Huub wil om wat voor reden wel met Amanda naar bed, dat scheelt weer een avondje Gaby of een andere hoerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Ik zou zou op z'n Huubs zeggen: als het je niet bevalt, dan ga je maar weg![]()
![]()
![]()
En Huub heeft vanmiddag zelf beweert dat hij voor het spel wel met Amanda naar bed zou gaan om ruzie te veroorzaken tussen haar en Brian. Dus gewoon beter opletten.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:51 schreef Ashrak het volgende:
Bart terwijl Amoebe naar Brainless loopt ...
"Doe de groeten aan Rogier als je boven ligt"![]()
![]()
![]()
Vooral om Sylvia een mentale tik uit te delen, ze heeft zich al erg gevoelig getoont betreft carnaval (hoe is dat toch eigenlijk mogelijk bij missy "spiritueel"?) klaar. Dit soort momenten zijn schaars, aanpakken dus Bertquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wraak omdat huub die andere stemming heeft gesaboteerd.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Welterusten mensen en Natasia"
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
Alle 4 streams op Brian en Amanda. De DGK-redactie verwacht er veel van
Ja, please ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef Veulen het volgende:
Hallo mag er misschien een stream naar huub en eric? Ja, bedankt he.
Ik eerlijk gezegd nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:52 schreef Day het volgende:
Alle 4 streams op Brian en Amanda. De DGK-redactie verwacht er veel van
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:46 schreef Day het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Ik zou zou op z'n Huubs zeggen: als het je niet bevalt, dan ga je maar weg![]()
![]()
![]()
En Huub heeft vanmiddag zelf beweert dat hij voor het spel wel met Amanda naar bed zou gaan om ruzie te veroorzaken tussen haar en Brian. Dus gewoon beter opletten.![]()
![]()
![]()
Ben blij voor je dat jij dat wel doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....![]()
Trustequote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef My_ het volgende:
Veel filmpjes maken!
Ik ga, na 2 uur lang onderweg te zijn naar m'n bedje, toch echt eens slapen!
![]()
Brian meteen weer over de zeikquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Amoebe lult huubs verhaaltje gelijk door
Die heb ik ff gemist (moest nog ff snel was ophangen) wat was het dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Amoebe lult huubs verhaaltje gelijk door
Nee echt zei hij tegen zichzelf dat het zou gaan lukkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:48 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar hoorde het niet zo goed.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
jij volgt het niet 100 % he ...lama ....![]()
tja, dankzij de gitaarleraar EN de zangleraar kent hij van dit liedje meer dan 4 akkoordenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Ook lekker tactvol van Brian om Nena's liedje te spelen terwijl Amanda bij hem in bed ligt.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
AUB
En je hebt een bepaald soort meisjes die altijd weer in zó'n gast trappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:57 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die Brian is echt geschift.
Ik heb vroeger weleens bij zo'n soort vent in een huis gewoond: hééél eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |