abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46353101
zo is het
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:03 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46353111
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46353116
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_46353118
niet
Now my death is more than just a sad song.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:14:14 #5
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46353120
Dat duurde lang
pi_46353125
hebben dei respectloze mensen niet door dat ze storen in een gesprek? of zijn ze daar ook al naartoe gestuurd om tv te maken
pi_46353126
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Sylvia redt het juist wel. De anderen flippen van dat soort discussies. Sylvia weet keer op keer weer heel rustig te blijven.
Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_46353128
ze is gewoon heel wijs met veel rust in zichzelf
pi_46353131
Neeeeeeeeee, Brian gaat draaien
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46353133
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
pi_46353140
ik vindt sommige van jullie echt zeiken over syl en haar saaiheid

laat der lekker man
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:09 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353144
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:05 schreef Day het volgende:
En ook hier heeft Brian gelijk. Sylvia laat haar battles altijd door anderen uitvechten.
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis. Ze heeft zich itt tot alle anderen (misschien op Bart na) nog nooit verlaagd.
OK, het is wel een beetje saai voor ons.. gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:19 #13
58921 Day
You can fly!
pi_46353150
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Syl wist dat ze deze boemerang een x terug kon verwachten.......

Maargoed.........ik zit daar niet dus ...ik gun het syl wel. [afbeelding]
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.
En iedereen doet het om z'n eigen manier dat klopt, maar Syl had net ook tegen Huub en Eric kunnen zeggen: jongens, we hebben tot morgenavond 9 uur, laat de rest er maar gewoon over nadenken. (wat ze dus echt niet erg vindt).

of

Jongens, dit gaat om mij, mag ik mezelf even verdedigen.

Ik vind Sylvia een leuke meid, maar ik zou me daar pesoonlijk ook heel erg aan storen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:15:25 #14
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46353154
Sylvia is van alles, maar niet saai. Ze heeft mooie levensovertuigingen, waar ze net over sprak. Syl is een supersterke vrouw, en nog wijs ook.
pi_46353156
Hup en ook nog effe die kutmuziek.
Hebben ze daar geen gewone platen.
pi_46353158
brian gaat draaien.. tijd om mn bedje op te zoeken dus
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_46353159
Natasia zei nog dat ze helemaal misselijk wordt van Bart. Dat ze niet meer tegen hem praat. En dat hij haar punten moest inleveren.
pi_46353160
Brian gaat draaien, tijd om wat anders te gaan doen of hopen dat we streams van iets anders krijgen.
Keep the Sunny Side Up
pi_46353161
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is gewoon geen grootbek. In het programma is dat misschien niet gunstig, maar ik vind het zelf enorm positief
Ze komt naast de andere bewoners misschien wat saai over, maar van die groep lijkt ze me ook een van de 'normaalste' mensen. En ik denk dat ze al heel snel doorhad dat het weinig zin heeft om tegen Satanatasia in te gaan, omdat die net zo lang blijft schreeuwen en onzin uitkramen, dat de opponent op een gegeven moment maar gewoon z'n mond houdt, omdat met dat wijf toch niet te praten valt.
pi_46353164
Als Natasia niet voor de hoofdprijs zou gaan zou ze zich niet zo druk maken over het wegstemmen van anderen en alleen met haar eigen doelen bezig houden.
Die doelen verwaarloost ze zelfs want ze wilt nog maar een keer in de twee weken gewogen worden en tot de zomer heeft ze om zoveel af te vallen zoals ze wilt.
En over de andere doelen heeft ze het niet eens meer.
Natasia gaat voor de villa en niet minder!!

(ben het niet eens met de TT )
pi_46353169
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef KimiK het volgende:
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.
pi_46353181
Nou Sylvia wil draaien een keertje en die otter pikt gewoon haar plaats in...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46353182
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
pi_46353184
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Inderdaad Dat geschreeuw van anderen kan je juist crossen met rustige beheerste Sylvia in montage Dat komt dan extra sterk over. Dat is óók televisie maken.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:16:37 #25
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353188
De Gouden Kooi.
Het huis van black queen Natasia, drag-queen Natrasha, come-back Huub, Miss Tits Amanda, Brainless Brian, stille Bart en Sylvia... Sylvia de Struisvogel.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46353194
Ik mis BB

Elke dag die geplande ruzies is niet leuk meer. Af en toe is het leuk, maar dit niet. Bovendien is van echte discussie geen sprake meer omdat er alleen maar scheldwoorden vallen, of belachelijke argumenten.

(wanneer begon BB-belgie ook al weer?)
pi_46353197
Oneens
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:17:10 #28
58921 Day
You can fly!
pi_46353202
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis.
OK, het is wel een beetje saai voor ons.. gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
Zie mijn andere post.

Ik heb het er niet over dat ze net moet gaan krijsen als Natasia, Huub of Eric. Maar gewoon haar eigen verdediging voeren. Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
I am gonna shine
pi_46353205
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:10 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub net zo.
En Sylvia dan ook.
Ze hebben Eric nu als backup dus de kans dat Amanda of Natasia eerst gaat is groter
pi_46353212
Eric fluisterde net tegen Natasia televisie maken.
pi_46353218
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
brian gaat draaien.. tijd om mn bedje op te zoeken dus
ik ook dus en we lezen morgen dat brain en amoebo een zijn geworden!!!!!!!!!! doei all
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:17:42 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353224
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_46353226
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:

Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.
pi_46353227
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef Gert het volgende:

[..]
Ja, lastig hè Natas, als iemand te allen tijde kalm blijft en haar waardigheid behoudt. En niet haatdragend is. Zou een goed voorbeeld voor je kinderen zijn.
Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.
pi_46353230
quote:

[..]

Als je net effe had geluisterd naar het gesprek tussen haar en Eric dan had je gehoord dat ze dat wel doet.
pi_46353249
Slechte mix..Brian had boogy tonight langer moeten doordraaien en dit er langzaam inmixen
pi_46353258
quote:

[..]

nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.
pi_46353261
ze moeten dat kutgedraai van brian verbieden

ik ga pitten

pi_46353274
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:

[..]

Zie mijn andere post.

Ik heb het er niet over dat ze net moet gaan krijsen als Natasia, Huub of Eric. Maar gewoon haar eigen verdediging voeren. Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Toch lijkt haar plan van aanpak wel te werken, want vooral Natasia ergert zich dood aan haar en ik denk dat dat ook vooral komt, omdat zij ook wel doorheeft dat haar hysterische gekrijs en gezeik niet echt invloed heeft op Sylvia. Go Sylvia!
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:19:47 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353279
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef avonne het volgende:

[..]

Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.
Ik hoorde haar 10 minuten geleden nog tegen Brian en Amanda uitvaren over "die moeder Theresa". Het vréét aan Natasia dat Sylvia nooit eens een keertje hapt.
pi_46353283
vreselijk mix weer
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46353289
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.
precies maar die anderen hebben dat helaas niet door want ze zijn te druk met zichzelf
pi_46353294
Het is niet zo dat Sylvia Huub en Eric aanwijst om haar battles te voeren. Dat besluiten ze zelf, ik vraag me zelfs af of Syl daar wel blij mee is.
pi_46353295
Nee, dat Sylvia het geblaat, en daarmee de confrontatie uit de weg gaat, is geen teken van zwakte of saaiheid. Ze is sterk, blijft zichzelf en laat zich niet meeslepen met "veel geschreeuw weinig wol" Natasia. En zo is het.
pi_46353303
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.

Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
pi_46353307
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:16 schreef Mika25 het volgende:
Ik mis BB

Elke dag die geplande ruzies is niet leuk meer. Af en toe is het leuk, maar dit niet. Bovendien is van echte discussie geen sprake meer omdat er alleen maar scheldwoorden vallen, of belachelijke argumenten.

(wanneer begon BB-belgie ook al weer?)
Het zijn allemaal gedresseerde honden daar.
alleen Sylvia gaat er niet in mee.
BB was denk toch spontaner.
pi_46353316
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef My_ het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.
Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijd
pi_46353319
Amanda: "lekker geflirt vandaag" ?
pi_46353321
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Dogga het volgende:
ik vindt sommige van jullie echt zeiken over syl en haar saaiheid

laat der lekker man
Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.
pi_46353338
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda: "lekker geflirt vandaag" ?
Aan wie vroeg ze dat ?
pi_46353343
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.

Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.
pi_46353360
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:18 schreef KimiK het volgende:

[..]

nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.
nou nou wat was ze sterk. "ik ging zelfs op m'n knieën" - aangeven dat ze er slecht overheen zou kunnen komen als ze deze niet zou krijgen. please. wordt tijd dat dit grijze meisje even een realiteitstik op d'r vingers krijgt.
pi_46353380
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.
Wie zegt dat ie niet al thuis is
pi_46353382
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.
die moet je als het even kan ook zoveel mogelijk uit de weg gaan
pi_46353386
OMG Sylvia danst als mijn beste vriendin! En ze praat exact hetzelfde als een andere vriendin..maar dat had ik al gezegd
pi_46353387
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef Tessa_77 het volgende:
Nee, dat Sylvia het geblaat, en daarmee de confrontatie uit de weg gaat, is geen teken van zwakte of saaiheid. Ze is sterk, blijft zichzelf en laat zich niet meeslepen met "veel geschreeuw weinig wol" Natasia. En zo is het.
En daar ben ik het helemaal mee eens.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46353392
Amanda:"wie sta ervoor?"
Huub:"er sta hier nooit echt iemand voor."
pi_46353401
Oh zo danst mijn beste vriendin toch niet met die armen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:24:19 #59
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353406
Oeh, Brian en Amanda zijn wat van plan vannacht denk ik
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:24:27 #60
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353414
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Dat roep ik al vanaf het begin van deze discussie. Maar dat staat los van hoe Sylvia hier zélf mee omgaat.
pi_46353417
Iedereen die sylvia saai vind.....gun ik een buurvrouw als natasia, heb je in ieder geval altijd actie
pi_46353433
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijd
Nee, die 12 uur was om het redden van haar relatie.

Wat overigens niet nodig bleek te zijn.

Ik zou gillend weglopen als ik ook maar _iets_ met haar te maken had...
pi_46353437
Ik vraag me echt af wat die Amanda in de Teasers deed met der grote hoofd.
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
pi_46353442
Moet Brian niet z'n pilletje nemen en gaan slapen
pi_46353446
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG Sylvia danst als mijn beste vriendin! En ze praat exact hetzelfde als een andere vriendin..maar dat had ik al gezegd
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:25:17 #66
58921 Day
You can fly!
pi_46353447
Sylvia hoeft mij echt niet te knallen of continue ruzie te maken. (Al denk ik wel dat ze irl een stuk mondiger is). Maar zo nu en dan zelf voor zichzelf op komen zou wel leuker én echter zijn. En dat hoeft echt niet met geschreeuw.

In dat gesprek met Brian ging dat toch heel goed, hij vertelde rustig zijn argumentatie en zij ook.
I am gonna shine
pi_46353455
LOl dat dansne!!!!!
pi_46353456
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:

[..]

Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.
En iedereen doet het om z'n eigen manier dat klopt, maar Syl had net ook tegen Huub en Eric kunnen zeggen: jongens, we hebben tot morgenavond 9 uur, laat de rest er maar gewoon over nadenken. (wat ze dus echt niet erg vindt).

of

Jongens, dit gaat om mij, mag ik mezelf even verdedigen.

Ik vind Sylvia een leuke meid, maar ik zou me daar pesoonlijk ook heel erg aan storen.
Ik begrijp je, want ik heb dat op de momenten dat ze afgebekt wordt door Natasia, dan denk ik, ...."kom op ff"
En tuurlijk als je een schreeuwer negeert dan stopt die vanzelf wel een keer, maar ik zit me op te vreten achter mijn pc-tje ( het verdedigen wat ik dus wil ) en dat heeft Huub dus ook.........
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46353461
En als er eens een feestje is in dat gouden gekkenhuis is er niemand die zo lekker uit haar dak kan gaan als Sil. Niemand die haar van de vloer afdanst.
pi_46353463
Eric danst of strike the pose?
pi_46353464
Jaaaa, Sylvia doet nu echt saai....

NOT!!
pi_46353470
laten we eerlijk zijn, sylvia heeft de meest bewonderenswaardige eigenschappen en natasia de meest verachtelijke maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik nog zou kijken als ik de hele dag sylvia zou moeten volgen.
pi_46353473
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
Mijn beste vriendin is een tikkeltje ordinair dus dat klopt dan weer wel..
pi_46353482
Sylvia Voguede..ze is dus lesbisch
pi_46353493
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Voguede?
pi_46353494
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:

Sylvia is het toonbeeld van iemand met trots en zelfrespect, ze wil zichzelf niet verliezen in ordinaire scheldpartijen en blaast liever stoom af door zich van het zooitje te distantiëren, heeft niets met saaiheid te maken, eerder met klasse en verstand
pi_46353496
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoord
pi_46353498
Cool die twee...
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
pi_46353500
was het remise ????
pi_46353514
Brian draait wel lekker nu
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:28:21 #81
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46353516
quote:
Voguede??? Tisdattan?
pi_46353532
Ik wil met Sylvia naar de disco (of carnaval...)!!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:29:07 #83
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353533
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef suleika25 het volgende:
Iedereen die sylvia saai vind.....gun ik een buurvrouw als natasia, heb je in ieder geval altijd actie
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:29:10 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46353536
Sylvia is geweldig. My kind of lady
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46353542
brian is a sicko
ik dacht dat ik vreemd was!!! met de nadruk op ik
pi_46353544
Heel slecht mix..Sylvia baalt ook van.
pi_46353547
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:28 schreef Tissik het volgende:

[..]

Voguede??? Tisdattan?
Dat dansje van Madonna Vogue
pi_46353549
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:28 schreef Tissik het volgende:

[..]

Voguede??? Tisdattan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Vogue_%28dance%29
Neem ik aan.
pi_46353550
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
ach ja, http://www.teaserscafe.com/
ff doorklikken dan komt er een filmpje waar amanda ook in te zien is
pi_46353555
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:28 schreef Sug4r het volgende:
Draaien is ook niet echt moeilijk. De vraag is meer hoe ie 'm zo mixt.
X
X
X
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:30:14 #91
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353557
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

En Patrick is dus een Patricia?
pi_46353559
Hahaha, Eric kan niets anders doen dan nichterig terugkijken als Sylvia zo doet
pi_46353560
Ze deed net ook de robot..haha
pi_46353562
quote:
Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
pi_46353564
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is geweldig. My kind of lady
Sylvia mag winnen van mij
pi_46353568
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
pi_46353570
quote:
huhuhh hoe dan? Ik vind het minder dan matig
pi_46353571
Het is onzin dat Sylvia saai is. In een programma zoals BB zou ze 1 van de meest spraakmakende personen van het programma zijn. Maar tussen extreme persoonlijkheden zoals Natasia, Huub, Eric, Amanda en Brian valt ze gewoon weg. Ze heeft elke dag momenten die leuk zijn om naar te kijken, maar al die momenten vallen gewoon weg tussen al deze extreme personen in de gouden kooi.
pi_46353577
eric voguede rondom zn kruis, zou ie gay zijn?
pi_46353579
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoord
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:03 #101
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_46353580
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing
pi_46353583
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Cool die twee...
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
Tja, ik denk dat iedereen zich in de buurt van Sylvia wel een bouwvakker zal voelen op de dansvloer
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:10 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353584
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:31:28 #104
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353591
quote:
not !! hij draait erg irri ....
pi_46353594
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

heel apart idd
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_46353595
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
pi_46353597
syl kicks ass krijg ik het niet dan moest het zo zijn kolere kwou dat iedereen zo dacht
pi_46353601
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46353603
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan )
pi_46353610
Als je nu inschakelt op de streams zou niemand zeggen dat Sylvia de saaiste miljonair is.
pi_46353612
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:

[..]

En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing
Haha nee hoor:)

Ik vind Syl echt leuk dansen. Ze schaamt zich niet.

Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).

1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
pi_46353614
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:

[..]

Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
pi_46353615
Ooohhhh wat slecht!

Gewoon de ene speler volume omlaag rammen en de andere vol aan .
X
X
X
pi_46353618
quote:
Ze valt op zowel mannen als vrouwen, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?
pi_46353620
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
pi_46353622
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:

[..]

Iig homo
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:33:16 #117
58921 Day
You can fly!
pi_46353628
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
I am gonna shine
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:33:21 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353630
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:

[..]

Iets te "vocaal" nog, maar het is vaak beroerder bij hem.
Op zich wel leuk hoor, zo'n setting. Twee zitten te schaken, eentje achter de DJ-tafel, twee aan het dansen.. grappig.
pi_46353631
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
Hij was de beste in draaien en in zuigen. Maar de trap van Nena was het mooiste fysiek noodzakelijk geweld.
pi_46353632
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef snetje het volgende:

[..]

manische bodemloze "kijk me cool zijn" takkehouse
pi_46353638
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
pi_46353643
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Ze kreeg er toch geen speld tussen, dus ze had gelijk dat ze even een peuk ging roken.
pi_46353647
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Vast wel. Het zag idd toch niet zo uit met de pak.
pi_46353649
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan )
ja vind ik ook, en als Huub kon drinken was het weer een ouderwetse leipe avond geweest.
pi_46353650
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?
pi_46353651
Sylvia merkte ook dat amanda wilde dansen.
pi_46353655
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46353660
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
ben ik helemaal met je eens maar neemt niet weg dat ze af en toe wel eens scherper mag reageren, want ik weet zeker dat ze zich inhoud om de waarheid te zeggen, want heb vaak achteraf wel gehoord hoe scherp ze er over dacht

maar ik vind syl een topper, en dat ze saai overkomt, ach wat moet je al die aandachts/camera geile mensen, dan ben je al vlug saai
pi_46353661
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Niemand redt het daar alleen.

Behalve Natasia dan, die kan de hele wereld in haar eentje wel aan
pi_46353670
OOohhw het is een R&B-sletje. Die is voor het leven verloren...
X
X
X
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:35:58 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353673
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).

1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
Maar zo zit Sylvia er dus helemaal niet "in".
Dat zal gewoon niet gebeuren. Ook al heeft ze de "moeder aller opmerkingen" bij wijze van spreken op haar lippen, dan nog zal ze hem niet plaatsen. Sylvia is zen, en een gruwelijke opmerking zou haar hele karma verstoren.
pi_46353674
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
Huub iig wel
pi_46353676
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
pi_46353678
Is dat dansen wat amanda doet
pi_46353681
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Neen die zat te schijten, maar had voor het eerst zijn micro wél afgedaan....
pi_46353682
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?
Inderdaad.
Ze moeten wat afwisselen daarzo, genoeg soorten stylen muziek lekker varieeren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:36:53 #137
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46353688
quote:
Tja..dat geldt voor allen Day
The world is a stage and each must play a part.
pi_46353689
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef suleika25 het volgende:
Nou probeer jij het maar eens op die klote muziek van Brian.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:37:07 #139
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353692
quote:
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
pi_46353695
en nou die hendjes.....de lucht in.....
pi_46353700
quote:
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
pi_46353706
bah amoebe de del is aan het dansen, najamisschien om brian op te hitsen of zou ze gewoon niet andeers kunnen dansen
pi_46353714
hee wie zegt dat nou IK BEN MOEEE wat een verschrikkelijk wijf
pi_46353716
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords
All in?
pi_46353719
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef suleika25 het volgende:
Nee gewoon een beetje d'r tieten laten deinen op de muziek, meer hoefde bij Teasers ook nooit
pi_46353720
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goede discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
X
X
X
pi_46353725
quote:
Hij heeft me gehoord
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:38:51 #148
58921 Day
You can fly!
pi_46353728
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
Nee, zo bedoelde ik het niet.

Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
I am gonna shine
pi_46353729
Eric dans hilarisch!
pi_46353732
quote:
Ze hebben je gehoort.
X
X
X
pi_46353737
quote:
Hij heeft je gehoord.
pi_46353738
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu'avec le c½ur. L'essentiel est invisible pour les yeux.
pi_46353747
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
pi_46353753
gogogo eric
pi_46353758
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goeie discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
Als iemand je geen fatsoenlijk antwoord geeft, of je niet begrijpt, kan je met die persoon gewoon geen discussie voeren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:40:21 #156
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46353759
Only ladies on the floor.
pi_46353761
Eric moet eruit en snel ook , als hij natasja nou voor dr bek ramt en zij schopt m alle problemen opgelost
pi_46353763
Hierbij moet ik mn oprechte verontschuldigingen aanbieden , dat ik door zakelijke bslommereringen ( lees werk) mn best doe om bij te blijven en alvast toestemming en begrip hoop te krijgen voor opmerkingen/ postings/ vragen die al gesteld zijn

met vriendelijk dank KZ

[ Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 16-02-2007 00:46:05 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:40:37 #159
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353764
quote:
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!
pi_46353767
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
pi_46353769
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
pi_46353770
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

All in?
Nou wij niet, maar de amoebes wel
pi_46353771
ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar Nathrasha, zou de persoonlijkheid dan ook anders zijn
pi_46353775
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
pi_46353777
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
helemaal mee eens
pi_46353783
lekker gemixed bian kolere mn oma mixed nog beter
pi_46353784
Wanneer krijgt amanda eindelijk nieuw haar? (voordat het paard ermee aan de haal gaat..... lijkt net stro)
pi_46353788
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen
pi_46353789
quote:
Ze lezen mee he...
pi_46353792
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
Veel meer dan een gelei-achtige blubber lijkt er ook niet echt in te zitten.
pi_46353793
ik vind die eric maar een poor dancer, misschien is ie als natrasha beter
pi_46353800
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef snetje het volgende:

[..]

hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!
Ja, dat was echt hilarisch ik lag hier ook echt dubbel.
Ik had alleen niet gezien wiens idee het was.
pi_46353801
brian denkt de vibe gevonden te hebben wat een sukkel
pi_46353807
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
X
X
X
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:43:06 #175
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353811
grappig !! nu draait brian net zoals huub ( alsof ) en beweegt net zo mank als nattenel
pi_46353813
Ik denk dat Huub nu wel graag een Sterk drankje lust.
pi_46353817
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:

[..]

als je redelijk kan spelen ja
pi_46353823
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
Helemaal mee eens, hij heeft het idd zwaar ondergeschat.
pi_46353824
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:43:47 #180
168951 STAP01
body and brain
pi_46353828
Is dit om tv te maken? Het lijkt wel nep...Ik hoorde nl. net Natasia blaten: ik ben moehoehoehoe.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_46353838
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
pi_46353840
brian duurft helemaal niet naar eric zn moves te kijken
pi_46353843
ik hoop dat we nog een discussie krijgen met amanda en iemand van ik heb het toch met mn eigen ogen gezien hehe zou mn dag redden shit komt er nog meer ouwe shit ja hoor shes fresh what a looser
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:44:34 #184
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46353846
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het niet.

Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
Mag ik raden naar wat je bedoeld?

Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46353847
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

als je redelijk kan spelen ja
Hoeft niet.

Trouwens die gasten hebben dag in dag uit de tijd om te oefenen .
X
X
X
pi_46353856
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:45:42 #187
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_46353868
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
Amen
pi_46353870
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
X
X
X
pi_46353872
quote:
Juist dat is haar geheim ... hoeft ze niet te zeggen dat ze langer blijft om Brainless te steunen en de villa te winnen, maar dat een van haar doelen nog niet gehaald is Ze moet nog maar een paar kilo afvallen. En dan is ze wel bijna 50 kilo afgevallen. (haar wiskunde)

pi_46353873
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef artyflarty het volgende:

[..]

dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen
Nee om de kijkers (en dus kc) tevreden te stellen...
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:12 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353876
pi_46353878
oh gatsie kijk amanda met brian dan!
pi_46353882
syl blijft gewoon cool met natasja
pi_46353884
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Lunaflame het volgende:

[..]

Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.
Om gek van te worden toch

En oh oh snollie begint nu geil te dansen naar Brian
pi_46353885
ohhhh sheila
pi_46353886
Gaan Amanda en Brian ketsen vannacht? Wat staat ze nog in de weg?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:41 #197
58921 Day
You can fly!
pi_46353887
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:

[..]

Mag ik raden naar wat je bedoeld?

Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.

Dankjewel. Dat bedoelde ik dus!
I am gonna shine
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:41 #198
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46353888
Sylvia heeft de enige effectieve manier om Natasia echt over de emmer te krijgen door niet op haar belachelijke diva-gedrag in te gaan, haar laag-bij-de-grondse opmerkingen en handelingen te laten voor wat ze zijn.
Je zag ook vanavond weer dat Natasia echt geniet van aandacht, en Sylvia is de enige in huis die haar niet op die manier aandacht geeft, en dat steekt.
Bart begint dat inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Het is jammer dat Huub, ondanks dat ie geweldige opmerkingen heeft, zo fel blijft tegen Natasia, hij zou toch langzamerhand ook eens moeten inzien dat negeren dé manier is om haar gek te krijgen.

Het mooie aan Sylvia is dat het voor haar geen spelletje is, ze is gewoon zo, en ze is langzaam maar zeker boven alle anderen uitgegroeid. Brainless heeft daardoor inmiddels veel respect en zelfs wat angst voor haar, ook al omdat hij dat, met zijn straatvechtersmentaliteit, helemaal niet kent.
Laat Sylvia maar schuiven!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46353889
quote:
erg scherp maarja is een van de bewoners dat ook ? nee natas wil ook lekkereven vakantie, dus die gaat er in september pas uit, naja heeeeeeeeeeeel misschien

zou er nou niemand dat huis ik kunnen die haar wel aankan en durft de harde waarheid te zeggen zoals jouw uitspraak kaleddis.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:46:59 #200
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46353895
dat dansen van sylvia kan ik echt niet naar kijken
plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_46353897
brian weer aan het rijden...
pi_46353898
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:

[..]

Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
Ze hebben het veel te druk om kadootjes te kopen voor de kindjes en het ventje van dat loeder.
pi_46353901
Mijn oudste zoon is het ook aan het leren, hij draait tegenwoordig regelmatig in de jeugdsoos.....ik wil nou niet gelijk gaan beweren dat zelfs hij beter draait.... maar ja, oefening baart kunst.....veel oefenen, brie
pi_46353902
ketsen?? is dat hetzelfde als kegelen?
pi_46353903
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef GoldenGuy het volgende:
Gaan Amanda en Brian ketsen vannacht? Wat staat ze nog in de weg?
Als Amanda even wat door zuipt kan er wel iets gebeuren vanavond.
X
X
X
pi_46353908
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?

of komen ze gewoon de screening niet door,aangezien het de diva show is ?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:48:01 #207
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46353910
Brian voelt zich helemaal de màn.....
pi_46353911

Natasia probeer te dansen! Hahahaha!
pi_46353914
Je kan echt zien dat natasia haar kindjes vet mist he
pi_46353921
amanda heeft volgens mij eerder al aangegeven niet zo into sex te zijn dus ik geloof eerlijk gezegd dat ze minder makkelijk dan nena zal zijn
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:48:36 #211
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46353923
sylvia veranderd in een mongooltje als ze danst
pi_46353924
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat dansen van sylvia kan ik echt niet naar kijken
plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
hehehe, kheb er ook last van. ex-gabbermeisje, sterk blijven hangen in haar "moves" - nu verpakt in een mooie moederjurk en blooswangetjes. overigens staan haar ogen er nog wel altijd verlept bij.
pi_46353927
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?

Voor nog geen euro
pi_46353930
natasja ike ben toch weg over 7 maandjes (ze is fokking nog niet eens op de helft dan)
pi_46353931
effe offtopic.. mijn streams via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werken niet meer... pagina blijft helemaal zwart. Meer mensen met dit probleem?
pi_46353932
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Is dit om tv te maken? Het lijkt wel nep...Ik hoorde nl. net Natasia blaten: ik ben moehoehoehoe.
Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlights
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:49:18 #217
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353936
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sylvia heeft de enige effectieve manier om Natasia echt over de emmer te krijgen door niet op haar belachelijke diva-gedrag in te gaan, haar laag-bij-de-grondse opmerkingen en handelingen te laten voor wat ze zijn.
Je zag ook vanavond weer dat Natasia echt geniet van aandacht, en Sylvia is de enige in huis die haar niet op die manier aandacht geeft, en dat steekt.
Bart begint dat inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Het is jammer dat Huub, ondanks dat ie geweldige opmerkingen heeft, zo fel blijft tegen Natasia, hij zou toch langzamerhand ook eens moeten inzien dat negeren dé manier is om haar gek te krijgen.

Het mooie aan Sylvia is dat het voor haar geen spelletje is, ze is gewoon zo, en ze is langzaam maar zeker boven alle anderen uitgegroeid. Brainless heeft daardoor inmiddels veel respect en zelfs wat angst voor haar, ook al omdat hij dat, met zijn straatvechtersmentaliteit, helemaal niet kent.
Laat Sylvia maar schuiven!
Ja!
pi_46353939
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef Scrupules het volgende:
amanda heeft volgens mij eerder al aangegeven niet zo into sex te zijn dus ik geloof eerlijk gezegd dat ze minder makkelijk dan nena zal zijn
ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoor
pi_46353942
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef My_ het volgende:

Natasia probeer te dansen! Hahahaha!
Dansen Ik dacht dat ze jeuk had
pi_46353946
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:49:50 #221
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46353948
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
ja 3 palen graag !!
pi_46353951
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

erg scherp maarja is een van de bewoners dat ook ? nee natas wil ook lekkereven vakantie, dus die gaat er in september pas uit, naja heeeeeeeeeeeel misschien

zou er nou niemand dat huis ik kunnen die haar wel aankan en durft de harde waarheid te zeggen zoals jouw uitspraak kaleddis.
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.
'k Hoop echt dat het nog goed gaat komen...
pi_46353957
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:

[..]

Poolbiljart gaat binnenkort weg.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_46353958
In plaats van dat brainless Amanda te grazen neemt zie ik liever dat Eric brainless achter het beruchte muurtje weet te krijgen en hem een nacht bezorgd die hij nooit meer zal vergeten.

Amanda, in haar super simpele onwetende onschuld, moet beschermd worden tegen 'blackout'-brainless. Dat mag Eric opknappen.
pi_46353959
Huub moet een testimonail afleggen?
pi_46353963
quote:

Ow ... ik zou best DGK in willen ...

Doel: Het langer dan 1 dag uithouden
Alhoewel met Huub er bij misschien wel 2 .. kan ik in ieder geval 1 dag van dichtbij zien en de hele dag over de grond rollen van het lachen.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:51:03 #227
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_46353966
natasia probeert bubbeling...
de enige bubbels die ik zie is der vetbubbel
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:51:12 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353968
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Voor nog geen euro
Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.
Ik voor nog geen miljoen!
pi_46353969
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wat komt er voor terug?
X
X
X
pi_46353971
Natasia gaat in die hoek zitten en Bart staat meteen op.
pi_46353977
bart gaat effe in de ijskast pissen just to make tv
pi_46353984
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.
het momentum was dan ook niet zelf aangevoeld, maar door achter bepaald - het zag er achterlijk uit, helaas.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:51:54 #233
168951 STAP01
body and brain
pi_46353986
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlights
Nou ik hoop dat je gelijk hebt want als dit alles in scene wordt gezet vind ik het wel erg jammer...
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_46353987
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

ja verwachte ook veel van de 2e diva, maar misschien komt het goed, hij is nog aan het settelen en observeren, je ziet hem heel vaak alleen maar luisteren

Als de anderen syl haar voorbeeld gaan volgen en gewoon negeren/weglopen word dat wijf helemaal gek
pi_46353989
ohohoh behalve die liedje vind ik het maar niks
pi_46353990
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet aan, Amanda pretendeert nog nooit langer dan 2 dagen zonder vriend te hebben gezeten dus ze mag wel opschieten nu...
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:52:14 #237
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46353992
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:52:22 #238
60586 Veulen
pi_46353995
Ha even een rust streampje op bart... Heerlijk.

ik krijg d'r wel honger van.
pi_46354000
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef My_ het volgende:
Huub moet een testimonail afleggen?
Even gemist ... moet ook niet zoveel tikken
pi_46354005
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Groot gelijk . Zou ook jeuk krijgen als dat zo dicht naast me ging zitten.
X
X
X
pi_46354013
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.
Ik voor nog geen miljoen!
Ik heb mn centen weer binnen

Maar vooral de plek Eemnes trekt me niet
pi_46354020
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoor
Echt waar???
pi_46354023
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
ja dacht ik net ook dus!
pi_46354025
quote:

Hmm ik denk dat als je in het huis zit het toch allemaal anders is.
A op internet/tv lijkt alles groter dan dat het is
B als je in een ruzie beland weet je dat iedereeen verwacht dat je de diva op haar plaats zet

Tevens heb ik een relatie en zou ik echt doodongelukkig worden van opmerkingen die ik zou teruglezen over mezelf..ik zou dat niet aankunnen.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:53:52 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46354031
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Die boerengreppel in d'r onderbroek hangt natuurlijk in een waas van twee meter om d'r heen.
pi_46354035
lekker gemixed weer jackasss
pi_46354037
quote:

[..]

Paal ervoor terug ?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:54:14 #248
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46354043
wat is dit..de gay top 100?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46354047
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
effe offtopic.. mijn streams via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werken niet meer... pagina blijft helemaal zwart. Meer mensen met dit probleem?
vanmiddag ja
Heb temp files en geschiedenis gewist, toen was het goed
Nu doen de functietoetsen het niet

[ Bericht 2% gewijzigd door avonne op 16-02-2007 01:01:53 ]
pi_46354052
hoe quote je hier?
pi_46354054
Het lijkt wel gezellig...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:54:47 #252
60586 Veulen
pi_46354057
quote:
Ah en wanneer word de Dj-set ritueel verbrand?
Ik lever gratis de lucifers.
pi_46354065
quote:

[..]

Zijn jullie niet bang voor de onbegrip van Amanda dan?
pi_46354068
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
X
X
X
pi_46354069
Wedden dat ze dit stukje van We are family laten zien in de uitzending...
pi_46354071
Syl in krachtig door haar innerlijke rust. Dat tatata, moet afgelopen zijn en het monotone Barcelona gezeik. Maar schreeuwend krachtig proberen over te komen is verre van ster
pi_46354074
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Ja, dat viel mij ook al op.
Misschien is het niet Huub die evt Brainless op de kast krijgt, maar Sylvia als ze zo doorgaat.
pi_46354075
quote:
hoe quote je hier?
pi_46354076
wat een wanker die brian man die gast moet gewoon terrug naar dat eiland (robinson) right ??
pi_46354077
quote:
hoe quote je hier?
Op dit: knopje klikken!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:56:01 #261
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46354083
quote:
hoe quote je hier?
zoo
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46354086
quote:

[..]

poolboy
poolbiljart

straks ook het pooljasje van Amanda?
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:56:17 #263
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46354088
Kan kinderberscherming niet verder op de kinderen van Natasia worden afgestuurd? Ik neem aan dat een ieder toch moet snappen dat dit figuur een slecht rolmodel is voor ieder kind ter aarde.

Mevrouw begon in de prostitutie, leeft vervolgens van een uitkering in Almere zonder vader voor haar kinderen. Als ze dan eindelijk een relatie heeft, stapt ze een tv-programma in en laat haar kinderen achter bij haar nieuwe vriend. Ondertussen maakt ze zich op televisie meer dan belachelijk - wellicht het meest gehate figuur op de Ned. tv - en somt ze onbewust iedere dag weer een waslijst op van slechte voorbeelden. Ze gedraagt zich als een doorgedraaid secreet: ze sloddervost met een negentienjarig meisje (iets ouder dan haar eigen kinderen), flirt met een jonge pseudo-Antilliaan en slaat er elk uur minstens zeven scheldwoorden uit. Ze gilt als een gek, verliest meermalen per dag controle en kan nooit een discussie inhoudelijk aan: ze kan haar kinderen (en andermans kinderen) niet laten zien dat praten gebeurd op basis van meningen opgebouwd uit argumenten en niet enkel en alleen uit emotie.

Daarnaast geeft ze een duidelijk beeld weer over haar zienswijze. Zo zei ze onlangs seks meer te missen dan haar kinderen, stelt ze haar vertrek uit de Villa iedere keer weer uit (eerst is het nog twee maanden, daarna zeven maanden, dan weer helemaal nooit want ze wil de villa ineens winnen) en laat ze zien in alles incompetent te zijn: ze is bezig met doelen (best actief), maar faalt in alles.

Deze mevrouw liegt daarnaast alles wat los en vast zit. Wat moeten haar kindertjes denken als ze op de bank zitten? Wat dachten haar kindjes toen ze mama hoorden schreeuwen 'Nena ik wil je?', wat dachten ze toen ze haar mammie hoorden zeggen 'Al die tijd zonder seks is moeilijker dan zonder kinderen' en wat vinden ze ervan dat de enige tijd die hun moeder aan hun besteed het voorlezen van een duf slaapverhaaltje is?

Natasie wil die kinderen niet. Ze wil een diva zijn, onafhankelijk. Ze heeft niemand nodig, zei ze net al.

Help die kinderen dan.
pi_46354095
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef My_ het volgende:
Het lijkt wel gezellig...
Ze hebben weer televisie gemaakt .

Morgen weer een ander script.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:56:38 #265
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46354096
quote:

[..]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! wordt het nu de officiele disco ( teaser ) bar
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 00:56:41 #266
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46354098
We are family

pi_46354100
en dan?
pi_46354102
Justin
pi_46354103
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:53 schreef KimiK het volgende:

[..]

Echt waar???
nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asf

ga even door naar dacht 32 minuten als je haast hebt, zit zo'n 30min voorspel en brian die zijn boner showt voor. beelden spreken voor zich, en dat was zeker geen tenen likken
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:57:05 #270
58921 Day
You can fly!
pi_46354107
Die Eric kan gewoon echt niet dansen, hè?
I am gonna shine
pi_46354110
quote:

Ik zou op zich wel DGK inwillen hoor, maar ik geloof nooit dat ik de screening doorkom. Niet dom of hoerig genoeg
Zo te zien willen ze alleen wat meer extreme figuren in dat hok. Té dom, té lelijk, té vals of té homo.
pi_46354115
man tenen?? thats sick
pi_46354125
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef Suikeroom het volgende:
wat is dit..de gay top 100?
ik dacht ook al meteen ( bij dat nummer van we are family) aan de film the Birdcage ( met robin williams die homo speelt....kei leuke film trouwens )
pi_46354129
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
Syl in krachtig door haar innerlijke rust. Dat tatata, moet afgelopen zijn en het monotone Barcelona gezeik. Maar schreeuwend krachtig proberen over te komen is verre van ster
eens
pi_46354132
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Nee, maar dat van Amanda kan ik ook geen dansen noemen, lijkt meer op een hoerige striptease met kleding aan....
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:58:01 #276
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_46354133
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:

[..]

vanmiddag ja
Nu doen en de functietoetsen het niet
tja.. reboot je weleens?
The world is a stage and each must play a part.
pi_46354139
quote:

In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leuk
pi_46354148
Wat is er stommer dan kijken naar dansende mensen ?
pi_46354153
Vroeg amanda nou een verzoek Nummertje aan brian
pi_46354154
Leuk hé in een kringetje dansen...
pi_46354160
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Justin
Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op! Hang the dj!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:59:17 #282
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46354167
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:59:18 #283
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46354168
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef suleika25 het volgende:
Vroeg amanda nou een verzoek Nummertje aan brian
Nummertje 69. Brian draait 'm over paar uur.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:59:21 #284
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_46354171
quote:
hoe quote je hier?
dat rechtse blokje met dat rode pijltje aanklikken
pi_46354173
ik zou dgk ook wel inwillen maar ik denk dat ze geen wankers willen die alleen maar agresieve gedachten krijgen bij dit zooitje loosers
pi_46354177
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Nee!
pi_46354186
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuk hé in een kringetje dansen...
Ja, net echt he
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:59:47 #288
58921 Day
You can fly!
pi_46354187
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leuk
Zou ik zo voor tekenen!
I am gonna shine
pi_46354188
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
ik zit me net te bedenken of ik er ook zo gek uitzie als ik dans.
pi_46354190
Huub aan het dansen
pi_46354191
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef schatje het volgende:

[..]

Ze hebben weer televisie gemaakt .

Morgen weer een ander script.
Ja morgenavond om 9 uur.
Kunnen we de klok op gelijk zetten.
Na de stemming zijn ze weer vriendjes
pi_46354194
jeetje wat een gezeik op dat gedans.
niemand kan dansen, nou mooi is dat. ik hoop dat jullie het beter doen.

dansen is toch lol maken joh..
pi_46354197
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:

[..]

nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asf

ga even door naar dacht 32 minuten als je haast hebt, zit zo'n 30min voorspel en brian die zijn boner showt voor. beelden spreken voor zich, en dat was zeker geen tenen likken
Hoef het filmpje niet te zien , maar had juist dat stuk denk ik even gemist, weet niet of ik dat erg moet vind
pi_46354205
..

[ Bericht 98% gewijzigd door Nasp op 16-02-2007 01:01:23 ]
pi_46354210
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:59 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op! Hang the dj!
Nieuwe nummer van Timabaland, Justin en Nelly Furtado "give it to me" is wel weer erg goed.
  Moderator vrijdag 16 februari 2007 @ 01:00:58 #296
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46354213
quote:
Vraag het over een uurtje nog eens.
pi_46354218
Achter de schermen lijkt mij ook leuker ja ...
pi_46354225
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 01:00 schreef snkr-xxx het volgende:
jeetje wat een gezeik op dat gedans.
niemand kan dansen, nou mooi is dat. ik hoop dat jullie het beter doen.

dansen is toch lol maken joh..
precies man, zet de streams dan uit ofzo. 90% ziet er net zo belachelijk uit als ze zelf dansen. Lekker boeiend ook. Ook al doe je het geweldig zijn er toch weer zat mensen die het vreselijk vinden.
pi_46354228
Dit vind ik dan weer wél een heel leuk nummer.....die word hier ook nogal eens gedraaid ( helaas zal die wel weer verneukt worden )
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:01:52 #300
60586 Veulen
pi_46354236
quote:
Kijken naar stom dansende mensen op stomme muziek?

(Maar je bent verslaafd of niet he )
  vrijdag 16 februari 2007 @ 01:01:55 #301
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46354238
Kijk eens aan, mevrouw Amanda kan schudden met haar billekes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')