappen.
niet op zijn gitaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef nlboy het volgende:
Brain weet ook precies de gevoellig snaar te raken he?
Zijn homeopatische slaappillen. Hij slaapt te slecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
hee GDK_REDACTIE, nu julie toch weer meespieken. gaan jullie nog stoppen met het toedienen van doping aan Brian? lijkt me wel zo fair.
Dat komt door de spanning van het spel en dat is dus de winst van z'n rivalen - dat is toch niet fair ten opzichte van de andere bewoners om hem dan zo tegemoet te komen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zijn homeopatische slaappillen. Hij slaapt te slecht.
yeah, rightquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dit script is kompleet gejat van Onderweg Naar Morgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
Typische loverboy praatjes
"anderen praten slecht over jou en willen je kwaad doen. Ik niet"![]()
![]()
![]()
Diazepam was 'tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dooie mus. Nog geen minuut man... Tsssssk.
Voor homeopathische pillen gaat hij wel heel raar uit z'n ogen kijken anders ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook...hij weet precies de dingen te zeggen waar Amanda zich dan meteen 'thuis' voelt bij hem, terwijl hij met de helft niet eens is.quote:
Echt te erg ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Ook homeopatische slaappillen maken je duf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Is gewoon door de dokter voorgeschreven. Mag iemand anders ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt door de spanning van het spel en dat is dus de winst van z'n rivalen - dat is toch niet fair ten opzichte van de andere bewoners om hem dan zo tegemoet te komen?
Net goed als ze er intrapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
nog leuker dat je ff hapt !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat jij dat wel doet.![]()
Dus toch niet homeopatisch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is gewoon door de dokter voorgeschreven. Mag iemand anders ook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Bullshit, De dokter had eigenlijk moeten adviseren het even rustig aan te doen en DGK maar beter te vergeten en op te stappen. Vals van jullie, erg vals.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snel ! Ik trek Brian echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.
Nog nooit gehoord van een arts die homeopatische middelen voorschrijft?! Wij willen liever geen 'echte' slaappillen.quote:
Okeequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.
Tuurlijk..het werkt immers niet (geen werkzame bestanddelen).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Homeopatische middelen helpen ook niet meteen, dat duurt weken (met vaak eerst zelfs nog een tegenovergesteld effect, namelijk het verergeren van de klachten).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor homeopathische pillen gaat hij wel heel raar uit z'n ogen kijken anders ...
Wij zijn enorm vals. Dat weet je toch allang...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bullshit, De dokter had eigenlijk moeten adviseren het even rustig aan te doen en DGK maar beter te vergeten en op te stappen. Vals van jullie, erg vals.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker dat je ff
trapt !verders ...lamaaaaa
![]()
![]()
Ik doelde meer op het feit dat je voor homeopatische middelen dokstersrecept nodig heb.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een arts die homeopatische middelen voorschrijft?! Wij willen liever geen 'echte' slaappillen.
Ik vind het ook niet kunnen, want volgens mij heeft het ook te maken met zijn woede aanvallen en is het dus echt niet fair. Hij moet gewoon naar de psychiater en een echte psychiater stuurt hem direct naar het Pieter Baan Centrum waar hij nooit meer uit mag. Hoeft hij ook nooit meer naar huis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bullshit, De dokter had eigenlijk moeten adviseren het even rustig aan te doen en DGK maar beter te vergeten en op te stappen. Vals van jullie, erg vals.
Sure, een dokter die homeopatische slaappillen voorschrijft. Homeopatische slaappillen, kun je gewoon bij de Etos kopen, daar heb je geen dokter voor nodig.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, zal wel weer vrije interpretatie zijnquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Heeft iemand dat paniek moment gezien bij de les van Judith?
Of is dat weer een van zijn hersenkortsluitingen?
Maar geef is toe: die vlieglessen gaan niet door omdat ie pillen slikt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Nog nooit gehoord van een arts die homeopatische middelen voorschrijft?! Wij willen liever geen 'echte' slaappillen.
Dan zijn de slaappillen misschien wel homeopatisch, maar de antidepressivia die hij slikt zijn zeker wel behoorlijk sterk.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
een pammetje is niet homeopatisch, maar idd wel een inslaapvaller pil, maar zeke rgeen slaappil, dat mensen hier roepen dat brian door die pil tammetjes is klopt niet, dat heeft niks met de diazepam te maken (ik heb ze ook een poos gehad)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
de diazepam en andere "pammetjes" zijn niet homeopathischquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tuurlijk..het werkt immers niet (geen werkzame bestanddelen).
Bedankt voor de tip...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:08 schreef Tissik het volgende:
[..]
Sure, een dokter die homeopatische slaappillen voorschrijft. Homeopatische slaappillen, kun je gewoon bij de Etos kopen, daar heb je geen dokter voor nodig.
Overdrijven is ook een vak. Ik geloof niet dat hij werkelijk psychopatisch is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet kunnen, want volgens mij heeft het ook te maken met zijn woede aanvallen en is het dus echt niet fair. Hij moet gewoon naar de psychiater en een echte psychiater stuurt hem direct naar het Pieter Baan Centrum waar hij nooit meer uit mag. Hoeft hij ook nooit meer naar huis.
Blabla.. hij moet zijn slaappilletje IN bed nemen, omdat het een inslaper is. Daarnaast geven (of sinds vandaag gaven) jullie hem nog wat anders, zichtbaar o.a. aan zijn veranderde motoriek.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:05 schreef PLAE@ het volgende:
wie is die nieuwe neukbare blonde? tenminste ik zat net dat filmpje van de natasia files 10 te kijken op youtube en daar zat een dame op de bar die ik nog niet eerder heb gezien (nou volg ik het programma ook niet)
Verwachten jullie nog actie vanavondquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn enorm vals. Dat weet je toch allang...
oke hij krijgt dus placbo'squote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maaaaarrrr, niet zo vals als Natasjaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij zijn enorm vals. Dat weet je toch allang...
Hij krijgt Diazepam toch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
PI Vught mag ook hoor ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik geloof niet dat hij werkelijk psychopatisch is.
excuus voor de quotequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:09 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
een pammetje is niet homeopatisch, maar idd wel een inslaapvaller pil, maar zeke rgeen slaappil, dat mensen hier roepen dat brian door die pil tammetjes is klopt niet, dat heeft niks met de diazepam te maken (ik heb ze ook een poos gehad)
mare DGK wanneer komt er nou eens een stemming voor miss tasja, want ik vind dat jullie haar ook wel eens wat leuks moeten geven, dagje naar de efteling met de kids opperde al iemandmaar dan wel even anoniem stemmen aub
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
nog leuker dat je ff hapt !verders ...lamaaaaa
![]()
![]()
kan dit niet even via een pmquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?
Met je lamaaa.... niks beters te zeggen? Herhaling, herhaling, je doet me een beetje aan Natasia denken, meid.
Je reageert gefrusteerd, sterker: je reageert precies net als Natasia.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?
Met je lamaaa.... niks beters te zeggen? Herhaling, herhaling, je doet me een beetje aan Natasia denken, meid.
Dit kan je niet maken! Ik vind echt dat je dit soort dingen niet MAG zeggen! Schandalig!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:14 schreef FMCS het volgende:
[..]
Je reageert gefrusteerd, sterker: je reageert precies net als Natasia.......
Nee, dan storten de kijkcijfers met donderend geraas in.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
Kom op zeg laat men iets doen aan zijn taal gebruik, pure verkrachting van de Nederlandse taal. Begrijp me goed ik ben absoluut geen taalpurist maar alsjeblieft zeg.....
Stop met die kalmeringspillen zodat hij overspannen het huis verlaat of geef hem zoveel dat ie de eerste tijd niet meer zijn bek open trekt........
Laat hem dan gelijk natasia meenemen als ie uit DGK vertrektquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef Alfaro het volgende:
Kom op zeg laat men iets doen aan zijn taal gebruik, pure verkrachting van de Nederlandse taal. Begrijp me goed ik ben absoluut geen taalpurist maar alsjeblieft zeg.....
Stop met die kalmeringspillen zodat hij overspannen het huis verlaat of geef hem zoveel dat ie de eerste tijd niet meer zijn bek open trekt........
Je hebt gelijk, maar elke dag dezelfde vermoeiende aanvallen van dezelfde mensen gaat op gegeven moment vervelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:13 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
kan dit niet even via een pm? lekkere sfeer zo onderling
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:16 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: zijn er in de afgelopen 5 maanden al redaktie leden geweest die gillend ontslag hebben genomen omdat ze de eindeloze dialogen van Brian en Natasia niet meer konden aanhoren?
Misschien is Yoga een optie voor Brian?? Hebben jullie daar al aan gedacht? Ik vind het wel iets voor hem, het zijn toch milionairs en het lijkt me niet alleen goed voor hem maar ook voor de anderen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
van deze diazepammetjes word je wel degelijk heel heel mat/tam. een maat van me heeft deze toen hij een hernia had veel moeten gebruiken, in die periode was hij een zombie. brian staat door het spel onder hoge spanning, terecht - en moet dus lijden of gewoon opkrassen omdat hij verliest.quote:een pammetje is niet homeopatisch, maar idd wel een inslaapvaller pil, maar zeke rgeen slaappil, dat mensen hier roepen dat brian door die pil tammetjes is klopt niet, dat heeft niks met de diazepam te maken (ik heb ze ook een poos gehad)
Ja, eerlijk is eerlijk ik heb mijn weddenschap verlorenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
yep, daar gaan ze dat was de eerste kus
2 dagen eerder dan ik voorspelde
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit schiet niet op ..... Ik neuk nog 5 minuten mee, maar dan wordt het saai
[afbeelding]
2quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:18 schreef Lunaflame het volgende:
Hoeveel stoten zou hij nodig hebben voordat hij komt? Ik gok 5x bunny style.
Tuurlijk, ze voert gewoon haar werk uit momenteel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand Amanda al over de infrarood camera's verteld? En dat ze 's nachts ook gewoon doordraaien?
Nee, hij klikt met haar omdat hij haar begrijpt en zo goed met haar kan discussierenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef nlboy het volgende:
Brain heeft het weer voor elkaar gekregen, sinds hij haar niet wilde uitstemmen was het duidelijk waarom.
nee.nee.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Heeft iemand Amanda al over de infrarood camera's verteld? En dat ze 's nachts ook gewoon doordraaien?
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Niet echt interessante caps .......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef LuNaTiC het volgende:
is iemand aan het capturen voor het nageslacht?
Ja, ze vroeg zich zelfs af of die camera's dwars door haar kleding konden kijken...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Ik gok op geen condoom?
best geinig, ik denk dat beide foute figuren meer hebben geneukt dan het hele hoerenhuis van Huub bij elkaar, maar oh oh oh wat was het fout van Huub dat ie zonder condoom geneukt hadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Ik gok op geen condoom?
Denk het ookquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Ik gok op geen condoom?
Ja, dat dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Ik gok op geen condoom?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:18 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien is Yoga een optie voor Brian?? Hebben jullie daar al aan gedacht? Ik vind het wel iets voor hem, het zijn toch milionairs en het lijkt me niet alleen goed voor hem maar ook voor de anderen.
Kut dat zijn we vergeten bij de intake...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Vast wel maar dat is ze "vergeten"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Die kleine maten zijn niet beschikbaar ......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
Ik gok op geen condoom?
dommies!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kut dat zijn we vergeten bij de intake...![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Het zou toch vet zijn als Eric en Huub de kamer binnen komen en dan ff de dekens er vanaf gooien
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die kleine maten zijn niet beschikbaar ......
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Voice over: Vergeten jullie het condoom niet? DOEN! Door het hele huis ook hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jesus dan kom ik niet meer bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er morgen een brief komt van Rogier waarin staat dat ie waanzinnig veel van haar houdt en op haar zal blijven wachten kun je me wegdragen![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
Hij staat bij mij op mute, maar dat zou Nena evt bedoeld kunnen hebben met: "We hadden geen echte se*"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Doe hem erin fluistert ze
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er morgen een brief komt van Rogier waarin staat dat ie waanzinnig veel van haar houdt en op haar zal blijven wachten kun je me wegdragen![]()
[..]
en wat zei hij? "hij zit er al in"?? of "ik ben al klaar"??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Doe hem erin fluistert ze
Ze weet niet eens wat het woord betekent.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:23 schreef Xenia het volgende:
Die meid heeft echt totaal geen niveau he![]()
met een condoom!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:24 schreef LuNaTiC het volgende:
zeg redactie, stuur Huub/Eric er eens op af!
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Alfaro het volgende:
He redaktie zeg ff dat ze de batterijen van de zenders moeten wisselen.....
Terwijl ze thuis een vriend heeft zitten die alles voor haar wil doen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Tissik het volgende:
Het is toch werkelijk niet te geloven dat je je en publique laat neuken???![]()
Ja als filmpje aan de rest van de miljonairs laten zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Missy_1974 het volgende:
nou redactie als jullie deze beelden niet gebruiken dan kunnen jullie wel opdoeken
na wat 11 dagen als geneukt worden, LOL
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Alfaro het volgende:
He redaktie zeg ff dat ze de batterijen van de zenders moeten wisselen.....
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Carlaa het volgende:
[..]
en wat zei hij? "hij zit er al in"?? of "ik ben al klaar"??
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Die hijggeluidjes van Amanda zijn best een beetje opwindend
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Het zou toch vet zijn als Eric en Huub de kamer binnen komen en dan ff de dekens er vanaf gooien
Scan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Die inhoud heeft ze nuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Mika25 het volgende:
Ok..ze heeft gedaan waarvoor ze het huis in kwam, mag ze nu donderdag weg zodat we een vrouw met enige inhoud krijgen te zien?
Rogier:' ja met woordjes op de PC intikken, fluisteren enzo. Ik wil me daar niet druk over hoeven maken.'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef Xenia het volgende:
[..]
Terwijl ze thuis een vriend heeft zitten die alles voor haar wil doen.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Lunaflame het volgende:
En op het hoogtepunt roept hij ooohhhhh Nena ik kommmmmmmmmm
Zelfs huub maakte er meer werk van bij Gaby.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef GoldenGuy het volgende:
volgens mij was dit het al......
Duh, heb jij het geluid uit ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Scan!![]()
Maar gebeurt er nou echt wat of niet?
Jij ziet dat altijd veel beter.![]()
niks geen herhaling ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef Gigageil het volgende:
Precies op de 11e dag.......het antwoord op de vraag dus "Op de hoeveelste dag naait Brian Amanda? "
11 gekkengetal......![]()
Hier sta ik nog steeds achterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor haar nu al schreeuwen: "Rog wilde toch een break?! Nou dan kan die het krijgen!"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
En Amanda heeft niet eens het excuus van ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO lang zonder sex.
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:30 schreef Missy_1974 het volgende:
REDACTIE KUNNEN ZE PLASMA'S BENEDEN NIET EVEN AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich vanmorgen al versproken door te zeggen dat het niet waar was wat in de Panorama stond :pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een voordeel hebben we .... Het gezeur van Brain dat hij al 144 dagen zonder sex zit is nu ook over
Je ziet niets, maar hoort deste meer. Het is duidelijk dat Amanda nu op het punt staat klaar te komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Scan!![]()
Maar gebeurt er nou echt wat of niet?
Jij ziet dat altijd veel beter.![]()
Gewoon een hormoon? Juist hormonen, zijn verre van homeopatisch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
Okee ik ga even wat zeggen over die middelen van Brian.
Slaapproblemen ontstaan door een verstoort hormoon. Deze noemen ze Melatonine.
Er zijn veel manieren die dat kunnen verstoren. Zoals ik heb, van nature of zoals Brian waarschijnlijk van het kunstlicht.
Melatonine heeft nog een paar functies, veel zijn niet intressant. Maar ik wil jullie toch wijzen op een paar die wel degelijk intressant zijn:
- Melatonine verbetert je seksleven, kort gezegt meer melatonine is meer sex.
- Melatonine is de verlager van spanningen (de tegenhanger van adrenaline)
Tot hier zijn het allemaal feiten. Wetenschappelijk bewezen, hieronder een speculatie van mijn kant.
- Brian slikt iets waardoor ie beter slaapt.
- Brian is rustiger.
- Brian is hitsig.
- Brian slikt een "homeopatisch" middel om beter te slapen.
- Dit middel is voorgeschreven door een dokter.
Ik denk dat brian aan de Melatonine tabletten zit. Deze worden vaak voorgeschreven. Zijn niet (overal) te krijgen. Worden meestal omschreven als homeopatisch (ze zijn het ook this namelijk gewoon een hormoon). En verder matcht het wel met hoe ik brian nu zie.
Goh daar zeg je wat, je hoorde haar toch duidelijk zeggen "de dekens"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:28 schreef anno-i-mus het volgende:
ik dacht dat je jezelf niet ontzichtbaar voor de camera's mocht maken ?????
exit ... brian en Amandel
wie weet vecht ze wel voor haar levenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet niets, maar hoort deste meer. Het is duidelijk dat Amanda nu op het punt staat klaar te komen
Dat kun je rustig vergetenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:31 schreef Prospera het volgende:
Zo dit was weer een cursus faken voor beginners, deel 2
Yep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |