quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
AUB
En je hebt een bepaald soort meisjes die altijd weer in zó'n gast trappen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:57 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Die Brian is echt geschift.
Ik heb vroeger weleens bij zo'n soort vent in een huis gewoond: hééél eng.
True.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je hebt een bepaald soort meisjes die altijd weer in zó'n gast trappen.
niet op zijn gitaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef nlboy het volgende:
Brain weet ook precies de gevoellig snaar te raken he?
Zijn homeopatische slaappillen. Hij slaapt te slecht.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef tipsch het volgende:
hee GDK_REDACTIE, nu julie toch weer meespieken. gaan jullie nog stoppen met het toedienen van doping aan Brian? lijkt me wel zo fair.
Dat komt door de spanning van het spel en dat is dus de winst van z'n rivalen - dat is toch niet fair ten opzichte van de andere bewoners om hem dan zo tegemoet te komen?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zijn homeopatische slaappillen. Hij slaapt te slecht.
yeah, rightquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dit script is kompleet gejat van Onderweg Naar Morgenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
Typische loverboy praatjes
"anderen praten slecht over jou en willen je kwaad doen. Ik niet"![]()
![]()
![]()
Diazepam was 'tquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dooie mus. Nog geen minuut man... Tsssssk.
Voor homeopathische pillen gaat hij wel heel raar uit z'n ogen kijken anders ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook...hij weet precies de dingen te zeggen waar Amanda zich dan meteen 'thuis' voelt bij hem, terwijl hij met de helft niet eens is.quote:
Echt te erg ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Ook homeopatische slaappillen maken je duf.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Is gewoon door de dokter voorgeschreven. Mag iemand anders ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat komt door de spanning van het spel en dat is dus de winst van z'n rivalen - dat is toch niet fair ten opzichte van de andere bewoners om hem dan zo tegemoet te komen?
Net goed als ze er intrapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
nog leuker dat je ff hapt !quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ben blij voor je dat jij dat wel doet.![]()
Dus toch niet homeopatisch?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is gewoon door de dokter voorgeschreven. Mag iemand anders ook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:01 schreef avonne het volgende:
![]()
![]()
Bullshit, De dokter had eigenlijk moeten adviseren het even rustig aan te doen en DGK maar beter te vergeten en op te stappen. Vals van jullie, erg vals.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Snel ! Ik trek Brian echt nietquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.
Nog nooit gehoord van een arts die homeopatische middelen voorschrijft?! Wij willen liever geen 'echte' slaappillen.quote:
Okeequote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We hebben wat technische problemen met testimonials. Dus vandaar dat we even alternatief schakelen. Huub moet nog een testimonial opnemen voor de compilatie uitzending van zaterdag as. Zo weer terug.
Tuurlijk..het werkt immers niet (geen werkzame bestanddelen).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Homeopatische middelen helpen ook niet meteen, dat duurt weken (met vaak eerst zelfs nog een tegenovergesteld effect, namelijk het verergeren van de klachten).quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Voor homeopathische pillen gaat hij wel heel raar uit z'n ogen kijken anders ...
Wij zijn enorm vals. Dat weet je toch allang...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bullshit, De dokter had eigenlijk moeten adviseren het even rustig aan te doen en DGK maar beter te vergeten en op te stappen. Vals van jullie, erg vals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |