quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Carlaa het volgende:
[..]
en wat zei hij? "hij zit er al in"?? of "ik ben al klaar"??
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Die hijggeluidjes van Amanda zijn best een beetje opwindend
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef LuNaTiC het volgende:
Het zou toch vet zijn als Eric en Huub de kamer binnen komen en dan ff de dekens er vanaf gooien
Scan!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als er morgen een brief komt van Rogier waarin staat dat ie waanzinnig veel van haar houdt en op haar zal blijven wachten kun je me wegdragen![]()
Die inhoud heeft ze nuquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef Mika25 het volgende:
Ok..ze heeft gedaan waarvoor ze het huis in kwam, mag ze nu donderdag weg zodat we een vrouw met enige inhoud krijgen te zien?
Rogier:' ja met woordjes op de PC intikken, fluisteren enzo. Ik wil me daar niet druk over hoeven maken.'quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef Xenia het volgende:
[..]
Terwijl ze thuis een vriend heeft zitten die alles voor haar wil doen.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Lunaflame het volgende:
En op het hoogtepunt roept hij ooohhhhh Nena ik kommmmmmmmmm
Zelfs huub maakte er meer werk van bij Gaby.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:25 schreef GoldenGuy het volgende:
volgens mij was dit het al......
Duh, heb jij het geluid uit ofzo?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Scan!![]()
Maar gebeurt er nou echt wat of niet?
Jij ziet dat altijd veel beter.![]()
niks geen herhaling ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:12 schreef Day het volgende:
[..]
Wie hapt er nou op wie? Jij vond het toch nodig om op mijn post te reageren? Met je grote kennis over DGK?
Met je lamaaa.... niks beters te zeggen? Herhaling, herhaling, je doet me een beetje aan Natasia denken, meid.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef Gigageil het volgende:
Precies op de 11e dag.......het antwoord op de vraag dus "Op de hoeveelste dag naait Brian Amanda? "
11 gekkengetal......![]()
Hier sta ik nog steeds achterquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor haar nu al schreeuwen: "Rog wilde toch een break?! Nou dan kan die het krijgen!"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef mootie het volgende:
En Amanda heeft niet eens het excuus van ZOOOOOOOOOOOOOOOOOO lang zonder sex.
PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:30 schreef Missy_1974 het volgende:
REDACTIE KUNNEN ZE PLASMA'S BENEDEN NIET EVEN AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij had zich vanmorgen al versproken door te zeggen dat het niet waar was wat in de Panorama stond :pquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een voordeel hebben we .... Het gezeur van Brain dat hij al 144 dagen zonder sex zit is nu ook over
Je ziet niets, maar hoort deste meer. Het is duidelijk dat Amanda nu op het punt staat klaar te komenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:27 schreef Day het volgende:
[..]
Scan!![]()
Maar gebeurt er nou echt wat of niet?
Jij ziet dat altijd veel beter.![]()
Gewoon een hormoon? Juist hormonen, zijn verre van homeopatisch.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
Okee ik ga even wat zeggen over die middelen van Brian.
Slaapproblemen ontstaan door een verstoort hormoon. Deze noemen ze Melatonine.
Er zijn veel manieren die dat kunnen verstoren. Zoals ik heb, van nature of zoals Brian waarschijnlijk van het kunstlicht.
Melatonine heeft nog een paar functies, veel zijn niet intressant. Maar ik wil jullie toch wijzen op een paar die wel degelijk intressant zijn:
- Melatonine verbetert je seksleven, kort gezegt meer melatonine is meer sex.
- Melatonine is de verlager van spanningen (de tegenhanger van adrenaline)
Tot hier zijn het allemaal feiten. Wetenschappelijk bewezen, hieronder een speculatie van mijn kant.
- Brian slikt iets waardoor ie beter slaapt.
- Brian is rustiger.
- Brian is hitsig.
- Brian slikt een "homeopatisch" middel om beter te slapen.
- Dit middel is voorgeschreven door een dokter.
Ik denk dat brian aan de Melatonine tabletten zit. Deze worden vaak voorgeschreven. Zijn niet (overal) te krijgen. Worden meestal omschreven als homeopatisch (ze zijn het ook this namelijk gewoon een hormoon). En verder matcht het wel met hoe ik brian nu zie.
Goh daar zeg je wat, je hoorde haar toch duidelijk zeggen "de dekens"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:28 schreef anno-i-mus het volgende:
ik dacht dat je jezelf niet ontzichtbaar voor de camera's mocht maken ?????
exit ... brian en Amandel
wie weet vecht ze wel voor haar levenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 02:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je ziet niets, maar hoort deste meer. Het is duidelijk dat Amanda nu op het punt staat klaar te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |