Nee, die 12 uur was om het redden van haar relatie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet voor de boom op te tuigen maar om haar relatie te redden waarvan je vantevoren weet dat zoiets toch niet gaat lukken in 4 uur tijd
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG Sylvia danst als mijn beste vriendin! En ze praat exact hetzelfde als een andere vriendin..maar dat had ik al gezegd
Ik begrijp je, want ik heb dat op de momenten dat ze afgebekt wordt door Natasia, dan denk ik, ...."kom op ff"quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik gun het sylvia wel, maar ik stoor me wel aan het feit dat ze zich altijd terugtrekt. Zelfs als het over haar gaat.
En iedereen doet het om z'n eigen manier dat klopt, maar Syl had net ook tegen Huub en Eric kunnen zeggen: jongens, we hebben tot morgenavond 9 uur, laat de rest er maar gewoon over nadenken. (wat ze dus echt niet erg vindt).
of
Jongens, dit gaat om mij, mag ik mezelf even verdedigen.
Ik vind Sylvia een leuke meid, maar ik zou me daar pesoonlijk ook heel erg aan storen.
Mijn beste vriendin is een tikkeltje ordinair dus dat klopt dan weer wel..quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
Voguede?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia Voguede..ze is dus lesbisch
Sylvia is het toonbeeld van iemand met trots en zelfrespect, ze wil zichzelf niet verliezen in ordinaire scheldpartijen en blaast liever stoom af door zich van het zooitje te distantiëren, heeft niets met saaiheid te maken, eerder met klasse en verstandquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:20 schreef _Boo_ het volgende:
Sylvia is afgestompd. Ze hoopt nergens op, want dan kan ze alleen maar teleurgesteld worden? Ik moet Eric hier echt gelijk geven, ze is verbitterd.
Tuurlijk heeft ze gelijk wanneer ze zegt dat mensen in een groep anders reageren dan wanneer je 1 op 1 met iemand spreekt, maar is dat een reden om nooit je bek open te trekken als je het ergens niet mee eens bent? Het lijkt wel of ze geen gevoel heeft en haar leven laat leiden door de ratio.
Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoordquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vraag me echt af wat die Amanda in de Teasers deed met der grote hoofd.
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
Voguede??? Tisdattan?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:24 schreef suleika25 het volgende:
Iedereen die sylvia saai vind.....gun ik een buurvrouw als natasia, heb je in ieder geval altijd actie![]()
![]()
ach ja, http://www.teaserscafe.com/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Ik vraag me echt af wat die Amanda in de Teasers deed met der grote hoofd.
Ze heeft geen figuurecht, is klein en heeft ook nog is een schijtstem van een vrouw van 60 die der hele leven lang gerookt heeft.
En Patrick is dus een Patricia?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat dansje van Madonna Vogue
Sylvia mag winnen van mijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is geweldig. My kind of lady
huhuhh hoe dan?quote:
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Teasers bestaat toch niet meer? Misschien is dit je antwoord![]()
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat dansje van Madonna Vogue
Tja, ik denk dat iedereen zich in de buurt van Sylvia wel een bouwvakker zal voelen op de dansvloerquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:27 schreef Myriam1978 het volgende:
Cool die twee...![]()
![]()
Amanda wil mee doen maar durft niet zo...
heel apart iddquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat manier van dansen van d'r vind ik een tikkie vulgair...en lelijk...Dat handje
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef nueffeniet het volgende:
hoe meer ik hiernaar kijk hoe beter ik over mezelf gaat denken lmfao
Haha nee hoor:)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Nee hoor dan heeft ze Brian en dan kunnen ze samen para worden van hoe naar iedereen tegen ze doet en gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Klopt:), zij heeft echt geen leven die Amanda. En na de Gouden kooi gaat ze het merken ook.
Ze valt op zowel mannen als vrouwen, dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijn?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Iig homoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:31 schreef Tissik het volgende:
[..]
En als je dat specifieke dansje doet, ben je dus lesbisch? Bedankt voor de waarschuwing![]()
Iets te "vocaal" nog, maar het is vaak beroerder bij hem.quote:
Hij was de beste in draaien en in zuigen. Maar de trap van Nena was het mooiste fysiek noodzakelijk geweld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:30 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vind het maar crap eigenlijk. Nathanael draaide een stuk beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |