Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia redt het juist wel. De anderen flippen van dat soort discussies. Sylvia weet keer op keer weer heel rustig te blijven.
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis. Ze heeft zich itt tot alle anderen (misschien op Bart na) nog nooit verlaagd.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:05 schreef Day het volgende:
En ook hier heeft Brian gelijk. Sylvia laat haar battles altijd door anderen uitvechten.
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Syl wist dat ze deze boemerang een x terug kon verwachten.......![]()
Maargoed.........ik zit daar niet dus ...ik gun het syl wel. [afbeelding]
Ze komt naast de andere bewoners misschien wat saai over, maar van die groep lijkt ze me ook een van de 'normaalste' mensen. En ik denk dat ze al heel snel doorhad dat het weinig zin heeft om tegen Satanatasia in te gaan, omdat die net zo lang blijft schreeuwen en onzin uitkramen, dat de opponent op een gegeven moment maar gewoon z'n mond houdt, omdat met dat wijf toch niet te praten valt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is gewoon geen grootbek. In het programma is dat misschien niet gunstig, maar ik vind het zelf enorm positief![]()
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef KimiK het volgende:
Syl is gewoon in balans, schreeuwen hoeft niet altijd goede tv te zijn
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
|SYlvia is een prachtige vrouw..misschien niet voor het spel. Maar ik vind haar echt super interessant, slim, grappig en ze is zo divers..van wijnproeven tot paaldansen ze vind alles leuk en stelt ook vaak echt goede vragen.
Inderdaad Dat geschreeuw van anderen kan je juist crossen met rustige beheerste Sylvia in montage Dat komt dan extra sterk over. Dat is óók televisie maken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:14 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb er juist respect voor dat ze zo rustig kan blijven.
Zie mijn andere post.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vind ik een kortzichtige visie op hoe Sylvia in het spel staat. Sylvia voert geen battles, punt. Dat acht ze een inferieure en energievrete methode. En groot gelijk heeft ze. Sylvia slaapt het best van allemaal in het huis.
OK, het is wel een beetje saai voor ons.. gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
ik ook dus en we lezen morgen dat brain en amoebo een zijn geworden!!!!!!!!!! doei allquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef droomkoningin het volgende:
brian gaat draaien.. tijd om mn bedje op te zoeken dus
Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je kunt je punt duidelijk maken zonder te schreeuwen, zelfs dat doet ze niet.
Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:09 schreef Miraaa het volgende:
Ik zal eerlijk zijn, ik had ook nee gezegd als ik Natasia was.....
Want voor die 12 uur, heeft ze die 4 uur ook niet aan Natasia gegeven ( die ze wilde gebruiken om de boom op te tuigen met haar kinderen.
Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, lastig hè Natas, als iemand te allen tijde kalm blijft en haar waardigheid behoudt. En niet haatdragend is. Zou een goed voorbeeld voor je kinderen zijn.
Als je net effe had geluisterd naar het gesprek tussen haar en Eric dan had je gehoord dat ze dat wel doet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toch lijkt haar plan van aanpak wel te werken, want vooral Natasia ergert zich dood aan haar en ik denk dat dat ook vooral komt, omdat zij ook wel doorheeft dat haar hysterische gekrijs en gezeik niet echt invloed heeft op Sylvia. Go Sylvia!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Zie mijn andere post.
Ik heb het er niet over dat ze net moet gaan krijsen als Natasia, Huub of Eric. Maar gewoon haar eigen verdediging voeren. Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Ik hoorde haar 10 minuten geleden nog tegen Brian en Amanda uitvaren over "die moeder Theresa". Het vréét aan Natasia dat Sylvia nooit eens een keertje hapt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia liet verschillende keren merken dat ze de houding van Sylvia waardeerde, en die van Huub en Eric niet.
precies maar die anderen hebben dat helaas niet door want ze zijn te druk met zichzelfquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt ook je punt duidelijk maken door niet mee te doen aan het gekonkel.
Het zijn allemaal gedresseerde honden daar.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:16 schreef Mika25 het volgende:
Ik mis BB![]()
Elke dag die geplande ruzies is niet leuk meer. Af en toe is het leuk, maar dit niet. Bovendien is van echte discussie geen sprake meer omdat er alleen maar scheldwoorden vallen, of belachelijke argumenten.
(wanneer begon BB-belgie ook al weer?)
Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijdquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef My_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flutreden? Zo'n prutboom optuigen voor je kinderen, dat doe je maar als je er ook het hele jaar voor ze bent. En niet als je voor ze vlucht naar DGK.
Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Dogga het volgende:
ik vindt sommige van jullie echt zeiken over syl en haar saaiheid
laat der lekker man
Aan wie vroeg ze dat ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda: "lekker geflirt vandaag" ?
Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.
Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
nou nou wat was ze sterk. "ik ging zelfs op m'n knieën" - aangeven dat ze er slecht overheen zou kunnen komen als ze deze niet zou krijgen. please. wordt tijd dat dit grijze meisje even een realiteitstik op d'r vingers krijgt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:18 schreef KimiK het volgende:
[..]
nee dat is vrij moeilijk als je continu overschreeuwd wordt, maar de keren dat ze aan het woord komt heeft ze het wel over zinnige dingen, meer dan ik van Brian, Natasia of Amanda ooit heb gehoord.
Wie zegt dat ie niet al thuis isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar huis. Ik heb je in die andere 442 topics ook niet gehoord over het gezeur over Brian en Natasia.
die moet je als het even kan ook zoveel mogelijk uit de weg gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:22 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze in haar gewone leven nooit te maken heeft gehad met types als Satanatasia, Amanda of Brain. Da's toch even wennen dan, ik zou ook schrikken.![]()
En daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef Tessa_77 het volgende:
Nee, dat Sylvia het geblaat, en daarmee de confrontatie uit de weg gaat, is geen teken van zwakte of saaiheid. Ze is sterk, blijft zichzelf en laat zich niet meeslepen met "veel geschreeuw weinig wol" Natasia. En zo is het.
Dat roep ik al vanaf het begin van deze discussie. Maar dat staat los van hoe Sylvia hier zélf mee omgaat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:17 schreef Day het volgende:
Huub en Eric hebben haar niet echt geholpen met dat gekrijs net, of wel?
Nee, die 12 uur was om het redden van haar relatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijd
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG Sylvia danst als mijn beste vriendin! En ze praat exact hetzelfde als een andere vriendin..maar dat had ik al gezegd
Ik begrijp je, want ik heb dat op de momenten dat ze afgebekt wordt door Natasia, dan denk ik, ...."kom op ff"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.
En iedereen doet het om z'n eigen manier dat klopt, maar Syl had net ook tegen Huub en Eric kunnen zeggen: jongens, we hebben tot morgenavond 9 uur, laat de rest er maar gewoon over nadenken. (wat ze dus echt niet erg vindt).
of
Jongens, dit gaat om mij, mag ik mezelf even verdedigen.
Ik vind Sylvia een leuke meid, maar ik zou me daar pesoonlijk ook heel erg aan storen.
Mijn beste vriendin is een tikkeltje ordinair dus dat klopt dan weer wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
Voguede?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia Voguede..ze is dus lesbisch
Sylvia is het toonbeeld van iemand met trots en zelfrespect, ze wil zichzelf niet verliezen in ordinaire scheldpartijen en blaast liever stoom af door zich van het zooitje te distantiëren, heeft niets met saaiheid te maken, eerder met klasse en verstandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.
Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoordquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vraag me echt af wat die Amanda in de Teasers deed met der grote hoofd.
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
Voguede??? Tisdattan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef suleika25 het volgende:
Iedereen die sylvia saai vind.....gun ik een buurvrouw als natasia, heb je in ieder geval altijd actie![]()
![]()
ach ja, http://www.teaserscafe.com/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vraag me echt af wat die Amanda in de Teasers deed met der grote hoofd.
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
En Patrick is dus een Patricia?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat dansje van Madonna Vogue
Sylvia mag winnen van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is geweldig. My kind of lady
huhuhh hoe dan?quote:
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoord![]()
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat dansje van Madonna Vogue
Tja, ik denk dat iedereen zich in de buurt van Sylvia wel een bouwvakker zal voelen op de dansvloerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Cool die twee...![]()
![]()
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
heel apart iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
Haha nee hoor:)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
Ze valt op zowel mannen als vrouwen, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Iig homoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Iets te "vocaal" nog, maar het is vaak beroerder bij hem.quote:
Hij was de beste in draaien en in zuigen. Maar de trap van Nena was het mooiste fysiek noodzakelijk geweld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Vast wel. Het zag idd toch niet zo uit met de pak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
ja vind ik ook, en als Huub kon drinken was het weer een ouderwetse leipe avond geweest.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef suleika25 het volgende:
Volgens mij is saaie syl toch de enigste die wel een feestje kan bouwen ( oke...samen met haar vriendin eric dan)
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woordsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smart
ben ik helemaal met je eens maar neemt niet weg dat ze af en toe wel eens scherper mag reageren, want ik weet zeker dat ze zich inhoud om de waarheid te zeggen, want heb vaak achteraf wel gehoord hoe scherp ze er over dachtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef Ashrak het volgende:
Ik vind het knap van Sylvia dat ze zich kan beheersen, want zeg nou zelf ...
niets is makkelijker dan een scheldpartij. Juist de beheersing vind ik knap ... het feit dat ze wegliep is zeker geen zwaktebod geweest zoals Brainless de Amoebes wil laten geloven. Even de emoties in bedwang houden en zeker niet overhaast reageren en dan vast komen te zitten in een scheldpartij, want daar los je niets mee op.
Niemand redt het daar alleen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Maar zo zit Sylvia er dus helemaal niet "in".quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk overigens wel dat voor de tv kijkers er echt een definieerbaar moment moet zijn dat Sylvia de koningin in het huis is (wat ze is).
1 echt rake opmerking die Natasia doet flippen ofzo..
Huub iig welquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Zou me niks verbazen als Syl Gabber is geweest...
Neen die zat te schijten, maar had voor het eerst zijn micro wél afgedaan....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:32 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Eric zich nu om aan het omkleden zijn.......
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?![]()
Tja..dat geldt voor allen Dayquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Ik heb over Bart nagedacht vandaag (ja echt) en eigenlijk vind ik hem steeds sneuer worden.
Bart heeft duidleijk iemand nodig om het te redden. Zo klampte hij zich eerst aan NL was en nu aan Huub. Alleen lijkt hij het niet te redden.
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
All in?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords![]()
Nee gewoon een beetje d'r tieten laten deinen op de muziek, meer hoefde bij Teasers ook nooitquote:
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goede discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:36 schreef robert2006 het volgende:
ik vind haar vreselijk maar vanavond heeft natas inderdaad bewezen heel stevig in haar schoenen te staan, en de ene one-liner na de andere kwam er bij haar uit, wel komisch.
die eric, wat een slappe vent, lol
Hij heeft me gehoordquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Waarom draaien ze niet eens een avondje goeie gouwe ouwe muziek van de jaren 70,80?![]()
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. álle longstayers hebben een maatje.
Ze hebben je gehoort.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Hij heeft je gehoord.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Opeens zag je een beeld van Bart bij het groene scherm en ik dacht ... Oh nee ... Hij heeft de moed al opgegeven en stapt er uit, ondanks de gesprekken die hij heeft gehad met Huub en Sylvia. Ik vond juist dat hij de laatste dagen toch wat opener werd en zelfs weer een beetje lol kon maken en discussieren ... moet alleen nog even een drempel over. Moet het nog even echt willen, maar het zit in je of niet.
Als iemand je geen fatsoenlijk antwoord geeft, of je niet begrijpt, kan je met die persoon gewoon geen discussie voeren.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat heet een plaat voor je kop. Als je sterk in je schoenen staat kan je ook incasseren. In een goeie discussie is het geven en nemen en bij haar is dat zeker niet het geval.
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:33 schreef Day het volgende:
Nou wij niet, maar de amoebes welquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Uitiendelijk wil JDM echt wel dat iemand als Huub of Sylvia het huis wint ipv een slecht mens als Natasia/Brian.
Ze lezen mee he...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef suleika25 het volgende:
Veel meer dan een gelei-achtige blubber lijkt er ook niet echt in te zitten.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia lijkt net een chocoladepudding die trilt als ze danst.
Ja, dat was echt hilarisch ik lag hier ook echt dubbel.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
hoe raar ...ik vind hem nu juist steeds leuker worden .... heerlijk genoten van bart en de rest onder de pool tafel !!![]()
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
als je redelijk kan spelen jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
Helemaal mee eens, hij heeft het idd zwaar ondergeschat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook wel worstelt met de absurde situaties waarin hij in dat huis is terechtgekomen. Waarschijnlijk heeft hij het toch onderschat en dan heeft ie ook nog dat gedoe met die Lesley. Ach ja, ik vind het in ieder geval niet de grootste lul die daar rondloopt.
Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Poolen kan echt leuk zijn.
Mag ik raden naar wat je bedoeld?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:38 schreef Day het volgende:
Nee, zo bedoelde ik het niet.
Kom er zo op terug, effe denken hoe ik het moet formuleren
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is![]()
Amenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:39 schreef artyflarty het volgende:
weet je .. ik denk dat mensen zoals Sylvia, die echt zichzelf zijn en bij zichzelf blijven, een grote bedreiging vormen voor de 'fakers' in het huis als Natasia, Brian en Amanda.
Zij blijft ten alle tijde zichzelf en daardoor is zij heel krachtig. Juist door te zwijgen, wat op het eerste gezicht misschien saai overkomt en minder kijkers potentie heeft misschien, gebeurt er op non-verbaal vlak juist weer heel veel en dat is voor de stream volger juist weer interessant.
Ik vind het echt knap dat zij ondanks alle verleidingen, rustig en kalm blijft en de eer ten alle tijde aan zichzelf houdt .. zodra zij uit het huis komt heeft ze dan ook niets om zich voor te schamen en veel om trots op te mogen zijn!
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ik begrijp staat dat ding niet waterpas en is er dus geen hol aan om te spelen.
Juist dat is haar geheim ... hoeft ze niet te zeggen dat ze langer blijft om Brainless te steunen en de villa te winnen, maar dat een van haar doelen nog niet gehaald isquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom stelt ook niemand de vraag aan Natasia in een discussie als ze het weer eens over "haar doelen behalen" heeft waarom ze nu weer zo aan het vreten en het zuipen is![]()
Nee om de kijkers (en dus kc) tevreden te stellen...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:42 schreef artyflarty het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel .. om het Tien/Talpa imago nog enigzins op te vijzelen![]()
Om gek van te worden tochquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ze kunnen haar op zoveel dingen pakken, maar dat lijkt wel nooit te gebeuren. Helaas.![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mag ik raden naar wat je bedoeld?
Bart heeft een kruiwagen nodig. Iemand die de plannen voor hem maakt en hem stuurt. Iemand die hem zelf vertrouwen geeft en hem het gevoel geeft dat ie wel degelijk belangrijk is. Van zichzelf heeft hij naar mijn idee niet zo'n heel uitgesproken persoonlijkheid en dat maakt hem zonder back-up vrij saai en flets.
erg scherpquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het veel te druk om kadootjes te kopen voor de kindjes en het ventje van dat loeder.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
Als Amanda even wat door zuipt kan er wel iets gebeuren vanavond.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef GoldenGuy het volgende:
Gaan Amanda en Brian ketsen vannacht? Wat staat ze nog in de weg?
hehehe, kheb er ook last van. ex-gabbermeisje, sterk blijven hangen in haar "moves" - nu verpakt in een mooie moederjurk en blooswangetjes. overigens staan haar ogen er nog wel altijd verlept bij.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dat dansen van sylvia kan ik echt niet naar kijken
plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan
Voor nog geen euroquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?
of komen ze gewoon de screening niet door,aangezien het de diva show is ?
Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlightsquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:43 schreef STAP01 het volgende:
Is dit om tv te maken? Het lijkt wel nep...Ik hoorde nl. net Natasia blaten: ik ben moehoehoehoe.
Ja!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
Sylvia heeft de enige effectieve manier om Natasia echt over de emmer te krijgen door niet op haar belachelijke diva-gedrag in te gaan, haar laag-bij-de-grondse opmerkingen en handelingen te laten voor wat ze zijn.
Je zag ook vanavond weer dat Natasia echt geniet van aandacht, en Sylvia is de enige in huis die haar niet op die manier aandacht geeft, en dat steekt.
Bart begint dat inmiddels ook een beetje door te krijgen.
Het is jammer dat Huub, ondanks dat ie geweldige opmerkingen heeft, zo fel blijft tegen Natasia, hij zou toch langzamerhand ook eens moeten inzien dat negeren dé manier is om haar gek te krijgen.
Het mooie aan Sylvia is dat het voor haar geen spelletje is, ze is gewoon zo, en ze is langzaam maar zeker boven alle anderen uitgegroeid. Brainless heeft daardoor inmiddels veel respect en zelfs wat angst voor haar, ook al omdat hij dat, met zijn straatvechtersmentaliteit, helemaal niet kent.
Laat Sylvia maar schuiven!
ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:48 schreef Scrupules het volgende:
amanda heeft volgens mij eerder al aangegeven niet zo into sex te zijn dus ik geloof eerlijk gezegd dat ze minder makkelijk dan nena zal zijn
ja 3 palen graag !!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
Kunnen ze trouwens die pooltafel niet eens een keer weghalen. Er wordt nauwelijks gepoolt en het ding staat altijd in de weg.
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:46 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
erg scherpmaarja is een van de bewoners dat ook ? nee natas wil ook lekkereven vakantie, dus die gaat er in september pas uit, naja heeeeeeeeeeeel misschien
zou er nou niemand dat huis ik kunnen die haar wel aankan en durft de harde waarheid te zeggen zoals jouw uitspraak kaleddis.
Poolbiljart gaat binnenkort weg.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat moet voor de productie toch geen probleem zijn om even papiertjes te vouwen en onder de poten te schuiven?
Ow ... ik zou best DGK in willen ...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
er zitten veel fokkers bij die met leuke scherpe vinnige uitspraken komen, en ik neem aan dat wij echt niet de enige zijn, zou er dan niemand in dgk willen ?
Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.quote:
Wat komt er voor terug?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Poolbiljart gaat binnenkort weg.
het momentum was dan ook niet zelf aangevoeld, maar door achter bepaald - het zag er achterlijk uit, helaas.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.![]()
'k Hoop echt dat het nog goed gaat komen...
Nou ik hoop dat je gelijk hebt want als dit alles in scene wordt gezet vind ik het wel erg jammer...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat zei ze als poging de sfeer namelijk tussen Syl en Eric en Amanda te bekoelen. Werkte niet...nou dan maar mee doen..Staat ze dan in de spotlights
ja verwachte ook veel van de 2e diva, maar misschien komt het goed, hij is nog aan het settelen en observeren, je ziet hem heel vaak alleen maar luisterenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik had echt wel hoop dat Eric dit zou gaan doen, maar ik vond hem vanavond in de discussie heel zwak.![]()
'k Hoop echt dat het nog goed gaat komen...
Daar twijfel ik niet aan, Amanda pretendeert nog nooit langer dan 2 dagen zonder vriend te hebben gezeten dus ze mag wel opschieten nu...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen met een andere streamer die heeft aangegeven dat de amoebes zich vanavond weleens helemaal kunnen laten gaan .... in de ruimste zin des woords![]()
Even gemist ... moet ook niet zoveel tikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef My_ het volgende:
Huub moet een testimonail afleggen?
Groot gelijkquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat in die hoek zitten en Bart staat meteen op.
Ik heb mn centen weer binnenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan het eraf? Jij hebt lekker verdiend zeg, met je zakelijke beslommeringen.
Ik voor nog geen miljoen!
Echt waar???quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
ja droom lekker verder, amoebe is al gelikt door hem toen ze dronken in bed lagen dus die laat zich echt wel neuken hoor
ja dacht ik net ook dus!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
Hmm ik denk dat als je in het huis zit het toch allemaal anders is.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Die boerengreppel in d'r onderbroek hangt natuurlijk in een waas van twee meter om d'r heen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:51 schreef schatje het volgende:
Natasia gaat in die hoek zitten en Bart staat meteen op.
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
vanmiddag jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:49 schreef Carlaa het volgende:
effe offtopic.. mijn streams via http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 werken niet meer... pagina blijft helemaal zwart. Meer mensen met dit probleem?
Ah en wanneer word de Dj-set ritueel verbrand?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zijn jullie niet bang voor de onbegrip van Amanda dan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:52 schreef Gert het volgende:
Hee lofeprofussion, danst Sylvia daar niet nét iets geiler met Amanda dan daarnet met Eric?
Op dit:quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
zooquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
poolboyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! wordt het nu de officiele disco ( teaser ) barquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asfquote:
Ik zou op zich wel DGK inwillen hoor, maar ik geloof nooit dat ik de screening doorkom. Niet dom of hoerig genoegquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
quote:
eensquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
Syl in krachtig door haar innerlijke rust. Dat tatata, moet afgelopen zijn en het monotone Barcelona gezeik. Maar schreeuwend krachtig proberen over te komen is verre van ster
Nee, maar dat van Amanda kan ik ook geen dansen noemen, lijkt meer op een hoerige striptease met kleding aan....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Die Eric kan gewoon echt niet dansen, hè?
tja.. reboot je weleens?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
[..]
vanmiddag ja
Heb temp files en geschiedenis gewist, toen was het goed
Nu doen en de functietoetsen het niet
In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leukquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:47 schreef Missy_1974 het volgende:
Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Justin
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef avonne het volgende:
Heb temp files en geschiedenis gewist, toen was het goed
Nummertje 69. Brian draait 'm over paar uur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef suleika25 het volgende:
Vroeg amanda nou een verzoek Nummertje aan brian![]()
dat rechtse blokje met dat rode pijltje aanklikkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:54 schreef nueffeniet het volgende:
hoe quote je hier?
Nee!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Die Eric kan gewoon echt niet dansen, hè?
Ja, net echt hequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Leuk hé in een kringetje dansen...
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de Kooi moet er niet aan denken...achter de schermen daarentegen...dat lijkt me dan weer wel leuk
ik zit me net te bedenken of ik er ook zo gek uitzie als ik dans.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is er stommer dan kijken naar dansende mensen ?
Ja morgenavond om 9 uur.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze hebben weer televisie gemaakt.
Morgen weer een ander script.
Hoef het filmpje niet te zienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:56 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
nouik zou zeggen zoek even het filmpje op: Amanda en Brian stream 3.asf
ga even door naar dacht 32 minuten als je haast hebt, zit zo'n 30min voorspel en brian die zijn boner showt voor. beelden spreken voor zich, en dat was zeker geen tenen likken
Nieuwe nummer van Timabaland, Justin en Nelly Furtado "give it to me" is wel weer erg goed.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:59 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Timbaland voornamelijk en veel te snel gedraaid en slaat nergens op!Hang the dj!
Vraag het over een uurtje nog eens.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
precies man, zet de streams dan uit ofzo. 90% ziet er net zo belachelijk uit als ze zelf dansen. Lekker boeiend ook. Ook al doe je het geweldig zijn er toch weer zat mensen die het vreselijk vinden.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:00 schreef snkr-xxx het volgende:
jeetje wat een gezeik op dat gedans.
niemand kan dansen, nou mooi is dat. ik hoop dat jullie het beter doen.
dansen is toch lol maken joh..
Kijken naar stom dansende mensen op stomme muziek?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |